Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zsolta dCi Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7819
a csomagtartó is szokott xarakodni, olvass vissza asszem volt ilyen téma
Előzmény: Grizzly67 (7817)
Zsolta dCi Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7818
hm ha rükverc-re teszik a váltózárat, az jó mert egyből tolathatok ki :) meg még meg is fogja az autót ugye? na most gondoljatok bele előttem egy clio fog állni :)( már előre rettegek, mi lesz ha esik a hó/ón? és mondjuk rácsuszok a cliora parás garázs ;-)valszínűleg az ékek melett (is)voksolok még túl drága neke 2 autót javítattni :))
Grizzly67 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7817
Köszönöm az infókat benzinszintmérő ügyben! Megnyugodtam, bár nem értem, miért nem lehetett úgy megcsinálni,ahogy más kocsiknál, de ez legyen a legnagyobb hiba! Egyébként a Renaultoknál legendásan sok a tartaléküa., már maradtam ott a Poloval, mert annál viszont nem az!
A légzsák kikapcsolásával én is szívtam, de beakad az, csak fordítani és lefelé is kell nyomni egy kicsikét.

A csomagtérfedélnek nálatok sincs csillapítása?Mert nálam szinte visszapattan a két gumidugóról.Bár ha ez nem árt neki, akkor nincs baj.
A rádió várakozáson felül szépen szól!Még nem mentem autópályán, de nagyon kíváncsi vagyok már a sebességfüggő hangerővezérlésre!

Laja73 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7816
nem aszonta hogy 1-esbe, hanem sebességbe. így orral előre (lefelé) állva, a rükverc pont jó megoldás lesz
zsuga666 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7815
Hi !
Az 1 picit érdekes lesz, ha 1-esbe pakolod,ugyanvajonhogyis fogod használni a váltózáradat ?! Mertmivelhogy direkte úgy fogják +furkázni a vasat, hogy rükiben rögzüljön a drága. A többivel 1-etértek.
Előzmény: Zsolta dCi (7812)
Iku_ Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7814
Ártani nem fog, de ha teheted ékeld ki, ha hosszabb távon áll egyhelyben. Sebességbe mindenképpen rakd be (1-es), és a kerekeket kormányozd a fal, vagy járda felé. (Ha elindulna hátra akkor a falnak vagy járdának guruljon)
Előzmény: Zsolta dCi (7812)
mzdude Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7813
Nem a csúszáson vagyok felháborodva, hanem a mellébeszélésen és a tájékoztatás hiányán.

Lejtős garázsban szerintem keréktámasztó ékek használatát is érdemes lehet megfontolni.

Előzmény: Zsolta dCi (7811)
Zsolta dCi Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7812
ja gyerekek plz help:
egy garázs lejáróban fogok állni kb 20-30%os a lejtő nem fog ez neki ártani? elég csak a kézifék vagy tegyem be sebességbe is? vagy akkor be lehet zárni a váltózárat?
Zsolta dCi Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7811
miután mindenkinek 1-3 hetet csúszik az autó :) és még most is fel tudsz háborodni rajta :))) lol

változárra én is egyből viszem ahogy kihoztam, a riasztóval várok 1-2 napot

Előzmény: mzdude (7807)
Alexfux Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7810
Nem marad ott. Próbáltam már kicsit lenyomni, de visszajön. Pedig mintha egyszer már, mikor megvettem, sikerült volna kikapcsolni. Fel fogok hívni egy Renault szervízt.
Előzmény: dh00 (7808)
dh00 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7809
Na jarganyt leadtam reggel a R.K. krt-i szervizben. Eleg korrektnek tuntek elsore, legalabbis nem raztak le. Sot mar hivtak is mobilon hogy maradhat-e tovabb az auto mert szetszednek a valtot hogy megkeressek a hibak okat. Szoval par nap es talan lesz eredmeny a korabban felsorolt hibakkal kapcsolatban.
dh00 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7808
A kulcsot OFF allasban huzod ki? Mert ugy nem szabadna visszafordulnia ON allasba.
Előzmény: Alexfux (7806)
mzdude Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7807
Nna, kezdődik.

