Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8981

Alapjáraton üresben gurulva is van fogyasztás, motorfékkel viszont a pillanatnyi fogyi 0(!!!). Úgyhogy a Himalájáról inkább motorfékkel ... :-)))

Előzmény: ÖregMackó (8980)
ÖregMackó Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8980

Sziasztok!

 

Most már több mint egy éve hajtom és benne van 23 ezer km. de a fogyasztás átlagadata 5.03/100 km. Ez kimélőnek mondható nem teljesen "nagypapás" de ahhoz hasonló stílusban 110-120 autópályán (külső sávban!) lakott területen max 100 :-)) nem sok dugóval tehát normál használattal.  ÖMV, MOL SHELL felváltva a szokott helyeken néha AGIP vagy JET. Szerintem a 3 litert is el lehet érni a Himalájáról lefelé üresben gurulva. Másképp nem tudom elképzelni.

Biovadász Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8979
elemcsere?
Előzmény: v__tibor (8978)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8978

No, ezzel adtál egy tippet: esetleg kipróbálom a másik kulccsal ...

Végülis lassan két éves lesz, és szinte mindig ezzel a kulccsal használtam, lehet, hogy akörül kell keresgélnem. Sőt egyre erősebb a gyanúm ...

Köszi Boszi!

Előzmény: boszi70 (8969)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8977
apropo, a kulcs vízálló?
vagy itt már nem működik a kulcs felkötése a fürdőnaci zsinórjára?
Előzmény: Biovadász (8975)
Koryka Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8976

A "pénzkidobást" úgy értettem, hogy több a bekerülési költsége :)

 

A Focussal kapcsolatosan mindenki mást mond :)), történetesen az unokatestvéremék fehér színű, alap, kombi 1.4-es Focusukat az apuka-anyuka szidja, mert <A href="mailto:k@@rvára nem megy">k****a nem megy. De nyilván vérmérséklet kérdése.

Előzmény: virgoncz023 (8974)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8975
Ma ismét elmentem a szalonba és elköltöttem az összes pénzem.
Kocsi elméletileg jövő hét kedden lesz meg (szurkoljatok), pont jól időzítettek éppen akkor kezdődik a szabim, asszem le is tesztelem a balaton felé. :)
virgoncz023 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8974

Ez még pár nappal ezelőtt az autók bejáratásával/kihúzatásával kapcsolatban került szóba és ott Boszi említette a férjének a Fordját (nem tudom hogy Focus-e, ez nem derült ki). Én akkor példaként vetettem fel az azonos teljesítményű Focus MOTORJÁT a thaliga 8V-vel szemben. Persze igazad van, a két autó nem egy kategória, itt elviekben beszélgettünk a 8V/16V különbségekről. A pénzkidobást nem értem, hisz a hengerenkénti négy szelep előnye kategóriától és teljesítménytől függetlenül szerintem (is) egyértelmű (pl. opel 1.0 12V 3 hengerrel).

A 75 lovas Focussal kapcsolatban egyébként a szomszédomnak vannak jó tapasztalatai. Kombi autó 3 emberrel és csomagokkal hosszú utakon is erőlködés nélkül alacsony fogyasztással "repíti" az autót. :-))

 

üdv,

 

v.

 

Előzmény: Koryka (8973)
Koryka Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8973

Az adatok ITT és MOST egyértelműek, bár nem tudom, miért kezdték el hasonlítani a Focust (ami jóval nehezebb autó a Thaliánál ) összehasonlítani.

 

Ettől még nem butaság az írás, csupán felesleges pénzkidobás (és nagyobb meghibásodási lehetőség) ekkora teljesítmény mellett (75LE) a 16 szelep,  kihangsúlyozom SZERINTEM!! (egyékbént egyértelmű előnye van a 16V-nek).

Előzmény: virgoncz023 (8971)
rakoscsabai Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8972

Sziasztok!

 

- Az én barátomnak a Renault teherautóján történt ugyanez az ékszíj-vazérműszíj téma. Kb. 600.000 Forintjába került.   :o(

- Azt a 3 litert hogy lehet elérni? Az én olajkályhám nem hajlandó 5nél kevesebbel menni...

