na megvolt a sárfogó gumik felszerelése, aki nem vállalkozó kedvű annak most mondom: ne csinálja, fúrni kell sajna, de jó lett az eredmény és normálisan néz ki annyi időm nem volt fotózgatni, úgyhogy majd csak egy szedettvedett "beépítési" útmutatót tudok belőle csinálni, remélem azért több lesz mint a semmi holnap vagy holnapután belinkelem majd addig kitalálom milyen formában legyen.
Más : holnap megvan az 1500km én azért 110nél nem megyek többel 2000 kmig :) onnan majd bátrabban nyomom neki
mégmás: ki szokott tankolni a nagykőrösi úton lévő mol kútnál(dízel)? megbízhatóak? mert a keverék a trabiba jó volt ott (nemúgy mint másutt, pedig az is mol volt)
Nekem a szervizben amikor gond volt vele, azt mondták, hogy elvileg 96 Co-nál kapcsol be. Ha leállítod a motort, még egy pár pecig is működhet, ez normális jelenség. Ha jól emlékszem a benzinszint mutató alatt (?) van a jelző műszer, de nem szoktam nézegetni, úgyhogy ne vagyok benne biztos. Mindenesetre biztos, hogy a műszerfalon van. :)
"1. Az autóval eddig alapvetően meg vagyok elégedve, kényelmes, keveset eszik, stb. Sajnos 2002-ben rendeltük meg, ezért a gari még csak 1 év volt, 2003. jan.1-től 2év."
2 év garancia 2003.március 1-tól van. Én is megszívtam, 2003.02.27-én vettem át az 1.thaliam, és még 1 év volt a garancia. A mostani remélem már 2 év garival van.
"2. 45.000 km-es szervíznél közölték, hogy ki kell cserélni a FÉKTÁRCSÁKAT elöl, mert valami bekerült a féktárcsa és a fékbetétek közé (homok, kő, ???) és bemaródott. Á: 60.000 Ft! A tárcsákat nem mutatták meg, de megnéztem, tényleg kicserélték a betétekkel együtt. Találkozott már ilyennel valaki, mert a szaxervízben NEM ÉRTETTÉK, HOGY MIÉRT TÖRTÉNT?"
Fékbetét probléma nálam 200 (!) km után jelentkezett, úgyszintén csak elől. Amikor megnézettem (nem szakszervizzel!) elmondták, hogy a betétek minősége sz.r, fémdarabos, és ez okozza a hibákat. Nekem sem cserélték, csak állandóan tisztitgatták, meg csiszolgatták, a végén meg minden baja lett.
Az autó úgy van a szervízzel, mint az ember a fogorvossal: "á, már nem is fáj annyira"
Vagy a rosszabbik eset: az autó a szervízben ketyeg, mint a svájci óra, Te égsz a munkafelvevő előtt, és mivel az autónak lelke van: röhög rajtad... :)) Néha az utóbbit érzem.
az enyém az utóbbi időben csörömpöl mint egy csörgőkígyó (17e km) és cicereg a műszerfal időnként. Menni megy és kb 5l-rel megyek autópályán. (perszer a szervizben a próbaúton olyan kussban volt mint soha) :(
Negatív hozzászólásokra érzékenyek most ne nézzenek ide, görgessenek arrébb. :)
Nekem is 45e-nél kellett cserélni, maga a betét 12e volt + munkadíj. Amin viszont ma ledobta az agyam az ékszíjat, hogy a családban lévő Toyota Hiace-en megtörtént az első fékbetétcsere 160000, azaz százhatvanezer km után. És a betét 20e ft-ába került...
Az eddig üzembiztos ÖMV üzemanyag sem a régi, kivételesen váltottam MOL-ról... Hülyeség volt, már látom. Lomha tőle, hangosabb... :(((
És most nézzenek ide azok, akik eddig elfordultak:
Ezen kívül minden rendben az autóval, több számomra, mint autó. Van is belőle féltékenység néha :))
Rég nem jártam erre, most hosszabb leszek... Thalia 1,5 dCi, sarkifény, 2003. január
1. Az autóval eddig alapvetően meg vagyok elégedve, kényelmes, keveset eszik, stb. Sajnos 2002-ben rendeltük meg, ezért a gari még csak 1 év volt, 2003. jan.1-től 2év.
