Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

georgbob Creative Commons License 2007.08.07 0 0 7306
Hi. Szerintem 30, max. 35 ezer. Én is most megyek, csak olajat viszek és nekem is lesz grünkarte...
Előzmény: Picuj (7305)
Picuj Creative Commons License 2007.08.07 0 0 7305
Most viszem kétéves szervizre a kicsikét. Olajat, szűrőt, én viszem, plusz zöldkártyát is csinálnak. Mit tippeltek mennyi lesz a végösszeg?
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2007.08.06 0 0 7304

Üdv mindenkinek,

 

hadd csatlakozzak én is az apróhírdetésekhez:

 

Eladósorba kerültek a felnieim: HRS H125 15", igény szerint gyári nyári gumival (Hankook H406 asszem..)

 

Képek itt :)

 

Felni mint az új, kátyú, rázásmentes, 4000km-es, gumikban kb 6000km van.

 

Ár:

(megbeszélés tárgyát képezi)

 

Köszi és bocs!

 

athee60 Creative Commons License 2007.08.06 0 0 7303
Első hátsó pár. 5000-ért odaadom+postaköltség, ha nem személyes átvételről van szó. Ha kell holnap dobok fel képet róla.
Előzmény: ladlac (7302)
ladlac Creative Commons License 2007.08.06 0 0 7302

Hali.

 

Elsö pár a légterelő, vagy hátsó is?

Mennyi áron alul?

Elöre is kösz

 

Üdv: ladlac

Előzmény: athee60 (7301)
athee60 Creative Commons License 2007.08.06 0 0 7301
SW-re való oldal légterelő áron alul eladó! Új, nem volt még felszerelve, mert 5 ajtósra kértem, és az i..a eladó Sw-re adta.
Komis Creative Commons License 2007.08.06 0 0 7300

Átvétel: 2005,02,07

 

Első vedlés: 11,000km

Utsó kilincs: 14,500km

Most (fénykép): 15,800km

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.05 0 0 7299
Sziasztok !

Akit érdekel : Van egy eladó Lacettire való 195/55 R 15 Hankook nyári gumi garnitúrám. ( Sajnos a kocsitól családi okok miatt meg kellett, hogy váljak és téli gumival adtam el.)
kb. 14000 km-t futott. Irányára: 12.000,- Ft /db
Tel.: 06203362601
Stocz Creative Commons License 2007.08.04 0 0 7298
Honlapon (lacetti-klub.extra.hu) tipushibáknál találsz infót a dologról.
Bárdi autó üzleteiben Hella H7-es 1000 Ft/db. Én ezt használom.
Előzmény: _Döme_ (7259)
Stocz Creative Commons License 2007.08.04 0 0 7297
Bocs, ha sűrű vagyok, folyamatosan olvasgatom az elmaradásomat, és úgy válaszolok.
Tehát mint az előbb írtam, a motorvezérlésba nem avatkozik bele a ledugózás.
Elektrónikusan kikötni nem szabad! Ezt egyből érzékeli a kompjúter, sárga lámpa+vészprogram. Csak a fizikai lezárás, vezeték piszkálás nem.
EGR szelep funkciója: kipufogógáz visszavezető. Valóban a szennyezőanyag kibocsátás csökkentésével van összefüggésben, mégpedig oly módon, hogy amikor olyan üzemállapotban van a gép, hogy a kibocsátott szennyezés nagy valószinűséggel meg fog nőni (gyorsítás, nagy gáz), akkor nyitja a szelepet, és a tökéletlenül elégett gázok egy részét viszaküldi az égéstérbe még egy fordulóra. Nem a lambdaszonda szabályozza, előre le van programozva a működése.
Előzmény: Secretknight (7258)
Stocz Creative Commons License 2007.08.04 0 0 7296
A gari nem ugrik az EGR lezárásától. Szakszervíz is csinálja+nem is venni észre, csak akkor ha magát a szelepet leszerelik. Kívülről, műszerrel nem vehető észre. A szelep ugyan úgy dolgozik, mint elötte, a kompjúter is ezt érzékeli. Csak hiába nyit-csuk, a gázok nem mennek át rajta.
Sárfogóért hívd fel a Chevy Gombost, kérd Odorics Árpit (honlapon találsz telefonszámot közvetlen hozzá). Ő a raktárvezető. Hivatkozz rám. A gyárin nincs emléma, csak a zacsin.
Előzmény: captainb (7245)
Stocz Creative Commons License 2007.08.04 0 0 7295
Jó a kép, idővel megy a honlapra.
Kocsi kora? futott km?
Előzmény: Komis (7235)
Stocz Creative Commons License 2007.08.04 0 0 7294
Mint régebben írtam: a rossz út jeladó az ABS-es kocsiknál (valószinűleg, hivatalos megerősítésre nem került sor) az ABS-be lett integrálva. Magyarán van benne.
Funkciója: rossz úton való áthaladáskor nem enged hibát jelezni+tárolni a kompjúterben, mert a gyujtás kimaradása/hibája ilyenkor előfordulhat a nagy rázkódás hatására. Magyarán az esetleges motor kihagyás nem a rossz út jeladó miatt van, az csak érzékeli a tényt, és meggátolja a nem valós hiba jelzését.
Előzmény: cápaFeri (7225)
Stocz Creative Commons License 2007.08.04 0 0 7293
Ülés: sajna ez is sorozathiba (bár a listába nem írtam bele, így is elég hosszú). Taxi üzemben elég sok bal1-es ülést kellett már cserélni. Lehet, hogy a tiéd is e felé tart.
Ha közelít a gari vége, akkor még elötte cseréltesd.

