Nincsenek jó híreim. Valamiért mostanáig nem ért át sem a Tiéd, sem az amit próbaképpen én küldtem. Mostanra megjavult, a szolgáltatóra tudok tippelni... :(
Nekem a középkonzolon lévő szellőzőrostély felől hallható a ciripelés. Egészen pontosan még nem sikerült beazonosítani, az is lehet, hogy a rádióból jön.
Ez csak azt jelenti, hogy racionális lény vagy, és képes vagy a volt kocsidat elkönyvelni a statisztikailag szar kategóriába, és nem egyenlőséget tenni a talicska (általában) és a Te (volt) talicskád közé. Ami szép teljesítmény, pláne egy nőtől! :-))
Én vónék az a barom, aki hallgatva az idők és a reklámok szavára +rendeltem a WS PLATINUM nevezetű kencét ezelőtt 1 évvel. Sajnálattal kell közölnöm, hogy bevált. Tökéletes megoldást jelent a röpkakák ellen. Bár már írtam róla, de szívesen elkövetem még 1x. Kézhezvétel után, 1 pénteki 28 fokos nyárelejei napon tól-ig lekentem a vasat. Szombat reggelre már ott virított rajta a galamb outputja. A remek tesztlehetőséggel élve keddig érleltem az anyagot a karosszérián az egyre fokozódó hőségben, bár voltak fenntartásaim és dúlt bennem az aggodalom. Komolyan +lepődtem mikor kevéske kencét löttyintve a keszkenőre, a reklámban látott finom mozdulatokkal simán eltávolítottam a kakát. További előnye a kencének, hogy a mosási, mosatási periódusokat jelentősen +hosszabbítja. Mikoron már jó dzsuvás a jármű, 1 jó kis eső szinte újjávarázsolni képes a laggozást. Tehát; amennyiben elegendő kidobni való, elfekvő zsé van ottholt, amit szívesen elvontok a család éhező tagjainak követelődző, tátogó szájától, na azt a pézt nem kár ilyes létszükségleti dologra költeni.
Nekem semmi bajom vele. Pedig ha nekem gondom lenne csak észrevenném mivel autószerelő vagyok. Kiváncsi vagyok az első szervíznél mivel akarnak majd hasba akasztani.
Valami ilyesmire gondoltam :)) Amúgy ezt legjobban az M3-as Füzesabony utáni szakaszán lehet érezni. Van egy átlós vonal az úttesten, amin gyakorlatilag "átesik" az autó... :)
Senkit sem akarok megsérteni, de látom, hogy kezditek "megtapasztalni" a kocsit, és mosolyogva olvasom, hogy bizony ti is elkezdtétek járni azt az utat, amit -legalább is én - mi. Az elsőnél engem is rettenetesen idegesítettek ezek a "bajok", és ezt azok az edzett márkatásrak is alátámasztják akik végig hallgatták nap mint nap a sírálmaimat hónapokon keresztül. Ennél a lassan 3 hónapos "másodiknál", már nem aggaszt, be kell tudni, hogy ez bizony ilyen, még akkor is, ha azt várta volna az ember, hogy nem fog kattogni, zörögni, esetleg leállni. Én aztán nagy kritikusa vagyok a thalianak -sajnos sok rossz élményem volt vele!-, de mostmár én is megtanultam, hogy nem kell foglalkozni a kattogásaival, zörgéseivel, attól még megy, nem is rosszul. Az előzőnél kitartóan próbáltam minden egyes zörgését "megjavíttatni", és lehet, hogy ez vezetett oda, hogy az állandó szétszedés, összerakások után egyre rosszabb lett a kocsi. Ha valakit zavarnak a zörgések, egy nálam jól bevált módszert ajánlok:
min.15-ös erősségen hallgassa a rádiót, és fel sem tünnek a zajok! :)))))
Ha az elvárásainkat egyeztetni tudjuk a kocsi képességeivel, még szeretni is lehet, de nagyon. (lehet, hogy nekem is sikerül?) Gondoltátok volna, hogy egyszer én ilyet írok?
A legtöbb hozzászólás bosszantó apróságokról szól, ami a legtöbb típusnál előfordul. Azért autózni még nagyon jól lehet vele. Tudnék mesélni új Ford Mondeo leszakadt első futóművéről is... stb.
Én voltam 1 éves szervizben, vissza is küldtem az igazolást erre kb. 2 hónap múlva kaptam egy levelet, hogy ejnye-bejnye nem vittem a kocsit felülvizsgáltatni, és ne küldtem vissza az igazolást. Tehát a gond az adminisztrációjukkal van. A legszebb, hogy ezt mind azzal a kocsival történt, amit már 2 hónapja visszaadtam a ranaultnak.
A kattogás "természetes" jelenség, bár van rá megoldás. Engem kifejezetten zavart, főleg hogy szerintem egyre íntenzívebb a kattogás. Az előzőnél "kihisztiztem" egy cserét (1.thalianál). A clio-éba valót raktak be, onnantól nem kattogott, és a műszer is sokkal kifinomultabb volt (szerintem egyszerűen csak jobb minőségű volt). Tehát igen is lehet rajta segíteni. A mostani is kattog, de rendesen! Sőt ha tekerem a kormányt zörög is benne valami. Ja és cincog.
Hehe...akkor én is csatlakozom a "jobbra húzók" táborához! :-) Nem vészes, de sokáig nem matathatok máshol két kézzel, mert lemászik a kocsi az útról! :-))
Ventillátor fokozattól függ a hang? Így esetleg be lehetne határolni a forrás helyét, okát ...
Nekem is kezdetektől húz egy ici-picit jobbra (mértéke változik az úttól, nyári-téli gumitól). De több típust vezettem, ahol valamerre mindig araszolt ...
550 km után a kuplung teljes felengedése után nálam is apró kattanás érezhető. Mintha valami elektromos kapcsoló lenne. Reggel alszik, délután a már napozott autón érezhető. (Lehet, hogy egy hüllő? :-)) Lehet-e, kell-e vele valamit csinálni?
cca 2 hete kaptam egy üdvözlő levelet a RH tól amiben felhívják szíves figyelmemet hogy lassan 1 éves lesz az autóm és lehetőségem van az assistance szolgáltatást újabb egy évre meghosszabbítani, de ehhez el kell ballagnom vmelyik szakszervízbe, egy felülvizsgálatra és akkor adják meg a + egy évet. Nem kell előre bejelenteni sem, és még a pontos fizetési összeg is benne volt a levélben. (4258Ft vagy valami ilyesmi).
Két napja ismét kaptam egy levelet melyben örömmel tudatják velem hogy az assistance szolgáltatást 2005 07 06-ig meghosszabbították! Mellékelten megkülték a kártyát is:)
Én tudtommal nem voltam az előzőekben leírt felülvizsgálaton :)
Akkor most mi van? Ne menjek sehová, vagy csak akkor fogadják el az érvényes kártyát ha a könyvben benne van a vizsgálat ténye?
Az Autópályarendőrségnek 4 db RS oktáviája van. De RS nincs kombiba. Egy csomó sima 1.8 as van amire azt lehet hinni az az RS. Bár Thaliával mindegy, egyik elől sem lehet elmenekülni :)
Most 5300 km nél előjött egy furcsa jelenség. Olyan mintha halkan ciripelne a levegőbefújó venti környékén valami. Nem tudom, hogy az a venti, vagy pedig az a légzsákos dolog. :(
Mindez egy 1,5 hónapos autónál.
Ja, és elkezdett jobbra húzni, bár csak nagyon picit.