rugjanak már ki vagy ötven embert abóól a motorgyárból, szegény raiki, mit műveltek vele most hétvégén is...
...szörnyen vérzik a szívem, de azért a rönyóra büszke vagyok:))))
En mar 3 eve hasznalok sajat gyartasu mobilriasztot az autonkban(2 evig R19, 1 ev Thalia). Most elado egy felesleges darab. A Thaliankban is van egy ezen kivul. Akit erdekel Pesten meg is tudom mutatni hogyan mukodik. A gyari cobra riasztoval osszekotve de a legtobb tipussal egyuttmukodik. Akit erdekel irjon email-t.
Mi családon belüli biznisszel kaptunk egy most 3 éves thalicskát, s gyorsan bele is raktunk úgy 1500 km-t. Lenne néhány kérdésem:
- ugye a fekete a legszebb? :)
- folyamatosan világít a serv és a lufi piktogramm. Lehet ez attól hogy az űlések alá utólag beraktak 1-1 hangszórót és ez birizgál ott valamit (akár mágnesesen is)?
- ha ezeket kiveszem, hova lehet betenni valami oválhangszórót ami nem túl feltűnő?
- a 8l-es fogy mennyire ok 1,4 8V motornál?
Köszi
CsPeti
Autó finanszirozás: Régebben kinéztem magamnak a pbleasing fele-fele hitellevelét 6.02%-os THM-el. A meglepetés most ért, hogy állítólag ez már megszünt (a honlapon még fennvan).
Most akkor mitévő legyek, melyik a legjobb finanszirozás manapság?
A pbleasing-nél 8-9% THM-eket ajánlgattak.
Ez is annak az eredménye, hogy kurvalassan jön meg az a kocsi, addig még egy olajválság is kitör :)
Yes!
Már azt hittem, hogy én vagyok hülye. Sajnos beszéltem volt renault szervizessel azt ajánlotta, hogy ne csináltassak vele semmit, mert csak rosszabb lesz, de ha tudsz valamilyen megoldást akkor szívesen veszem, bár már kezdem megszokni, hogy egy kicsit balos.
Szerintem nem tisztességes összehasonlítani a Stilot a Thaliaval, nem egy kategória a két kocsi.
Azt viszont továbbra is fenntartom, hogy hosszú úton (mondjuk Szeged-Sopron távon) a Stilo vezető ülése borzasztóan kényelmetlen. Ezt nem lehet felmérni egy parkolóban megtett próbaúttal.
Amikor nekem ezzel jönnek, letudom annyival, hogy nézze már meg az illető a F1 konstruktőri verseny állását: A Mercedes és a BMW összpontszáma 20-al marad el a Renaultétól.
"osztják az észt mindenhonnan, hogy mekkora szart vettem, mert a dízelmotor nem fogja bírni. Túl kicsi ehhez a teljesítményhez, ki fog fingani benne a turbo. Örüljek, ha 100.000 kilométert megér az egész. Ja, meg egy Suzukit sokkal könnyebb szerelni, a Renault túlságosan össze van rakva. És ha minden ellenérv elfogyna, akkor természetesen francia autó csakis szar lehet. Asszem kellő immunitást kell kifejlesztenem az ilyen hangok ellen, valami szelektív hallást, vagy ilyesmi..."
muhaha motorral kapcsolatban ezzel a motorral szerelik (csak a 80 lovassal) a NISSAN ALMERA dci autóit is :)) végül is 5 év garancia van a nissanra. szerintem ők tudják mit csinálnak... szar motort nem vennének meg egy nissannak.
itt is egy teszt az almeráról:
http://www.vezess.hu/hir.php?idx=4737
elég nemnormális emberekkel lehetsz te körülvéve :) főleg ha már valaki a suzukival jön pfff... mennyi is most egy ignis dízel?..
A gyári szőnyegnek van egy rögzítőpatentja amit én is csak hosszak vívódás után szereltem fel mivel át kell vele szúrni a padló filcet. De feltettem és kíválóan fogja a szőnyeget. Előtte nem győztem visszaráncigálni a helyére.
Hát elmesélem mi történt ma a kuplungommal, a vadi új, 140 km-t futott Thaliamban!
Egyszercsak elkezdett kattanni minden felengedéskor! Mivel olvasgattam a topicpan, hogy többeknek is kuplung-problémája volt, igen elszomorodtam, egy kissé túl gyorsnak tűnt a hiba jelentkezése. Elmentem a Renault szervízbe, ott megnézték, majd szelíd elnéző hangon közölték, hogy semmi baj, a gyári védőszőnyeg egy kicsit előre csúszott, így aztán minden kuplungolásnál beakadt a sarka, és amikor visszacsapódott, akkor éreztem a pedálon a kattanást. A legszörnyűbb az egészben, hogy igaza volt, én meg porrá égtem a nulla szakértelmemmel! Viszont igen udvariasak voltak, nyilván nem merték ingerelni az elmebeteg idegent :) Úgyhogy happyend, minden ok ahogy Douglas Adams mondaná: Ne ess pánikba...
