Akit érdekel : Van egy eladó Lacettire való 195/55 R 15 Hankook nyári gumi garnitúrám. ( Sajnos a kocsitól családi okok miatt meg kellett, hogy váljak és téli gumival adtam el.) kb. 14000 km-t futott. Irányára: 12.000,- Ft /db Tel.: 06203362601
Bocs, ha sűrű vagyok, folyamatosan olvasgatom az elmaradásomat, és úgy válaszolok. Tehát mint az előbb írtam, a motorvezérlésba nem avatkozik bele a ledugózás. Elektrónikusan kikötni nem szabad! Ezt egyből érzékeli a kompjúter, sárga lámpa+vészprogram. Csak a fizikai lezárás, vezeték piszkálás nem. EGR szelep funkciója: kipufogógáz visszavezető. Valóban a szennyezőanyag kibocsátás csökkentésével van összefüggésben, mégpedig oly módon, hogy amikor olyan üzemállapotban van a gép, hogy a kibocsátott szennyezés nagy valószinűséggel meg fog nőni (gyorsítás, nagy gáz), akkor nyitja a szelepet, és a tökéletlenül elégett gázok egy részét viszaküldi az égéstérbe még egy fordulóra. Nem a lambdaszonda szabályozza, előre le van programozva a működése.
A gari nem ugrik az EGR lezárásától. Szakszervíz is csinálja+nem is venni észre, csak akkor ha magát a szelepet leszerelik. Kívülről, műszerrel nem vehető észre. A szelep ugyan úgy dolgozik, mint elötte, a kompjúter is ezt érzékeli. Csak hiába nyit-csuk, a gázok nem mennek át rajta. Sárfogóért hívd fel a Chevy Gombost, kérd Odorics Árpit (honlapon találsz telefonszámot közvetlen hozzá). Ő a raktárvezető. Hivatkozz rám. A gyárin nincs emléma, csak a zacsin.
Mint régebben írtam: a rossz út jeladó az ABS-es kocsiknál (valószinűleg, hivatalos megerősítésre nem került sor) az ABS-be lett integrálva. Magyarán van benne. Funkciója: rossz úton való áthaladáskor nem enged hibát jelezni+tárolni a kompjúterben, mert a gyujtás kimaradása/hibája ilyenkor előfordulhat a nagy rázkódás hatására. Magyarán az esetleges motor kihagyás nem a rossz út jeladó miatt van, az csak érzékeli a tényt, és meggátolja a nem valós hiba jelzését.
Ülés: sajna ez is sorozathiba (bár a listába nem írtam bele, így is elég hosszú). Taxi üzemben elég sok bal1-es ülést kellett már cserélni. Lehet, hogy a tiéd is e felé tart. Ha közelít a gari vége, akkor még elötte cseréltesd.
klíma: ha klímás menet után megálsz, hagyd járni a kocsit klímával együtt, és nézz be alá. Ha nem csöpög alóla a víz, akkor mindenképpen nézesd meg, lehet, hogy eldugult a vízelvezető vezeték. Ez nagyon nem jó történet, mert a kondenzvíz bentmarad a párologtatónál, és eláztat mindent+betegséget (légiós) okozhat.
Na én is elszántam magam, és ledugóztam ar EEGR-t. Érdekes, hogy ami benne volt egy tömítés szerű lapka, annak az egyik fele full ragasztós volt, a másik felén épp hogy volt valami kis matéria, ami motor felöli csonkon maradt. Mindez természetesen megkövülve. Sajna csak 4 mm-es klingerem volt itthon, de úgy néz ki, hogy jó lesz. Szépen siklik a kocsi.
A motorháztető lebegését is leteszteltem erős szélben 170-es tempónál... Meg sem moccan. Lehet, hogy az 5 ajtósnak tényleg az orr formája miatt másabb a levegő cirkulációja.
Szia, amíg nem rángat ne csináld meg.Ha elkezdi akkor a lejjebb írtak alapján+képek,te is megtudod csinálni.Csak 2 csavart kell kitekerni+ vágni egy tömítést...talán 15 perc az egész :) Bármelyik műhelyben megcsinálják szerintem. Egyébként meg nem kell a szervíz orrára kötni a dolgot -a gari miatt. Egyébként ugy tünik próbáltak ők csinálni valamit,mert a régebbi lacsikba nem ua. a szelep van mint az újakban.Ugyhogy gyanítom tudják mi a helyzet dehát az eu4-et teljesíteni kell,anélkül nem forgalmazhatják a kocsikat...
