Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

boszi70 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8989
Ugyanez a kiszerelés nálunk 180-at simán megy. Ettől többet ne nagyon várjanak tőle
Előzmény: Koryka (8976)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8988
Jó-jó .... nem akartam én senkit összeveszíteni, csak azt akartam kifejteni, hogy az én kis thaliam amibe kb 1000 km-t hajtok havonta, mennyire lelustul  a férjem focusa mellett, ami kb. 6000 km-t megy havonta. Egyáltalán nem akartam összehasonlítani, mert nem is lehet (mindkettőnek van előnye-hátránya). De azért abban biztos vagyok, hogy a thaliaból is ki lehet hozni, amit ő kihozott a focusból
Előzmény: virgoncz023 (8974)
Pax2 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8987

Hát a Baranyai dombságot, meg a Mecsek lankáit nem igazán lehet teknős-vidék-nek nevezni. :)  Itt hajtom a vasat. Errefelé ugye nincs autopálya, csak sima közut. Az alacsony fogyasztáshoz talán hozzájárult némileg a vezetési stílus is. Nem akarok nagyképünek látszani devan már némi rutinom, 20 éve autozom hivatásszerüen, több mint 1 millio kilométer van mögöttem(nem balesetmentes). Az előző autom 1.4 benzin 60 LE opelel is 5 literel mentem, igaz ott nem volt klima és 90 fölé nem gyorsultam, és a lépcsőn is gurultam. Az 5 litert egy Pécs-Győr-Pécs uton mértem.

 

Pont fentiek miatt irtam azt hogy nagyon meg vagyok elégedve! A Thaliával nem kell finomkodni, sokkal bátrabban lehet tolni neki, és a fogyi igy sem megy fel. 100-110 az utazo sebesség, 2 felnőtt 3 gyerek, kevés csomag, szinte folyamatos klimahasználat, lakott területen kivül 4 liter. Üzemanyag:mindenféle kuton tankolok.

 

A vásárlástol számitott közel 2hónap  allatt megtett  5648 km-re 275.85 liter üa, lett betankolva, ami 4.8 literes átlagnak felel meg.  Ezen időszakban vegyesen lett használva a kocsi alapvetően munkábajárásra, ami városi forgalom, és hétvégeken mentünk hosszu utakra Pécsről Bp-re, Zalaegerszegre, Szabadkára.

 

Szoval teljesen elégedett vagyok. És nagyon áldom az eszemet, hogy  benzinesről olajkályhára váltottam. :)

 

 

Előzmény: nádithalicska (8949)
harrypoti Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8986
Hali v_t! Megosztanád velem a gumibak állításának "titkát". Pénteken megyek szervizbe, szeretném már lezárni ezt az "ügyet"..... Köszi:) Harry
Előzmény: v__tibor (8635)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8985

Köszi az információtokért. Az a baj, hogy nekem, illetve a Thalicskának még egy évre futotta csak a gariból anno :-((((

 

úgy révedek, az I. szériára volt jellemző(bb) ez a kulcs jelenség (csipetié is úgy tudom az)

 

holnap tisztább vizet öntök a pohárba ...

Előzmény: nz_dlth (8984)
nz_dlth Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8984

Szia Tibor!

 

Cseréltesd ki a kulcsot amíg garis!!!!! Nekem ugyan ez volt (igaz benzinesseel) elösször csak ritkán nem akarta elindítani aztán sűrűbben majd soha többet persze mindeszt gari lejárta után. A kulcs szára ment álítolag tönkre (szervízes szerint) Cserélték 40 000 jó magyar forintért.

 

Zoli

Előzmény: v__tibor (8982)
csipeti Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8983

Szia Tibor!

 

A kulccsal érdemes próbálkozni, nekünk két év alatt 2 gyári kulcsunk adat be a kulcsot. Az első még gariba cserélték, a másikat már nem, pedig a tünetek uazok voltak mindkét esetben. S ezek nagyon hasonlítanak a tiedhez csak benzines keretek közt. (ha ez a gond, mindenképp garira verd rá, különben horror összegeket fogsz hallani)

Előzmény: v__tibor (8982)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8982

Először kulcs csere (az egyszerűbb), aztán ha beválik, jöhet a finomítás ...

