Ma ismét megállapítottam, hogy szép jó dolog az 5 személyes long trafic, de tud kicsi lenni. ismét kevés volt a hátsó rész, hogy egy allu álványt bepakoljunk.
Eljött az idő, hogy megnézzük, hogy miként lehet mozgatni a hátfalat.
meseország az autó de azt az egy szem fürjtojást feldobtuk az asszonnyal fej vagy Írásra hogy melyikünké legyen, annyi lóvénk nem maradt a vargánya meg dobálja a lóvét mint szakács a palacsintát. Na de viccet félretéve,egy következetes talpig becsületes ember, nem beszélve a rálátásról(ezt nem magának irta vargamunka) ilyen embert sokat! aki ezt megkérdőjelezi az irigy és pszichiátriai eset.
most elmorzsoltam egy könnycseppet, egyébként meseország az autó, hiába na, de nem dicsérlek túl mert lepkehálóval kéne hogy elkapjanak, derűs estét laller, egyébként szevasztok fórumozók! De egy kérdés hová tegyük a szélvédőn a "fórumpöttyöt"
2004-es opel vivarom (1.9 D) van. Most 101ezer km van benne. Többnyire országúton használom. 70ezer km-nél nem volt alapjárata az autónak, melyet az opel szervizben nem tudtak orvosolni, kimosták a tankot, kicserélték a szűrőt és ennyi. Átvittem a Renaulthoz és egy lelkes szerelő kicserélte az üzemanyag pumpa nyomásérzékelö szelepet, bár nem újra, de megoldódott a probléma. Az ezt követő 30ezer km alatt jól működött, bár néha semmi előjel nélkül leállt az autó és hagyott egy hibakódot, de utána indult az autó és működött. Legutóbb 8ezer km-t mentünk vele, és kb. a felénél csinálta a leállást egy alkalommal egy parkolóban meredek emelkedőn-ismét indult és ment. Majd ujabb 1000 km után vettem észre, hogy egyre nehezebben indul és csak rosszabbodott a helyzet. Most már alig akar beindulni, nagyon hosszan forgatja. Ma kicseréltem az üa.szűrőt, még mindig nehezen indul.
gyorsan megnéztem a bárdi hoz külön szilentet 800-1900FT ig kapható STAB RÚDRA
ha jól sejtem a szerelés drágább lesz
Akkor a helyi Bárdi boltban nagyon mellényúltak, mert negyed óra keresgélés után is 9800 Ft-os árat mondtak... Esetleg valami kapaszkodóval nem tudnál segíteni? Cikkszám kulcsszó, ilyesmi...
2.0 dci-n kell-e tisztítani az egr-t? (285 000 km) A múltkor kiszedtük az 1.9-esét és hát enyhén szólva volt tele korommal (korábban már 1x volt cserélve is). Tudom h. rossz helyen van a hűtő mögött, de az érdekel h. szét lehet-e szedni kitisztítani legközelebb ha arrafelé téved egy szerelő kéz? köszönöm előre is