Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gruau Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1688
Jóóóó napot barkácsolókkk!!!!!!!!
GPS Creative Commons License 2009.01.12 0 0 1687

Húúú, de rohadtul hétfő reggel van.
Csak szóltam.
.
caerleon Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1686
sufni :)
Előzmény: GPS (1685)
GPS Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1685

Gyárit, vagy sufnist ?
Előzmény: caerleon (1684)
caerleon Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1684

Én már láttam olyat.... dobozkában, ugy kialakítva mint a labirintus....

GPS Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1683

Ismered a perui utcazenészeket ? Biztos láttad már őket. Na most irigykedj:

Kint voltak Almádiban a placcon, "dolgoztak", a teljes felszereléssel - erősítők, keverőpult, stb. minden "full-plugged".
És ráadásnak egy 102 centis plazmaTV is működött nekik...amin muzsikálás közben (egy DVD-ről) gyönyörű perui képsorok mentek...hegyekkel, fehér-sérójú sasokkal, meg mindennel.

Na most légy erős, de nagyon: mindez egy aktatáskányi, benzines agregátról ment, amelyik muzsikálás közben ott volt a rézbőrű lábánál (!!!!) ....és csak a teljes csendben, (a generál-pauzákban) lehetett hallanni valami nagyon halk kis Brrrrrrr-hagot - egyébként semmit.

Annyit láttam hogy Honda volt, 900-at írt rajta - ez vélhetően a Watt volt - piros volt és füles aktatáska-szerű.

Hogy mik vannak, kéremszépen..... :-))))
.
Előzmény: caerleon (1682)
caerleon Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1682
Tudom.....de inkább legyen egy picit nagyobb.....  mármint a zajszig miatt....
Előzmény: GPS (1680)
caerleon Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1681

+d csendben....

GPS Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1680

Az agregáttal azt tanácsolom neked, hogy ne járd végig azt a kálváriát, amit több barátom is.

Azontúl, hogy egyik sem tudta megnyugtatóan beburkolni a cuccot - ketten a motort is megfőzték - mert a burkolat miatt hazavágták a léghűtését és jól besütötték a drága kis gépeket.
.
Előzmény: caerleon (1676)
GPS Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1679

Rúg hát - ugyanaz, mint a hűtőszekrénynél.

De egy agregát azt meg sem érzi, legfeljebb nyekken egyet, egy pillanatra.
.
Előzmény: tclar (1675)
GPS Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1678

Azért az sem mindegy, hogy milyen rendszerű a gép.

Mert ezek az újak, amelyek már NO FREON -al mennek, ezek már lényegesen könyebben indulnak - mert a szükséges nyomás töredéke a klasszikusnak. Ezért nagyon energiatakarékosak is.

Csakhogy ezeknél viszont az a gubanc, hogy rázkódásra nagyon érzékenyek...és a hihetetlenül kis légrés miatt bizony sürün előfordul, hogy lefekszik (besúról) a forgórészük - és akkor annyi nekik.
.
Előzmény: tclar (1673)
caerleon Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1677
ez így van...de lehet megkérem Tclarkot szépen... hogy csínáljon már nekem egyet :)
Előzmény: GPS (1674)
caerleon Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1676

Köszönöm :) Ebben bíztam, hogy van esélyem...... abból indultam ki, hogy amikor indult a 21" Sony képcsöves monitor , és a jól fogyasztó ámítógép röhögve vitte.... egy darabig :)

Én nem kívánok klímázni....nekem is olyan mindenről menő hűtőm van, de keveslem a teljesítményét..... generátoron gondolkodom, főleg azon hogyan kellene beburkolni , hogy csenben legyen :)

Előzmény: tclar (1673)
tclar Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1675
A klímakompresszor is rúg egyet induláskor mint a sima hűtőkompresszor nem?
Előzmény: GPS (1671)
GPS Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1674

A "mocskos-nagy" inverter lehet hogy sok felesleges áramot felvesz nyugalmiban.

Azaz úgy csinál mint azok a "jótékonysági alapítványok", amelyek az adományok 85 %-át a saját költségeikre tapsolják el - és csak a maradékot adják oda annak, akinek valójában gyüjtöttek :-))))
.
Előzmény: caerleon (1669)
tclar Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1673
Nézd meg az invertergyártók honlapján hány wattostól írják hogy motorindításra is alkalmas, olyan 1000-1500 W-tól lesz az induktív terhelés miatt. Tehát ha van ekkora UPS-ed akkor azt talán nem égeti le a kompresszor az első indítás alkalmával, és ha egyszer elindult akkor már máskor is fog. Nekem az 55W-os motor gondolkodik egy kicsit mire elindul a 400W-os toroid trafójú inverterről...
Előzmény: caerleon (1669)
GPS Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1672

Hát igen, ezek abszolut reális számok. Én 1 darab napot számoltam a 80 Ah-ás akksival...tehát kb. ugyanaz, makkban.