Hogy ez eddig mé' nem jutott eszembe? Viszonylag sokat nyomkorászom a távvezérlőt: a kocsielhagyás után általában kétszer is bezárom (ez egy hepp nálam). Na de nyugtával kell dícsérni a napot ...

 

Az Erdélyi túrán azért nyugodtabb leszek, ha lecsekkolják a szervizben. Maximum felhívom az assistance-t, vagy Imrét :-)))

 

IMRE! Majd még kereslek e-mailon, ha megtudom a pontos itinert ...

Előzmény: Biovadász (8979)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8981

Alapjáraton üresben gurulva is van fogyasztás, motorfékkel viszont a pillanatnyi fogyi 0(!!!). Úgyhogy a Himalájáról inkább motorfékkel ... :-)))

Előzmény: ÖregMackó (8980)
ÖregMackó Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8980

Sziasztok!

 

Most már több mint egy éve hajtom és benne van 23 ezer km. de a fogyasztás átlagadata 5.03/100 km. Ez kimélőnek mondható nem teljesen "nagypapás" de ahhoz hasonló stílusban 110-120 autópályán (külső sávban!) lakott területen max 100 :-)) nem sok dugóval tehát normál használattal.  ÖMV, MOL SHELL felváltva a szokott helyeken néha AGIP vagy JET. Szerintem a 3 litert is el lehet érni a Himalájáról lefelé üresben gurulva. Másképp nem tudom elképzelni.

Biovadász Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8979
elemcsere?
Előzmény: v__tibor (8978)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8978

No, ezzel adtál egy tippet: esetleg kipróbálom a másik kulccsal ...

Végülis lassan két éves lesz, és szinte mindig ezzel a kulccsal használtam, lehet, hogy akörül kell keresgélnem. Sőt egyre erősebb a gyanúm ...

Köszi Boszi!

Előzmény: boszi70 (8969)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8977
apropo, a kulcs vízálló?
vagy itt már nem működik a kulcs felkötése a fürdőnaci zsinórjára?
Előzmény: Biovadász (8975)
Koryka Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8976

A "pénzkidobást" úgy értettem, hogy több a bekerülési költsége :)

 

A Focussal kapcsolatosan mindenki mást mond :)), történetesen az unokatestvéremék fehér színű, alap, kombi 1.4-es Focusukat az apuka-anyuka szidja, mert <A href="mailto:k@@rvára nem megy">k****a nem megy. De nyilván vérmérséklet kérdése.

Előzmény: virgoncz023 (8974)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8975
Ma ismét elmentem a szalonba és elköltöttem az összes pénzem.
Kocsi elméletileg jövő hét kedden lesz meg (szurkoljatok), pont jól időzítettek éppen akkor kezdődik a szabim, asszem le is tesztelem a balaton felé. :)
virgoncz023 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8974

Ez még pár nappal ezelőtt az autók bejáratásával/kihúzatásával kapcsolatban került szóba és ott Boszi említette a férjének a Fordját (nem tudom hogy Focus-e, ez nem derült ki). Én akkor példaként vetettem fel az azonos teljesítményű Focus MOTORJÁT a thaliga 8V-vel szemben. Persze igazad van, a két autó nem egy kategória, itt elviekben beszélgettünk a 8V/16V különbségekről. A pénzkidobást nem értem, hisz a hengerenkénti négy szelep előnye kategóriától és teljesítménytől függetlenül szerintem (is) egyértelmű (pl. opel 1.0 12V 3 hengerrel).

A 75 lovas Focussal kapcsolatban egyébként a szomszédomnak vannak jó tapasztalatai. Kombi autó 3 emberrel és csomagokkal hosszú utakon is erőlködés nélkül alacsony fogyasztással "repíti" az autót. :-))

 

üdv,

 

v.

 

Előzmény: Koryka (8973)
Koryka Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8973

Az adatok ITT és MOST egyértelműek, bár nem tudom, miért kezdték el hasonlítani a Focust (ami jóval nehezebb autó a Thaliánál ) összehasonlítani.

