Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
"átmeneti útvonal": letér a sínről??? :) és körbemegy a Kossuth utca felé? Eszméletlen milyen tehetségek dolgoznak ott... A cikkben pedig: "módosított útvonalak" :)))
Ma megint tömik a kátyukat ugyanezen a szakaszon. Arra járva esett le, hogy az nem is Magyar Közút hanem önkormányzati útról van szó. A buszok meg ott álnak meg ahol tudnak, pl a kereszteződésben, a gyalogátkelőnél... Szervezetlen az egész.
Tényleg nem a legjobb a beosztás a TEVA-nál, ezt én is hallottam több forrásból.
DE!
A régi menetrendnél (és persze a régi útvonalnál) nem volt ennyi panasz. Minden akkor romlott el, amikor a 26/26Y megszűnt, és a 12-es átkerült a Derék utcára.
A NYIP más kérdés. Vicc, hogy oda csak a 21-es és a 42Y-os megy. A legnagyobb baklövés a 23-as viszonylat megvariálása volt.
Ennek szerintem semmi köze a politikához. A képviselőknek sem érdeke az, hogy folyamatosan zúgolódjanak a választópolgárai amiatt, hogy nem tudnak közlekedni a városban. (Lásd. 2-es villamos, már utálják azok, akiknek készül - teljes joggal)
TEVA: Nagy adóbefizető, sok dolgozó, de akkor sem indokolja, hogy a 2 járat egyidőben induljon a megállóból. Mivel a 12-nek az a végállomása (na jó, Auguszta), nyugodtan el lehetne tolni +/- 10 perccel az indulási időket. Senkinek sem fájna, de rengeteg ember járna jól vele. (Nagyon sokan járnak szakrendelésekre az Augusztához).
NYIP: A 21-es délután és reggel óránként jár. Nem pár járatról van szó! Oké, ezek a NYIP üzemkezdéséhez vannak igazítva, ezen ne módosítsanak. De ott van a 33. Szegény macsiaknak szerintem tök mindegy lenne, ha óra helyett óra:harminckor indulna a járatuk, hisz a 2 órás követés minden, csak nem megfelelő...
De ez csak a teteje a kirohanásomnak. Lásd korábban 15-31 (most a tereléssel szerencsére átfedésben közlekednek), 3-4 troli (gyakorlatilag egyszerre indulnak, és a 4-es utasainak többsége a 3-assal közös szakaszon közlekedik), és gondolom sorolhatnám még folyamatosan a vonatozó járatokat.
Ez tipikusan a belesz*rás esete, jó lesz ez így a parasztoknak. Hát nem!
Ráadásul az a slusszpoén, hogy ha normális közlekedést csinálnának, lehet még buszt is képesek lennének spórolni úgy, hogy közben "virtuálisan" csökkenne a városban a követési idő...
De mint tudjuk, nem akarásnak...
MÁS
LMG-120 délelőtti sofőrjének valaki igazán elmagyarázhatná, hogy 7:40 az beleesik a 7 és 8 óra intervallumába, így mi a f*szért elsőajtózik ilyenkor???
Ha nem megy, iratkozzon be általános iskola második osztályába (talán ekkor tanulnak először a számegyenesről a nebulók) és frissítse fel az emlékeit erről a témáról! A busz dugig, mindenki sietne dolgozni, és erre ezzel rabolja a drága időnket. (Arról nem beszélve, hogy a csatlakozás (amiről átszálltam erre) "csak" 12 percet késett...)
Szerintem politikai lobbi is állhat mögötte de lényegtelen. Mindegyik buszt köti a műszakváltás, munkarend: Teva, NYIP. Ha jól emlékszem ezekről már volt is szó mi leenne ha stb, hogy lehetne javítani, itt is DKV is próbálkozott, egyeztetet, írták honlapon, olvastuk sajtóban mittudom mi volt már.
Emlékszem mekkora patáriát csaptak régen is a Tevások, NYIP detto. Lehetetlen velük beszélni. Poén, hogy pl a Tevásoktól a felelős nem tudja, hog a dolgozói mikorra mennek, és a dolgozókat saját maga a TEVA vezetője szivatta meg. Ismerősöm ott dolgozik és mesélt ezt-azt...
21 amúgy is napi pár járat az szándékosan a műszakhoz igazodik.
Félreértés történt, nem számítottam arra, hogy a buszok a Bolyain mennek át a sugárútra, hanem azt néztem, ahogy régen a távolságiak (15-ös vonalán, majd onnan a Bolyai). Sorry. Egyébként mindenképp a Böszörményi kivonása jelent nagy gondot a szolgáltatásból, mert így sokat kell sétálni a környékén élőknek.
MÁS
Sz*pjon borzot az, aki a menetrendeket kitalálta, valamint az összes felsővezető, aki jóváhagyta! Ma többször is sikerült beszivatniuk a totál idétlen, és átgondolatlan menetrendjeikkel. Délelőtt az augusztánál ácsorogtam jó kis 20 percet szakadó esőben, délután meg több km-es sétára voltam kárhoztatva (itt már "csak" csepegett) a baromságaik miatt. De szép sorjában:
- Mi a francért van az, hogy a 10, és 12 3 perc különbséggel megy el (10-es mindkét irányba percre pontosan), majd utána 20/30 percig semmi? Ennyire nem látják át a kis excel táblácskájukat??? Ha már a 10-est kötik a többi Egyetem sugárúti járathoz (hahaha, ez szintén nem igaz), akkor a 12-esnek nem tök mindegy, hogy óra helyett óra 10-kor indul??? Legalább a látszata meglenne, hogy próbálnak törődni az utasokkal!
