Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pferco Creative Commons License 2004.05.31 0 0 7969
ez rendkívül jutányos ár volt, lehet mégis "haza" viszem én is 2K múlva?

üdv,

ferco

Előzmény: v__tibor (7761)
pferco Creative Commons License 2004.05.31 0 0 7968
menj a...
... a buzukis topicba!!!

minek kell ilyet beírni, kicsit gaygi vagy barátom: ide jársz olvasgatni meg beszolni? két eset lehetséges: vagy a nyáladat csorgatod egy rönyó thalira vagy perverz vagy és ezt élvezed hogy beszólsz...

mindkettő szomorú a beszólásod fényében.

sajnállak.

ferco

Előzmény: Otool (7862)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.05.31 0 0 7967
Szia!

ISO ügyben passz-piros.
Kivétel (erősíti a szabályt):
-fogsz két darab fém drótot, egy erősebbet, ami belefér a rádió szélén lévő 2x2 lyukba
-bedug, a drótokat az ajtó felé feszíted finoman és kihúzod a rádióval együtt

(Legalábbis emlékeim szerint így megy a móka... :)

Előzmény: bazsi19 (7965)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.05.31 0 0 7966
Szia!

Nekem a kereskedés ajánlotta, hogy 2500-ig mindig húzzam ki (az a limit a dCi-nél) és akkor pörgős lesz (bejött, bár még a rendőrség nem hitelesítette :)
Sebességről egy szó sem esett, de nálam is ez volt, hogy 100 fölé nem kúszott a mutató :( Iszonyatos volt, szörnyű lelki trauma, ahogy a Suzukik elhúznak mellettem... Még most is beleborzongok :))))))

Előzmény: srf (7963)
bazsi19 Creative Commons License 2004.05.31 0 0 7965
Sziasztok!
Hogy lehet kivenni a rádiót?
ISO csatlakozós?
Köszi
tefi Creative Commons License 2004.05.31 0 0 7964
Ezen én is megütköztem "anno". Ez van a könyvben is !!
Lehet,hogy aki leírta dombon ment lefelé 3000-es fordulattal és akkor neki 130 km/h volt.
Én betartottam a 3000-es fordulatot a km órával nem foglalkoztam.
Ki lehetett bírni /nehezen/ !
Előzmény: srf (7963)
srf Creative Commons License 2004.05.31 0 0 7963
Bocs, tudom, hogy volt már a topicban, de nem találom már: bejáratáshoz azt mondták a Renault szalonban, hogy max. 3000-es fordulat, illetve 130km/h ötödikben. Igen ám, de ötödikben 3000-es fordulatnál megyek úgy 100 km/h körül. Akkor meg hogy?
srf Creative Commons License 2004.05.31 0 0 7962
Nem egészen! Ugyanis az alap típusokat, Azure, Prima, Authentique, Prima, Comfort, Expression, ami különböző felszereltségeket jelent, szériában gyártják, különféle színekben, és minden kiegészítő plusz időt jelent, mert egyedileg kell foglalkozni a kocsival.

Ultrawox:
Azért dícsérte azt a három színt, mert az volt a számítógépében raktáron. Amúgy a Thaliz három alapszínben készül: piros, fehér, kék. Mi ez? Igen a trikolor. A sovén franciák ezt adják alapban, a többi színért plusz pénzeket kell fizetned. Aranyos...

Előzmény: Zsolta dCi (7956)
Ultrawox Creative Commons License 2004.05.30 0 0 7961
Nekem még 3 szin közül lehetett választani :) Hárs, Sarki fény, meg a sötétszürke nemtom mi a hivatalos neve.
Amúgy a szint volt a legnehezebb kiválasztani, mert nem készültem erre a kérdésre :)) Minden mást tudtam mi kell :)

A kereskedő meg mindennek a pozitiv oldalát dicsérte (ahogy kell :) én meg megemlitettem a negativ oldalát is, hogy tisztán lássunk :)
pl.: Hiába mondta a szinre egyből, hogy "jó választás" egyből gyanakodni kezdtem, hogy ő ezt akarta meg neki jó stb... :)))))

Zsolta dCi Creative Commons License 2004.05.30 0 0 7960
brühühü :(( hárs? pont olyat akartam, ha pár nappal előbb megyek lehet megkaptam volna ezt én április 30.-án rendeltem, de csak sarkifény volt :((( brühühühü juni.10.-re igérték
Előzmény: Ultrawox (7958)
Pax2 Creative Commons License 2004.05.30 0 0 7959
Na elkezdődött nálam is a kuplung mizéria. :((
1500 km. megtétele után azt érzékelem, hogy a felső holtpontfelé közeledve "megakad" a pedál, és kattanás hallatszik, pedál ezután felér a helyére. A jelenség csak járó motornál van. Igy a zsirzatlan dió hiba valszeg kiesik, ugyhogy kedden viszem is szerelőhöz.

