Nem tudok még összehasonlítani korrekt módon, mert azóta nem volt ugyanolyan telitankos szakaszom. Most ez a "légterelős" etap (visszafele szigorúan 70-75, egyszer előztem is kb 85-tel :-) ) szinte végig légkondival szerintem 5 alatt lesz, de a vitorlába kapaszkodott a szél, többször meg kellett állni megigazítani.
A 30 ezresen azt hiszem, nem kötelező a légszűrő csere (nem fogják automatikusan cserélni, legalábbis nem szabadna), ha a régit hagyod benne, elképzelhető, hogy koszosnak ítélik és cserélni akarják (ha megnézik egyáltalán).
Olyan védelmi berendezés, amely az AE, CTU, R kategóriákba sorolt termékek közül többnek a funkcióját (pl. ugrókódos riasztó és indításgátló) ellátja.
A "D" kategóriájú rendszer azon része, amely minősíthető e szerint a besorolási rendszer szerint, a "D" betűjelzés után megkapja fordított betűrendben a különböző kategóriák jelzéseit (pl.: D CTU54321 AE1).
CTU: Ugrókódos távszabályozós riasztók
Olyan riasztók, amelyeknél a gépjárműbe való bejutás előtt alkalmazandó távszabályozó minden kiadott jelsor után újabb, minden korábbitól különböző jelsort sugároz, illetve a vevő egy elfogadott kódsor után ugyanazt a sorozatot a gépjármű, ill. a riasztó feltételezett élettartamát figyelembe véve többször már nem fogadja el.
A "C" főcsoportba besorolt aktív elektronikus rendszerek, riasztók előzőekben meghatározott alcsoportjaihoz (CT, CTU) a különféle védelmi funkciók teljesítését jelző számjelölések tartoznak:
1: Héjvédelem, nyitásérzékelés
4. Motorblokkolás
R) Rablásgátló berendezés
A rablásgátló olyan védelmi berendezés, amely a járó motorú gépjármű erőszakkal, illetve az élet vagy testi épség elleni közvetlen fenyegetéssel történő elvétele esetén az így megszerzett gépjármű használata ellen nyújt védelmet. A fenti betűjelzés után arab számozással (1, 2, 3) a megszakított áramkörök számát kell jelölni.
ˇ RTU ugrókódos távkezelő
AE1: Egyszerű passzív elektronikus védelmi berendezések
Olyan passzív elektronikus védelmi berendezések, amelyek minden áramkört kódolás nélkül szakítanak meg.
Hi mindenki!!!
3 Személy péntek du M7-es óra szerint 175, csak rövid ideig, DE NAGYON ELÉGEDETT VAGYOK VELE(1,5 DCI). Ha tovább erőltetem lehet, hogy a 180-at eléri, de nem volt szivem hozzá, ja és az Érdin fölfele 100-ról gyorsitva 150-re picit
füstölt:-), (4.-ben 140-nél is!!)
V_ Tibi!!!
A légszürö csere óta hogy alakult a fogyasztásod??
Pénteken megvettem én is(olyan drága volt, hogy nem volt szivem 1-et venni 780huf/db)most 25000Km van benne és vacillálok a rögtöni csere mellet v várjam-e meg a 30000.
Üdv Nagya
Szia Ádám,
Én a 8 szelepes 1,4-essel mentem 4 személlyel 165-öt. Még nem volt vége, még gyorsolt volna, de már eléggé bizonytalannak éreztem.
Ez a futómű tényleg nem a száguldozásra való, hanem hogy a család apraja-nagyja ne harapja el a nyelvét mindenféle úthibák miatt.
Nekem mar volt gondom a légkondival, tavaly nyaron július végén Milano előtt A4 autópálya a legnagyobb melegben légkondi nincs. Itt Olaszban kideritették, hogy elszökött a gáz a rendszerből, mert a hűtő előtt lévő hőcserélő kilyukadt. Az autó akkor volt 2 hónapos!! Mo-n csináltattam meg 120.000 Ft-ba került mindennel együtt. A hőcserélő volt csak 96.000 Ft. A többi munkadij és egyéb. Az autó fél elejét lebontották. Ja, és természetesen garancia nincs (niente), mert külső behatásra történt. Nesze neked. Tehát két kezed kulcsold össze és imádkozz, hogy kisebb legyen a baj. Remélem kevsebbel úszod meg és csak valamelyik tömítés szállt el.
hi
én leszedtem. az enyémben sincs szűrő, pedig úgy adták el (kíváncsi vagyok hogy kiszámlázzák-e majd a pollenszűrő cserét a 30ezres szerviznél). szóval balra kell tekerni és kihúzni egy kicsit és akkor feljön kb 1 cm-t. viszza meg simán vissza kell nyomni. 5.3t fogyaszt a dci 130-nál folyamatos autópálya használat mellett. én sokallom egy kicsit, szerintetek is sok????
