Mivel novemberben elmentem nyugdíjba, szinte megállt a km. számláló...
Más:
Persze most aztán jönnek a bajok, ma reggel vettem észre, hogy megy a klímám... Ez még nem lenne baj, sőt... Viszont nem jelez vissza a kontrol lámpa és nem tudom kikapcsolni sem, hiába nyomogatom a kapcsolót semmi változás... Valaki találkozott már ilyennel? Amíg meleg van még el fogom viselni de ha jön a tél :-)
Nem látom/láttam, hogy pontosan mi miatt nem lehet elforgatni a kulcsot, de gondolom van egy retesz, stift valami, ami beépítéskor benyomódik, vagy valami hasonlót keress rajta és szerintem ez menthető akkor...
1. Vettem egy csomagtér zárat a régi szétesett helyett. A csomag kibontása után belepróbáltam a kulcsot de nem sikerült 90 fokban csak kb. 45 fokban elfordítani és a középső részt sem sikerült így benyomnom amivel nyitni kell. Ezek után láttam csak meg hogy dobozra rá van írva : FONTOS!
BEÉPÍTÉS ELŐTT NE FORGASSA A KULCSOT A ZÁRBAN!
Akkor most ennek már annyi, dobhatom ki vagy helyre lehet még hozni valahogy?
2.) Ezen a zárszerkezeten kívül keresem a csomagtér zárnak azt a különálló részét a csomagtérfedél felső részén amiben az a kampó van ami beakad alul a karosszérián lévő záró vasba.Lehet, hogy az is rossz nálam és cserélni kell. A zárszerkezethez azt nem adták.
The Basics of OBD2 Technology & How to Read Your Car's Trouble Codes ?
OBD2 stands for Onboard Board Diagnosis As the name suggests it is a diagnosis system that is built into all modern cars (after 1996) which has a computer based application that monitors the performance of your car through your speed, mileage, fuel emission data etc. and it also measures some of the important vital parameters of an Engine. This complete system is called as an ECU ( Engine Control Unit / OBD ii connector ).
I have followed this tests but unable to scan my vehicle ? Please help?
Fogsz egy lakatosMenyust (lakatos csavarhúzó) alulról nekitámasztod az adónak, és a csavarhúzó végét egy neked tetsző eszközzel (tenyér , fogó, kissebb-nagyobb kalapicsa) megküldöd fölfelé.
2 Thálián cseréltem már ilyen utángyártott vacakot és mindkettőt egyenesre állítottam. Tény és való, hogy alapból ilyen ferdén áll be a dob súlya miatt, de attól még lehet rajta fordítani. A ferdeséggel két gond van, egy hogy megtelik kondenzvízzel, kettő, hogy verődik a cső a hátsóhídhoz.
Akkor Te még nem láttál egy ilyen utángyártott vacakot. Ezt nem lehet rendesen feltenni. Megmértem, 40°-os szögben van megdöntve. Ha vízszintesre állítanám a hosszú görbe cső vége igen közel kerülne a talajhoz. Engem nem érdekel, így is tudok járni vele. Talán ezen a képen jobban látható:
De azt a reggelit én eszem meg attól még soha nem fogok úgy futni de meg önmagamhoz képest sem leszek gyorsabb! :)
Talán ha erősebb motorral rendelkeznék, vagy a tömeg erőarány jobb lenne, esetleg maga a tervezés jobb lett volna de ezen már a kajával nagyon nem lehet javítani. :)
Légy erős, az én kocsim most ment át a műszaki vizsgán, ezzel a dobbal, amit általam megbízható szerelő szerelt fel. Ennek így kell állnia, mert ha vízszintes lenne, a cső vége húzná az aszfaltot:
Arról beszélek, hogy az autóban, amit vezetsz, egy 60 éves vas blokk van és a hozzá tartozó alkatrészek, amit nem készítettek fel valójában az etanolos üzemanyag használatra. Kibírja, mert csak lassan gyilkolja a gumi alkatrészeket és utána a többit, valójában ezeknél az autóknál nem fog nagy gondot okozni, mert előbb kukázzák őket, minthogy az etanol megegye. Ettől függetlenül a motornak jót tesz időnként egy prémium tankolás, mert tisztán tart.
A nagypapás felhasználásnál mindegy, valóban, akkor nem neked szól amit leírtam.