Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
De ha ezt P.Z. mondta, akkor nem lepődök meg. Ő azt is mondta, hogy 10 év múlva azt is láthatjuk a mobilunkon, hogy hol jár a 28-as vagy a 31-es busz. Szegény azt se tudja, mit beszél. Pedig anno ő érvelt a "legszebben" a troliközlekedés ellen. Lehet, nem tud róla, hogy a 4A újra közlekedik 4-es ként, és arról sem, hogy a 2-es villamos többek közt pont a 31-est váltaná ki. :)
Igazából azt sajálom, hogy az kimaradt belőle, amikor az egyik alpolgármester azt mondta, hogy azt nem gond ha a józsai buszok csak a Doberdó utcáig járnak, mert ott a 28-as....
Pfff...
Hacsak nem arra gondolt, hogy visszaállítják. De akkor sem kéne a Doberdóig járatni, inkább minden járatot kivinni a Nagyállomásig.
Választhattak volna valami egyedi címet, nem pedig mástól másolni. :)
Igazából azt sajálom, hogy az kimaradt belőle, amikor az egyik alpolgármester azt mondta, hogy azt nem gond ha a józsai buszok csak a Doberdó utcáig járnak, mert ott a 28-as....
Értem, én annyira nem értek hozzá. Bár ez a meghibásodás rengeteg busznál esélyes, hogy rövid időn belül előfordul. Többször találkozom olyan busszal, aminek rohadt lassan nyílik az ajtaja.
Kérdés, hogy mit akarnak kezdeni? Meghagyják a 31, 32-t is? Akkor minek építettek milliárdokért villamost? Tudom "közbe szerzés", de akkor is...
Az biztos, hogy jelentősen át fogják alakítani, valószínűleg kapunk egy nesze semmi fogd meg jól variációt, ahogy a dkv-tól már megszokhattuk.
12-t érdemes lenne meghagyni, 32-t az egyetem sugárútra ritkított menetrenddel, bár ha jól tudom nem lesz közös megállója a tujával így, 31 gondolom kakukk, még a Böszörményi utat kellene rendezni, mert gondolom a józsaiak le lesznek vágva a Doberdóig. (32 gyakorisággal célszerű lenne egy buszt a Böszörményin végigküldeni akár a régi 28-as útvonalán.)
Mindegy, majd kitalálják, hogy lesz a legrosszabb nekünk. :)
Olyan érdeklődő is volt, aki a tömegközlekedési útvonalakra volt kíváncsi. Volt, aki azt hallotta, a villamosvonal mentén nem járhatnak majd autóbuszok.
Ez tévhit, hangoztatta Csányi Jenő, a DKV Zrt. forgalmi igazgatója, aki úgy fogalmazott, „nem lehet elvinni a buszvonalakat a villamos mellől, mert máskülönben az átszállási lehetőségek és az átszállási kapcsolatok megszűnnének.”
Itt hogy hogy az ajtó nyílik előbb, majd utána ránt rá az ajtófék? Eddig ez nem tűnt fel. Hibásak lennének ezek a járművek, vagy módosítottak valamit a vezérlésen (ne adj isten kiiktatták az ajtóféket)?
Ezzel kapcsolatban van egy friss élményem, bár nem tudom, hogy feltétlenül összefügg-e az említett dolgokkal. Ma olyan fél hét előtt pár perccel a Derék utcán, a Vincellér utca megállóban elromlott az LMG-030 leghátsóbb ajtaja. Az ITK-s szerelők közel fél órán át javították, az ajtó nem akart rendesen becsukódni, végül sikerült megoldani a problémát, de a busz egyből ment sztem a telepre, mert (bár ebben nem vagyok biztos), de egy 25Y-ost kellett volna csinálnia, mert utána az első busz, ami kijött a fordulóból, egy 24-es volt. Mégegyszer mondom, nem vagyok benne biztos, hogy az ajtófékkel volt gond, de lehet, hogy összefügg az általad leírtakkal. Amúgy az ajtó fölött nyúlkáltak a szerelők, ott volt valami gond.
Sajnos ez ennyire nem vicces, mert így is csúnya sérüléseket tud okozni ez, ha odacsípi valakinek a kezét. Kisgyereknél fokozottan veszélyes. Remélhetőleg azóta már kijavították ezt a hibát, bár ha a kapaszkodó így néz ki, kíváncsi lennék a vázszerkezetre, valamint a teljes felépítményre. (Ezek mozgása, amiről már többször írtunk itt, miatt szakadhatott szét a kapaszkodó cső.)
MÁS
Egyre több (ma kettő) szóló buszon tapasztalom azt, hogy a jármű még mozog, amikor már nyílnak az ajtók, és hirtelen rántva állnak meg a járművek. Én úgy tudtam (más, korszerű, nyugati busztípusokon alapuló megfigyeléseim alapján), hogy előbb az ajtóféknek kell aktivizálódnia, csak utána nyílhatnak ki az ajtók. Itt hogy hogy az ajtó nyílik előbb, majd utána ránt rá az ajtófék? Eddig ez nem tűnt fel. Hibásak lennének ezek a járművek, vagy módosítottak valamit a vezérlésen (ne adj isten kiiktatták az ajtóféket)?
Hát itt meg mi történt? Jött Darth Vader és elfénykardozta? Ilyet eddig alul láttam csak, amikor a szétrohadt kapaszkodó ugyanígy kitört az aljzatból, de ez azért durva, és balesetveszélyes is!
Amennyire mozog a kaszni az egész buszon, borítékolható volt, hogy valami szétszakad...
Le van zárva a Nádor/Dózsa György, erre a Bethlen-t is szétbombázzák. Miért nem lehet a Dózsa György UTÁN megcsinálni ezt a szakaszt? Így aztán közlekedni végképp nem lehet majd a városban. Ahogy Besenyő Pista bá' kérdezte: Maaaargit nooooooormális?
Egyébként köszönet a haon-nak, hogy sikerült egy normális buszról berakni képet. :)