“Egy bácsikám, ki csősz volt s egész évben a Varjúdomi kunyhóban lakott olyan mesét mesélt, amilyen éppen abban a percben eszébe jutott. Az volt a jó, hogy élni kellett, élni a sok szeszélyes mesét. Így csinált nékem hosszú orrot, kedvet ahhoz, hogy éljek úgy, ahogyan ő élt. Mert ő volt, ő meséje minden hőse, a hónapok és magok ismerője, kinek a nap volt kalendáriuma, szél a nagyapja, parázs meg a húga”
ne add az értetlent, Hümike, a 4342-ban az ex puszipajtikád mintha valami olyasmit állítana, hogy te valami képeket leszedtél valahonnan és beraktad ide
Mielőtt a libsik szívrohamot kapnak, közlöm, hogy a társadalom része a férfiak által kitalált nőgyűlölő ábrahámi vallások is. Amelyek mind talmudista szubkultúrából erednek.
Ha a büntetés megkövezés, akkor meg kell kövezni a bűnösöket függetlenül az időjárástól vagy betegségtől. A terhes nőket nem lehet megkövezni a szülésig, illetve amíg a gyerek gondozásra szorul. [Muszlim 017, 4206] ... Mohamedhez odament egy nő, és így szólt: „Allah hírvivője, házasságtörést követtem el”, [...] Amikor megszülte gyermekét, odament a bepólyált gyermekkel és így szólt: „Itt a gyermek, akinek életet adtam.” Mohamed azt válaszolta: „Menj és szoptasd, amíg el nem választódik.” Az elválasztás után a nő ismét Mohamedhez ment gyermekével, aki egy darab kenyeret tartott a kezében. A nő így szólt: „Allah apostola, itt van a gyermek, akit elválasztottam, és most már rendes ételt eszik.” Mohamed egy másik muszlimra bízta a gyereket, és kihirdette a büntetést. Ezután a nőt egy mellig érő árokba temették, és Mohamed parancsára halálra kövezték. becsületgyilkosság A saría tanai nem szólnak közvetlenül a becsületgyilkosságról. A saría kijelenti, hogy a nő kevesebbet ér a férfinál, és engedélyezi a férfinak, hogy veréssel érvényesítse jogát, de a becsületgyilkosságnak nem ad jogi státust. Azonban nincs büntetés egy házasságtörő megöléséért: [o5.4] Nincs bűnhődés olyasvalaki megöléséért, aki elhagyja az iszlámot, útonálló vagy házasságtörésért elítélték. [e12.8] ... érdemtelenek (akiket meg lehet ölni) azok, akiket... házasságtörésért elítéltek... Ezek alapján úgy tűnhet, hogy a férfiakra és nőkre azonos büntetés vonatkozik, mindazonáltal a férfiak számára több törvényes mód van a közösülésre, míg a nők számára ez kizárólag a férjükre korlátozódik. Ezért a nőket sokkal nagyobb valószínűséggel ölik meg. A férfi uralkodik a nő felett, azonban a közösségben való helyzete azon múlik, hogy az asszonyai hogyan viselkednek. A szent féltékenységet gírának hívják, ez az érzés még Allahban is jelen van. A gíra önbecsülést is jelent, és ez a becsületgyilkosságok alapja. Mint ahogy az a következő hadíszban is látható, Szaíd fenyegetése, hogy megöl egy férfit a feleségével együtt, nemhogy elítélendő, hanem inkább támogatandó. Egy muszlim által a gírájának védelmében alkalmazott erőszak teljes mértékben összhangban áll az iszlámmal. [Bukhári 8,82,829; Bukhári 9,93,512] Szaíd bin Ubada azt mondta: „Ha meglátnék egy férfit a feleségemmel, lesújtanék rá kardom lapjával.” Amikor ezt Mohamed meghallotta, így szólt: „Emberek, ti megdöbbentek Szaíd gíráján (önbecsülésén). Azonban Allah segítségével nekem több gírám van, mint neki, és Allahnak még nálam is több van, és Allah a gírája miatt tette törvénytelenné a nyíltan vagy titokban elkövetett szégyentelen tetteket és bűnöket.” […] A legtöbb becsületgyilkosság az iszlám társadalmakban történik.
Sajnos a körülmetélés kifejezést egyformán használják mind a férfiak fitymájának, mind a nők csiklójának eltávolítására. Pedig ezek nem összehasonlíthatóak. [Bukhári 7,72,779] Mohamed azt mondta: „Ötféle gyakorlat jellemezte az ősi prófétákat: a körülmetélés, az ágyéki szőr borotválása, a bajusz rövidre nyírása, a köröm vágása és a hónalj szőrtelenítése.” A következő hadísz utal a női nemi szervek körülmetélésére. Azt feltételezi, hogy mind a férfi, mind a nő körül van metélve. [Muszlim 003,0684] [...] Abu Musza ezután azt mondta: „Mikor kötelező a fürdés?” Aisa így válaszolt: „A megfelelő embert kérdezed. Mohamed azt mondta, hogy akkor kötelező fürödni, miután a férfi magáévá tette a nőt, és a körülmetélt nemi szervek érintkeztek.” A körülmetélés része a saría törvénynek. Itt egy félrevezető fordítás: [e4.3] A körülmetélés kötelező mind a férfiak, mind pedig a nők számára. Férfiak esetében ez a fityma eltávolítása a péniszről, nők esetében pedig a csiklót borító bőrredő eltávolítását jelenti (nem magát a csiklót, mint ahogy néhányan tévesen állítják). Mindazonáltal az arab szöveg valójában így szól: [e4.3] A körülmetélés kötelező (mind a férfiak, mind nők számára) úgy, hogy a férfiaknak levágják a pénisz makkját borító bőrt, a női körülmetélés során pedig kivágják a csiklót (ez az úgynevezett hufád). Ezek a félrevezető fordítások elfedik a saría törvény valódi arcát. Az ilyen megtévesztéseket takíjjának nevezik, ami nem más, mint a szentesített csalás egyik formája. A badri csatából fennmaradt egy hivatkozás a csikló eltávolításának szokásáról. [I564] Hamza azt mondta: „Gyere ide, te nőket körülmetélő fia!” A fiú anyja Umm Anmar volt, egy azok közül, aki a lányokat metélte körül Mekkában. Ezután Hamza lesújtott rá, és megölte.
