aq furcsa rázás engem is megdöbbentett az elején, ki is szálltam megnézni,
de aztán rájöttem, hogy az extra meleg extra hütést kíván a és BEKAPCSOLT A HÜTÖVENTILLÁTOR!!!!!! a klima szivattyúja+a hütővenbtiullátor+ a kocsi alapjárati frekvenciája erősítik egymást, hogy összeverődnek a fogaid!
pollenszűrőt a többiek tanácsára az Armafilt-nél vettem. 1200.-ft! tökéletes,nincs teljesítmény csökkenés a légszállításban.Megrendeltem a rönyó helyi szervízében a fedelet,de a fülük botját sem mozdítják 3 hét után sem! A franc a genyó köjkeit! Ez is már Baumgartner! áthidaló megoldásként a kivágás után visszaragasztottam a régi fedelet szig.szalaggal/az alsó felét nem vágtam le,így csak a három oldal kivágása után lehajtottam/. Nézd meg a www.armafilt.hu oldalt.Az üzletek címe ott van.
"Azt mondta a pasi, hogy nem is szokott lenni, de alvázszám alapján lehet rendelni. "
Szerintem nem alvázszám alapján lehet rendeni. A Thaliakban gyárilag nincs pollenszürő, ezért az alvázszám (oválkód) alapján nem adja ki a computer a keresett alkatrész cikkszámát, mert nincs ilyen alkatrésze!
A clio poll.szürő fedele kell bele. 215.- FT. cikszám:77 01 044 806 Ezt ved meg, tuti jo bele, én is ilyet szereltem be.
A szürőtb 1200.- ért vettem, nézz körül máshol is, sőt a márkaszerviz alkatrészvásárlásnál felejtős.....
Sziasztok! Ma voltam pollenszűrőért a Katona J. utcai Renault boltban. Egy kicsit csalódás volt mert Preflux márkájú szűrő volt 4800-ért (amit egy kicsit sokallottam) és fedél pedig nem is volt. (Lehet hogy félreértettem vmit. a listán?) Azt mondta a pasi, hogy nem is szokott lenni, de alvázszám alapján lehet rendelni. Erről a Preflux szűrőről mit lehet tudni? Milyen minőségű? Megér ennyi pénzt?
Fedelet inkább érdemes márkakereskedésben venni, vagy próbáljam még meg a Váci úti boltot a DP és a RENO udvar között? ----------------------------------------------------------- Más: Még mindíg kopog vmi az autóban hátul. Középtájon néha, főleg egyenetlen útszakaszon, tompa puffanást lehet hallani. Van még vkinek hasonló negatív élménye? Nem lehet hogy a félig lévő tankban löttyen az üza?
Szerintem egy kocsi lassan, de hozzászokik a vezetője tempójához. Ha dinamikus autót szeretnél, inkább a folyamatosságot szereti. Nem igazán válik be -szerintem- váltogatni az óvatos vezetés+kihajtás. Legalább is én ezt tapasztalom. Nekem hiába hajtja ki a párom időnként a thaliát, az ő fordja, ami bizony hozzá van szokva a dinamikához, rettentő jól megy.
Nekem 23 éves Audim volt, és ahogy átvettem a Thaliát, minden megállásnáél azt hittem, hogy lefulladt, olyan halk volt :-) Ja meg hát ugye abban a manuális klíma az volt, ha letekertem az ablakot és akkor még örülhettem, ha a tekerő nem maradt a kezemben :o)))))
Ja, a Thaliaklub fórumra már leírtam, de ide is, hátha itt előbb jön válasz:
Tegnap elmentünk Esztergomba, és kicsit meghajtottam a kocsit a bejáratás után először. Négy személlyel, három csomaggal, és teli tankkal mentünk 145-150-et a 117-es úton (egyedül ott nincsenek idióta 40-es meg 50-es táblák és jó minőségű, jól belátható utak). Oda-vissza így, meg hasonló tempóban haladtunk, és nem is erőlködött a kocsi, a fordulatszám olyan 4000-4240 körül járt egyfolytában.
Ennyi kihajtás elég lesz neki, vagy azért még menjek csak vele bátran? Mennyi időnként kell neki az ilyen? :-)
Valóban a kesztyűtartó felől jön a fojtott hang, a szélvédő alatti takarólapot megbontottam, de a látott kép nem adta magát... Így gyorsan visszatettem, nehogy nagyobb baj legyen. Végülis jobb, ha így működik, mintha sehogy :-))
Én meg arra gondoltam éppen, hogy nekem egyáltalán fel fognak-e tünni a kisebb hibák, zörgések, furcsa hangok ilyesmik.