klíma: ha klímás menet után megálsz, hagyd járni a kocsit klímával együtt, és nézz be alá. Ha nem csöpög alóla a víz, akkor mindenképpen nézesd meg, lehet, hogy eldugult a vízelvezető vezeték. Ez nagyon nem jó történet, mert a kondenzvíz bentmarad a párologtatónál, és eláztat mindent+betegséget (légiós) okozhat.

Előzmény: BeZe1974 (7218)
Giovanni75 Creative Commons License 2007.08.04 0 0 7292

Na én is elszántam magam, és ledugóztam ar EEGR-t. Érdekes, hogy ami benne volt egy tömítés szerű lapka, annak az egyik fele full ragasztós volt, a másik felén épp hogy volt valami kis matéria, ami motor felöli csonkon maradt. Mindez természetesen megkövülve. Sajna csak 4 mm-es klingerem volt itthon, de úgy néz ki, hogy jó lesz. Szépen siklik a kocsi.

A motorháztető lebegését is leteszteltem erős szélben 170-es tempónál... Meg sem moccan. Lehet, hogy az 5 ajtósnak tényleg az orr formája miatt másabb a levegő cirkulációja.

Secretknight Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7291
Szia,
amíg nem rángat ne csináld meg.Ha elkezdi akkor a lejjebb írtak alapján+képek,te is megtudod csinálni.Csak 2 csavart kell kitekerni+ vágni egy tömítést...talán 15 perc az egész :) Bármelyik műhelyben megcsinálják szerintem.
Egyébként meg nem kell a szervíz orrára kötni a dolgot -a gari miatt.
Egyébként ugy tünik próbáltak ők csinálni valamit,mert a régebbi lacsikba nem ua. a szelep van mint az újakban.Ugyhogy gyanítom tudják mi a helyzet dehát az eu4-et teljesíteni kell,anélkül nem forgalmazhatják a kocsikat...
Előzmény: captainb (7287)
Tuccsi2 Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7290

Nálam is kopik ár, de ebben 49,000 van.

A 60.000-esnél beírom én is.

Valaki írta, hogy Gödöllön kicserélték neki gariban.

Előzmény: cápaFeri (7289)
cápaFeri Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7289

Valszeg..:-)

Mindenesetre a 15000-es átvizsgálásnál felkerül a lapra a kormánykopogás mellé. Nem fogok balhét csinálni miatta, de nem is tiltakozom, ha aut. cserélik. Csak legyen nyoma a hibának, aztán majd garilejárat előtt!

Addig legalábbis nem zavar nagyon a dolog, amíg csak a belső fele kopik, ahol nem látszik. Sokkal nagyobb baj lenne, ha pikkelyesen nagy darabokban jönne le látható felületeken.

Előzmény: jopek6 (7285)
cápaFeri Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7288

Asszem tegnap fordult át a hatalmas 13000-en! :-) Mondjuk minden nap legalább 6-8 alkalommal nyitom az ajtót, de egy normális fényezésnek nem szabadna!

Szerintem nem jutott lakk a belső felére, ugyanis nem pikkelyesen jön le, hanem a fényezés egyre haloványabb lett és lassan kezdett áttűnni a sárga alapozó.

Amúgy is olyan vékony a fényezés az egész autón, főleg a műanyag elemeken! Hmmm...Technológiai hiányosság szerintem, hogy a belső felére nem fújtak.

Előzmény: ooz1 (7284)
captainb Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7287

Hali!

Már korábban is kérdeztem: a vacsi új motornál is érdemes megcsinálni? És hová vigyem (lévén motoranalfabéta vagyok), mert gondolom ez a garancia elvesztését jelenti. Bár még nem rángat, de a legelejétől fogva esso-t, most már shellt tankolok.

 

Előzmény: Secretknight (7264)
bzsazsa Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7286

Hali!

