Egyik ismerősömnek lenne olyan problémája, hogy ha kevés üzemanyag van a tankba, tehát fél tank allatt néha leáll a vivaroja és csak akkor indul újra, ha az üzemanyag szűrőnél lévő pumpával felpumpálja!
váltó konzol 4, magát a kapcsoló szerkezetet pedig 3, elakadás jelzö kap.összetét széthuz.ha pegig be akarod vinni a lakásba akkor a fütés bovdent is le kel belezni. Én az enyémet már el adtam,most vitó-m van,de mingig visszalátogatok hozzátok..
Még mindig nem sikerűlt az igazi hiba feltárása. Lépésről lépésre szürjük. inditáskor a közös sin nyomás csak 9500 -,10000. bar ingadozik. emiatt nem indul. ...... a alacsony nyomásu üyemanyag pumpa pedig..0,35 - 0,4 bar ez utobbinak nem kellene 2 bar nak lennie ?
Debreceni vagyok ,sajnos most nincs utam arra.........
Egy hétig nem használtuk az autót (Trafic). Tegnap induláskor azt vettem észre, hogy nem tudom benyomni a fékpedált. (Olyan, mint amikor nincs fékrásegítés.) Indítás után azonnal "megjavult". Normális jelenség? Az előző autóknál (Astra, Zafira) nem emlékszem, hogy ilyen lett volna.
Találtam stabilizátor szilentet; délelőtt megrendeltem, a weblap szerint délután postára adták. Kíváncsi vagyok, mennyi idő alatt ér ide Portugáliából :)
Véletlenül nem tudtok valakit aki meg únta a trafic-át(vivaro) és el szeretné adni vagy gondolkodik rajta hogy el adja? ( 2004 -2008 közötti dobozos) lové rögtön
mennyi millimétert ér meg a régi és új trafik közti gumiátmérő a stab- rúdra ?jelen esetben 10x drágább a ll trafik de a méret közti különbség nem annyi .nézze meg mi az ami jó rá olcsóért mert csak egy gumidarabról beszélünk,,,,,,