Pferco, Steely es ugy altalaban a Thalias csalad ... sajnos ez a Logan nagyon negativ hatassal lesz a mi hasznalt jarganyaink eladasara, majd a vasarlo ugy teszi fel a kerdest, hogy adjon 6-7000 Eurot egy 2-3 eves Thaliaer vay vasaroljon egy uj garancias Logant ... brrrr.
de itt nem erről van szó, hiszen összevissza műxik - egyszer 2 percig sem bírja, és kikapcsol, máskor meg negyedórán át gond nélkül szól
a "szakgárda" képességeit ismerve szervízbe eszem ágában sem lenne emiatt elvinni, de most aktuális a 15ezres, ott majd megemlítem
na persze ha emiatt fél nappal tovább tart a dolog, akkor felejtsék el
nem értem ezt a rádiós dolgot, kb 1ezer hozzászólásonként előjön: ha veszel valami technikát, MINDIG azzal kezd, hogy VÉGIG olvasod a kézikönyveket!!!
apittyegés a kikapcsolás előtti figyelmeztetés, ekkor nyomhatsz egy on-t és muxik még 20percig, csak az akkuddal spórolnak:)
illetve akkor jön zavarba a rádió, ha csak leállítod a motort de a kulcsot úgy hagyod, nem tekered teljesen off-ba, ott és járás közben SOHA nem szabad összevissza hangerőznie, ha igen szerviz és nem megszokni, fizettél érte!!!
nem úgy van, hogy minél lassabban mész annál erősebben kapcsol be a szervó? mivel nagy sebességnél nem gond a kormányt mozgatni, álló autónál pedig...
f
a légzsák és alkatrészei nem javíthatók, az egész csak egyben cserélhető!!! tehát szó sem lehet patron cserélgetésről, ált 10 év garit adnak a légzsákokra.
Szia!
Favorit 136L(68LE) - Thalia dCi(65LE) váltásom volt két éve. Ég és föld a dCi javára. Ezt az új háromhengerest nem igazán ismerem, de ha váltasz szerintem Te is érezni fogod a dCi erejét: pl. 70-től szinte csak 5. kell, előzés ekkor csak egy erőteljesebb gázfröccs, semmi "rágyorsítás", a motor jóságát az is mutatja, hogy a Nissan ugyanezt teszi be 5 év garival ... A többi hibajelenség esetleges, bármelyik márkánál bele lehet nyúlni egy macerás példányba. Az előéletét mindenesetre érdemes minél alaposabban feltérképezni, nem csak a kereskedő infójára alapozva, esetleg megkeresni az előző tulajt, stb. Nekem eddig (30ekm) bejött az olajkályha. De a végső döntés a Te kezedben van!
Környezetemben sokaknak van skodája, ezért a véleményem, hogy nyugodtan belevághatsz a cserébe. Mostmár csak a lényeg, hogy ugyanolyan szerencsés legyél a thaliával is, mint a skodával.
Köszi. Akkor érdemes lesz rászánni egy kis időt. Nem gondoltam, hogy ilyen komoly rádiónk van. Akkor ezért nem működött az előző autómban ez a sebességfüggő hangerő. Csak a másodiknál vettem észre, hogy ilyen.
Nekem is ezzel volt a szopatás, de 3 nap alatt megjött a papper. Mondta a kereskedő, hogy más nem volt ilyen szerencsés... Úgy látszik, te is közéjük tartozol.
Sziasztok! Bocsánat, hogy Skoda Fábiásként ide dugom az orrom, de az a helyzet, hogy éppen azt kellene eldöntenem, tartozzak-e a Thaliasok táborába.
Az alaphelyzet: van egy egy éves Skoda Fabia kombim 1,2 12 V motorral. Sajnos nincs benne klíma. Munkámból kifolyólag több márkakereskedéssel is kapcsolatban állok. Az egyik Renault kereskedés kínál nekem egy klímás,1,5 dCI Thaliat 23 ezer kilométerrel, másfél évesen. A dilemmám az, hogy lecseréljem-e az általam egyébként kedvelt Skodát erre a gépkocsira. A Skodát 2 millerért számítanák be, a Thalia 2,3-ért lenne az enyém)
Évente mintegy 30 ezer km-t autózom, tehát a "bukott" pénz két év alatt bejönne.
