Hááát, inkább fixre gondoltam - az almádi yacht-kempingbe. Úgyis ott esz a fene nyitástól-zárásig, a hajómmal.
Melózni is tudok onnan, akár a kocsiból is (olyan a munkám) - tehát nem láttam értelmét külön lóvét befeccölni a hurcolhatóságba. Mármint papír-ügyileg.
Ha főtt-kaja utánpótlás vagy bármi más kell - akkor az 14 km - és otthon vagyok bármiért. Sőt, még a barátnőmet is ki-be hurcolhatom a melóból és vissza...mert neki sajnos bééé kell járni. .
Érdemes.... most itthon csúcsra járatni a kandallót, mert a kazánomat szombaton szerelik, és különben is annyira felmegy a gáz ára.... hogy még nyáron szereznem kell egy kis akciós szenet :)
Az biztos,hogy én vótam!Te meg majd eedobhatod a generátort,mert a gázmizérija azéér vót,hogy most jól felverjék az üzemanyagárát!De előtte jól feltöltök minden bödönömet.Még a zsírosvindőt is!-benzinkútróól!
GPS--ez az akkumlátoros,napelemes,elektromos télleg érdekel.Eccer megbeszélhetnénk,hogy mit érdemes és mit nem!
Hááát, igen, a napelem az még afféle tiltott-gyümölcs - árban, legalábbis.
Az, amelyik valóban mérhető teljesítményt lead (ami min 50 W-ot jelent) - annyi pénzért más (kis túlzással) lakókocsit vesz.
És akkor még nem számolnak a valóban inteligens töltésszabályzóval - mert ha az csak valami gagyi-utánzat - az tovább ront az amúgy is csekélyke teljesítményen.
Generátor (6...900 W-os) már 25 körül is kapható - csakhát az zajos, kipufog, nafta köll bele, súlyos, stb. Egyébként jó. .
ÁÁáá ez Iszugy témája, az vadkempingestulélősendurólakókocsisvohnwagen....... Iszugy szerel fel éppen sivatagi víztartályokat és más nomád dolgokat a "a bódéra" Én amit láttam napelem táblák... azok iszonyú drágák.... inkább veszek egy akciós generátort a tescoba 30 000 HUF - ért.... és van villany, aksit tölteni és minden másra....
1) Kapcsolj át benzin-üzemre, 2) Az ablakot meg ne ereszgesd le - mert hülyét kap tőle a 4 zónás viszont 5+1 érzékű automata-digitális klimád :-)))))))
Ahhoz viszont érdemben hozzá merek röffenni, hogy pl. milyen akku kéne a lakókocsiba, mivel köll tölteni, mi a helyzet a napelemekkel - meg ilyesmik ...ami onnan jutott eszembe, hogy pont a napokban kérdezett valamelyik kollega valami ilyesmit itt a topikon. .
Főleg elektromos témában ? Van egy hibrid lexusom és azt hiszem , hogy a 112 és a 114 es cella zárlatos, valamint amikor mp3-at hallgatok , akkor nem müködik az elektromos ablakemelő. Mit tegyek ?
Persze el tudtam volna képzelni magamnak egy újabb, egy modernebb és luxusabb kocsit is - dehát lakni ebben is lehet, nem lukas, nem korhadt, áll a kerekein, mindene megvan - hát mit lehet erre mondani? 280 ezerért ennyi jár !!!
Amióta tudom a pontos tipusát utánanéztem egy kicsit, pl. ezt találtam: http://www.szavatol.hu/600alatt.htm
Itt alulról a hatodik - a KNAUS 450 - hát itt csont nélkül 490, akciósan 343 ezer...ohne sátor és WC. Akkor én még halgassak a 280 rugómmal. Azt hiszem.
Egy biztos: hogy máris találtam rajta bütykölni-korszerüsíteni valót - szinte minden téren. Majd beszámolok és bizonyára a tanácsaitokat is kikérem ebben-abban...csakúgy, mint ahogy én is szívesen megosztom veletek azt, ami a poron kívül rámragadt az elmúlt évtizedekben :-)))
Főleg elektromos-kérdésekben állok rendelkezésetekre - ezen belül a talán leg-ködösebb témában, vagyis az akku-töltés stb. kérdésekben - mert bizony abban igen sok hajmeresztő dolgot lehet ám olvasni itt-ott egy-egy topikban. .
Megvette. Kis módositásokkal, mert a kocsi nem Bürstner Galpper (ahogy a pali hitte és hirdette), hanem egy KNAUS 450 -es. Ennyit a hirdetések pontosságáról.
Erre mondják, hogy "a korának megfelelő állapotban" van - no meg "az árának megfelelőben" is - teszem én hozzá.
Nagyon odafigyeltem arra, amit mondtatok - de némi ablak-kondenz nyomokon kívül a tapétán - más beázást nem láttam. A tetőablaknál még azt sem.
Jól megdöngöltem mindenhol - egyformán döngött - vagyis korhadásnak kigyengülésnek nincsenek jelei. Az ablakalatti tapétát megbontottam - ott is egészséges a funérlemez.
A felszerelés stimmel azzal, amit a csávó írt. A WC vadiúj, de a többi szerkót se nagyon használhatták benne.
Ja - és kértem egy létrát, megnéztem a tetejét - hát egyben van az is - semmi nyom, repedés ilyesmi nincs rajta. Csak kosz a tetőablak vizvédő pereme alatt - dehát annyi baj legyen.
Naszóval: röviden ennyi volt a "hőstettem" mára - a kocsi ottmaradhat szezkezdetig - aminek örülök, mert ez is egy gond szokott lenni néha. .