ez a jó a tádé motorokban :)) kapsz fél másodperc gondolkodási időt, utána tessék vigyázni, az ajtók záródnak, az Astoria következik, nincs kecmec :))) 2000-es fordulat felett lehet vele büntetni :) (Persze nem lehet leszorítani az Audi A8-asokat a belső sávból, de a kategóriás autókkal azért lehet piszkálódni :))
ja én főúton alaból 5.ből nem naon szedem ki, ugye "áll" 60-70km/h nál előttem a sor sietek melóhelyre na mondom elmék melettük. 60-70nél még vánszorog, szoktak is nézni hogy mi a f*szt csinálok itt mit akarok ilyen csigán, azt 80-nál elkapja és kilő annyira tetszik, hogy nagyon :)
valahogy nem szeretem a 4.-et csomoszór városban 50re felgyorsít kb 3asban aztán fel ötösbe egyből és gurulás
A "vissza három padló" tánclépést sikerült teljesen elfelejtenem a dCi motor mellett, még 4esbe sem kellett visszakapcsolnom, igaz felesleges lett volna, mert 3-4000 felett már túl sok mindent nem lehet kihozni belőle.
asszem 4200-nál leszabályoz :D munkatársam cliojával sikerült elérni :D bepánikolt előzés köben, hogy nem tudja befejezni vissza három padló :DD (volt suzukis :) 4200nál megtorpant a kocsi :)
Azt hiszem megérne 10k-t, hogy lássam a fogyasztást akkor, amikor elrúgom a pöttyöst és megmozgatom a fordulatszámmérőt, hogy nehogy beálljon a 0-3250 közötti tartományra :))
Úgy látszik öregségemre paranoiás lettem, de azért márt most elintéztem a casco-t, hogy már az első út a szalonból is "biztonságos" legyen. Volt egy olyan érzésem, hogy ha megkötöm akkor biztpos nem lesz baj, de ha nem, akkor ráesik egy meteor vagy ilyesmi. :)
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" size=3>Üdvözlöm a Thaliás társakat, régóta, tkp születése óta olvasom a topicot, de eddig keveset szóltam hozzá. Én már a második Th-t koptatom. Az elsőt 2 évig koptattam, a mostani is túl van a másfél éven, és nem azért cseréltem, mert elégedetlen voltam a tipussal :-) Nem luxuskocsi, de az ár/érték aránya sztem nagyon jó. Korábban már írtam róla, hogy a tetőkárpit picit zörgött, úgy tudom másnak is volt hasonló problémája. Nos a fehérvári R-szervízben eleinte kicsit fáztak hozzányúlni, de végül jól megjavították (ahogy elmondták, vmi csővel nyomtak ragasztót a tető és a kárpit közé). Még fizetni sem kellett érte (más, biztosítós munkákért igen).
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" size=3>Most jöttünk meg egy 4napos csillagtúráról (2felnőtt, 2 nagy gyerek). Mosonmagyaróváron szálltunk meg és innen mentünk Bécsbe, Pozsonyba, Sopronba és mondhatom kitűnően helytállt a kicsikocsi (Alizé 1,4 16V, klímával). Különösen tetszett neki, amikor a100-as Shell V-Powert itattam vele.
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" size=3>Mindenkinek jó Thaliázást !
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3> </o:p>
"A BM nyilvántartásban lévő alapadatokat megnézheted a www.magyarorszag.hu oldalon, ha regisztrálod magad, van egy gépjárműkereső menüpont, oda elég beírni a rendszámot és kidobja, ami publikus róla."
Köszi, de nekem munkámból adódóan ennél jobb hozzáférésem van. :)