Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2424
Tegnap még Bastei-t akartam, ma már Qek-et. :-)
A helyzet az mégcsak képen láttam Qek-et, Bastei-t is élőben csak 5 m-ről..
Előzmény: caerleon (2423)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2423
jó jó de mit veszel ???
Előzmény: felborul (2421)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2422
de mi melegíti ?
Előzmény: Törölt nick (2419)
felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2421
2.4, 2.5soros => 5 hengeres nem 4 nem 6; 5! (2.5 létezik V6, de az se 4!)
1.9 2.0 => 4 hengeres
Előzmény: caerleon (2417)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2420
nyugi.... megnézve.....elméletileg nincs ilyen......,
de gyakorlatilag gyártották a keleti európásoknak :)
Előzmény: felborul (2418)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2419
Olyan ami a fürdő 4 sakából egyet elfoglal.1 személy beül és izzad,mint állat!20 perc múlva pedig kiszalad és belefekszik a friss hóba ami ma esett...
Előzmény: caerleon (2415)
felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2418
OFF
Nekem meg volt egy 99'-es Fiat Unom, aminek az olaszok 96'-ban leállították a gyártását, majd a lengyelek gyártották egy darabig igaz teljesen más alvázszám kóddal és kizárólag 5 ajtós kivitelben.
Az én Unom 3 ajtós és egy kis utána járással kiderült 92-es a kicsike, természetesen mindenhol 99'-esként szerepelt, még a biztosító is így fizetett rá.. :-)

Szerintem menj el a legközelebbi VW szalonba és kíváncsiságképp nézesd meg az alvázszámodat egy ottani emberkével, aki az adatbázisból megmondja az összes tömeget, adatot.
Előzmény: caerleon (2416)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2417
De gyártanak 5 hengerest.....
2400 as atmoszferikus dieselt,
1900 turbo D...,
a mostaniakat nem tudom, mert nem szeretem a ledes műanyag autokat.
Előzmény: felborul (2410)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2416
A tömeg annyi a bm nyilvántartásában, a törzskönyvben, a forgalmiban. Ezt így gyártották.
Előzmény: felborul (2412)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2415
Milyen infraszaunaaa?
Előzmény: Törölt nick (2411)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2414
ok :)
csak tavaszodjon mááá :)
Előzmény: Törölt nick (2409)
GPS Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2413

Gratula hozzá - a vicc meg a hóban-fetrengésnek szólt - nem a szauna-hardvernek.

De hogy teljesen on legyen, legyél erős: láttam a neten egy bódét (7 méterest, duplatengelyüt) amelyiknek a sok extrája között na mi volt?

Hát egy infra-szaunája volt. Valahogy, valamelyik mellékhelységbe bepaszírozva - csak a listáján szerepelt, külön fotó nem volt róla.

Gondolom a vizes-blokkba paszírozhatták be a fűtő-paneleket,valahogy - de ez csak ötlet.
.
Előzmény: Törölt nick (2411)
felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2412
"Saját tömeg vezetővel 1767 kg"
Nálad 1567 szerepel.

Valami szumóbajnok cikkíró, nem sámli.. :-)
Előzmény: caerleon (2404)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2411

Azért azt megjegyezném,hogy ez most nem volt vicc!!!Az infraszaunát sk. csináltam!Mint sok minden mást ami a környezetemben van.Nagyanyámtól tanultam,hogy akinek nincs a zsebében annak legyen a fejében vagy a kezében!!!Hát ennyi!

Azt megmondom,hogy amikor előbb belefeküdtem a hóba kitavaszodott körülöttem...

Előzmény: GPS (2408)
felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2410
"Hajtómű: soros, négyhengeres turbódízel-motor. Hengerenként két szelep. 2461 cm3, 75 kW/102 LE"

Pl.: ez is badarság, nem tudott cikk írója 5-ig elszámolni.. VW nem gyárt 4 hengeres 2.5 diesel mocit!

Nem tudom..
Előzmény: caerleon (2404)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2409

Nem mindegy?Nekem bárhova jó lenne!Szombaton pl.síelni az Annabergre.Ha lehetne felhúznám akár holnap és vasárnapig haza se jönnék!