Ami a Thalia mellett szól, az a klíma és a dízelüzem. Ami ellene: a Skodánál most 28 ezer km után is ismeretlenek azok a panaszok, amikről Ti írtok: darabos, hangos kuplung, rakoncátlankodó ablakfalhúzó stb. A vásárlás óta a 15 ezres szervízen kívül én csak kívülről láttam a márkakereskedést(szerelőműhelyt). Tehát: szerintetek van-e olyan tartós a Thalia, hogy mondjuk 100-120 ezer km-ig megbízhatóan működjön? A gyerekbetegségek elmúltával előjönnek-e, előjöttek-e komolyabb gondok? Főleg olyan Thaliatulajok válaszát várom, akik megfutották már a fenti kilométereket. Köszi előre is a segítségeteket.
Sziasztok
Segitene nekem valaki?
A Tháliámba VDo Cr 169-es rádiót szereltek,nem kaptam hozzá magyar nyelvű leirást.Ha valaki tud ilyet kérem irja meg hol találom.Köszönöm
Sziasztok, szeretném eladni JR sport betét szűrőmet
1.4 16V clio mociban volt kifogástalan állapotban van tisztító szettel adnám 6e pénzért!!!!!
Budapest és környékén odaviszem.:)))
Most olvasgattam a Megane Klub fórumát, és megkérdezném, Közületek volt már valakinek olyan problémája, mint ott azoknak, akik mostanában veszik át az autókat?
(van akinek már 3 hete a kereskedőnél áll a kocsija kifizetve, és még nem kapta meg, mert nincs meg rá a vámpapírusz.....)
Remélem én nem járok így, mert már nagyon "be vagyok sózva"
Hi Zsolta, ill. Mindenki !
Nem firkálok, merhogy minek ?! Minden o.k., csakcsupán az óccsó olajlelőhelyem kezd bedugulni. Ezzel szemben olvasgatok szorgosan. Múltkor említettem, hogy rákérdezek holmi szponzorálásra, de nem tudtam beszélni az emberrel, azóta + nem jártam arra. Ha lesz v.mi új, v. érdekes, majd írok. Az ülésem kényelmes, kuplung nem recseg, csak megyünk ,túl a 23.000-en.
A rádió beállító menüjében lehet a szabályzás mértékét beállítani 0-5-ig. 0-nincs szabályzás, 5-maximális szabályzás. Most nem tudom megnézni, de úgy emlékszem ,hogy engedélyezni kell a sebességfüggő szabályzás működését is. A rádió kezelési könyvében minden elég jól le van írva, érdemes abban megnézni a beállítás pontos menetét.
Ugy tunik hogy tovabbra is jo a kuplungom a javitas ota. :)
Nem darabos, nem ropog. A kopogos dizel hang megmaradt de az mar nem erdekel.
Viszont mehetek iden kb. 5. alkalommal ujra szervizbe mert par napja elkezdett nyikorogni a bal elso ablakemelo es valami az ajtoban csikokat is huz az uvegre amit alig lehet ledorzsolni. Ez gondolom nem lesz nagy ugy a szerviznek.
Ezt leszamitva minden tokeletes vegre.
Orom vele menni!
Még egy kérdés Alizé, mit jelent hogy :
"Sebességfüggő hangerőszabályozás: én a 3-as fokozatra állítottam a szabályzást, így menet közben korrekten változtatja fel-le a hangerőt a sebesség függvényében."
Kösz
A háttammal semmi gond, mivel elég gyakran cserélek kocsit a férjemmel annál inkább feltünik a jelenség. Sajnos az ülés hibádzik! Szerintetek mennyibe kerül egy új ülés?
Eredeti szakszerviz által beszerelt pollenszürő számla végösszeg: 6.995 HUF