Elsősorban abban látom a pollenszűrő hasznosságát, hogy védi a klíma hőcserélőt (radiátort, etc) az elszennyeződéstől (lásd a képek közt majd két év koszát), így nem romlik le a klíma hatásfoka. Hosszabb úton szűrheti a kívülről jövő polleneket is, de valóban a friss levegőt pl egy ajtónyitással "gallyra vághatjuk" ...
Köszi a segitséget.De ők csak pénzért segitenek.
Lehet nekik nem érdekük hogy sok fogyjon belőle.
Nekem talán az segitene ha valakinek van a birtokában és elküldené csatolt fájlként.
Köszi mindent
ja és az akkor megszűri ottan a kis bacikat, mi? hát az lehet. de ha csak a port lecsökkenti, mán az is hasznos
ha rácsapok az anyósülésre, hát ne tudd meg, milyen porfelhő száll fel
Hi Tűzhányó !
Vigyázz oda a fényezésre. Spec. enyémke lököse a vizsgáztatás alatt bírt +sérülni. Szerencsémre, no+ a hátszelemnek köszönhetőjen, ott helyben lekapták 1 másikét, oszt jól kicserélték. De ! Nem csak a szállítás közben bírnak sérülni ! Tehát; ha már láttad, akkor sem láttad. Jól járd körbe.
A pollenszűrő arra jó kedveskéim, hogy kiszűrje a port meg egyéb dolgokat, ami a levegőben kering.A bacik meg egyéb más dolgok a klíma radiátorán megtelepedve /általában nedves a használatkor/ elkezdenek szaporodni.Büdös lesz a rendszer, és van aki allergiás az onnan jövő spórákra...
Ez jó kérdés! A férjem is megkérdezte, de mivel látta elszántságom nem mert lebeszélni róla. Tavaly nyáron szűrő nélkül állandóan poros volt a kocsi belseje. Az idén majd meglátjuk. (allergiás vagyok a porra!) Ezen kívül , hogy mire jó nem tudom.
A fórum segedelmével a hőmérőzés után belefogok a gyárilag kifelejtett pollenszűrőt utólag elhelyezni.
Eddig én is abban a tudatban voltam hogy a klímás gépekbe beleteszik a kütyüt de "hálistennek" a törökök tiszteletben tartják a magyar barkácsszenvedélyt ezért lepnek meg minket ilyen apró örömökkel:)
Kettő kérdésem lenne:
1. a garanciát nem érinti ha kivágom a műanyag könnyítésnél és ÉN teszem bele a szűrőt+ a Födőt?
(Még nincs 1 éves sem a gép)
2. Meghozták a szűrőbetétet a Renault száma 7700 424 098 tehát ua. mint a fényképes bemutatón, de ezen nincs levegő irány jelölve akkor mindegy hogy teszem be?
Technofil gyártmány C700 tip. és 1650 péz volt
Köszi ennyi a kínom csak a gép viszont TÖKÉLETESEN MÜXIK!
Most jövök a márkakereskedőmtől, megvolt az első találkozás kis autókámmal és mondhatom GYÖNYÖRŰ!!! :-))
Sajnos, amitől tartottam, be is következett, a vámpapírok miatt még 1-1,5 hétig várni kell vele, mert addig nem tudják átadni/vizsgáztatni, amíg a hivatal nem küldi a kocsi papírjait.
A telephelyen a kereskedő elmondása (és a látottak alapján is) kb 50 autó várakozik ugyanígy, kifizetve, hitelügyintézve, papírtalanul. Állítólag mára ígértek a Renault Hungáriának megoldást a hivatalban és az összes (!!!) autó papírjait....hát reménykedjünk......
A képtáramban hamarosan fent lesznek a ma készült fényképek! A képtáram címe: http://kep.tar.hu/dohonyi
:) en kulfoldrol irogatok ide a forumra -Romaniabol- ... nalunk annyit harangoztak, hogy az 5000 Euro lesz (afastol), hogy nem tudnak kibujni alola .
Viszont olyan dolgokat sporolnak le amit ep eszu ember el sem tud kepzelni: az anyosules elotti napellenzot, ongyujtot, hamuzot, ...
Ugyanilyen a Dacia Solenza "Europa" nevu felszereltsegi szintje is (vagy inkabb LEszereltsegi szintje :)
Ilyen Europa-t foleg a taxiscegek vasaroljak.
Egy model töréstesztelése nem olcsó mulatság. Egy-egy alkalommal csak egy szempontot vizsgálnak. Sok egyeztetést igényel, különböző szervezetektől, minisztériumtól kell jelen lennie az illetékeseknek stb. Szóval macerás és sok példány selejtezésével jár.
Szerintem azért nem találtok Thalia töréstesztet, mert nincs is. Mivel az autó a Clió mutánsa, egyszerűen nem végezték el vele a procedúrát.
Elgondolkodott már valaki azon, hogy a Thalia miért olcsóbb a Cliónál? Valószínűleg ezért is, aztán a tervezési költségen is spóroltak a Clio alap miatt.
Szerintem nyugodtan elfogadhatjuk a Clio 4 csillagát irányadónak.
Még egy kérdésem, mert látom, hogy mostanság főleg az Azure felszereltségek érkeznek meg a tulajok legnagyobb örömére. Van valaki akinek már áprilisban vagy előtte átadták az Azure-ját? Mióta van ez a modell?
Igen ebben van valami. Én is ezen a véleményen vagyok, már csak az ár miatt is, hisz ha a thali clio sedan lenne valószínű, hogy az árán is meglátszana. Azért senki se csináljon töréspróbát, hogy bebízonyítsa a 4*-ot! :) Bár nekem azért 1-gyel szimpatikusabb a thali a puttonyával, mert ha valaki nem tud megállni mögöttem nem a hátul ülő gyerekbe megy. Remélem!
Talán más is rendelt mostanában Thaliát és épp most várakozik, így érdekes lehet.
auto: Azure 16V
szín: gleccserfehér
extra: semmi
helyszín: RB Újpest
fizetés: kp
rendelés: március 26.
Vállalt szállítási határidő: május 30.
Érdeklődés után jelzett érkezési határidő: június 9., majd szerződéskötés és 6 munkanap az átadásig.
Végkövetkeztetés: a megrendelésben lévő három hét csúszási lehetőséget ki is használják.
Üdv: Vulkan, aki még nem Thalia tulajdonos, de már végigolvasta mind a 8060 hozzászólást
u.i: RB Újpesttel valakinek van tapasztalata? Mire vigyázzak?
Helló Mindenki!
Kutakodtam én is,de thalicska törésteszttel nem találkoztam. A CLIO I az két csillagot kapott,de a CLIO II.- már négyet. Ebből következtetve a thali mivel a CLIO II.fenéklemezére épül,lehet hasonló.
Nem biztos hogy azonos értéküek,mivel a CLIO II ajtómerevítései,energiaelnyelő részei lehetnek eltérő kialakításuak,és anyaguak.-nem a költségtakarékosság volt a CLIO II. építésénél az egyik szempont,mint a miénknél.