Tavasszal próbáljuk ki egymást aztán meglátjuk a folytatást.Keresünk valami köztes kirándulóhelyet ami mindegyikünknek közel van,aztán góó!Este bográcsozás vagy nyárson sütünk valamit+ valami finom bor...)))hmmmm!

Előzmény: caerleon (2407)
GPS Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2408

A kihevült testtel hóba-fetrengéstől kapsz egy jó kis tüdőgyulladást - és így jól kicseszel az influenzával - mert mire az megfertőzne - a tüdőgyuszi már megelőzte, mi?

Remek ötlet. Nem kéne ezt közzétenni az Egészségügyi Közlonybe - mondjuk az "Olcsó gyógymódok" rovatba? :- ))))
.
Előzmény: Törölt nick (2406)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2407
hová is?
Előzmény: Törölt nick (2406)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2406

Azt akartam kérdezni,hogy Te jönnél-e?

Csak közbe beültem a szaunába utána meg befeküdtem a hóóba és megelőztél a kérdéssel!!-mert aszongyák,hogy egyre több az influenzás megbetegedés és gondoltam megelőzöm a bajt...)))

Előzmény: caerleon (2390)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2405
185cm ...ne vegyél qek-et....
Előzmény: felborul (2400)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2404
http://www.piacesprofit.hu/?s=32&n=27&mr=885
Méretek, súlyok: hosszúság 4789 mm,
szélesség 1840 mm,
magasság 1940 mm,
tengelytáv 2920 mm.
Raktér 3 m3.
Üzemanyag 80 liter.
Saját tömeg vezetővel 1767 kg,
megengedett össztömeg 2800 kg.
Előzmény: felborul (2400)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2403
Miért is?
Előzmény: felborul (2391)
GPS Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2402

Na itt áljunk meg egy polgári szóra: az autókon nem azért van kilowattos generátor, hogy az egész kilowattot belenyomja az akkuba.
Dehogyis. A marhanagy teljesítmény a rengeteg fogyasztó táplálására van - nem a töltésre.

Nem is tudna annyit belenyomni - mert van egy elég preciz feszültség-szabályzás, amelyik 14,4 V-on tartja a gencsi feszültségét.
Ezen a feszültségen viszont az akksi csak annyi áramot vesz fel, amennyi nem károsíthatja. Viszont ahogy halad a töltés - még annyit sem.

A kisütött akku az elején sokat vesz fel (akár 20 A-t is) ...de ha jó állapotban van, akkor hamar (5-10 perc alatt) felmegy a kapocsfeszültsége és a töltőárama hamar lecsökken....a vége felé már csak 4-5 ampereket ha fel tud venni - ami jól megnyújtja a töltési időt is.

Azt is tudni kell, hogy az autón a töltés nem "intelligens" - és ez nem becézés, hanem egy töltési fajta. Ez kommunikál az akkuval, nem csak vaktában nyomja bele a delejt, mint a buta-töltő vagy az autó-generátor.

Az "intelligens" töltő sokkal szakszerübben tölt (lásd ábra) - ezért van az, hogy egy ilyen töltővel az akku 10 évet is vidáman eléldegél...az autón viszont - általában - nem nagyon.
Előzmény: tclar (2396)
felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2401
:-))
Előzmény: GPS (2394)
felborul Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2400
Tetszik a bódéd! :-)
Tranyód szerintem akkor is el van írva..
184 cm vagyok, de nem csak állni szeretnék benne. :-)
Előzmény: caerleon (2397)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2399

a citrom sárga helyen 178
a sötét kék 165-170

a többi helyen nem illik járni.
Előzmény: Gruau (2398)
Gruau Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2398
Mennyi a bódé belmagassága?
Előzmény: caerleon (2395)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2397
T FELBORUL-T !
Ha magasabb vagy 175cm-nél akkor ne vegyél qek-et !
tclar Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2396
Na várjunk csak. A savas ólomakksiknak az ajánlott töltőárama a kapacitás tizede külső töltővel. A kocsikban kilowattos generátorok vannak, 40-80 A árammal üzemszererűen töltenek. Tehát elég 1-2 órát menni a kocsival amíg az akksi újra százas lesz... 
Előzmény: GPS (2325)
caerleon Creative Commons License 2009.01.29 0 0 2395

ebben a típusban pl.: gyári a hűtő. Szép szellőzőkkel, áramvonalas kialakítással :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!