Nem stadion ez, kéremszépen, hogy csak úgy felújítgassuk...
Egyébként is: ez is Széchenyi műve, mint a Magyar Tudományos Akadémia. Azzal munka volt, hogy szét legyen cseszve, ezt meg csak meg kell várni, amíg leszakad...
Ezt nem kalkuláltam bele. Ha beszari röfi mellé testőrséget is képzelünk a bringára, akkor az a Tour de France mezőnyével fog vetekedni. Pikk-pakk bedugulna a Lánchíd.
"Nem kell felújítani a Lánchidat. Jelen állapotában is évtizedekig biztonságos marad, ha a gépjárműveket letiltják róla és a továbbiakban csak könnyű gyalogos, meg biciklis forgalmat szolgál"
micsoda perspektívák nyílnak itt meg. áram se kell, majd fűtünk fával világítunk gyertyával, előre fideszes testvéreink!
Nem kell felújítani a Lánchidat. Jelen állapotában is évtizedekig biztonságos marad, ha a gépjárműveket letiltják róla és a továbbiakban csak könnyű gyalogos, meg biciklis forgalmat szolgál. Akkor majd az autósok elkezdenek panaszkodni, az autógyárak pedig (a magyar GDP több mint 25%-ának előállítói) meghallják a panaszt, különösen ha csökkenni kezdenek a főváros környéki új autó eladások a megnehezülő használat miatt.
Akkor a merci, a bömös, a mi autónk, meg a Bocsh multi cégek vezetői elmennek együtt a kormányhoz és úgy leteremtik őket, mint a pengős malacot. Másnapra mindjárt akad 20 milliárd költségvetési forint a Lánchíd emeletes 2x4 sávossá átépítéséhez és kibővítik a hozzá tartozó alagutat is...
Ha esetleg mégsem így történne, akkor a főváros szerelje szét és adja el az állatkerti biodóm luxus-beruházást, amelynek a kupolái befejezetlen állapotukban is bőven megérnek 20 mrd forintot a szabadpiacon. Abból a pénzből pedig a Lánchidat kell rendbehozni, mivel annak van értelme, ellentétben a pannon biodómnak nevezett "magyar jurassic park" agymenésével!
Imádom, amikor a balliberális a konzervatívot játssza. (Miközben a saját nickjét sem tudja leírni magyarul.)
Klímakormányzás van a fővárosban, így nem felújítani kell azt, hanem átalakítani gyalogoshíddá. Esetleg lovaskocsik mehetnének még rajta, ahogy annak idején.
A Mészáros Lőrinc és felesége érdekeltségébe tartozó V-Híd Zrt. végezheti a Debrecen–Füzesabony vasútvonal korszerűsítésének első ütemét közel 55 milliárd forintért – ez egy december végi közbeszerzési eredményhirdetésből derült ki, amelyről most a G7 számolt be. A lap hozzáteszi: már most látszik, hogy a BMW-gyár miatt megvalósuló fejlesztésre eredetileg szánt összeg nem lesz elég, a kilométerre vetítve a beruházás költsége meg fogja haladni az eddigi legdrágábbakat is.
A Lánchídra van pénz. Karigeri és Flet0 üzleti köreinek kistafirozására nincs. A Margit-híd felujítása kapcsán már bebizonyították, hogy ők egy 5 milliárd Ft-os projektből képesek 30 milliárd felettit csinálni. S akkor a négyes metró környéki lopásról ne is beszéljünk.
A sikkasztás ballib biznisz. Az MSZP-SZDSZ két év alatt lenullázta az államkasszát. Az unió ballib vezetése meg hajlandó volt kussolni s csak a 2006-os választások után hozta nyilvánosságra, azt hogy problémák vannak az országgal. Az MSZP-SZDSZ kormány miatt rohadt le Mo 2010-re. A 0-ról kellett felállni.
Végül is, ha egy football stadionra kellene valahol Szörcsöghörömpőn, kétség nem fér hozzá, hogy kerülne rá zsé, nem is lassan, de izibe. A Lánchíd nem egy országos ügy, az nyugodtan elrothadhat. Tudjuk, hogy itt már elhangzott egy nagyívű hsz. - ban, október 13.- at követően, hogy legyen talán Székesfehérvár az ország fővárosa.