 

Ettől még nem butaság az írás, csupán felesleges pénzkidobás (és nagyobb meghibásodási lehetőség) ekkora teljesítmény mellett (75LE) a 16 szelep,  kihangsúlyozom SZERINTEM!! (egyékbént egyértelmű előnye van a 16V-nek).

Előzmény: virgoncz023 (8971)
rakoscsabai Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8972

Sziasztok!

 

- Az én barátomnak a Renault teherautóján történt ugyanez az ékszíj-vazérműszíj téma. Kb. 600.000 Forintjába került.   :o(

- Azt a 3 litert hogy lehet elérni? Az én olajkályhám nem hajlandó 5nél kevesebbel menni...

 

Előzmény: vidia1 (8955)
virgoncz023 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8971

Nézd én nem akarok vitatkozni, de butaság amit írsz. Pont a Focus motorja az, aminek az adatai kerek-perec jelzik, hogy az egy jóval fejlettebb és gazdaságosabb motor, mint a renault 8v-je. Nekem is 8V van, tudom, hogy alacsony fordulaton jól húz, de ha több pénzem lett volna, akkor tuti 16V-t veszek (és ez bármelyik márkára igaz, tehát nem csak a renault 8V-je "régimódi", a 16V-hez képest, hanem az összes gyártóé)

 

Thalia                            Focus

75LE/5500min             75LE/5000min

114Nm/4250min          123Nm/3500min

 

üdv,

 

v.

Előzmény: Koryka (8970)
Koryka Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8970
Hát ne bánkódj, a Ren. 8V-es motor kontra Focus 16V-es 1.4-ese: a 8 szelepes motorok általában nyomatékosabbak, lentebbről húznak. A 16 szelepeseknek inkább magas fordulaton jön (jönne) meg az ereje, de ez 75 LE mellett nem igen értelmezhető.
Előzmény: boszi70 (8965)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8969

"távírányítóval kocsi bezár, kinyit, beül izzít, működik, elindul (HUHHHHH). Azóta semmi ilyesmi ... máig"

 

Nekünk a scenic csinálta egy idő után sajnos rendszeresen, de a legváraltlanabb helyzetben. A szervizben a immibillaser hibájának vélték. Azért ha mondtak valamit a szervizben kiváncsi lennék, főleg, hogy az az okos kis szmgép rögzítette-e.

Előzmény: v__tibor (8953)
rabi Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8968
Sziasztok! Tegnap vettem egy mobiltelefon tartót. Egyelõre a középsõ szellõzõrácsra erõsítettem rá, jobb helyet hirtelen nem találva. Hova érdemes ezt szerelni? Nézegettem esetleg a mûszerfal alól a szellõzõk felett kis lemezkét applikálni, és arra szerelni. Van valami jó ötletetek? üdv: Rabi
boszi70 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8967
Köszi. Ezek szerint 30 fok alatt eddig még nem kapcsolt be a hűtőventillátor a klíma mellett?
Előzmény: KorI (8950)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8966
A félig üres tank kifejezetten lötyög, mint a folyadék. Azt nem lehet mással összetéveszteni.
Előzmény: SZATA (8943)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8965
Egy kicsit bánom is, hogy hagytam magarm rábeszélni a 8V-re. Azt mondták nekem az is elég.
Előzmény: virgoncz023 (8942)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8964

... 3, 2, 1, katt: zsinór elvágva, csend ... egyelőre

 

Ha megy, minden pöpec, no problem, semmi rendellenesség.

Folymatosan Bobby McFerrint dúdolom magamnak: "Don't worry, be happy"

Előzmény: gabocsiga (8963)
gabocsiga Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8963
Bár akkor menet közben is izzított sokszor... Egyenetlen volt az alapjárat..
Előzmény: v__tibor (8962)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8962
10, 9, 8, 7, ....
Előzmény: gabocsiga (8961)
gabocsiga Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8961
Ja, akkor kpl befecskendező rendszer csere volt......
Előzmény: gabocsiga (8959)
v__tibor Creative Commons License 2004.07.13 0 0 8960
Jaaa ...
Előzmény: gabocsiga (8959)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!