Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Neccesen, de szerintem igen. Bár a kanyar a fordulóban le van csapva, ezért lehet hogy nem tud annyira kimenni jobbra a Volvo.
Vagy az lesz, hogy megfordítják a forduló bejárási irányát, és a Borzánról jobbra kanyarodik be a leszállóhelyre, és úgy jön onnan ki. Csak akkor ellenívet kell venni a jobbkanyar előtt, és a nagy forgalom miatt lehet, hogy nem igazán lesz kivitelezhető. De elvileg jobban elférne.
"Szerintem logikus, hogy ha új pályázatot írnak ki, és annak nyertese lesz, akkor az addigi szolgáltatóval megszűnik a szerződés, azaz nem fog kötbért fizetni. Ellenben ő követelhet kártérítést, ha nem most járna le a szerződése. "
Szerintem logikus, hogy ha új pályázatot írnak ki, és annak nyertese lesz, akkor az addigi szolgáltatóval megszűnik a szerződés, azaz nem fog kötbért fizetni. Ellenben ő követelhet kártérítést, ha nem most járna le a szerződése.
És szolgáltat, méghozzá szerződés szerint. És ez a szerződés nyilván szól X hónapra/évre. Lehet konkrét ellenérték is le van fektetve benne. És ha ezen az Auchan nem akar változtatni, akkor a HV elesik havi 2 milió nyereségtől, vagy az is lehet, hogy így már veszteségesen tudja ellátni a feladatát. Így vagy kivonul és kötbért fizet, mert így jobban "megéri", vagy benyeli a veszteséget a szerződés lejártáig.
A vevő meg oda megy, ahova megéri neki.
Meg ahová a legkönnyebben eljutni.
Az Auchan - nyilván gazasági megfontolásból - már csak ott közlekedteti az ingyenes járatokat ahonnan nem lehet eljutni hozzájuk átszállás nélkül (Tócóskert, Újkert).
Megszünt a Doboziból induló járat, mivel azt kiszolgálja a 43-as. Nagyállomásról sem közlekednek, mert az útvonal nagy része megegyezett a 42-esével.
A Tesco is tudja azt, hogy az ő potenciális vásárlóit szállítja el tőlük az Auchan.
Már csak azért is következtetek erre az összefüggésre, mert szemmel láthatóan elég erősen kampányolnak tulajdonképpen egymás ellen.
A dkv/itk-nál már megint komoly gondok vannak a karbantartással!
- Egyre több (csuklós) busz fékezéskor úgy visít, mintha nyúznák őket.
- Talán a '130-on a csuklóban levő kapaszkodó úgy lötyög, hogy majdnem sikerült egy fékezéskor leszednem. Azért érdekes konstrukció alumíniumba csatlakoztatni egy olyan kapaszkodót, amire akár 150-200kg teher is nehezedhet.
- Már megint nagyon mocskosak a járművek. Ahol napi rendszerességgel nem "takarítják" az utasok, ott ujjnyi vastag koszréteg van már megint. "Kedvenc" a csukló harmónikája, a múltkor egy kiscsaj hófehér nadrággal szállt fel, és zebracsíkosban távozott. Oké, hogy győzikének mániája a zebra, de nem kéne itt is bevezetni. Ráadásul 5-10 perc alatt végig lehetne törölni ezeket a járműveket...
- Leszállásjelzők vackok még mindig, de már a visszajelző égő is egyre több buszban ég ki, ergó lutri, hogy jeleztem, vagy nem?
- Szóló buszokon, ahol átszerelték az első jegyérvényesítő automatát, sorják lyukak maradtak, amit dugóval próbáltak eltömni. Na, a dugók ismeretlen helyre távoztak, így megint balesetveszélyessé váltak ezek a kapaszkodók. Egyes buszokon ezeket szigetelőszalaggal lefedték, ami jó ötlet lehet, ha a dugóra tekernek pár menet szigetelőszalagot, így a "paraszt" szenvedjen, ha ki akarja szedni (hátha így tovább megmaradnak)
- Egyre több kijelző nem működik, láttam olyan buszt, amelyen sem kijelző, sem tábla nem volt.
"2013. április 26-án, pénteken a Debreceni Egyetem Hallgatói Önkormányzat ismét megrendezi a Sárgulási Lovas felvonulást az Akadémia utca - Böszörményi út - Mester utca - Bethlen utca - Múzeum utca - Déri tér - Jókai utca - Tanító utca - Mester utca - Csemete utca - Honvéd utca - Egyetem sugárút - Nagyerdei körút - Egyetem tér - Dóczi József utca - Bólyai utca - Akadémia utca útvonalon.
Az érintett útvonalon közlekedő járataink menetrendjében néhány perces menetrendi késés várható."
És mégis mikor? Délelőtt? Délután? Este?
Amúgy meg Dóczy és Bolyai...
(Ilyen hülye útvonalon sem ment még a sárgulási bál...)
