Hát elmesélem mi történt ma a kuplungommal, a vadi új, 140 km-t futott Thaliamban!
Egyszercsak elkezdett kattanni minden felengedéskor! Mivel olvasgattam a topicpan, hogy többeknek is kuplung-problémája volt, igen elszomorodtam, egy kissé túl gyorsnak tűnt a hiba jelentkezése. Elmentem a Renault szervízbe, ott megnézték, majd szelíd elnéző hangon közölték, hogy semmi baj, a gyári védőszőnyeg egy kicsit előre csúszott, így aztán minden kuplungolásnál beakadt a sarka, és amikor visszacsapódott, akkor éreztem a pedálon a kattanást. A legszörnyűbb az egészben, hogy igaza volt, én meg porrá égtem a nulla szakértelmemmel! Viszont igen udvariasak voltak, nyilván nem merték ingerelni az elmebeteg idegent :) Úgyhogy happyend, minden ok ahogy Douglas Adams mondaná: Ne ess pánikba...
itt mondta valaki, hogy stiloról cserélt , most vezettem egy stilo 1.9tdi-t hát mitnemondjak hmm :) kényelmes jó autó szvsz a motor kicsit gyenge az 1.9hez képest de szépen húz (nem űlésbe taszítóan (bár még csak 2200km volt benne)) lehet nem érte el a max teljesítményt még. oldaltartás kanyarodás jó volt kicsit himbálózott a nem egyenletlen úton, a fék jó, nem kap be hanem szépen lehet szabályozni a fékerőt, vezetési élmény is megvolt egy zárt parkolóban nyomtam elég jól ment tényleg és a 180fokos kanyarokat is vígan tűrte nagy sebességnél jól fordul stb :) kicsi kormány volt benne amivel könnyedén lehetett irányítani az autót. :)
bocs az offért :)
ON remélem ha nem is ennyire de megközelítően jó lesz a thalia :)
Hát mit csináljak, nem mondhatok mást, büdös... Szépíthetjük, hogy újbüdös, de büdös. Amúgy egye fene, majd elmúlik, vagy kiszellőzik, de nem is érdekes igazán, mert vezetni viszont nagyon-nagyon jó! Ennyi büdöset a vezetési élmény nekem megér :)
Most beszéltünk a kereskedővel, nem tudott konkrét dátumot mondani, már Magyarországon van a kocsi, valami Minőségügyi.....intézetnél, várhatóan 8-án kerül át ide, Ceglédre.
Tudtok valamit erről a Minőségügyis vizsgálatról, mi ez?
Hi mzdude !!!!!
Ne törödj azzal, hogy az irigyek mit mondanak, a szervizesek mondták kangoo 1.5dci 200000Km tul a motor szépen dohog, semmi baj, ésszel kell hajtani(hidegen nem pörget, hajtás után nem hirtelen leáll stb,stb).Ha legközelebb ilyet mondanak dörgöld a bajuszuk alá az aktuális fogyasztást
:-))))
Üdv Nagya
Ühüm, hasonló fogyasztásra számítok én is, tetszik nagyon. :-) Valami 520 km alatt 3 egységet sikerült elfogyasztani a tankból.
Ami nálam gáz, hogy iszonyatosan megfájdul a hátam és a nyakam a kocsiban, de csak bal oldalon. Azon gondolkodtam, hogy talán féloldalasan ülök benne, de nem sikerült rájönnöm, hogy miért, hogyan. Tapasztalt valaki ilyet?
Más: osztják az észt mindenhonnan, hogy mekkora szart vettem, mert a dízelmotor nem fogja bírni. Túl kicsi ehhez a teljesítményhez, ki fog fingani benne a turbo. Örüljek, ha 100.000 kilométert megér az egész. Ja, meg egy Suzukit sokkal könnyebb szerelni, a Renault túlságosan össze van rakva. És ha minden ellenérv elfogyna, akkor természetesen francia autó csakis szar lehet. Asszem kellő immunitást kell kifejlesztenem az ilyen hangok ellen, valami szelektív hallást, vagy ilyesmi...
Atyaisten! Egy új autó illatot halszaghoz hasonlítani! Hónapokon keresztül vívtam közelharcot a családdal mondenféle illatosító ellen, hogy minél tovább élvezhessem ezt az új illatot. Most már sajnos vesztettem.
Tudakozó szerint:
Szeged 6729 Mokrini utca 22 (62) 425-295
ARAL kenőanyagraktár Szeged 6729 Repülőtér (62) 458-796. ITT VETTEM - Szegedről kifele Bajai útról lefordulni a vasúti átjáró után balra (még a Szeged vége tábla előtt)
Előtte érdemes letelefonálni, hogy van-e.
utstérszűrő kód: K-230/160.30
Annyira nem szomorkodok a sarkifény miatt :) vagy hárs vagy ezüstöt akartam alapban is :) egyébként nekem űlés nem fog passzolni, mert asszem az azure-ban sötétkék, de mind1 mert úgy is huzat lesz rajta
egyébként megnéztem a hársot, állítom jobban nyeli a koszt mint a szürke
egy clio cikkben valahol szintén panaszkodtak a hátsóüveg torzításra, szerintem az íveltség miatt ilyen
En is feketet v sotetkeket akartam, de arra +2 honapot kellett volna varni. Volt 1 sarkifeny megrendelve, erre csak 1 honapot kellett varnom, igy hat elfogadtam.
