Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2364
jobban rángat ......
sokat számít...nem én mondtam.... ,de lehet benne valami.

Kedvenc : http://www.fanklub-niewiadowek.com/niewiadowki/remonty/tomuro.html
etap1 etap2 etap3

alváz : http://www.fanklub-niewiadowek.com/niewiadowki/remonty/jedrek101.html

Előzmény: felborul (2358)
kantus Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2363

persze én is autópályára értettem. De én is így tudom a sebességhatárokat. :-)

 

felborul:

ebben most akkor nem értünk egyet. A kettő között persze örvénylik a levegő de ezért írtam oda hogy "nagyjából".

 

Előzmény: Gruau (2356)
felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2362
Én ilyet nem hallottam; én pl 6 alá nem nagyon tudtam vinni anno, igaz nem volt tojás a lábam alatt..
Előzmény: Gruau (2361)
Gruau Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2361
Ez olyan mikor a kis Polskira azt mondták hogy 3-litert fogyaszt.
Közben jó ha 5 literrel elment.
Előzmény: felborul (2354)
felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2360
Benne vagyok csak a lakóm hiányzik még.. :-)
Előzmény: Törölt nick (2359)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2359
KÖSZÖNÖM!!!!Akkor mehetünk együtt!Úgy is ősszel jöttem ráá,hogy egyedül nem jó a biztonság miatt.FŐLEG!!!
Előzmény: felborul (2295)
felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2358
Ezért nagyobb a fogyasztás?
Előzmény: caerleon (2357)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2357
Az N126 Rugózatlan, lengéscsillapítással nem rendelkező!!!!
Előzmény: felborul (2354)
Gruau Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2356
autópályán: 80Km
országúton :70Km
lakotterületen belülül :50Km

Ha, jól tudom.
Előzmény: kantus (2353)
felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2355
Az, hogy szemből nem látszik ki a futó az autód mögött, nem jelent "szél árnyékot"!
Előzmény: kantus (2353)
felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2354
1 mérés nem mérés..
Baj csak az, hogy egyetlen kolléga tud infórmációval szolgálni összehasonlítás képp.
Vagyis csak Temprás kollégának van ilyen tapasztalata egyik és másik lakóval kapcsolatban:

Az n-126-osal 8.2L/100Km
A Qek-kel 7.5L/100Km pedig eleve nehezbb 100kg-mal csak valószinű, hogy ennyit tesz az áramvonalasága...

a kettő különbsége 10%, ami nem kevés..

Lehet egy diesel autónál nincs ekkora ugrás, de simán meggyőző Qek..
Előzmény: Gruau (2347)
kantus Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2353

Szerintem is ugyanezen szempontok miatt lakókocsival 90. M.o.-gon az még nagyjából belefér a 80-as limit hibahatárába.

Előzmény: caerleon (2352)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2352
takarékossági és megállási szempontok miatt 90 :)
Előzmény: Gruau (2350)
kantus Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2351
A fogyasztásnövekedéshez annyit, hogy semmi sincs ingyen. Azaz én a lakón kívűl gyakrabban vontatok egy pótkocsis utánfutót (fékezetlen). Az autó szélárnyékában van nagyjából (sharan) Üresen is megnő a fogyasztás 0,5-0,8l-rel. 4-500kg-ig terhelve ennek a duplájával. Véleményem és tapasztalatom szerint a lakókocsinál 30--40% -os fogyasztásnövekedéssel lehet számolni bátran.
Gruau Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2350
Lehet hogy te 100 felett huzatod, akkor kevesebbet eszik de mi van akkor ha pár fényképet csinálnak, mikor húzod a bódét 100km felett, kb. 3-4 hónap múlva küldik a büntit.
Előzmény: caerleon (2346)
kantus Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2349

Jól meglódult a hozzászólások száma.. :-)

Nekem sajnos csak egy 220V-os abszorpciós LEHEL hűtőm van. Sajnos elég veterán korú, a gumitömítése döglődik. Tervezem 1 új beszerzését. Ami árban megfelelő lenne az kompresszoros. Azzal az a bajom, hogy mivel menet közben a lakó eléggé "pattog", félek előbb-utóbb a kompresszor eltörné a hűtőközeg csövét s a gáz elszökne. Valamelyiktek írta elébb, hogy ilyet használ. Tapasztalat/vélemény?

felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2348
Beszélegetünk nagy kapacitásokról nagy áramokról..
Mi is kell egy lakóba amihez nagyon kell a delej?
Ha nagyon akarom semmi!
Mindent meg lehet oldani delej nélkül..