Ezen még túllendülnék, de:
- Délután Auchan és társai bevásárlóközpontok. Jár arra fele a Füredin 2, azaz kettő járat. (21, 33(Y)) Mi a szent szalmaszálért kell ezeknek 4, azaz négy perc követéssel elrohanniuk, majd utána figyelem! egy óráig semmi! Miért nem lehet valamelyik járatot eltolni teszem azt 26 perccel, így a követési idő megduplázódna azon a nem rövid szakaszon. (Tudom, Ajudiban ez 2 perc, de próbáljon meg a (nem) kedves dkv vezér cipőt koptatva, fájó derékkal sétázgatni ezen a szakaszon) Máris nem morogna a marha (mármint én), hogy mennyit kell várni erre a tetű dkv-ra, mert a 20 perc várakozás már megszokott ebben a városban, de az 50 az azért sok!
Ennyire lesz*rják azokat, akikből élnek? A városvezetés miért hagyja? Öröm és bódottág nekik kifizetni évente azt a sok-sok 100milliót, amit ezek a hozzá nem értő "szakemberek" okoznak? Nem lenne jobb, ebből a pénzből utakat javítani, vagy uram bocsá elrakni zsebbe? Igaz lui?
Eddig jópár éves tapasztalatom szerint aki a vásárba ment mindig a Tűzoltóságnál, Malomparknál, vagy a DAB székháznál szállt le, illetve fel. Ez a vásárba igyekvők 90%-a.
Ha a Füredin mennek a buszok akkor ugyanúgy ott a Tűzoltóság, a Malompark és a DAB székház is.
Nem számolsz azokkal az emberekkel, akik a város másik végéből érkeznének tömegközlekedéssel a vásárra. Most cseszhetik, hisz nincs járat, ami "körülöleli" a nagyvásár területét... Mit csinál majd? Jön autóval.
Nem annak lesz érvágás, aki eddig a 31-essel és 32-essel utazott, mert az különösebben nem jár rosszabbul, hanem az aki a Böszörményiről utazna. De ott is "csak" a Bolyai és Füredi közötti 650 méteres szakasz a kritikus ebből a szempontból. A többi szakasz az ugyúgy lesz ellátva mint tavaly, szvsz.
Végülis mi az a napi párezer ember, nem igaz? Így is annyira dőzsölnek a bevételekben, hogy lazán kihagyhatják azt az időszakot, amikor jeggyel tudnak plusz bevételt szerezni...
Jártál már Te arra??? 100m-enként fekvőrendőr. Megnézem azt a csuklós buszt, ami ezeken átmegy. Így is a Doberdónál a 31-es várónál (épület mellett) rendszeres, hogy a csuklós busz "húzza a seggét" a betonon. Mindegy, az "illetékes elvtárs" majd kitalál valamit, ami a legrosszabb lesz az utasoknak...
Szerintem meg úgy lesz hogy a 32-es marad azon és a 12/15/15Y/34/34A/35/35A/35Y/351/36/36A pedig Böszörményi út - Füredi út - Szabó Lőrinc utca - Károli Gáspár utca - Vezér utca - Böszörményi út
Ezzel "csak" a nagyvásárt, valamint az Újkertet zártad ki a tömegközlekedésből. Inkább csipkedjék magukat a nádoron, és engedjék erre az időre vissza a buszokat!
Egyébként az a borzasztó, hogy a haon szó szerint átvette. Ott nem firkászok dolgoznak? Nem tűnt fel nekik sem ez a se füle, se farka szösszenet???
MÁS
Felmerült bennem egy probléma ezzel a tereléssel kapcsolatban! Ugyebár a terelés legalább május végéig tart. Na, mi lesz május elején? Segítek! Nagyvásár. Ekkor mi lesz? Merre fognak járni a már terelt járművek? A Bolyai és Böszörményi utak le lesznek zárva, továbbá a józsaiak és a helyközi járatok is a Nádor->Füredi elkerülőn (ami most le van zárva) közlekedtek. Mennek az egyetem sugárúton, és ellátatlanul hagyják a vásár, az agrár, és 2 teljes lakótelep területét? Vagy mit szándékoznak tenni? Ennek gondolom nagyon nem fognak örülni az emberek! Mit kíván tenni a dkv, mit kíván tenni az önkormányzat? Tudtok erről valamit?
Én is pont most akartam írni, hogy csak én vagyok a hülye, vagy a DKV kápráztatott el minket újra egy ilyen csodával. Amúgy rájöttem, hogy ott van a válasz a mire? :)
"az előző, Füredi út elnevezésű megállóhelyen lehet csak le-, illetve felszállni." -> tehát a következő :)
Egy kis logikai feladvány a debreceni utasoknak. Ha már ennyit tömegközlekedünk a DKV-val, akkor tornáztassuk meg egy kicsit az agyunkat is! :P
A Magyar Közút aszfaltozási munkálatokat végez a Böszörményi út - Pesti utca szakaszokon. Az aszfaltozás a város felé tartó oldalon történik, ezért a 12-es, 15/15Y-os, 24/24Y-os, 31-es, 34/34A, 35/35A, 35Y/351-es, 36/36Ajelű autóbuszokra az előző, Füredi út elnevezésű megállóhelyen lehet csak le-, illetve felszállni.
Az aszfaltozási munkálatok várhatóan 3 óra hosszáig tartanak.
Megértésüket köszönjük!"
A laikus megkérdezné, hogy mi is marad ki? És melyik?...
Ott a pont. :) Egyébként "örömteli", hogy a dkv tartja a formáját, lassan lehetne egy pályázatot kiírni olyan dkv hirdetményből, amely nem tartalmaz hibát. Nem hiszem, hogy sok pályamű érkezne... :(