és zörög valami benne mintha a kuplung lenne, csak nagyobb gázadásnál és más a hang ha ki van nyomva a kuplung.
hali
Tavasszal átvett az autó.
Szakszervizben végzett pollenszűrő beszerelés előmunkálatait végignéztem, bizton állíthatom, hogy a csavar menetes, mert vissza kellett menni a szakinak csavarhúzóért és a szemem előtt csavarta ki.
Ez a vízcsobogás nálam is megvolt, de kb az első 500 km után megszünt és azóta nem hallottam. El nem tudtam képzelni mi lehet. Mennyire komoly ez a "jelenség", lehet-e következménye?
Persze nem a trabisokat akartam bántani, jó autó is tud lenni csak jó sofőr kell hozzá. Már csak azért sem mert szerintem itt nagyon sokan vannak akik épp ezt a típust cserélték le a thalira, és hát hamarosan te is elfelejtheted a trabi vezetés élményét :))))
Igazad van, de szerintem az én futóművem egy kicsit feszesebb (gyárilag).
Az biztos, hogy nem fogom megismételni.
Egyébként ez az autópályás túraátlagom 9,5 literre jött ki. Ezt én jónak gondolom a teljesítményhez képest.
Egy kicsit sokáig voltam távol, van is mit bepótolnom (kb. 1000 hozzászólás), hogy gyorsan képbe kerüljek, mik történtek mostanság Veletek.
Addig is dicsekszem egy kicsit!
A thaliák kilóméterórája hem hiába van 250-ig kalibrálva! 220 ebből meg is volt (3 személlyel!).
Nincs semmi okosság az autóban! "Sima", széria 1.6-os.
Jó, ez a gyilkolás csak legfeljebb 2 percig tartott, de 210-et viszonylag tartósan mentem vele (kb. 20 perc).
Ez még az előttem menő P 405 3.0 V6-os vezetőjét is meglepte. :)
Ilyen thalicskát szerintem még ő sem látott, és ehhez mérten, az elismerés sem maradt el - hüvejkúj felfelé.
Helló SZATA!
Az enyém 2003.novemberi,és ugyan ilyen.
Hát én benyomtam,azt úgy is maradt,mivel elvált az a pici kis lapka a testétől.Természetesen a belül lévő csap még mindig nem engedett,ezért újabb noszogatásra az is kiesett valahova a vízgyűjtő tálcába,Úgyhogy a pollenszűrő berakása után kerestem egy "kis tárgyat a patent szétfeszítése céljából,ami ideiglenesen egy mívesre faragott faág darabka.
Majd legközelebb tökéletesítem az eszközt,!
Üdv!
Nádi
A hétvégén belenéztem a motorházba és a következőket tapasztaltam:
- Ha szembem állsz az autóval akkor az akksi mellett jobb oldalon lévő kis dobozban, járó motornál vmi furcsán zümmög. Mi lehet ez, illetve ez természetes, vagy rendellenes?
- A klíma feletti védőburkolat rögzítéséhez használt push-to-open patent helyett (amit V_Tibor képein láttam) egy sima, a tetején csavarhúzó bemetszéses műa. patent van, Ezt hogy lehet kiszedni mert kétlem hogy menetes lenne. Van még vkinek ilyen az idén tavasszal átvett autók közül?
Köszi: SzAta
lehet csak a gáz szökött meg belőle valahol..
ha ez a helyzet akkor ne is nagyon próbálgasd, mert a gáz többek között keni a rendszer mozgó elemeit..
a szavatosság címszó alat mindenképp próbálj meg kicsikarni mondjuk egy 40% kedvezményt!
