Már nem emlékszem ki, de valaki érdeklődött nálam, mert nekem van egy pár küszöbdíszlécem elég jó állapotban (egy polírozás azért elférne rajta), de aztán abbamaradt az érdeklődés. Ha valakinek kell, megbeszélhetjük. Viszont patentet, és gumiszalagot érdemes megrendelni a gyári újat. Abból én is a Gaálnál vettem annak idején, nem nagy összeg.
szerencsére nem kelett megtudjam az árat ugyanis sikerült összeválogassam a bontott autóimból
az első diszlécre néhány ezret tippelek(állapotól függően 3-5 ezer), a küszöbdiszléc lehet kicyit húzósabb ugyanis azok jóval hamarabb "kikoptak" az autókról.
ami igazán húzós az a coupe specifikus dolgok(pl hátsósárvédő diszléc, nagy lökös hátulra-pedig az a 280-on is volt)
1 az 1be csere persze hogy nem erdekli a tulajt, de kis rafizetessel szerintem meg tudnam vele boltolni a dolgot...
csak abban azert bakonyignak igaza van, hogy bezony ez egy 69es gep. raadasul szerintem nincs annyira szepen tartva, mert a tulaj magyarazott valamit a kuszob es feneklemezekkel, hogy 2 eve csereltek oket, es hogy a feny az eleg gagyi, ujra kene. tovabba hogy belul sem a legszebb stb stb.
no, de nem kell a rozsdas ordogot a Boszlopra festeni, penteken megnezem, o is az enyimet:) aztan kitalalunk valamit.
en szeretnek egy kupet, mert az egy igazi egyedi dolognak gondolom. es be vallom az 5 dizel henger az is megdobogtatja a szivemet.
csak hat egy 37 eves kasztni az hogy nezhet ki? mennyire ujithato fel...
meg aztan a jelenlegi allolanykam eddig olyan szepen teljesitett, rengeteget mozogtam vele, hosszu futamokat mentem. a motorja az mostanra kezdett bejaratodni rendesen. meg azt is mondhatom hogy szerencsem volt ezzel az autoval. meg aztan ha jonnek a gyerekek, lehet hogy jobb az a hatso ajto is hogy ha van:))
na, megnezem, aztan meg irok ide nektek.
ha komolyabb a dolog, bakonyig, szivesen veszem szakertoi szolgaltatasaidat, januarban is szerencset hoztal nekem:)
Ha megnezi valaki a coupet akkor figyeljen hogy megvannak-e a specialis vizelvezetok a kaszni aljan, es vilagitson be elemlampaval a HATSO ablak tokjaba leeresztett allapotban. Azonkivul az ajto es ablakkederek rossz allapota 1000 % beazast jelent, ami a coupenal hatul egybol a hordo eletfontossagu reszeket eszi meg alattomosan, belulrol a c-oszlopnal, plane ha a befolyt vizecske ki sem tud folyni az elozo kuszobcsere ota gondosan betomott vizelvezeto nyilason...:-) Egyebkent en is szeretnek egy dizelcoupe-t, szerintem ha jol be van rakva, es adott esetben vissza is epitheto eredeti allapotaba, akkor nem problema. (Jaguart is arulnak Ford dizelmotorral...:-) )
Természetesen jól ismerem a BERU-t mint márkát. A "valami BERU" kifejezés alatt azt értettem, hogy fejből nem vágom a pontos típusszámát a terméknek. Sok új dolgot nem olvastam az írásodban, ezekkel tisztában vagyok. Azt azért megemlíteném, hogy azok az emberek, akik eléggé beleásták magukat a régi Mercedesek irodalmába, valószínüleg tudják, hogy működik egy begyújtási folyamat. Ez a BERU gyertya olyan fejkiképzésű, amilyet még nem láttam, konkrétan ajánlják bizonyos veteránokba, tehát esetünkben nem az "új söprű jól seper" effektus lép fel. Egyébként köszönöm az információkat. :)
A BERU nem "valami Beru", hanem egy tradicionális német gyújtógyertyagyár, ezen a téren talán komolyabb tradíciókkal, mint a Bosch. (A Mercinél nem tudom, de pl. a VW -nél volt gyári beszállító - gondolom a Bosch -al váltakozva).
Más: egy gyertya alapvetően adott feszültség mellett lead egy gyújtószikrát, a hengerben lejátszódó égés, már amennyire én tudom, inkább a hengerfej formájától függ, persze ebbe a gyertya végkiképzése belejátszhat, főleg manapság, mikor vannak többpólusúak, de gondolom itt nem erről van szó. Szerintem az lehet a dolog mögött, hogy "új gyertya jól seper". :) (Gyertya esetében az égés szempontjából a legfontosabb paraméter a hőérték).
Épp a tegnapi talin mondta a srác, hogy vett bele a veteránosok által istenített új gyertyákat, valami BERU. Baromi jó lett töle az autó, lép mint a meszes (mintha eddig nem ment volna), 2000 Ft/db, és a fogyasztása is sokkal jobb lett (hála a tökéletesebb égésnek), stabilan 15-16 literen marad, ami ettől a motortól nagyon jó, korábban 16-20-at evett.