 

Előzmény: vidia1 (8955)
virgoncz023 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8971

Nézd én nem akarok vitatkozni, de butaság amit írsz. Pont a Focus motorja az, aminek az adatai kerek-perec jelzik, hogy az egy jóval fejlettebb és gazdaságosabb motor, mint a renault 8v-je. Nekem is 8V van, tudom, hogy alacsony fordulaton jól húz, de ha több pénzem lett volna, akkor tuti 16V-t veszek (és ez bármelyik márkára igaz, tehát nem csak a renault 8V-je "régimódi", a 16V-hez képest, hanem az összes gyártóé)

 

Thalia                            Focus

75LE/5500min             75LE/5000min

114Nm/4250min          123Nm/3500min

 

üdv,

 

v.

Előzmény: Koryka (8970)
Koryka Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8970
Hát ne bánkódj, a Ren. 8V-es motor kontra Focus 16V-es 1.4-ese: a 8 szelepes motorok általában nyomatékosabbak, lentebbről húznak. A 16 szelepeseknek inkább magas fordulaton jön (jönne) meg az ereje, de ez 75 LE mellett nem igen értelmezhető.
Előzmény: boszi70 (8965)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8969

"távírányítóval kocsi bezár, kinyit, beül izzít, működik, elindul (HUHHHHH). Azóta semmi ilyesmi ... máig"

 

Nekünk a scenic csinálta egy idő után sajnos rendszeresen, de a legváraltlanabb helyzetben. A szervizben a immibillaser hibájának vélték. Azért ha mondtak valamit a szervizben kiváncsi lennék, főleg, hogy az az okos kis szmgép rögzítette-e.

Előzmény: v__tibor (8953)
rabi Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8968
Sziasztok! Tegnap vettem egy mobiltelefon tartót. Egyelõre a középsõ szellõzõrácsra erõsítettem rá, jobb helyet hirtelen nem találva. Hova érdemes ezt szerelni? Nézegettem esetleg a mûszerfal alól a szellõzõk felett kis lemezkét applikálni, és arra szerelni. Van valami jó ötletetek? üdv: Rabi
boszi70 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8967
Köszi. Ezek szerint 30 fok alatt eddig még nem kapcsolt be a hűtőventillátor a klíma mellett?
Előzmény: KorI (8950)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8966
A félig üres tank kifejezetten lötyög, mint a folyadék. Azt nem lehet mással összetéveszteni.
Előzmény: SZATA (8943)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8965
Egy kicsit bánom is, hogy hagytam magarm rábeszélni a 8V-re. Azt mondták nekem az is elég.
Előzmény: virgoncz023 (8942)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8964

... 3, 2, 1, katt: zsinór elvágva, csend ... egyelőre

 

Ha megy, minden pöpec, no problem, semmi rendellenesség.

Folymatosan Bobby McFerrint dúdolom magamnak: "Don't worry, be happy"

Előzmény: gabocsiga (8963)
gabocsiga Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8963
Bár akkor menet közben is izzított sokszor... Egyenetlen volt az alapjárat..
Előzmény: v__tibor (8962)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8962
10, 9, 8, 7, ....
Előzmény: gabocsiga (8961)
gabocsiga Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8961
Ja, akkor kpl befecskendező rendszer csere volt......
Előzmény: gabocsiga (8959)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8960
Jaaa ...
Előzmény: gabocsiga (8959)
gabocsiga Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8959
Nem azt mondtam hogy az enyémben! A cégnél a kangóban..
Előzmény: v__tibor (8958)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8958

Ah ... :-(

de a Tiedben gyárilag nem világít az izzító visszajelző :)

Holnap 11 szerviz ...

