Nemnagy hely van a rövidbe a csomiba szerintem... tuti hosszút vennék. Juteszembe! Van egy törött (tetőreborult) 2007-es hosszú fapados Trficunk eladó - kaszni nagyjából kukás - Érdekel valakit?
nagyon gondolkodunk Opel Vivaro vasarlason. a parametereink: 4 gyerek, ket szulo es a kutyak. persze tudjon Pest belvarosaban parkolni, tehat a long kizarva, de a nemet dognak bele kene fernie a csomagtartoba akkor is, ha kilencen ulunk az utasterben. van valami rejtett dolog, amire erdemes figyelni vasarlaskor?
2003-as 101 lovas vivarom van és elkezdett az alapjárat le-fel ingadozni valamint indításkor túl sokat kell tekerni az önindítónak mire belindul akár hidegen, akár melegen. Akkor is olyan mintha nem akarna beindulni és éppen csak elkapja a végén. volt pár nap amikor meg pöccre indult és az alapjárat is rendben volt aztán megint elkezdte. Van esetleg valakinek ezzel kapcsolatban már tapasztalata, vagy esetleg megoldás ilyen hibajelenségre? Semmilyen visszajelző lámpa nem világít és amúgy normálisan megy nem lett gyengébb stb...
Van benne szivattyú, vezérlésem meg van.Szerencsére ez a kályha egy tápot igényel, és már működik is. Kell egy AC pumpa, ami tolja bele a naftát, meg egy vizkeringető szivattyú, ami keringet. És máris működik.
A beépített kisegítő fűtés, ami ugye egy olajkálhya (ebenspracher D-5000 ha jól emléxem), azt mi vezérli? Van valahol egy relé, ami ha behúz, akkor kap áramot az AC pumpa, a vízpumpa, és a kályha? Vagy ez mind külön van valamerre? És ha igen, hol?
Webasto-s ember azt mondta, hogy ha állófűtésnek akarom átalakítani, akkor egy plusz szivattyú és a vezérlés kell hozzá, szakember meg tudja oldani.
Nem bántani akarlak, félre ne értsd. Minden autóban kb ugyanannyi hibalehetőség van. Mechanikusan, és elektromosan is. Van amelyik egy picit jobban sikerül, van amelyik peches darab.
Nagyon fontos, hogy mennyire vigyázunk a kocsira, az elöző gazdit meg nem tudod ellenőrizni. Hogy autópályán, amint letért a kávézóba, várt-e picit alapjáraton, hogy a turbó ne legyen túl forró.
Hidegen kitaposta-e a belét, vagy addig óvatosan ment vele
Önött-e bele valami szuper adalékot, amitől + 40 lóerő lett, no meg beálltak a porlasztók.
A beépített kisegítő fűtés, ami ugye egy olajkálhya (ebenspracher D-5000 ha jól emléxem), azt mi vezérli? Van valahol egy relé, ami ha behúz, akkor kap áramot az AC pumpa, a vízpumpa, és a kályha? Vagy ez mind külön van valamerre? És ha igen, hol?
Lekéstél róla, mivel 4-en jelentkeztek rá mondhatni egy éjszaka alatt, és csak ide raktam fel! Mondjuk nemcsodálom, mert nem lehet kapni téligumit már ebbn a méretben... nevetséges a helyzet.
Egy hete vettem egy vito 111-est automata váltoval.Az első hosszabb utam tegnap volt Debrecenbe,szép az autó meg minden de nem tudtam vele ugy szlalomozni mint a traficcal,kemény a felfüggesztés az üllést félúton ki akartam dobni.Müszakilag tökéletes,a váltoját szivesen be raknám a trafiba. Ha eladom renyót veszek megint....
