Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Az A1 egyik irányba sem áll meg az ítélőtáblánál, a Petőfi téren és a vízműnél. :) De lényegtelen igazából, a kiskörúti megállók is majd 10 évet álltak kihasználatlanul.
Akkora veszteséget termelt a DKV az elmúlt pár hónapban, hogy már tarthatatlanná vált a helyzet
Közben meg smartcity szakértőt keresnek? Arra van keret? Gondolom nem minimálbéres állás lenne.
józsai buszok visszavágása a Doberdóig.
Úgy gondolják elég lesz a Böszörményin a félóránkénti 15-ös és 24-es? Mert ha valamivel pótolják a józsaiakat, akkor úgyanannyi busz megy, csak lesz egy plusz átszállás.
Az FB kommentekben a sofőrhiányt is emlegetik elég sokan a ritkítás okaként. Most is van fent hirdetés, úgyhogy elég hihetőnek tűnik.
Igaz, bocs. A 10-es nem tették át. Viszont a Piac utca buszmentes lesz, jó hogy most épült át a Petőfi téri buszmegálló. A jövő nyári, következő villamos pótláshoz pont jó lesz.
Engem az döbbent meg, hogy egyelőre semmi negatív reakció nincs a Facebook-on.
A dehir oldalán elég sok hozzászólás van már, viszonylag kevés köztük a pozitív. A DKV oldalán persze kevesebb, de ott úgyis törölve lesznek. Nem mintha túl sok jelentőségük lenne.
Sajnos várhatók voltak ezek a változások. Akkora veszteséget termelt a DKV az elmúlt pár hónapban, hogy már tarthatatlanná vált a helyzet. Nem hivatalos információ, de több forrásból is hallottam, hogy további takarékossági intézkedések vannak tervben pl. józsai buszok visszavágása a Doberdóig.
Itt is elkezdődött. :( Jön megint a "bővített" hétvégi menetrend. A villamosok és a trolik megúszták egyelőre. Nem lepne meg, ha szeptembertől is csak a tanszünetes menetrend térne vissza.
A kiskörúton közben buszkaravánok fognak közlekedni. :) 14-es, 42-es, 49-es is erre fog járni. Ezzel is a km spórolás a cél, ha jól sejtem, főleg a 14-esnél lesz kevesebb. A Piac és az Erzsébet utcákon ezzel szinte meg is szűnik a buszközlekedés.
Hajnali, késő esti járatok megszűnnek, a 42-est újra szétvágják a Nagyállomásnál (felkészül a 30-as is?), áremelés jön , a fejlődés megkérdőjelezhetetlen.
Az engedélyezőn mit lehet elrontani? Ahol jeleztek nyitja az ajtót, ahol nem, ott meg nyithatja az utas, ha mégis annál az ajtónál akarna le/felszállni. Vagy már ezt is sikerült túlbonyolítani?
Holnaptól már nem lesz villamospótlás, hálistennek. A villamosok egy kicsit kiszámíthatóbban közlekednek, és legalább a Transit-on is látszanak. Ma délután csak 18 percet vártam, mire felbukant egy vp. Ha láthattam volna mobilon, hamarabb indulok, de hát nem kell karbantartani azt a hulladék appot, jól van az úgy.
Közben smart city szakértőt keresnek a DKV-nál. Ezen mindig röhögnöm kell, smart city, hát persze. :)
Na de miért nem? Lehet, hogy csak megszokás kérdése, de szerintem sokkal egyszerűbb engedélyezővel nyitni (hisz' úgyis jeleztek), mint sok gomb közül kiválasztani a világítót, és azt megnyomni. Tehát válogatni. Vagy mindegyiket, és 3-4-szer annyi gombot nyomkodsz egész munkaidőd alatt, mintha engedélyeznél...
Selejt lett a 401-es Ikarus troli, Facebookon árulják a kocsiszekrényét motor, segédüzemi berendezés és a DKV által beszerelt cuccok nélkül ~500 ezer forintért. Ha nem viszik el záros határidőn belül, el lesz bontva vagy megy a délire a többi selejt mellé.
Alapvetően így van. Ám elvileg van egy kiskapu, amivel mégis kaphat egy adott jármű régi kombót július 1-e után is, mégpedig akkor, ha az egyedi rendszámnak van minősítve, és ki volt adva már más járműre korábban.
Nem olvastam el az új rendszámról szóló rendeletet, de úgy rémlik, hogy a július 1. után üzembe helyezett járművek csak új formátumú rendszámot kaphatnak. Gondolom, ez lehet az oka.
Ezekben már van minden ajtónak saját nyitó/záró gombja a műszerfalon, és össznyitó is, úgyhogy nem akkora szenvedés az utascsere, mint a vajszínűekkel (bár így is lassabb, mint a Volvo-nál). A szürkék is tudják az engedélyezős módot is egyébként, de azt érthető módon senki sem használja.
Apró érdekesség, hogy a korábban nekik visszatartott SZS-608...610 rendszámok végül gyorsan három Sprinterre kerültek fel még májusban, amik viszont nem a nagyvilágba lettek kieresztve, hanem forgalomból kivont állapotban várakoznak valahol. (Ugyanez a helyzet az itt OFF volános Reform-sorozat végével is.)
A mai nap 3 újabb csuklós Conecto állt forgalomba (SZS-605, 606, 607). Teljesen megegyeznek a korábbiakkal. Eddig egyébként két cívis18-at dobtak ki. Októberben újabb három csuklós jön, jövő januárban pedig 9 teljesen alacsonypadlós szóló Conecto (?).
A 12 eCitaro-nak is mostanában kellene forgalomba állni, de tudtommal még nincsenek kint a töltők.
Ma fél 5-kor mentem egy fél kört a Nagyállomásig, meglepően kevesen voltak, pedig 9-10 perccel előtte ment el az előző (még pont láttam). Hétfőn viszont pont kifogtam egy elég jól kitömöttet nagyjából ugyanakkor. Elég változó a kihasználtságuk.