Hűtés, főzés, fűtés: gáz
Meleg víz: nap, gáz
Világítás: otthon feltöltött led-es lámpákkal
kell még valami?

De, ha nagy igényűek vagyunk:
Örülök, ha nincs közelemben TV, nemhogy majd pont nyaraláskor döglök előtte
nyaralás közben dolgozni sem szeretnék, de ha mégis kell vagy egyszerűen a képeket töltenék fel rövid ideig max 60 W,
rádió max 10W, de ez sem jellemző,
nagy kánikulában egy 20W-os autós ventilátor.

Nagyjából ennyi..

60W 1h-nál => 5Ah
10W 5h-nál => 4Ah
20W 8h-nál => 13Ah

tehát egy 100Ah-s akksi is kibírná nálam a 4 napot..
Előzmény: GPS (2325)
Gruau Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2347
Ahogy te is irtad, az autó fogyasztását az reális.
Én is csak lestem hogy mikkel nem érvelnek, még a végén veszek egy Qeik-et, azzal fogom tolatni hátulról az autómat.
Előzmény: fekvőrendőr (2345)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2346
Szerintem qek-et húzatva 100 ig 20%-al nő meg a fogyasztás :)
100 felett...... nos elméletileg a diesel nem eszik sokat....,
de nekem 110 felett kb 30-40% ...sorry..... szemmel láthatóan csökkent az üzemanyag szint... a lakó simán jött.... nem himbálózott...de......
Nekem kb 90-ig jó huzatni, addig kb 15%. Felette drasztikusan...
Előzmény: fekvőrendőr (2345)
fekvőrendőr Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2345
Szerintem nincs az a csodaáramvonalas lakókocsi amivel ne fogyasztana töbet legalább 20%-al az autó.
Előzmény: Gruau (2342)
fekvőrendőr Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2344
A prospektus szerint 75 watt a teljesítményfelvétele.
Előzmény: fekvőrendőr (2343)
fekvőrendőr Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2343
Rögtön megnézem a prospektusában. Én soha nem használtam még 12V-ról, se gázról.
Előzmény: GPS (2337)
Gruau Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2342
Most nem értem, a Qick-et lebegve huzatok,Mert az egy hülyeség hogy amivel húzatok nem fogyaszt többet,Mert ha csak egy 120Kg-os pótkocsit akasztok a kocsira . már akkor megemelkedik a fogyasztása . Nem pedig 500-600kg- nál.
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2341
750 kg felettit nem , mert az már nehézpót :)
Előzmény: snbohóc (2340)
snbohóc Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2340
Hagyjuk, nem akarod érteni :-)
Lényeg, hogy a rendőrök értik.
Előzmény: caerleon (2339)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2339
mit is akaszthatok hozzá ?
Előzmény: snbohóc (2336)
snbohóc Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2338
Szerintem ezeket nem akkura tervezték, hanem menet közben mehet 12V-ról, mert van akku töltés, a kempingben 230V-ról, a vadkempingben Pb gázról.
Előzmény: GPS (2337)
GPS Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2337

Ez mennyit zabál 12 V-ról, lehet tudni? Amper-ben, Watt-ban, mindegy.

Egy normál, valamirevaló, termoelemes hűtőtáska 4-5 Amper körül zabál 12 V-ról...ami nagyon nem kevés ám. Valójában még egy napig se bírja vinni egy normál akku.

Egy ismerősöm árult ilyet a bótjában - de hamar leszokott róla, mert rengeteg reklamációja volt miatta.

A legtöbbször akku nélkül hagyta a nyájas vevőt - akit nem nagyon érdekelnek olyan "szélhámosságok" mint Amper, meg watt, meg ilyesmik....biztos defektes gépet adtak el neki.

Kifizetett érte egy valag pénzt, hát akkor az menjen akár egy hétig is akkuról - és senki ne meséljen neki olyat, hogy ha akkura tervezték - akkor az csak egy napig kell menjen. 50-60 Ah-s autóakkuval - még annyit sem.

Volt, aki nem akarta meghallgatni a magyarázatot - és ragaszkodott, hogy küldjék vissza garanciális javításba és ne nézzék őt hülyének, hogy ez csak ennyit műxik egy töltésről.

Jó, mi?
Előzmény: fekvőrendőr (2326)
snbohóc Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2336
És miért lenne vége?
Előzmény: caerleon (2334)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2335
az enyém nem valami jó 12 v-ról..... gázról jól megy :)
Előzmény: fekvőrendőr (2332)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!