Mindenesetre a 15000-es átvizsgálásnál felkerül a lapra a kormánykopogás mellé. Nem fogok balhét csinálni miatta, de nem is tiltakozom, ha aut. cserélik. Csak legyen nyoma a hibának, aztán majd garilejárat előtt!
Addig legalábbis nem zavar nagyon a dolog, amíg csak a belső fele kopik, ahol nem látszik. Sokkal nagyobb baj lenne, ha pikkelyesen nagy darabokban jönne le látható felületeken.
Asszem tegnap fordult át a hatalmas 13000-en! :-) Mondjuk minden nap legalább 6-8 alkalommal nyitom az ajtót, de egy normális fényezésnek nem szabadna!
Szerintem nem jutott lakk a belső felére, ugyanis nem pikkelyesen jön le, hanem a fényezés egyre haloványabb lett és lassan kezdett áttűnni a sárga alapozó.
Amúgy is olyan vékony a fényezés az egész autón, főleg a műanyag elemeken! Hmmm...Technológiai hiányosság szerintem, hogy a belső felére nem fújtak.
Már korábban is kérdeztem: a vacsi új motornál is érdemes megcsinálni? És hová vigyem (lévén motoranalfabéta vagyok), mert gondolom ez a garancia elvesztését jelenti. Bár még nem rángat, de a legelejétől fogva esso-t, most már shellt tankolok.
Ezek szerint a Te kocsid is ugyanott készült mint az enyém..:)
Gondoltam én már újkorában is ,hogy nem lesz hosszú életű a festés a belső oldalon . Rücskös , ráncos és ráadásul lakkhiányos a kilincs belsőfele, legalábbis az én autómon mindegyiknél van valami bibi ..
Eszembe se jutott volna megnézni nekem sem a motorháztető libegést , ha nem olvasom itt a Fórumon , hogy van ilyen is . Úgyhogy a legközelebbi autópályázásnál felvettem azt a lehetetlen poziciót amivel nagynehezen ráláttam a motorháztetőre és úgy 150 -es tempónál tényleg elkezdett szambázni a két széle . Na nem nagyon ,de jól láthatóan . Gumibakok kitekerése megoldotta a problémát de nagyon úgynézki a dolog , hogy ez csak az 5 ajtósnál segít .Sajnos nincs senkinek az ismerőseim közül 4a. vagy SW Lacsija így nem tudom megnézni a különbséget a kétféle géptető között. Na nem mintha megtudnám oldani a problémát , csakhát a szakmai kíváncsiság ..:))
"Vszeg akkor az 5a-s laposabb orra jobban vezeti az aero-t"
Ez akár igaz is lehet..., csakhogy a problémás aero nem felül van, hanem ALUL!!!
Először én is valamiféle aerodinamikai malőrre gyanakodtam - alákap a szél, vagy hasonló...), ezért passzentottam hátrébb a tetőt (a tető első széle kissé előrébb volt, mint a hűtőrács adta ív...), és szorítottam erősebbre a tetőzárat, minden hosszútávú eredmény nélkül.
A kedvenc servicémben közölték: Áááá, dehogy ez a megoldás... majd a magasságos GM úgy megoldja, hogy csak na...
Innen nem folytatom, l. korábbi e tárgyi füstölgéseimet, ill. a klublapon található tanulságos GM-ügyfélszolgálati levelezést...
A génkombinációm :-))) 182cm-t mutat és nem tudok annyira előre hajolni (kormány miatt) és magasodni (üléspozíció), hogy a panoráma tökéletes legyen folyamatosan.
Pláne nagy sebességnél.... de a dinamikán nem igazán érződik változás, csak erős szélben érzek némi hintát oldalra.
Vszeg akkor az 5a-s laposabb orra jobban vezeti az aero-t.
Az a 2 db amiről én konkrétan tudok - Stocz kollégáé és az enyém, ...-, az mindegyik SW.
Egyébként ha jelentkezik a probléma, szerintem észre fogod venni... csodálnám ha nem.
Ha kissé alacsonyabb testmagassággal áldott meg a génkombinációd, elég akkor nyújtogatni a nyakadat, ha száguldozás közben egyszercsak érezhetően romlik a menetdinamika. És ha meglátod a tető libegő elejét, már nem is akarod annyira látni... :((