Honlapjuk sajna csak használtautó beszámításrol ír, amihez kell, hogy ne úgy nézzen ki mint az enyém, ráadásul olyan butaságok, hogy működőképes is legyen. :)
Nem semmi, akkor beszerzési áron vágják hozzám? Nem semmi.
Ezt a roncsautü beszámítást hol olvastad?
Nekem pont jól jönne megszabadulni a szakadt alfámtól.
(bár a skodánál olyan ugyesen oldották meg a roncsbeszámítást, hogy amibe beszámítják az pont annyival és még egy kicsivel drágább. Pl ugyanaz a kocsi légkondival és plussz extrákkal olcsóbb, mint mindezek nélkül, de persze abba nem számítják bele, mert az eleve akviós model...)
Hi mindenkinek!!!
Eddig nagy bajban voltam ha tolatni kellett, mert nem láttam a kocsi hátulsó részét, ha saccoltam a megállást bő 1,5 m mindig maradt, ha kinyitottam az ajtót és kihajoltam akkor tudtam megfelelő távolságban megállni DE ezt a problemát megoldotta az Auchan-be lévő tolatóradar kemény 4690Huf-ért.
Nem valami nagy szám(2 érzékelő+4led diódás sipoló beltéri)de a célnak TÖKÉLETESSEN megfelel,1.5-0.4m-ig mér ráadásul még pontossan is.
Képeket küldök Dieselnek!!!!
2.348.000, ha jól emlékszem. Mivel garanciális csere volt, de végig kellett játszani az adás-vételt, még ki is hangsúlyozták, hogy azért kell ezt az árat ráírni, mert így nem keletkezik nekik árbevétel, de természetesen nem ennyi az eladási ára.
A mai helyi lap szerint tovább olcsósodik a kocsink. Nem elég, hogy ilyen hihetetlen áron kínálják, még 200.000-ért roncsautót is beszámítanak. Most kell thaliát venni, lassan már egy alapmodell áráért áruljákaz Azurokat.
Sziasztok!
Figyelem itt a szőnyegeket, árakat, megjegyzéseket (rongy, hímzés, patent, stb). Jól sejtem, hogy ezek valamiféle textíliából vannak. Jómagam hasznosabbnak tartom a gumiból készültet (a szalonból azzal hoztam ki majd~ két éve, Renault felirattal, asszem ~5000 Ft), van neki egy pici pereme, ami főleg télen vagy esős időben hasznos, mert nem nagyon tud az alatta levő filcre átjutni a nedvesség. És pont ugyanezért nem gondolkodtam patentos lerögzítésen, mert ott léket kapna az egész elv. Nem is igazán mocorog, talán néhány centit ide-oda. Egy pici kopás van a sarokpontoknál, de azonkívül jól teszi a dolgát ...
Biztos, hogy 2004. május 1. utáni üzembehelyezési költségekről írtatok? Hol van pl. a vagyonszerzési illeték, ami jóval 20 ezer felett van? Különben én is részletes, hivatalos számlát kaptam mindenről.
Igen kaptam, mert szóltam, hogy a csúszás miatt szeretnék kapni. De nem automatikusan adták. Ha nem kérek, nem kapok.
A szalonba érkezésemkor az átadásra váró, felrendszámozott kocsiban nem volt szőnyeg!
Nekem pont ennyi szerepel az adás-vételi szerződésen, bár akkor még nem ennyi volt, de a könyvelésük miatt felfedték a beszerzési árat. És kaptam bele szőnyeget. Én még mindig kitartok amellett, hogy nem ajándékba.
Még egy dolog, ami eszembe jutott nézegetve dohonyiz képét, az a bizonyos pohártartó. Ti kihasználjátok a funkcióját, mert én 1x hagytam a gyereket, hogy beletegye a kóláját kupak nélkül. Az 1.kanyarnál szerintem nem kell leírnom mi történt.
Én biztos vagyok benne, hogy ami köztem és a kereskedő között történt nemhogy szőnyeget, de egy fillét sem adott ajándékba, és kényesen ügyelt arra, hogy a forgalomba helyezésnél egy fillérrel sem vágjon át -köszönhető az ügyvédem közreműködésének. Végeredmény: szőnyeg a kocsiban, forgalomba helyezés újabb kb.54.000 ft. Szerintem ez a korrekt. Nem néhány ezer ft a különbség. Ez elgondolkodtató! De lehet, hogy május 1 után változtak a dolgok.
Köszönöm a jó szándékot, megoldódott, bár nem tudom mi volt a hiba.
Eddig a riasztó távirányítójával zártam-nyitottam, most a kulcs távirányítójával is ki-be csuktam, azóta megint jó!
Lehet, hogy ellentétes utasítást kapott a zár, vagy megzavarja ha többször nyitok akkor is, ha nyitva van már?
A forgalombahelyezés díjának egy része teljesen a kereskedőre van bízva, pl. az én kocsim késett 1 hónapot, ezért elengedtek 20 000-et. Ha ezt így meg tudja tenni, elég szabadkeze lehet.
Megkérdeztem, mitől van Bp és vidék között 30000 Ft különbség, azt mondták, ez Budapesten drágább valamilyen szabály miatt.Gyanítom, semmi ilyen nincsen, csak itt jobban lehet kaszálni.
Nézőpont kérdése, hogy az átírási illetéken kívül a többi költség a vevőre vagy az eladóra tartozik. Pl. a rendszám is a kocsi része, azt miért én vegyem meg külön, vagy a műszakit miért nem a kereskedő fizeti egy új autónál?
Ahogy olvasgatom amiket írtatok, 43-93 e között van. Ez azért elég nagy különbség nem?