Bánk felé:a Madách tér megállóhely után a Gizella utca - Rigó utca - Vágóhíd utca - Diószegi út terelőútvonalon közlekednek. Nagyállomás felé:a Borzán Gáspár utca megállóhely után a Diószegi út - Vágóhíd utca - Rigó utca - Gizella utca terelőútvonalon közlekednek.
A terelőútvonalon történő közlekedés miatt megállóhely nem marad ki."
Mi a ferde f...t keres a 30-as és a 30A Madách tér - Gizella utca - Rigó utca útvonalon? (Semmit, csak megint olyan írt közleményt, akinek nem kellett volna...)
Inkább azt kellet volna írni, hogy a Borzán Gáspár utca megálló helyett a Diószegi út, vagy Sipos utca megállóhelyeken lehet le és felszállni.
A HV szerintem nem nyeli be, hisz ő szolgáltató. Ha fizet az Auchan annyit, hogy a HV-nak megérje, akkor csinálják, egyébként nem hiszem. Nem a HV-nak kell ez a járat (na jó, ha nyereséges, akkor nincs ellenére), hanem az Auchan érdeke az, hogy minél többen menjenek az áruházába. A vevő meg oda megy, ahova megéri neki. Ha nincs más lehetősége, és nincs ingyenes járat, akkor marad a dkv. Ha úgy már drágább lesz a vásárlása (+3-4 menetjegy), mint máshol (Tesco, Lidl, sarki kisbolt stb.), akkor menni fog máshová. Az Auchan meg úgy járt. A HV ezt a 2 buszt el tudja máshová vezényelni bármikor.
Legrosszabb esetben az önkori addig "keménykedik" az Auchannal, hogy fogja a sátorfáját, elmegy, párszáz ember meg az utcára...
Szerintem ez nem az Auchan busz ellen, legalábbis nem a Hajdu ellen mehet. Miért? Ha nagyon akar, berak két Credo-t, vagy Ikarus E...-t a pályázatba, mindből van 5 évnél fiatalabb járműve. Másrészt nem a város, hanem az Auchan fizet/rendeli meg ezt a szolgáltatást, így nem hiszem, hogy a város pályáztatná.
Auchan busz helyett DKV-t választanak a vásárlók. Ha minimálisan is, de a jegy / bérlet bevétel nőhet. Persze ha a legtöbb utasnak nincs eleve bérlete.
Az új remízben a rolós ajtók miatt nem tudnak felsővezetéket rakni?! Nem tudom ki járt Szegeden de ott is ilyen ajtók vannak és ahogy felért az ajtó egy kiszerkezet csatlatkozik a vezetékhez. Ezekszerint itt nem ilyent akartak. Képen mely bengálik vannak a szürke villamos mögött?
Az amortizációs indok teljesen jogos és helytálló, de akkor szeretném látni, hogy kijavítják a hibákat.
Nem akarok összeesküvés-elméleteket gyártani, de az Auchan-járatok miatt muszáj. Nem lehet, hogy az fáj a városnak, hogy a Volán ingyenes járataival járnak sokan bevásárolni, és nem a 33-as és a 42-es családdal, valamint a 43-assal?
Azt szeretnék, hogy a megálló amortizálódásából mindenki vegye ki a részét.
Ez még csak-csak elfogadható is.
De az miért feltétel, hogy alacsonypadlós legyen, min. euro 4-es és legfeljebb 5 éves? Meg minek kell belül egy A3-as hirdetményt elhelyezni. Főleg, hogy miről kell szólnia a hirdetménynek?
Az Auchannak meg fogja érni +2 milliót fizetni az ingyenes járatokért? Igaz szerződéstől függ, de az is lehet, hogy ezt a HV-nak kell benyelnie. Magyarul igen szarul jöhet ki belőle. Ráfizetéses lehet az egész.
Ennek ellenére nem értem a korábban leírtakat. Van ennél égetőbb problémája a városnak, pláne a tömegközlekedés terén. Tegnap is ott rostokolt a Hunyadi utcai megállóban egy szóló (!) 31-es, motorháztető felnyitva, hátul nagyon szereltek valamit.
Előtte pár nappal a 19-esen közlekedett egy olyan busz, amelyik 30-nál gyorsabban nem tudott menni, mert szétment benne a légrugó. Daráló hangja volt. Először azt hittem, hogy a kerék ér hozzá a kasztnihoz, de álló helyzetben is csinálta.
A menekülttáborral is kellene valamit kezdeni. A 11-est nem sűrűn használom, a 19-est viszont igen. Néha már tarthatatlan, ami ott folyik, pláne esténként. Valamelyik nap én kellett kisegítsek pénzváltással egy menekültet, mert 10 rugóval akart jegyet venni, és nem volt hajlandó megérteni, hogy nem tud a vezető visszaadni.
Persze ez nem nagy dolog, mert durvább esetek is történnek, de szinte nincs olyan nap, hogy ne kelljen vesztegelni a megállóban valamelyik miatt.