Eloszor nekem se tetszett. Nem akartam szurke autot. Viszont mostmar nagyon tetszik. Az benne a jo, hogy nagyon passzol a belso vilagos muanyaghoz.
Meg fogod szeretni. Foleg, hogy ritkan kell mosni, es nem latszik rajta a kosz :)
Ja, elso hiba amit felfedeztem 2 het es 2000 km utan, hogy a hatso uveg nagyon torzit :(
Ez gondolom az iveltsegbol eredo konstrukcios hiba, bar nem elkepzelhetetlen, hogy a torok uveggyartas ennyire kepes.
Hi Mindenkinek!!!!
Úgy néz ki, hogy a fogyasztás beállt egy szintre
50-50 közút város megoszlásban 1030Km/47L benya=4.56L
Nekem bejött a Diesel!!!!
Üdv Nagya
Ha már a színek....nekünk a kék és a fekete tetszett, de utóbbira még kb 2-3 hetet kellett volna várni.....így maradt az első, de persze ennek is nagyon örülünk, és már rettentően várjuk!
suhogás: nekem először 110-120 körül jelentkezett a visító hang a bal első ablak felől. kézzel ráhatottam (finoman benyomtam az üveget felfele, kifele több helyen próbálva az eredményt és így egy kis játszadozással megszűnt:)
érdemes a gumiszigetelő csíkokat is időnként benyomkodni
én mindig kézifékkel rögzítettem eddig a kocsit és csillag garázsban állok télen is. eddgi csak szerencsém volt?
eddig egyetlen egy dolog fagyott be, viszont az tök ciki volt: az üzemanyag fedél, még a kulcsot is alig tudtam belerakni..., úgyhogy 5 perc ügyetlenkedés (gondolom jól mutattam a kamerában:) bementem és előlegben vettem egy fagyoldó zárolajzót...
ferco
ha csak hagyod menni akkor később áll le, járasd alapon a motort kiszállás előtt 10-20mp-ig így gyorsan lehül a szenzor helyén is a víz, mert ha álló motornál megy a venti akkor cska a hűtőben hűti a vizet, ha jár a motor akkor a blokkban is!
minek kell ilyet beírni, kicsit gaygi vagy barátom: ide jársz olvasgatni meg beszolni? két eset lehetséges: vagy a nyáladat csorgatod egy rönyó thalira vagy perverz vagy és ezt élvezed hogy beszólsz...
ISO ügyben passz-piros.
Kivétel (erősíti a szabályt):
-fogsz két darab fém drótot, egy erősebbet, ami belefér a rádió szélén lévő 2x2 lyukba
-bedug, a drótokat az ajtó felé feszíted finoman és kihúzod a rádióval együtt
(Legalábbis emlékeim szerint így megy a móka... :)
Nekem a kereskedés ajánlotta, hogy 2500-ig mindig húzzam ki (az a limit a dCi-nél) és akkor pörgős lesz (bejött, bár még a rendőrség nem hitelesítette :)
Sebességről egy szó sem esett, de nálam is ez volt, hogy 100 fölé nem kúszott a mutató :( Iszonyatos volt, szörnyű lelki trauma, ahogy a Suzukik elhúznak mellettem... Még most is beleborzongok :))))))
Ezen én is megütköztem "anno". Ez van a könyvben is !!
Lehet,hogy aki leírta dombon ment lefelé 3000-es fordulattal és akkor neki 130 km/h volt.
Én betartottam a 3000-es fordulatot a km órával nem foglalkoztam.
Ki lehetett bírni /nehezen/ !
Bocs, tudom, hogy volt már a topicban, de nem találom már: bejáratáshoz azt mondták a Renault szalonban, hogy max. 3000-es fordulat, illetve 130km/h ötödikben. Igen ám, de ötödikben 3000-es fordulatnál megyek úgy 100 km/h körül. Akkor meg hogy?
Nem egészen! Ugyanis az alap típusokat, Azure, Prima, Authentique, Prima, Comfort, Expression, ami különböző felszereltségeket jelent, szériában gyártják, különféle színekben, és minden kiegészítő plusz időt jelent, mert egyedileg kell foglalkozni a kocsival.
Ultrawox:
Azért dícsérte azt a három színt, mert az volt a számítógépében raktáron. Amúgy a Thaliz három alapszínben készül: piros, fehér, kék. Mi ez? Igen a trikolor. A sovén franciák ezt adják alapban, a többi színért plusz pénzeket kell fizetned. Aranyos...