Volt már valamelyikotoknek baja a légkondival? Egész konkrétan arra gondolok, hogy em hut. Bakapcsolom, világít, csak a hideg nem jon. Felek tole, hogy sokba lesz ez nekem. Ja es legkondira nincs egy kicsit tobb garancia mint 1 ev?
ha igen:
még annyit megpróbálhatsz, hogy üzemmeleg motornál egy 5 percre max.on bekapcsolod a fűtést.
nem muszáj ventillátort kapcsolni! csak simán a hőfok szabályzóval. így légtelenítheted a rendszert. (ez arra az esetre ha fűtéscsapos)
de szerintem az utastérfűtés radiátor fixre van kötve és nincs benne fűtéscsap -> így viszont nincs ötletem, érvénytelen amit fent írtam...
sajnos ez a jelenség akkor szokott lenni, ha valami oknál fogva levegősödik a rendszer.
egyik ismerősömnek akkor adott ilyen hangot amikor át volt égve a hengerfej tömítés és belefújt a motor a hűtőrendszerbe. mondjuk ez a legrosszabb eset ami lehet!
azért azt nézd meg nyitott motorháztetőnél, hogy ha adsz egy emberes gázfröccsöt (megrángatod kézzel a gázbovdent a megfelelő helyen) akkor bugyborékol-e a túlfolyó tartályban a víz!
Jól sejted, miután lónak nézték és letelt a 30 napos "nyomozás", természetesen eredménytelenül, megindult a biztosítási ügyintézés, amely kerek hat hónapig tartott de a negyedik hónap végén egy újabb, szintén ezerhatos talics lett az utód, amely azóta is híven szolgál. Van most benne sebváltózár. Remélem ezt nem nézik már lónak. Volt néhány hónapja a TV-ben egy híradás arról, hogy elkapak valami renaultk-ra szakosodott bandát, amely elképesztő mennyiségű renault eltulajdonításáért volt felelős, főként alkatrésznek lopták a kocsikat, egyből darabokra kapták a járgányokat.
Felleltem egy jó üvegszálas "légterelő" lelőhelyet. Egyhetes gyártási átfutás után ma mentem el érte Debrecenbe. Ideiglenesen felszereltem és visszafele Szegedig már így riogattam a 47-esen közlekedőket (elölről, hátulról, oldalról). Azért a végleges kidolgozás néhány opció beiktatásával még rám vár (kép).
:-)))
Na, úgy néz ki, talán megindult az élet a vámosoknál is, beszéltem a kereskedőnkkel, és azt mondta, megjött minden autójuk vámpapírja, már csak pár napot kell várnom, mert itt csak napi 4 autót tudnak vinni vizsgázni, de val.szeg a héten sorra kerül a miénk is.
Először azokat vitték, amelyekre legrégebb óta várnak a gazdik.(volt, amelyik 1 hónapot állt emiatt)
Százezer éve nem látogattam a topicot, szépen kifejlődött. Lenne két kérdésem a tapasztalt kollégákhoz.
Tegnap parkolás közben sikerrel nekitolattam egy fának és összetörtem a bal hátsó lámpabúrát. Honnan lehetne emberi árért pótolni? Szinte biztos vagyok benne, hogy a hivatalos renault szervizekben csillagászati összegeket kérnének érte.
Az utóbbi napokban indulás után néhány percig csordogáló folyadék hangját lehet hallani a műszerfal mögül. Ez később megszűnik. Olyan hangja van, mint amikor levegő kerül valamilyen zárt folyadékkeringtető rendszerbe, pl. cirkófűtés. Mi lehet ez?
OFF Tapasztalataim szerint Zsolta "elmélete" igaz a kétütemű vonatkozásában (háromhengeresem volt), mivel a füstölés oka jórészt a kis fordulatos hajtás miatt a kipuff rendszerben lerakódott olajsár lassú égése. Anno egy-egy hajtósabb néhányszáz km után nyoma sem volt a kék köd illatnak még alapjáraton sem. On
Az olajcsere és bejáratás tekintetében ua véleményen vagyok.
Lenne egy kérésem: kicsit a lustaaság miatt, de nem volt kedvem megkeresni a légkondi kondenzvíz levezető csövét. Hogy miért? Mert az elmúlt napok hosszabb klímázása után egyszer sem csöpögött a víz a kocsi alatt, holott tavaly rendszeresen volt ilyen. Lehet, hogy meg kellene vizslatnom ezt a levezetőt az esetleges eldugulás miatt! Tudja valaki a pontos helyét?
Sziasztok!Meg tudná nekem valaki mondani,hogy mi a különbség a 215 Ft-os és a 3450 Ft-os pollenszűrő fedél között?2 hónapos a kocsi,Azure.
Köszi a segítséget!