A 0,7 W-os nyugalmis (home made) inverteredhez meg gratula neked - mert sok gyári kütyü ennél jóval többet zabál szundiban.
.
Előzmény: tclar (1670)
GPS Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1671

Jó hírem van. Sem "combosabb" agregát sem 100 rugó nem kell a mutatványhoz.

Mobil-klimából van 7-800 W-os - ami még így is daliás - még egy nagyméretű bódéba is...és az ehhez való agregát nem hogy nem a "combos" - hanem kifejezetten mini-kategóriának mondható.

Lóvéilag ez úgy néz ki, hogy már 30-ért is kapsz prima klimát, (használtat, de tökjót)...0,9...1,2 kW-os aggregátot meg utánad dobnak 25...30-ért - vadiúj, garist.

Tehát 60 fabatkából remekül ki lehet hozni a dolgot - az agregátot meg másra is lehet használni, nem csak a klimázásra.
.
Előzmény: tclar (1667)
tclar Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1670
Nekem 55W-os kompresszorral megy a 70 L-es Zanussi, állóhelyben 3 napot bír a 250 Ah akksi. De 3 napot gyakorlatilag soha nem állunk egyhelyben:-)))) Az invertert én csináltam, automata bekapcsolású. készenlétben 0.7W-ot fogyaszt.
Előzmény: GPS (1639)
caerleon Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1669
Tclark.... ha egy mocskos nagy szünetmentes tápegység elektronikáját rárakom egy nagy akkura.... elbír egy 70w-os hűtőt  ?
Előzmény: tclar (1668)
tclar Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1668
Mivel használod, kempingben 230V-ról?
Előzmény: GPS (1646)
tclar Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1667
Már én is filóztam a dolgon, szerintem a legkisebb mobil klíma egy combosabb áramfejlesztővel egy 100-asból megvan és teljes értékű(!) klímád van. Természetesen az áramfejlesztő zaja miatt csak egy gyors belső lehűtésre való. Vélemény?
Előzmény: GPS (1655)
504LACI Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1666
Megkérdeztem, Dethleff 450.
Előzmény: 504LACI (1661)
GPS Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1665

Lehet, nem tudom, nincs benne tapasztalatom - csak amit a havernél tapasztaltam - de az pokoli volt.

Minden esetre én már kutakodok valami kisfogyasztású (esetleg mobil) klima után - és olyat is találtam már, amelyik 3,4 Ampert eszik - összesen.
.
Előzmény: fekvőrendőr (1663)
GPS Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1664

De én úgy tudtam, hogy nem kell a kinti forgalmi - elég a törzslapja is.
Habár, ha az sincs meg....

Nem hinném, hogy Knaus lenne (bár a belső szerkók nagyon Knaus-osak), de nézd meg a 1513-as hozzászólást, ott van az én 450-es Knaus-om - összehasonlításnak.
.
Előzmény: 504LACI (1662)
fekvőrendőr Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1663
átforrósodott kasztniba nyugovóra térni...
Tapasztalatom szerint, amilyen gyorsan felmelegszik, olyan gyorsan le is hűl, nem tartják a falak a hőt. Ha kinyitod este az ablakokat, gyorsan átszellőzik és lehűl.
Előzmény: GPS (1655)
504LACI Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1662
Nincs kinti forgalmi, tilosban parkolás miatt telepre beszállított és egy éven túl ki nem váltott futóról van szó. A telep adott róla számlát, de azzal itthon elég keveset lehet kezdeni, a tulajdonjogot igazolja csak.
Előzmény: GPS (1660)
504LACI Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1661
Vagy lehet, hogy Dethlef? Na most megzavarodtam kicsit, de ha valakit érdekel megkérdezem.
Előzmény: 504LACI (1659)
GPS Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1660

Ha van róla számla, akkor miért nem helyezhető forgalomba? Mije hiányzik, hogy levizsgáztassák és rendszámot kapjon?

Egyébként pont egy Knaus 450-est vettem én is a minap, valamivel többért - de van hozzá zárt elősátor meg egy új bio-WC is.
.
Előzmény: 504LACI (1659)
504LACI Creative Commons License 2009.01.11 0 0 1659

Urak! Egy jóbarát árulja a lakókocsiját, gondoltam itt hátha valakit érdekel. Knaus 450-es, osztrák számla van róla de nem helyezhető itthon forgalomba ezért csak telekre vagy bontásra jó.

Normális állapotban van, elősátor megvan hozzá, gáz üzemel. Ára:220 ezer, helyileg Budaörs. Adataim publikusak.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!