Érdekes jelenségre figyeltem fel ma. Előrebocsátom, klíma NINCS az autóban, csak ventillátor.
Autó leállítása, kiszállás, központizárral történő bezárás után furcsa zúgó hang jött a kocsi elejéből.
Alánéztem, éreztem a szelet, tehát a ventillátor teljes erővel működött. Visszaültem, levettem a ventillátor kapcsolóját 0-ra, tovább zúgott. Beindítottam a motort, úgy tettem újra 0 állásba, akkor leállt, utána már minden OK volt.
Van erre magyarázat szerintetek? Vajon leállt volna magától egy idő után, vagy forgatta volna a levegőt reggelig (akármeddig)?
Edó
Köszi boszi az ajánlatot, szívesen veszek minden ötletet. Saját kútfőből egy gondolatom volt eddig: az első ülés hátuljára kötözhető zsebes tároló.
Ezen túl még nem jutottam, egyelőre ki van adva a jelszó: az új kocsiban nem eszünk, nem iszunk, mert vigyázunk rá! Legalábbis az első időben, gondolom az idő múlásával kevésbé fogom félteni, mint most.:-))))
Edó
Gratula a kocsihoz! Kívánok nektek sok-sok örömöt hozzá, szerintem a gyerköcök is szeretni fogják, az enyém nagyon elégedett vele, főleg, hogy egész szép kis birodalmat alakított ki benne. Ha tárolókkal (játék üdítő stb.) bajba vagytok mi találtunk rá megoldást, ha érdekel megírom.
Igen, a hőmérő sikerült. Nagyon sokat segített a doksid :) Köszi így utólag. Én végül az elejébe tettem az érzékelőt. Menet közben teljesen jó értéket mutat, ha járó motorral áll az autó, akkor 2-3 fokot rátesz. De legalább nem kellett szétszednem a tükröt :)
Ja, és a Meganosoknál írta valaki, hogy a kijelzőből elindul két vezeték az érzékelőhöz, de nem megy el az ajtóig. Na a Tháliában, legalábbis nálam semmi nem megy semmerre. Gyárilag.
A bekötés egyszerű: a gyári csipogó vezetékelése is úgy van megoldva, hogy az első ajtó hangszórójához menő vezeték valahol a műszerfal alatt párhuzamosan el van ágaztatva. Ha Neked ez nincs a csipogó helyéhez odavezetve, csak bátran párhuzamosíts. Arra oda kell figyelni, hogy a csipogónak van-e "leválasztó" kondija, nehogy a mélytartományok rájussanak, mert erősebb meghajtásnál elszállhat.
Négy hangszórós gyári rádió van az autóban. Expression a kivitel. De kábel nuku... Mondjuk miután a hőmérő sem volt bevezetékelve, így nem is lepődtem meg. Viszont legalább már gyakorlott vagyok a műszerfal leszerelésében :)
Az Auchanban (budaörsön) kapható hozzá való csipogó csak bele kell pattintani (na meg leszedni az egész műszerfal és kormányborítást) 2740 Ft.-ért Clio >98 van ráírva az autós cuccoknál. Előkészítésed sincs a rádióhoz?
Megpróbáltam beszerezni a pollenszűrő beépítés alkatrészeit.
A fedelet az RH Róbert K. krt-i egységében néztem meg. Úgy 10-15 percnyi keresgélés után leltünk csak rá az eladókkal a sz. gépben. Sajnos nem volt, de megrendelték. Az ára 300 Ft körüli.
Cikkszáma (ezzel könnyebben lehet érdeklődni):7701044806
Különben udvariasak és türelmesek voltak, nem úgy mint a múltkor, amikor azt mondták, hogy első sárfogó gumi nem létezik Thalicskára (igaz, de a Clio II. pont jó).
Szűröt én is az Armafiltnél vettem. Ha gyengébb a minősége, mint a gyári, akkor legfeljebb évente cserélem, még mindig olcsóbb (1150 Ft). Abban sem vagyok biztos, hogy a Renault feliratosat Párizsban készítik. Valószínübb, hogy Ülüszü Bülüszü török szakipari munkás csinálja fészerében, mint beszállító.
Motip tisztítót az Auchanban (Dunakeszi) is lehet kapni, 1590 Ft. Vigyázni kell, mert a sor elején álló flakonokról természetesen lelopták a műa. csöveket, amivel mélyen be lehet fújni az anyagot.
Idézet a mégane-fórumról egy ottani klubtag beírásából (41710):
Üdv mindenkinek. szombaton hajnalban sikerült vkinek ellopnia a tesóm 5 éves meganeját. Meg a kollégáját is. Sőt a kollega (tömb)háza elől azon az éjjelen elvittek még 2 Thaliát, 1 cliót és még egy meganet is. ...
Az autólopás című topicon nemrég kiderült, érdemes vigyázni az olcsó váltózár-beszereléssel. Ha kókler csinálja, akkor előfordulhat, hogy néhány perc alatt hatástalanítani lehet a zárat, vagyis nem ér semmit. Állítólag az sem mindegy, hogy a műanyag elemekkel hogyan bánnak, eltörik-e a rögzítőfüleket stb.
automatikus hangerőszabályozás: nálam városban is érzékelhető, ha pirosnál állok, és 70-re felgyorsítok (már ahol lehet)
de csak amióta 5-ös fokozatra állítottam
Sziasztok!
Az első fékbetét cseréje nagyon egyszerű. A fékbetét készletnek tartalmazni kell 4 betétet, 4 csavart, és 2 kopásjeladót.
Ha levetted a kereket látható lesz a fékszerkezet, de fordítsd ki, mert így jobban hozzá lehet férni.. 2 csavar tartja a fékszerkezetet belűlről, azt hiszem 13as kulcs fogja.Az alsó csavart elég kitekerni!Vele szemben kell ellentfogni, talán 17es kulccsal. Utána simán fel lehet hajtani a fékszerkezetet.Betéteket ki.A munkahengert pajszerrel visszanyomni, vigyázni hogy az olaj a tartályból ne jöjjön ki. De a legfontosabb, hogy a fékbetét helyét meg kell tisztítani, reszelni!!! A betét két végét, ahol csúszik, szintén meg kell reszelni. A lényeg hogy a betét akadály nélkül mozogjon a helyén!!! Különben elkopik a betét is meg a tárcsa is... Betétet berakni,majd az új csavarral összeszerelni!/A csavar be kellene legyen kenve rögzítővel már a dobozban/. Finoman!!! megpumpálni a fékpedált..
Balesetmentes talicskázást!
Jaaaa, vagy ahogy nyomod a gázt, multikormányon adod a hangerőt?:) Mert magátol nem hangosit az biztos. legalábbis 120nál nem. De elég csendes az autó ahoz, hogy 120 nál még a halk zenét halld.
Suzukiba 120nál már orditani kellett a menetzajtól. Meg a halálfélelemtől :))))))))))))))))))))))))))
Kérdés: A csomagtartó belső oldalán direkt nincs boritás?