 

Elméletileg igen :-)))))))))))))))))

 

 

üdv bzsazsa

Előzmény: Komis (7275)
jopek6 Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7285

Ezek szerint a Te kocsid is ugyanott készült mint az enyém..:)

Gondoltam én már újkorában is ,hogy nem lesz hosszú életű a festés a belső oldalon . Rücskös , ráncos és ráadásul lakkhiányos a kilincs belsőfele, legalábbis az én autómon mindegyiknél van valami bibi ..

Előzmény: cápaFeri (7283)
ooz1 Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7284
és km van a kocsidban?
én is néztem már, de még ép
Előzmény: cápaFeri (7283)
cápaFeri Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7283
Ma vettem észre, hogy elkezdett kopni a bal első kilincs belső fele..:-(( Ezek szerint én sem úszom meg.
jopek6 Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7282

Hali!

Eszembe se jutott volna megnézni nekem sem a motorháztető libegést , ha nem olvasom itt a Fórumon , hogy van ilyen is . Úgyhogy a legközelebbi autópályázásnál felvettem azt a lehetetlen poziciót amivel nagynehezen ráláttam a motorháztetőre és úgy 150 -es tempónál tényleg elkezdett szambázni a két széle . Na nem nagyon ,de jól láthatóan . Gumibakok kitekerése megoldotta a problémát de nagyon úgynézki a dolog , hogy ez csak az 5 ajtósnál segít .Sajnos nincs senkinek az ismerőseim közül 4a. vagy SW Lacsija így nem tudom megnézni a különbséget a kétféle géptető között. Na nem mintha megtudnám oldani a problémát , csakhát a szakmai kíváncsiság ..:))

üdv

Előzmény: Komis (7273)
kripic Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7281

Kimagasló génkombináció...:-)))

 

"Vszeg akkor az 5a-s laposabb orra jobban vezeti az aero-t"

Ez akár igaz is lehet..., csakhogy a problémás aero nem felül van, hanem ALUL!!!

Először én is valamiféle aerodinamikai malőrre gyanakodtam - alákap a szél, vagy hasonló...), ezért passzentottam hátrébb a tetőt (a tető első széle kissé előrébb volt, mint a hűtőrács adta ív...), és szorítottam erősebbre a tetőzárat, minden hosszútávú eredmény nélkül.

A kedvenc servicémben közölték: Áááá, dehogy ez a megoldás... majd a magasságos GM úgy megoldja, hogy csak na...

Innen nem folytatom, l.  korábbi e tárgyi füstölgéseimet, ill. a klublapon található tanulságos GM-ügyfélszolgálati levelezést...

 

 

Előzmény: Komis (7278)
_Döme_ Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7280
Köszönöm az "izzó" hozzászólásokat. :-)
Mellettünk is van egy Norauto, lehet, hogy beugrom. Egyébként négyajtósom van még a Nubirábbik fajtából.
BeZe1974 Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7279

Nekem is kiment a jobb oldali fenyszorom. Meg jo hogy nem otthon estem neki a szervizkonyv alapjan kicserelni.

Eloszor is nem kell szetbontani a fel autot ahogy a konyv mondja.

Masodszor is a potkeszletemben H7 -es izzo volt es a kocsi meg H4-el kozlekedik.

Kicsit ciki de a H4 2x nagyobb mint a H7. A szervizbe vittem mondom csak gyorsabban kicserelik ott derult ki meg jo hogy mentem.

Vettem +2 darabot. Tungsram. 1936 volt a ketto.

Sajnos a Delpesti Chevinel nem figyelnek oda a potlampakeszletre. Mert csak az 5 ajtós H4-es mindegyik masik H7 allitolag.

Komis Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7278

Kösz

 

A génkombinációm :-))) 182cm-t mutat és nem tudok annyira előre hajolni (kormány miatt) és magasodni (üléspozíció), hogy a panoráma tökéletes legyen folyamatosan.

Pláne nagy sebességnél.... de a dinamikán nem igazán érződik változás, csak erős szélben érzek némi hintát oldalra.

 

Vszeg akkor az 5a-s laposabb orra jobban vezeti az aero-t.

 

Üdv

Előzmény: kripic (7277)
kripic Creative Commons License 2007.08.03 0 0 7277

Szia!

 

Az a 2 db amiről én konkrétan tudok - Stocz kollégáé és az enyém, ...-, az mindegyik SW.

 

Egyébként ha jelentkezik a probléma, szerintem észre fogod venni... csodálnám ha nem.

Ha kissé alacsonyabb testmagassággal áldott meg a génkombinációd, elég akkor nyújtogatni a nyakadat, ha száguldozás közben egyszercsak érezhetően romlik a menetdinamika. És ha meglátod a tető libegő elejét, már nem is akarod annyira látni... :((

 

Üdv:

kripic

Előzmény: Komis (7273)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!