2. 45.000 km-es szervíznél közölték, hogy ki kell cserélni a FÉKTÁRCSÁKAT elöl, mert valami bekerült a féktárcsa és a fékbetétek közé (homok, kő, ???) és bemaródott. Á: 60.000 Ft! A tárcsákat nem mutatták meg, de megnéztem, tényleg kicserélték a betétekkel együtt. Találkozott már ilyennel valaki, mert a szaxervízben NEM ÉRTETTÉK, HOGY MIÉRT TÖRTÉNT?
3. Múlt hétfőn elszakadt a gázbowden! A km. óra 47.xxx kilométeren állt. Szerencsére alapjáraton haza döcögtem, de mi van ha ez az ország másik felén törtéink? Egy ilyen ketyere 47000 km-re van keszítve? Rendesen, időben hordtam karbantartásra. A szaxervízben ismét NEM ÉRTETTÉK,HOGY MIÉRT TÖRTÉNT.... Mindenesetre méltányosságból csak 50%-ot kellett fizetni...
Más:
Most hallottam a rádióreklámot, thalia azúr 450.000 Ft árelőnnyel már 2.380.000.- Ft-tól.
Ez már azért szép, főleg hogy én ennél egy kicsit olcsóbban vettem. :)
FHJ: egy kis izé ami a befecskendezést ellenőrzi mágneses elven müxik gari után a csere kb 12e Ft Nekem már a 3-ik dolgozik benne! az első hibáját a számítógép se mutatta meg , így csak vakon cserélték, de akkor megjavult. A kocsi nem indul illetve csak nehezen, lefulad, a fogyasztása megnő és lomhábbá vagy izmosabbá válik a kocsi nálam mindkettő jelentkezett.
Én Hódmezőn szoktam javítani onnan származik a kocsi is velem baromi korrektek voltak eddig semmi panasz. Nagyon segítő készek lehet, hogy lassúak, de ha más baj van a kocsival akkor szólnak esetleg ha nem kerül sokba meg is csinálják egyébként szólnak, hogy ez meg az van , nehogy a kasszánál lepődj meg!
Az oktávia kombi mellbevágott. Nem tudtam hogy RSből is gyártják.
Kihúzatás: A gyári kézikönyv tiltja, hogy alacsonyabb fokozatban tartósan ki legyen pörgetve. Nehogy valaki arra gondoljon, hogy 2 esbe 5500 as fordulaton megy vele 10 km-ert !!! A motornak KELL a terhelés kihúzatáskor. Tessék 5 ikbe 160 annal égetni belőle a dzsuvát. Az nem árt neki.
Amugy rájöttem, hogy a ventillátor ciripel a kocsiba, mert ha lekapcsolom, akkor nem csinálja, viszont ha áll az autó, be sincs inditva a motor, és megy a venti, akkor is ciripel. Szóval ez egyértelmű.
Kezdek hajlani rá, hogy lecseréljem az olajat. Most van 6000 km az autó, és még nincs 2 hónapos. Féltem a kicsikét.
Én azért megprobálnám rendesebb benzinnel is! A klubpetrolos benzinnel nekem is csinált ilyeneket, meg rosszabbul ment vele és a fogyasztás is magasabb volt. (azóta más néven , más benzinnel dolgozik az a kút, mégis mindig ezek a problémák jönnek elő, ha ott tankolok - gondolom játékosak a fiuk!)
Ha a megszokott JET kútnál vagy máshol tankolok nincs ilyen gondom.
Ha más benzinnel is nehezen indul, akkor tényleg felső holtponti jeladó.
Nálam egyértelmü a rossz benzin okozta a hasonlót. Most nem csinál ilyet:-)
Közel két éves a járgány, 40e km-rel (1.4 16v), némi tapasztalatom van vele...
Szia!