Ráadásul tegnap 70 fölött elkezdett suhogni valami, kb ugy mint mikor résnyire nyitva van egy ablak. Gyorsitottam, és 110-nél koppant valami előről, és a suhogás megszünt. Azóta 3x fordult elő ugyanez. Valamelyik légterelő akadozhat? Én erre gyanakszom.

Ultrawox Creative Commons License 2004.05.30 0 0 7958
Azure dci hárs (abs nélkül) én április 25 körül rendeltem és június 20-ra várom. Nem túl gyorsak... Ráadásul kéket akartam eredetileg de az +1 hónap lett volna. Itt csak 100000 huf előleg volt.

Köszönöm a váltózár infokat.

dohonyiz Creative Commons License 2004.05.30 0 0 7957
Szia!

A miénket is gyárból kellett rendelni, ABS nélküli, és királykék színű.

Mi is 20% előleggel, 6 éves részletre rendeltük meg Cegléden. Ti hol?

Zoli

Előzmény: srf (7954)
Zsolta dCi Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7956
tök mind1 így is úgyis gyárból van szinte rendelve.. legaglábbis azure dci totál nincs készleten mo-n
Előzmény: srf (7955)
srf Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7955
Ja, és azért volt ennyi várakozás, mert az Azure alapban nem tartalmazza az ABS-t, így aztán a gyárból kellett rendelni, nem raktárból.
Hát így...
Előzmény: dohonyiz (7949)
srf Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7954
Szia dohonyiz!

március 11-én írtuk meg a szállítási szerződést, 20% befizetéssel, részletre, úgyhogy még időben vagy :)
DE! Megéri kivárni, fantasztikus érzés egy új kocsi! (Csakhogy egy kicsit több pozitív is legyen a topicban...)

Előzmény: dohonyiz (7949)
vidia1 Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7953
Hát igen az a fránya fagy csodákra képes. De inkább csak a bowden fagy meg. Ugyanis amikor megállsz vele nem marad viz a hátsó féken. De a kötél az nagyon oda tud fagyni a saját házához.
Előzmény: pferco (7951)
Iku_ Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7952
Azért mert télen ha vizes a kézifékbowden valamely része, vagy a hátsó dobfék, akkor befagyhat. És akkor aztán semerre. :)
Előzmény: pferco (7951)
pferco Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7951
miért nem szabad a kéziféket behúzni?
Előzmény: vidia1 (7840)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7950
Szia!

Én a Békésinél Gödöllőn vettem 520 ft körüli összegért. Van türkiz, sárga, szürke, Renault F1 felirattal (nekem a céges belépő van rajta, de egy kis ügyességgel telefonra is rá lehet biggyeszteni.)

Előzmény: dohonyiz (7828)
dohonyiz Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7949
Szia SRF!

MIkor rendelted meg a kocsit? Én ugyanilyenre várok, március 27-én rendeltem meg, júni 1-re volt ígérve, de legalább 1 hetet késik :-((

És részletre, vagy kp-ra vetted?

Zoli

Előzmény: srf (7944)
srf Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7948
Hát igen, rettenetesen büdös szegény, legszebb moszkvai emlékeimet idézi az átható halszag. Vettem is egy szagosítót, hátha elnyomja...
Köszi az infót az övfeszítő kábelről!

Ultrawox:
A kaposvári Renault szalonban adtak egy címet:
www.defend-lock.hu
Megadtam a kocsi paramétereit, visszaírtak, hogy milyen fajta váltózárat tudnának beszerelni, fényképpel illusztrálva. Előzetes megbeszélés után 2-2.5 óra alatt beszerelik Budán, 44.000+ÁFA.

Előzmény: KorI (7945)
mzdude Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7947
Hehe, ismerős érzés. :-) Amíg a szalonban nézegeted, addig húdejó ez a sok kütyü. Amikor hirtelen kezelni kéne, akkor ajjaj, mmelyik gomb mi is?

Tényleg, gyorshajtással hogy álltak? Nekem véletlenül sem sikerül betartani a határokat, egészen más a sebességérzetem az új verdában.