Egy 18 éves alfa után a thalia már nem sok újat tud nekem mutatni szerintem. :)
Számomra pl évek óta természetes, hogy a szellőzőventilátornak minden bekapcsolás után más hangja van. :)
Szerintem minden márkánál előfordulnak kissebb-nagyobb bajok, kategóriától függetlenül. Nyílván ide azok írnak akik érzékenyebbek a kocsijukra, és minden rezzenését ismerik. Amit még tapasztaltam, hogy vannak akik "szégyenlik" a kocsijuk hibáját, és nem merik bevallani, hogy hetente viszik szervizbe, vagy egyszerüen amit valaki már hibának vél, az nekik teljesen normális. A legjobb ha beleolvasol 1-2 forumban az általad kiválasztott márka szerint ( de ne valami japán márkásba!). Ajánlom pl. a kalos-t. Én is beleolvastam, akkor nyugodtam meg, hogy a thalia sem volt rossz választás.
Látom te sem vagy még szabadságon! Mostanság mindennap meglesem a kiskocsid, mivel ott kerülöm meg a kőrút lezárását.
Kérdésem
A minap a 38 fokban a következőt tapasztaltam. A klíma bekapcsolása után néhány perccel , mintha még egy klímát bekapcsolt volna a kocsi, még erőteljesebb hang, és kocsirázás. Egyébként a kocsi jól ment, és a klíma is próbált működni. Mi lehetett? Ilyet még nem tapasztaltam, pedig rendszeresen használom a klímát.
wiccy a keresett személy (6078. hsz), sajnos az e-mail címe nem publikus, mint ahogy alapesetben senkié a fórum újítás óta és nem tette azzá, úgyhogy vagy megvárod, hogy bejelentkezik :-( , vagy megnézed a www.thaliaklub.hu honlapon a tagok között (ott van)
Keresem azt a topclakot, aki anno ha jól emlékszem azt írta egy ARAL-os Mercivel járja az utakat....., munkaidőben...
Tudom olvassam vissza a hozzászólásokat s megtalálom, de ha véletlen benézne, szeretném vele felvenni a kapcsolatot, mert lassan itt az olajcsere ideje...
Én kértem egy rövid személyes találkozás lehetőségét v_tibor -tól hőmérő és utastér szűrő fedél ügyben, ami nagyon hasznos volt és köszönöm.
Dunakeszin lakom, 2002-es Oázis 1,4/16V Thaliám van, minden porcikája remekül működik!! (kop-kop-kop!!!). Hónapok óta rendszeresen figyelemmel kísértem a fórumot, de csak most határoztam el, h. én is bejelentkezem. Egyébként mindig olyan érzésem van, h. a fórum "siratófal"-ként működik, mert annyi a panasz, a bosszantó kisebb-nagyobb hiba, hogy ez kissé elviszi a beszégetések hangulatát, egyúttal potenciális márkatársinkat is elriaszt ettől a remek kis autótól.
Ha érdemi válaszaim lehetnek a felvetett promlémákra, majd jelentkezem.
Ez semmiképp nem normális dolog. Valami bibi lehet a belső keringetésre váltó mechanikai szerkezetnél. S nem hinném, hogy kimutathatóan gazdaságosabb a belsővel használni. Klíma nélkül gyorsan bepárásodhat vagy "elfogyhat" a 'zoxigén', de mindenképp hangosabb a működése, mivel a kesztyűtartó mögött visszacsatolt légáram több utat enged a ventillátorzajnak. A belsőt csak előtttem pöfékelés be-nem-engedésére használom. De ez a működés Nálad így szerintem nem OK. Azt a részét még nem ismerem a szellőzőnek, így csak azt tudom mondani, néz(es)d meg, hol a hiba.
2002-es 1,4-es 98 lovas klímás "régi" Thalicskám van. Használtan vettem kb fél éve és mostanában, ahogyan a nagyobb melegek jönnek a klímát szetetném használni, de a következőt tapasztalom: Ha a külső levegőt fújatom be minden OK! De, ha belső keringetésre kapcsolok, - ami elvileg gazdaságosabb lehet - pár mp múlva a levegő befújása megszűnik. A ventillátor forog, a sebessége is szabályozható, de furcsa "fojtott" hangja lesz, befújás meg nuku. Ha visszakapcsolok külső keringetésre ismét jön a levegő, majd belsőre váltva kis idő múlva újból megszűnik a befújás. Kíma nélkül is kipróbáltam ua a helyzet.
Ismerősöm "új" Tháliája külső és belső keringetéssel is fújja a levegőt ezerrel.
Valaki tapasztalt már hasonlót? Esetleg van rá megoldás, vagy csak magyarázat?! Vagy ennyi pénzért ilyet adnak?!