Felső holtponti jeladó csere! Szinte biztos, hogy az ment tönkre. Szervizben a hibát a computer azonnal hozza. Nekem is ilyen gondom volt (olvasd vissza a hozzászólásaimat a témában 7ezer1-2száz körül)
Sok szerencsét!
Lenne egy kérdésem hozzátok hátha valaki közülletek talákozott ezzel a hibával.
Édesapám Thaliája néhány napja meleg motornál, csak a 3-4 kísérletre hajlandó beindulni. /1.4 16V/ Szerintetek lehet ez a rossz minőségű benzintől? Kb. akkor kezdődött amikor a Klubpetrolnál tankolt.
Ezt szeretném kizárni, mielőtt szervízbe visszük, sajnos még nem fogyott annyi a tankból, hogy "higítani" tudjuk a benyát.
Ha valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a probléma írja le legyen szíves.
Én is szegedi vagyok, de legutóbb Hmvhelyre menten vele, az áraik lényegesen olcsóbbak, mint a szegedinél, bár elég lassan dolgoztak (3 éves assistance átvizs+zöld kártya ~2óra). De korrektek voltak, leültettek, ingyen kávé, ásványvíz ...
(dci) Én 1500 km-ig nem mentem 2500 ford. fölé, de 1600km után Bp-Nyiregyháza M3-on azért kipróbáltam a 160-at egyszer. Tartósan meg 120-130 a sebesség most már. Most 2500 km van benne 2 hetesen :)
Már bazi unalmas volt 90-el menni, ráadásul ezt elég rövid idő alatt 1500km-en. :)
Szerintem mostmár ennek mennie kell, és megy is :)
Azért a néha meghuzatás tisztítási céllal és a széthajtás között van egy kis különbség. :)
Nem akarom legyorsulni a korábbi autómat vele, de azért a kiválasztásnál plusszpont volt a 170 km/h gyári adat és a 75 paci, mert ez több volt, mint ami a másik két jelölt tudott hasonló áron.
A hajtással kapcsolatosan egy apró észrevétel: El kell dönteni,hogy ki milyen célra vásárol thalit. Azthiszem,az egyértelmű,hogy nem versenyautóvá fejlesztették ki.Normális,öreguras,de ugyanakkor rugalmas közlekedésre véleményem szerint kiváló! Az enyém dci ,és nem nagyon kell visszakapcsolni 100 km/ó tempónál,ha előzni akarok.De ha valaki a nagy kategóriájú autókkal akar lépést tartani,hát akkor inkább egy 2000-es valamit tartson.Nem hiszem,hogy jót tesz hosszútávon bármejik 1.4-1.6 -os autónak a fullon hajtás. Lehet egy kicsit földhözragadtnak tartatok,de sajnos én azok közé tartozom,akiknek 5 év múlva is ezt a kocsit kell hajtania.
- De csak úgy mellesleg a thalicska 7000 km el a talpában, M7-en 170-180 között,és lejtő sem volt!
Egy ideje a bejáratásról van szó a fórumon. Többen is azt írtátok, hogy dízelnél 1500 km-ig kell kímélni a motort. Nekem is dCi-m van, és az én kocsim kézikönyvében más van írva. A kézikönyv szerint a dízelt 3000 km-ig kell kímélni, és 6000 km után éri el a maximális teljesítményét. Lehet, hogy ezen időközben változtattak ( a kocsi lassan két éves ), de azért érdemes mindenkinek megnézni, mert anno én is az 1500 km-re emlékeztem, de a biztonság kedvéért belenéztem a könyve és akkor ért a meglepetés. Persze a saját kocsiját mindenki úgy hajtja (szét), ahogy akarja.
Ezt mondjuk tanúsíthatom egy másik esettel (Citroen Berlingo 1.4i). Olyasvalaki járatta be, akinek szent az 50 és nagyon nyugodt típus. Szóval túl lett kímélve.
Szerintem a dCi-nél a 2500-as limit ideális. Nem lett széthajtva, de megy mint a bolond. Ma kipróbáltam a szentendrei úton, igazából csak a PD TDI Passatot nem sikerült meggyőzni a gyorsulási adatokról :))