Nekem közel 3 éve van meg a vivaróm. Bizton állítom hogy én ilyen kényelmes és vezethető autóba mint ez nem volt részem, igaz ez minden földi jóval megáldott kivitel semmi kishaszon jellege nincs .Bár én javarészt városban használom ,ezidáig a kötelező rezsi dolgokokn kívűl csak egy töltőnyomás érzékelőt cseréltem benne. / most lekopogtam /. Sőt amióta a KC felpakolta 128 LE re azóta olyan élvezettel vezetem, hogy ihajcsuhaj. Persze ésszerű gázpedál nyomogatás mellett. Tekintélyt parancsoló, a városban nem kell tolakodni csak vki mellé állsz tuti bekerülsz elé. Szóval ha ez kirohad alólam akkor is ezt választanám márcsak a gyerekek miatt is, mert lehet nekik benne bújócskázni akkora... no és imádják, kilátnak belőle szeretik vezetni ...az ölemből.
Ezuton üdv a legjobb szerelőmnek, tudjuk kiről van szó.
Ismeritek a sácot?
Zsolti!
A toronycsapágyam cseréje továbbra is rád vár.
Egyébként a traficról egy pár gondolat.
Nagyon féltem amikor megvettem, hisz kapásból légtömegmérő és turbó csere (cca.2kiló)
Ekkor azt gondoltam, hogy ez egy végeláthatatlan folyamat és ez folytatódik tovább, de nem így történt!
Bár ebben nagyon sokat köszönhetek Vargamunkának, Ő volt az az ember aki megpróbálta elhitetni velem, hogy nemvolt rossz választás egy 2002-s Renault Trafic 1.9 dci 101le.
És azóta szó szerint semmi. Beülök tankolok és hajtom.
Viszont ha bajom van nem viszem máshova az autót csak Pomázra a Zsótiho;-)))
Hát persze az előző tulaj gondatlansága miatt ....
nem cserélt húszbordás szíjat amiért a generátor csapágy tönkre tud menni ,mivel a szentem a veszítő csapágyat is hagyta szétmenti.Milyen tulajok ezek? eladják neked a korszerűtlen verdáikat és még csak nem is jelentkeznek mikor költeni kellene rá.
igazad lehet a seatodra nem is kell költeni csak megyen suhan és bóóódogság .
akinek esetleg eladod a incát annak vaj említed -e hogy évekig egy fillért nem tettél a gépbe ?
De lehet akinek a trafic-ot eladtad, biztos megemlítetted milyen sz@r nehogy megvegye csak a felét éri
részemről ennyi nem is kívánok egyebet, sem sértődést .
Volt tranzitom. nagyon nagyon nagyon xarnak tartom. 3 évesen kilyukadt, hangos volt, gyenge, és korszerűtlen. Más probléma nem volt vele, csak esett szét. Mindene. 3200(!) km volt benne, amikor megvettem. 150 ezer alatt szétesett. Nem gyulladt ki rajta semmilyen lámpa, csak szétesett....
Az biztos hogy pályán megállja a helyét a 140 utazót könnyedén tudta,
viszont a negatívumok pedig csak 4fél évig volt meg: nem volt olyan hét hogy valami lámpa ne gyulladjon ki, de sokszor semmiféle hibaüzenetet nem lehetett kiolvasni belőle. Lehet hogy csak az elöző tulaj gondatlansága de folyamatosan hullot szét a hosszbordás vezető csapágy, rá 2 hétre a feszítő csapágy, kb 3 hét mulva a generátor csapágy.
Sokszor már féllve indultam el hogy vajon hazaérek vagy esetleg trélernek kell értem jönnie.
Azért azt elkell ismerni hogy elektromosan nem álltak a helyzet magaslatán a tervezők.
Előtte seat incám volt,vásárláskor le lett szervizelve, átnézve és a 2 év alatt abba jóformán csak tankolni kellett, soha nem volt gondom vele, pedig bő 4 évvel öregebb volt.
Most átültem egy tranzitba, elég jók a hírek róla mivel a sogoroméba 800 ezer van és még a motor nem volt megbontva, igaz lassab
és többet is fogyaszt mint a vivaró ellenben nagyobb terhet tudok vele vinni