Ha ezeket a nőket nem pártok indítanák, hanem tényleges függetlenként választanák őket akkor tudnának csak tenni a nőkért. Így a pártok katonái. Mindegy, hogy férfiak vagy nők. A nők csak reklámarc. Az USA-ban a pártok sohasem függetlenek a pénzhatalomtól.
A saría törvényei alapján a nők több szempontból sem teljes értékűek: [o22.1] Az iszlám bíróvá válás elengedhetetlen feltétele: (a) ha valaki szabad férfi [...] [o4.9] Egy nő halálakor vagy sérülésekor fizetendő kártérítés feleannyi, mint egy férfi után fizetendő jóvátétel. [Bukhári 3,48,826] Mohamed azt kérdezte: „Igaz-e, hogy egy női szemtanú tanúvallomása feleannyit ér, mint egy férfié?” A nő azt válaszolta: „Igen.” Mire Mohamed azt mondta: „Ez azért van, mert a női tudat fogyatékos.” [l10.3] Az általános részesedést úgy kell felosztani, hogy a férfi mindig két nő részét kapja. [Korán 4:11] Gyermekeitekre vonatkozóan Allah ekképpen rendelkezik: A fiúgyermeket az örökség elosztásakor annyi illeti meg, mint amennyi két leánygyermek része. [...] A következő hadísz szerint a tevék, a rabszolgák és a nők egyenértékűek. [Abu Dáúd 11, 2155] Mohamed azt mondta: Ha valamelyikőtök feleségül vesz egy nőt, vagy vesz egy rabszolgát, mondja ezt: „Ó, Allah, add meg nekem a benne lévő jót és az ő természetében lévő jót, melyet te teremtettél; menedéket veszek benned az asszony gonoszsága és rossz hajlamai elől, melyet te teremtettél.” Ha valaki tevét vásárol, ragadja meg a teve púpjának tetejét, és mondja ugyanezt. A nők intelligencia és vallás tekintetében alacsonyabb rendűek a férfiaknál. [Bukhári 1,6,30] Mohamed, miközben imádkozni ment, elhaladt egy csoport nő mellett, és azt mondta: „Hölgyek, adjatok alamizsnát és adományozzatok pénzt a szerencsétleneknek, mert szemtanúja voltam annak, hogy a pokolban a legtöbb ember nő.” Mire ezt kérdezték: „Miért van ez így?”
Mohamed így válaszolt: „Túl sokat esküdöztök, és nem mutattok hálát a férjeitek felé. Soha nem találkoztam olyanokkal, akikből annyira hiányzott volna az intelligencia vagy vallásilag annyira tudatlanok lennének, mint a nők. Sokan közületek félrevezetik az óvatos és intelligens férfiakat.” A nők erre azt felelték: „Pontosan miért is hiányzik belőlünk az értelem vagy a hit?” Mohamed azt mondta: „Igaz-e az, hogy egy férfi tanúskodása két nő tanúskodásával ér fel?” Miután a nők megerősítették igazát, Mohamed azt mondta: „Ez bizonyítja, hogy a nők nem értelmesek. Igaz-e az, hogy a nők nem imádkozhatnak és böjtölhetnek a mensturációs ciklus alatt?” A nők azt felelték, hogy ez szintén igaz. Ezután Mohamed azt mondta: „Ez bizonyítja, hogy a nők nem eléggé vallásosak.” A nők tanúvallomása fele annyit ér, mint egy férfié. [Korán 2:282] Ti hívők! Ha adósságról köttök szerződést egy meghatározott időre, írjátok le azt! Készítsen írást arról egy írnok jelenlétetekben úgy, ahogy a méltányosság megköveteli! Nem vonakodhat egy írnok sem, hogy írást készítsen, úgy, ahogyan azt Allah megtanította neki! Írnia kell! Az diktáljon, akit az adósság terhel, és óvakodjon Allahtól, az ő Urától, s ne próbáljon lefaragni semmit sem az összegből! Ha az adós korlátozott a megértésben, vagy gyámoltalan, vagy nem képes diktálni, gyámja (wali) diktáljon igazságosan. Felnőtt férfijaitok közül két tanút kérjetek föl tanúságtételre! Ha nem lenne két férfi, akkor legyen egy férfi és két nő, olyanok, akiket alkalmasnak találtok tanúnak. Így ha valamelyik nő hibát vét, a másik helyesbítheti azt. [...]