Előzmény: gabocsiga (8957)
gabocsiga Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8957
Nekünk már volt hasonló.. Világított minden mint a karácsonyfa. Még garanciás volt, azt hiszem 1 hét alatt végeztek vele..:(
Előzmény: v__tibor (8953)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.12 0 0 8956
A nagy sík alföldön sem megy nekem igazán 5 alá (napi 2 x kb 18-20 km, 4 fős család ide-oda a városban, klíma ha kell)
Előzmény: nádithalicska (8949)
vidia1 Creative Commons License 2004.07.12 0 0 8955
Én meg 3 literre szeretném leszorítani de nem akarja. A fránya 4-4.3 között eszik. Ne álmodozzunk kérem ez csak egy 1.5 dci. Nem hibrid autó. Amúgy nekem sincs semmi bajom vele. Azért azt hozzátenném az utóbbi két hónap hozzászólásaihoz ( azóta vagyok thália tulaj) hogy úgy viselkedtek sokan mint a képzelt betegek. Minden kis hibára ki vagytok már hegyezve. Dicsérjük a gépet. Azzal pedig egyáltalán nem értek egyet, hogy ki kell kormolni a gépezetet néha. Minek? Ha normálisan van használva nincs szüksége rá. A dieselnek meg pláne nincs. Nézzétek meg a common rail motor müködési elvét abból is ajánlom a koromszűrő körül leirtakat. Végezetül igazat adok boszinak. Meg kell nézni a kalos hibáit vagy a citroen xsara kormánykapcsoló hibáját  a peugeot futómű hibáit  a fiat elektronikai hibáit  a ford vezérműszíj szaggatását illetve az opel astra olajfogyasztását. Van bőven hiba csak ugye mindenkinek az fáj ami a sajátja. A haveromna 1,7 diesel G astrája van. Autóutón elszakadt az ékszíja. A vezérműszíj burkolat olyan szarul van megtervezve, hogy az elszakadt ékszíj darab beesett a vez. szíjhoz. Eredmény 4 szelep bevert a dugóba. Még az a szerencse hogy a szelephimbák ki vannak könnyítve és azok törtek el. Ez sem volt olcsó mulatság.Jujj de sokat irtam.
Előzmény: Zsolta dCi (8951)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.12 0 0 8954

"A clio poll.szürő fedele kell  bele. 215.- FT. cikszám:77 01 044 806  Ezt ved meg, tuti jo bele, én is ilyet szereltem be.

A szürőtb 1200.- ért vettem, nézz körül máshol is, sőt a márkaszerviz alkatrészvásárlásnál felejtős....."

 

- A fedél a márkakereskedésben ennyi, ergo ezt ott érdemes venni (máshol nem tudom van-e egyáltalán?)

- A szűrő alternatív beszerzésű (szerepe szerintem a klíma pormentesítése)

Előzmény: Pax2 (8946)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.12 0 0 8953

Sziasztok!

 

Lenne egy S.O.S. sütim. Segítséget kérnék az olajkályhásoktól, vagy aki találkozott már ilyennel. Ugye egy dCi Thalicskám van, kb két hete előjött egyszer az alábbi jelenség: kocsiba beszáll, izzít, minden megszokott visszajelző világít, csak az IZZÍTÓSZÁL NEM még egy pillanatra sem, gyújtás le, újra meg újra: semmi. Kiszáll, motorház fel, körbenéz, lecsuk. Aztán ötlet: távírányítóval kocsi bezár, kinyit, beül izzít, működik, elindul (HUHHHHH). Azóta semmi ilyesmi ... máig. Munka után beül, izzít: semmi. Ott benn autó bezár, kinyit, újra semmi. Sietek, meleg van hátha beindul: önindító, izzítószál felvillan, picit bepöffen, leáll. Ismét önindít, izzószál felvillan, beindul, család begyűjt, járkálás ide-oda vagy tízszer megáll-elindul, minden OK. Valakinek hasonló esete volt már? Ezt a chip-chup csoda memóriája netán rögzítette? Mindenképp bemegyek a szervizbe, de előtte a plénumot is megnógatom, hátha más is okulhat ...

 

A sütet S.O.S. lenne, mert hétvégén az uticél Erdély ... (Imre! Ha a kisfiam törött lába is úgy akarja, nem úszod meg a meetinget :-))) )

 

Köszi

v__tibor

SZATA Creative Commons License 2004.07.12 0 0 8952

A hétvégén felmértem a terepet a pollenszűrő beszereléséhez. Már csak meg kell venni hozzá az alkatrészeket. Le tudná vki írni hogy pontosan milyen csavar kell a fedélhez? Egyébként én is furcsállottam hogy az eladó alvázszámot kér mert sztem elégnek kellene lennie az évjáratnak is a rendeléshez.

----------------

A hátsó támlát mozgattuk előtte és mozgatni is fogjuk mert arra van felszerelve a CD váltó. Mindíg ellenőrizzük hogy beakadt e a háttámla a helyére mikor a CD csere után visszahajtjuk. Egyébként úgy is hallatszik a hang ha a hátsó ülésen ülnek. A hátsó támlát mozgattuk előtte és mozgatni is fogjuk mert arra van felszerelve a CD váltó. Egyébként úgy is hallatszik a hang ha a hátsó ülésen ülnek.

Előzmény: steely (8945)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!