A kocsim átadása 20-ára volt kitűzve. 20-án délután hívtam a kereskedőt, hogy mi van. A szavaiból úgy értettem, hogy a vizsgáztatás és az okmányiroda van vissza. 21-én vagy ma lesz kocsi. OK.

Én - komolyan véve az ígéretüket, miszerint tartani tudják a határidőt - már jó előre bejelentkeztem holnapra váltózár beszerelésére.

Ma - ismét az én érdeklődésemre, egy másik munkatárstól - kiderült, hogy a kocsi vámpapírjait várják éppen, utána mehet vizsgázni és okmányirodába. Itt kezdtem úgy érezni, hogy vagy hülye, félsüket és félvak vagyok, vagy valaki nem mond igazat.

Igazából nem volna sürgős a kocsi, de nagyon bosszant, hogy mások szopnak miattuk. Ahova bejelentkeztem, ott megborul a szerelők napirendje. Hívogatnak a biztosítótól, hogy mikor küldöm az adatokat. Haver napok óta haptákban áll, hogy amikor hívom, vigyen az autóért. Gondolni is rossz arra, mi lenne, ha nem szabadúszóként dolgoznék, hanem mondjuk szabadságot kellene kivennem emiatt.

Alexfux Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7806
Üdv Everibodrik!

Képzeljétek, nem sikerül kikapcsolni az utasoldali légzsákot. Beledugom a kulcsot, eltekerem OFF irányba, majd a kulcs visszaugrik eredeti helyére (ON) és a műszerfalon a kikapcsolás visszajelző lámpácska nem marad égve (gyújtás ráadáskor kigyullad, majd elalszik).

Én bénázok, vagy valami error van a mátrixban?

zsuga666 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7805
Hali Über !
Tekinthetjük normálisnak is. Akár. Merthogy nekem is ilyes hangot szok hallatni, ha a motor leállítása előtt ( rendszeresen ) nem kapcsolom le. Úgyegyébként nem tudom árt é neki. A csigaevőknél antiszocibb, nacionalista népség kevés van. Ez csak a népesség nemzetközi összetételének fényében igazán röhejes. De ilyenek.
Előzmény: diesel_uberalles (7801)
mzdude Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7804
Amikor neked odaadják. Elvileg. Gyakorlatilag semmit, ahogy az én is éppen tapasztalom.
Előzmény: dohonyiz (7803)
dohonyiz Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7803
Szia!

Néztem, és azon járt az eszem, mit lehetne ott rodeózni a Thaliákkal :-))))

más.

Szerintetek a szerződésre ráírt "A tervezett átadás dátuma" mit jelent? Amikor Ők megkapják, vagy amikor én eljöhetek vele?

Zoli

Előzmény: diesel_uberalles (7802)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7802
Még inkább off:
A hétvégén nézte valaki a Forma1-et? Azért a Renault megmutatta, hogy megy a szekér :)))
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7801
Sziasztok!

Kezd előjönni a paranoiám :) Az normális, ha a kocsi leállításakor még megy a klíma, és olyan hangot ad, mint a repülőgép a motor leállításakor? :) (Klíma nélkül alles gut, úgy áll le, ahogy az elő van írva neki...)

Más, picit off:
Írtam a francia központnak e-mailt. Angolul. A nacionalista átokfajzatok hogy válaszoltak? Franciául. És ráadásul nőnek hisznek... :) De azért a fordítás után kiderült, hogy továbbküldték az e-mailt. Mekkora mázli, hogy nem a Toyotának írtam, mert amekkora pancser vagyok, japánul válaszoltak volna... :)

boszi70 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7800
Hú! Akkor rendben. Ez mellé ment! Bocs!

Klima ügyben a tapaszatlatom megegyezik 1.4v8 által írtakkal (nekem is 1.4/8v). A v_tibor által említett szegedi 31 fokban nálam is 900-1.000 között volt az alapjárat, amit korábban nem tapasztaltam. Szombat reggel viszont normális, tehát van valami összefüggés a külső hőmérséklet és a terhelés között, és valóban "jobban dogozik" a klíma, ami magával vonja, hogy a kocsit is jobban rázza. Remélem, hogy ez tényleg nem rendellenes?