itt mondta valaki, hogy stiloról cserélt , most vezettem egy stilo 1.9tdi-t hát mitnemondjak hmm :) kényelmes jó autó szvsz a motor kicsit gyenge az 1.9hez képest de szépen húz (nem űlésbe taszítóan (bár még csak 2200km volt benne)) lehet nem érte el a max teljesítményt még. oldaltartás kanyarodás jó volt kicsit himbálózott a nem egyenletlen úton, a fék jó, nem kap be hanem szépen lehet szabályozni a fékerőt, vezetési élmény is megvolt egy zárt parkolóban nyomtam elég jól ment tényleg és a 180fokos kanyarokat is vígan tűrte nagy sebességnél jól fordul stb :) kicsi kormány volt benne amivel könnyedén lehetett irányítani az autót. :)
bocs az offért :)
ON remélem ha nem is ennyire de megközelítően jó lesz a thalia :)
Hát mit csináljak, nem mondhatok mást, büdös... Szépíthetjük, hogy újbüdös, de büdös. Amúgy egye fene, majd elmúlik, vagy kiszellőzik, de nem is érdekes igazán, mert vezetni viszont nagyon-nagyon jó! Ennyi büdöset a vezetési élmény nekem megér :)
Most beszéltünk a kereskedővel, nem tudott konkrét dátumot mondani, már Magyarországon van a kocsi, valami Minőségügyi.....intézetnél, várhatóan 8-án kerül át ide, Ceglédre.
Tudtok valamit erről a Minőségügyis vizsgálatról, mi ez?
Hi mzdude !!!!!
Ne törödj azzal, hogy az irigyek mit mondanak, a szervizesek mondták kangoo 1.5dci 200000Km tul a motor szépen dohog, semmi baj, ésszel kell hajtani(hidegen nem pörget, hajtás után nem hirtelen leáll stb,stb).Ha legközelebb ilyet mondanak dörgöld a bajuszuk alá az aktuális fogyasztást
:-))))
Üdv Nagya
Ühüm, hasonló fogyasztásra számítok én is, tetszik nagyon. :-) Valami 520 km alatt 3 egységet sikerült elfogyasztani a tankból.
Ami nálam gáz, hogy iszonyatosan megfájdul a hátam és a nyakam a kocsiban, de csak bal oldalon. Azon gondolkodtam, hogy talán féloldalasan ülök benne, de nem sikerült rájönnöm, hogy miért, hogyan. Tapasztalt valaki ilyet?
Más: osztják az észt mindenhonnan, hogy mekkora szart vettem, mert a dízelmotor nem fogja bírni. Túl kicsi ehhez a teljesítményhez, ki fog fingani benne a turbo. Örüljek, ha 100.000 kilométert megér az egész. Ja, meg egy Suzukit sokkal könnyebb szerelni, a Renault túlságosan össze van rakva. És ha minden ellenérv elfogyna, akkor természetesen francia autó csakis szar lehet. Asszem kellő immunitást kell kifejlesztenem az ilyen hangok ellen, valami szelektív hallást, vagy ilyesmi...
Atyaisten! Egy új autó illatot halszaghoz hasonlítani! Hónapokon keresztül vívtam közelharcot a családdal mondenféle illatosító ellen, hogy minél tovább élvezhessem ezt az új illatot. Most már sajnos vesztettem.
Tudakozó szerint:
Szeged 6729 Mokrini utca 22 (62) 425-295
ARAL kenőanyagraktár Szeged 6729 Repülőtér (62) 458-796. ITT VETTEM - Szegedről kifele Bajai útról lefordulni a vasúti átjáró után balra (még a Szeged vége tábla előtt)
Előtte érdemes letelefonálni, hogy van-e.
utstérszűrő kód: K-230/160.30
Annyira nem szomorkodok a sarkifény miatt :) vagy hárs vagy ezüstöt akartam alapban is :) egyébként nekem űlés nem fog passzolni, mert asszem az azure-ban sötétkék, de mind1 mert úgy is huzat lesz rajta
egyébként megnéztem a hársot, állítom jobban nyeli a koszt mint a szürke
egy clio cikkben valahol szintén panaszkodtak a hátsóüveg torzításra, szerintem az íveltség miatt ilyen
En is feketet v sotetkeket akartam, de arra +2 honapot kellett volna varni. Volt 1 sarkifeny megrendelve, erre csak 1 honapot kellett varnom, igy hat elfogadtam.
Eloszor nekem se tetszett. Nem akartam szurke autot. Viszont mostmar nagyon tetszik. Az benne a jo, hogy nagyon passzol a belso vilagos muanyaghoz.
Meg fogod szeretni. Foleg, hogy ritkan kell mosni, es nem latszik rajta a kosz :)
Ja, elso hiba amit felfedeztem 2 het es 2000 km utan, hogy a hatso uveg nagyon torzit :(
Ez gondolom az iveltsegbol eredo konstrukcios hiba, bar nem elkepzelhetetlen, hogy a torok uveggyartas ennyire kepes.
Hi Mindenkinek!!!!
Úgy néz ki, hogy a fogyasztás beállt egy szintre
50-50 közút város megoszlásban 1030Km/47L benya=4.56L
Nekem bejött a Diesel!!!!
Üdv Nagya