Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zsolta dCi Creative Commons License 2004.06.26 0 0 8629
vanni van de, viszont a hátsó ablak a legproblémásabb, hiába van ott a fűtőszál ahogy kikapcsol pár perc és újra párás... :) a na mind1 ez vanik :)
Előzmény: Alizé (8628)
Alizé Creative Commons License 2004.06.26 0 0 8628
Nem tudom van-e klímád. Ha van, akkor párásodás ellen az a legjobb. Bekapcsolás után pár mp-en belül leszedi a párát. Ha nincs, akkor marad a bosszankodás...
Előzmény: Zsolta dCi (8627)
Zsolta dCi Creative Commons License 2004.06.26 0 0 8627
eddig minden ok :) bár ma még bejáratósan becumiztam egy 1 órás araszolós dugót az M0-án :( szegényt sajnáltam nagyon :( így bejáratósan állandóan kuplungozni, ilyenkor szép egyenletes tempót kellene adagolni :)( most h esett az eső annyira de annyira párásodik a kocsi hogy nagyon az ablakfűtésnek állandóan kllet mennie, hogy ne párásodjon be, van erre valami megoldás?
Előzmény: Alizé (8626)
Alizé Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8626
Gratula a géphez :) Remélem Te is az elégedett Thalicskások táborát fogod gyarapítani.
Előzmény: Zsolta dCi (8622)
v__tibor Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8625
Látom, rögtön kapott egy "mosást" is ... :-)
Előzmény: Zsolta dCi (8622)
edoanyu Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8624
Gratula, minden új tulajnak!

Nekünk ma van Talicska első hónapos szülinapja, ezen ünnepi alkalomból lemosattam szép tisztára. Egészen megfiatalodott.:-)))) Már 950 km van benne, egyszer tankoltam 550 km-nél (persze az átvétel utáni teletöltést nem számolva) és 37 liter fért bele. Az ha jól számolom 6,5-ös fogyi. Teljesen vegyes úton, mert a sok város mellett egyszer megnéztük szép fővárosunkat is, amit oda is 220 km, meg vissza is.

Nagyon remekül megy, semmi gondot nem tudok megemlíteni. Sajnos a szomszéd már beletolatott a vonóhorgával az első rendszámába, de a kezdeti gyilkos hangulatomon már túlvagyok. Valaki írta itt, hogy csak az első karcolás a maradandő emlék, a többi már fel sem tűnik. Hát azért én még mindig minden nap körüljárom, hogy van-e újabb sérülés.

Mindenkinek balesetmentes kocsikázást!
Edó

Zsolta dCi Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8623
tötyörgésnek (nem is tudom, h. kell írni na mind1 :) )

ami egy kicsit zavart: a középső visszapillantó tükör egy kicsit lent van és akadályozza a kilátást jobbra/középre nállatok is? vagy csak meg kell szokni, hogy nem az ablak tetejére van ragasztva?

Előzmény: Zsolta dCi (8622)
Zsolta dCi Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8622
na megvan a drága ma vettem át és mentem vele egyből a pesti forgatagba :D kicsit majdnem össze is törtem a "holtteret csökkentő tükör" miatt, mert azthittem még jóval hátrébb van a melettem lévő autó mikor a sávot váltottam :D

44lityi dízel ment bele :-O

nagyon tuti :D trabi után szinte tögyörgésnek tünik a 80-100km/h elveszik teljesen a sebesség

mikor átvettem még csak felhők voltak most meg már szakadt az eső :((( tiszta sár az alsó őv (még jó hogy vettem sárfogót)

addig is itt egy kép:

v__tibor Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8621
Apropó! Valaki tudja, hogy a Norton Internet Security 2003 mögül hogyan tudok hozzászólni a fórumhoz anélkül hogy kikapcsolnám (a 2002-re tudom a megoldást, gondolom itt is hasonló, de eddig nem találtam meg a megoldást, de az is lehet, hogy én vagyok kicsit lámer ... :-) )?
Előzmény: v__tibor (8620)
v__tibor Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8620
Az enyém a dízel adatait mutatja (ha igaz). Még nem néztem a progival, most küszködök még itthon a tűzfallal meg az ADSL-lel ...
Előzmény: R5TL (8618)
vidia1 Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8619
Ez szerintem nem igaz. Nekem is dci-m van és 4,3-4,6 között ingadozik a fogyi. És ez a vegyes fogyasztás. Városon kivül tolom neki.Szerintem sokat számít hogy kinek milyen autóval járt. Szerintem teljesen más vezetést igényel a diesel. Nekem ez a második dieselem és a munkahelyemen már 15 éve diesel autókkal járok. De mivel a gyári adatba belefér nem hiszem hogy parázni kellene.
Előzmény: harrypoti (8578)
R5TL Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8618
Vagy inkabb felreertetted az attetelek szerepet. :)
Az abrad szerint pl a 2-es tobb mint 3-szor hosszabb az egyesnel, a 3-as tobb mint 2-szer a 2-esnel, stb.
Probaltad a progival? Nekem ott szepen kijon...
Előzmény: v__tibor (8616)
R5TL Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8617
Igen, ilyesmire.
Valoszinuleg rosszak a kiindulo adatok, azert lett ilyen furcsa.
A valosagban is elofordul, hogy alsobb fokozatokban (1->2 esetleg 2->3) nem metszi egymast ket gorbe, ott leszabalyzasig kell huzatni. (Mondjuk en 1.4 16v-t neztem, nem dci-t)
Előzmény: v__tibor (8616)
v__tibor Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8616
Valami ilyesmire gondoltál, ugye? :-)))
Az a fura, hogy ezek szerint akkor gyorsulok legjobban, ha minden fokozatban tökig (szinte leszabályozásig) pörgetném, és csak ott váltanék feljebb (ezt írtad is anno). Itt a görbék sosem metszik egymást ...
Saját tapasztalat szerint kb akkor érzem legjobban "beleszorulva" az ülésbe, ha kb a másikon bejelölt pontoknál váltok, de ez nem tekinthető műszeres mérésnek. :-)
Előzmény: R5TL (8590)
Biovadász Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8615
Tényleg, a thalia mennyit veszít az értékéből 3 év alatt?
3 év múlva kapok annyi pénzt, amiből lazán betömhetem a fennmaradó részleteket és még marad is egy kevés.
Kocsi elad, és talán lehet beugrani egy másikba/jobba. Persze ki látja a jövőt...? :)
Alexfux Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8614
Én is végijártam ezen útját a "felnőtté" válásnak. Az első autóm egy LADA volt, de mindig a VW Golf volt a kedvenc. Először a háromajtós, majd az ötajtós. Most már csak kombit vennék belőle. De most a nagy kedvenc az egyterű. Éppen tegnap pisiltem körbe egy Grand Scenic-et. Nagyon tetszik az az autó és nem is olyan drága, ha a felszereltségét nézzük. De még mindig többe kerül, mint amennyim van. Talán majd jövőre.

Egyébként a "local hero"-ságot nem a Thalia-val, hanem egy Ford Mondeo TDCI-vel adtam elő. Azzal lehetett királykodni.

Előzmény: Biovadász (8613)
Biovadász Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8613
Aztán lehet hogy meggondolom magam ha már komolyan kipróbáltam a thaliat, mert a duplakarbis alfával könnyebben járhatott a szám. :)
Közölte is a barátnőm, hogy öregszem, mert már olyasmi alapján döntök, hogy "csomagtér" :)
Előzmény: Alexfux (8612)
Alexfux Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8612
:-))
Előzmény: Biovadász (8611)
Biovadász Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8611
Inkább legyél büszke, hogy mint local hero mertél cselekedni és nem hunytál szemet. :)
Előzmény: Alexfux (8610)
Alexfux Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8610
Én sem szívesen, meg is ijedtem, de nagyon feldühített, hogy hülyének akart a faszi nézni. Azóta önvizsgálatot tartottam és inkább nézzenek hülyének, mint hogy esetleg lelövöldözzenek .
Előzmény: mzdude (8608)
Biovadász Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8609
Ok, egy hónap múlva megkapom a kocsit, bejáratós időszak után tesztelhetünk egy dízelessel. :)
De én vissza fogok váltani. :)
Előzmény: mzdude (8608)
mzdude Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8608
Hú... hát ilyen hétköznapi krimikben valóban nem szoktam szerepelni. :-))

Vulkan16V: A szekeremből ezt (is) kispórolták, és állítólag nem is létezik, mint gyári alkatrész. Ezért kéne házi megoldás.

Biovadász: Jobb helyeken pont ezért adják meg a 80-120 gyorsulást 4. és 5. sebességben is. Sokkal nagyobb gyakorlati értéke van, mint a 0-100-nak.