Előzmény: Laja73 (7799)
Laja73 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7799
ne aggódj, semmi olyat:)
a futómű rázásáról írt valaki korábban, nyilván neki szántad az ezzel kapcsolatos leveled

gratulálok az újaknak, használjátok egészséggel a kicsit:)

a benzinmutatón ne aggódj, a feléig kb. kétszázat megy, a másik felén meg további négyszázat:)

Előzmény: boszi70 (7797)
LekiPapi Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7798

Köszönöm!

Én is ettől féltem, mert 3 bal kezem van.

LP

Előzmény: Alizé (7792)
boszi70 Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7797
Ajaj! Mit írtam?
Előzmény: Laja73 (7770)
ÖregMackó Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7796
Szia mindenkinek!

A kiváncsiságtól hajtva megnéztem a hétvégén és azt láttam, hogy tényleg bekapcsolja a klíma a motor hűtő ventillátort! Tehát a zajba az is belejátszik bár eléggé csendesen forog. Nekem is univerzális tetőcsomagtartóm van, ott tóltam el hogy amikor lekötöttem a csomagot a feszítővel összekötöttem a két rudat és ott húztam meg tehát a csomagtartók szerettek volna egymás felé hajolni és a talp mivel fordult volna megnyomta a tetőt. A szívem szakadt meg a látványtól. most már tudom, hogy mindkét rúdhoz egymástól függetlenül kellett volna erősíteni a csomagot. A 15 ezres szervíz "csak" az Assistance-hoz kell a garanciához 30000-es van előírva.

Más baj nincs faljuk a kilómétereket, ma fogom átlépni a 20000.-et.

Üdv mindenkinek

gabocsiga Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7795
Ha már több mint egy éve használod, akkor mindenképpen tisztítani ajánlatos. Egyébként is kellene legalább évente 1x kifertőtleniteni a rendszert. A mechanikai tisztítás sem ártana, de az körülményesebb...
Előzmény: LekiPapi (7791)
gabocsiga Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7794
Általában úgy van kalibrálva, hogy idejében elmenjen a polgár tankolni...
Előzmény: kovlui (7793)
kovlui Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7793
Én megkérdeztem a szervízben. Azt a választ kaptam, hogy a műszer az üzemanyag szintjét jelzi a tankban és nem a mennyiségét. A tank viszont nem téglatest alakú, ezért az üzemanyag szintje nem egyenletesen csökken. Ergo: nem hibajelenségről van szó.
Előzmény: Grizzly67 (7787)
Alizé Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7792
A takarólemezt felfelé kell húzni, úgy jön le a patentról. Ha kifelé húzod csak a patent rögzítő fülei törnek le. ( Én így jártam:( )
Előzmény: LekiPapi (7791)
LekiPapi Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7791
Sziasztok!

Tegnap megnéztem: 2002 októberi dci-ben is megvan a pollenszűrő helye. Az azt takaró műanyag lemezt is könnyű levenni, -hála a kitűnő fényképes dokumentációnak-, de a lemez szélét még egy, a sárvédőbe applikált patent is tartja. Ez finom mozgatásra nem enged, rángatni pedig nem mertem. Van-e ötlet, hogyan lehet oldani, mert anélkül a lemez csak felhajtható, így kényelmetlen lesz kifürészelni alóla a szűrő fedelének helyét.
Másik kérdésem: fontos-e egyúttal tisztítani a klímát (én nem nagyon merem), vagy azt elegendő majd ősszel, a 2 éves szervíznél megcsináltatni?

Köszönöm

Zsolta dCi Creative Commons License 2004.05.24 0 0 7790
1500km-ig ne pörgesd fel 2500 fordulat fölé tartósan ennyi a kézikönyv szerint, és 6000km-nél éri el a kocsi a max teljesítményt
Előzmény: Pax2 (7789)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!