Előzmény: srf (7944)
dh00 Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7946
En ezt cafolnam, mert eleg sokat mentem vele nemet autopalyakon ahol nincs sebessegkorlatozas. 150-nel lassabban nem mentem, es neha 180-ig toltam. Nagyon szepen ment es nem volt halalfelelmem mint az R19-ben 160-nal. Szerintem nagyon stabil auto. De ilyen sebessegnel padlofeket meg nem probaltam. Biztos veszelyes lenne. De padlofek nelkul siman mehetsz annyival ameddig birja a kocsi.
Előzmény: KorI (7945)
KorI Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7945
Gatula, ugye milyen jó az "új illatú kocsi" ?!?!??!

a vezetékek az első ülések alján tápot adnak a pirotechnikai övfeszítőhöz (kis petárda puffan el elektromos gyújtásra nagy ütközés esetén és visszarántja, előfeszíti a biztiövedet... ezért végződik "fémhuzalban" a bizti öv csatja)

annyit a biztonságról: most néztem meg az ÚJ OPEL ASTRA honlapján a kombi modell (alapár 3,9mill, felszerelve 5 mill) hátsó üléssorán a középső emberkének nemhogy 3pontos biztonsági öv sem jár (csak medenceszíj) hanem még fejtámlája sincs!!! pedig ezek alapvető fontosságúak...

szóval : biztonságos kocsit vettél!
:)

jó thalicskázást!

PS: jó döntés volt az ABS,(nekem is van benne) de azért ne kakaskodj az autóval: mert abs ide, vagy oda, hirtelen kormánymozdulatra eléggé kileng a kocsi, 120 felett igen veszélyes tud lenni. ha ajánlhatok valamit: üres úton 100-zal menj, és rándíts egyet hirtelen (és óvatosan ) a kormányon: nekem elhiheted: tanulságos lesz, és nem fogod gyakran kihasználni a végsebességet, garantált!

Előzmény: srf (7944)
srf Creative Commons License 2004.05.29 0 0 7944
Üdvözlök mindenkit a topicban!

Eddig jószerével csak olvastam, ma viszont megkaptam a Thaliát (Azure 1.4 16v + ABS) és muszáj megosztani az örömöt :)
Eddig egy 21 éves Opel Asconában ültem, hát ég és föld. Még csak ismerkedem a kocsival, de elovastam már a kb 100 oldalas kézikönyvet is.
Arra viszont semmi utalás nincs benne, hogy a két első ülés alatt található elektromos kábel, ami az ülő részbe csatlakozik egy-egy kék csatlakozóval, mi célt szolgál. Tudna valaki valami magyarázatot adni rá? Ülésfűtés? Érzékelő, hogy ül-e valaki az ülésen? Érdekelne a dolog...

srf

dh00 Creative Commons License 2004.05.28 0 0 7943
A robert k. krt-i R szervizben ki volt teve a pultra egy valtozar(Mul-T-Lock) es meg is kerdeztem az arat. Kb 50e+afa-ert adjak beszerelessel egyutt. Es ha jol emlekszek 70e+afa a motorhazteto zarral egyutt.
Előzmény: Ultrawox (7941)
mzdude Creative Commons License 2004.05.28 0 0 7942
www.vilcomp.hu
www.buznakft.hu
www.duett.hu

Állítólag ezek az etalon cégek. Nem olcsók, ellenben szépen dolgoznak.

Gyakorlati tapasztalatot nem tudok mondani, én a duettet szemeltem ki a váltózár beszereltetésére; majd utána.

Előzmény: Ultrawox (7941)
Ultrawox Creative Commons License 2004.05.28 0 0 7941
Irhatnátok pár jó váltózár beszerelő műhely cimet (Budapest, esetleg Sopron), mert lassan lesz mibe szerelnem :) És ez lenne az első védelmi felszerelés.
Olyan cim kellene ugye ahol jól szerelik be a thaliaba és nem árt ha olcsó is :)
dh00 Creative Commons License 2004.05.28 0 0 7940
Szia!

Nekem is volt dizeles hang, de a tarcsat nekem a rangatas miatt csereltek. Azota mindket hiba megszunt. Indulasnal rangatott nagyon es sokszor le is fulladt. Szar volt a tarcsa.
A pedal ropogast viszont nalam csak 2-3 napig tudtak megszuntetni dio zsirozassal. Es mar nagyon untam mikro a del pesti szervizben leraztak 3. alkalommal is es csak zsiroztak. Minden alkalommal 2-5 napig volt jo. Itt a robert k. krt-i szervizben levettek a valtot es azt mondtak hogy a nyeles tengelynel nem volt semmi kenes. Szoval dional nem zsiroztak most. Kivancsian varom hogy meddig lesz jo. De valahogy most jobban bizok benne hogy vegleg sikerult megoldaniuk. A del pesti szervizbe tobbet nem megyek. Unszimpatikus a csapat es leraztak mindig hulye kifogasokkal.

Előzmény: iMre (7937)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!