Előzmény: Alexfux (8605)
Biovadász Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8607
Hehe, a te esetedben jobb a benzines thalia, mert a végsebessége is több :)
(mielőtt valaki ellentmond hozzáteszem, hogy a gyári adatok szerint) :)
Előzmény: Alexfux (8605)
Biovadász Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8606
khm.
ha 120-as az előzésed, akkor te autópályán vagy és van egy sávod váltani, fel sem tételezem, hogy autóúton túlléped a megengedett sebességet akár előzés közben is. :)

No mindegy, a diesel-benzines örök vita, rengeteg érv van pro és kontra.
Össze kéne hasonlítani egyszer a kétfajta thaliat mindenféle körülmények között, akkor lenne róla képünk. De a vita utána is megmaradna, mert ez nagyrészt érzelmi vita, ki mit szeret, mihet szokott. Korábban mindíg dieseles apósom szenved most a benzines kocsiban, mert állandóan alacsony fordulaton akarja járatni, persze hogy nem megy neki, radásul megszokásból állandóan lefullasztja.
Én meg szenvedek a dieselekben pont az ellenkezője miatt.

(az hogy vissza kell váltani előzésnél az miért baj? ha ilyesmi zavar, akkor automata valtosat veszek) :)

Előzmény: Alizé (8603)
Alexfux Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8605
"Ez a 0-100 gyorsulás meg áruljátok már el, kit érdekel? Mikor van a való életben olyan helyzet, amikor szükség van rá? "

Látszik, hogy nem kellett még menekülnöd az M5 fizetőkapujánál, amikor egy ideges potyaleső akart kirángatni a kocsidból, mert megakadályoztad, hogy a te autópályadíjadért vegye igénybe az autópályát. Beállt a seggembe és át akart csusszanni a sorompó alatt velem együtt. Én meg nem engedtem. Jött, hogy megverjen, de én tudtam a 0-ról 100-ra adatát a kocsimnak és leteszteltem, hogy igaz-e. Csórikám azóta is ott szaladhat. :-)

Előzmény: mzdude (8600)
Vulkan16V Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8604
Halihó mzdude!

Az új kocsimat már úgy adták ki, hogy a vezérlő számítógép fedőlemeze popszegecsekkel volt rögzítve. Ezt is ki lehet ugyan fúrni, de dolgozni kell vele. Jobb mint a csavarozás. Azon ritka esetekben, mikot a számítógépet kell cserélni, meg molyoljon el vele a szerviz.

üdv: Tűzhányó

Előzmény: mzdude (8600)
Alizé Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8603
Előzésnél nem a 0-100 gyorsulás érdekes, hanem a 70-120-ra való gyorsulás, amiben a dízel Thalicska nagyon jó. 70-nél 5-ben egy kövér gáz, és már meg is lódul, ellentétben az erősebb benzinesekkel, amelyeknél minimum egyet vissza kell kapcsolni.
Előzmény: Biovadász (8602)
Biovadász Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8602
"Ez a 0-100 gyorsulás meg áruljátok már el, kit érdekel? Mikor van a való életben olyan helyzet, amikor szükség van rá?"

Hát így pont 0-100 nem kell, de ez egy információs adat, amiből lehet következtetni, hogy előzésnél mennyi ideig kell adrenalint termelni a szembejövő kamion miatt. :)
mégsem adhatják meg az összes lehetséges indulósebbességre az adatlapon. :)

Előzmény: mzdude (8600)
Biovadász Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8601
Ki kéne próbálnom egyet, addig nem merek többet nyilatkozni. :)
Előzmény: v__tibor (8598)
mzdude Creative Commons License 2004.06.25 0 0 8600
Ühüm. :))

Ja, rákérdeztem a vezérlő számítógép védelmére is. Azt mondták, hogy házilag kell készíteni védőlemezt, és az akkumulátor melletti lemezre rácsavarozni vagy szegecselni. Mivel nem szerkezeti elem, a garanciát sem befolyásolja.

Valaki tud ügyes kezű lakatost?

Biovadász: én a dízelt is ledöglesztem, mint a sicc. :-) 1500 alatt nincs ereje, dugóban is elég szar araszolni vele. Érződik, hogy a motor teljesítményét a turbó meg a mindenféle bűvészkedések adják. A régi dízelem ugyan gyengébb volt, de ott alapjáraton leugorhattam a kuglungról, akkor is elment, teljesen más volt a karakterisztikája.

Ez a 0-100 gyorsulás meg áruljátok már el, kit érdekel? Mikor van a való életben olyan helyzet, amikor szükség van rá? Még piros lámpánál is, ha mondjuk sávot kell váltanod, és ezért gyorsulsz a melletted lévővel, és lenyom, legfeljebb bemész mögé és kész. A mögötte lévő már úgyis le fog maradni.

Előzmény: boszi70 (8584)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!