Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MuldR Creative Commons License 2004.07.20 0 0 9139

ize, én miért Michelin gumikkal kaptam 2 hónapja akocsit (renault60) Nem mintha bánnám, merthogy nagyon jók a Michelinek, csak furcsa.

rakoscsabai Creative Commons License 2004.07.20 0 0 9138
Mint írtam, nekem 47.000 km-t bírt a féktárcsa. Szerintem se sok!
Előzmény: vidia1 (9128)
preben Creative Commons License 2004.07.20 0 0 9137

Hali!

 

a kerékrázáshoz szólnék: A szitu ugyanaz, 140 környékén beráz a kocsi, ismerős gumishoz vissza, újra egyensúlyozza (a téli-nyári gumicsere óta eltelt 1 hónap, új próba, még mindig ráz....gumis: ezek a török Goodyearok-tól valszeg ennyire telik...

 

Nem adtam fel, újabb gumis (nagyobb cég), egyensúlyozás...meglepő módon 20-25-ös súlyokat is fel kell tenni...újabb próba a rázás megszünt....szóval nem mindig a gumira kenni....néha a gumis is tévedhet...(mégha nem szándékosan is, neki a gépsárkánya jónak jelzi..)

ÖregMackó Creative Commons License 2004.07.20 0 0 9136

Üdv mindenkinek!

 

Az természetes dolog ha az ember a legjobbat akarja, de szerintem mégsem kéne elvárni egy kiskategóriájú családi autótól sem a gyártójától hogy mindenben csúcstechnikát ad hozzá. Végignéztem a gumibolt.hu-n a kínálatot és a GY a harmadik legmagasabb árú gumi ebben a skálában. Ha már a piac szabja az árakat nem lehet a legrosszabb is egyben. Lehet rá venni jóval drágább és jobb minőségű gumit de ha szériatartozék lenne, valószínűleg az eladási árban is jelentkezne. Nekem megfelel így ahogy van.

vizs Creative Commons License 2004.07.20 0 0 9135

Nekem sincs semmi bajom a Good Year-rel. Az előző Thalián is ilyen volt és az új is azzal jött.

Tapasztalataim szerint minden gumis az általa forgalmazott gumit isteníti, az összes többi ócska és mielőbb le kell cserélni.

Alizé Creative Commons License 2004.07.20 0 0 9134
A gumis átnézte és ki is egyensúlyozta a kerekeidet, vagy csak megsaccolta, hogy a gumik szar minőségűek. Ha ért a szakmájához, akkor meg kell tudnia mondani egy gumiról, hogy jó vagy rossz, nem csak annyit mondani, hogy " sajnos a rossz minőségű gumi is okozhatja". Nekem is Good-Year-rel jött ki a kocsim, de semmi gondom nincs vele 0-170 km/h-ig. A gumik kb. 25e-t futottak, mivel télen téligumit használok ( szintén G-Y ). Minden tavasszal ki vannak egyensúlyoztatva a kerekek egy olyan gumisnál, aki ért is ahhoz amit csinál és addig nem mond véleményt, míg meg nem vizsgálta az adott problémát.
Előzmény: boszi70 (9107)
Alizé Creative Commons License 2004.07.20 0 0 9133
Nekem a szegedi márkaszervízben került ennyibe az olaj.
Előzmény: Gyap (9129)
takacsr Creative Commons License 2004.07.20 0 0 9132

Dízebe tényleg nem megy bele az 5,5l. Ott voltam a cserénél,teljes kicsöpögésssel + szűrőcserével ment bele kb 4,8l (a max.szintig).Az 5,5l a könyv szerinti adat,cserénként fél - 1 litert fizettetnek veled pluszba.

nagya2 Creative Commons License 2004.07.20 0 0 9131

Hi Gyap !!!!

Olvass vissza pár hozzászólásomat, ott irtam az olaj beszerzésről!

Szerintem azért számláznak ki 5.5L olajat, hogy kaszálhassanak +1L árát

 

Üdv Nagya!!

blueye Creative Commons License 2004.07.20 0 0 9130

Ma ment volna ismerős dCI-t venni, de  már nincs, elfpgyott.

 

Benzines van még szerintetek?

Gyap Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9129

ALIZÉ!

 

Már csak egy kérdésem van??? HOL!!

 

Mert nekem bizony 15-18000 FT-ot mondtak az olajra.....

 

Várom szíves válaszodat!

 

 

Üdv: Gyapi

Előzmény: Alizé (9125)
vidia1 Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9128
Ugye ezt nem gondoltad komolyan. Még viccnek is rossz ez a gondolatmenet. Érdekes a hondáké kibír vagy 150.000 km-t. Biztos minden honda tulajdonos óvatosan fékezget. Szar anyag ennyi. A citroen xsara is ilyen fékileg. Az olajhoz: Vegyétek figyelembe ha a feltöltés 5 liter attól még a szűrő felvesz egy fél litert. Kérdés mi van megadva szűrő nélküli adatnak?
Előzmény: Alizé (9123)
vidia1 Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9127
Na látjátok ezért örültem neki, hogy nekem cseh continentállal és nem török good year gumival van szerelve. Nézzétek csak vissza mindenki azt mondta, hogy semmi különbség a két gumi között. Nekem nem ráz. Biztos hogy a gumi csinálja mert ha féltengely vagy futómű csinálná az úgy jelentkezne hogy nagy sebességnél csinálja de alacsonynál nem.
Előzmény: boszi70 (9107)
FIFTY Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9126

Üdv Öreg Mackó!

 

Ugyanezek a tünetek és tapasztalatok. Az első olajtöltet fogyogatott, 15000-nél töltöttek is utánna; a szabvány olajcsere (Márkaszervíz ELF pontezvalóbele olaj) óta már letapostam újabb 10000 km-t, de a házilagos utántöltés céljára megvett 1 l-s flakon még bontatlan!

A töltési mennyiséget nálam is 5,5 l-nek számlázták!

Előzmény: ÖregMackó (9120)
Alizé Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9125
Elf Turbo Diesel 10W40 2000-2200 Ft/l közötti áron van. a dCi-be ezt rakják a márkaszervízben is. a 30000-es szervíznél 5l-t 10500-ért számláztak.
Előzmény: Gyap (9119)
blueye Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9124
Ettől függetlenül ma min. 60.000 km-t bírnia kell egy féktárcsának.
Előzmény: Alizé (9123)
Alizé Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9123
A féktárcsa vállasodáshoz csak annyit, hogy ne felejts el, hogy a fékrásegítő miatt enyhe fékezésnél is jobban odapréselődnek a betétek a tárcsához, nem kell kitaposni a belét ( mint a régi kocsiknál ), hogy lassuljon. Ez okozza azt az illúziót, hogy " alig nyomom a féket, mégis kopnak a betétek és a tárcsák". 
takacsr Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9122
Ja,kicsit bővebben! dci a kicsike, 0,0 hibával ment eddig. Átlagfogyi kb 4,3 volt. (90% országút tempó : 90-110 mostanában klíma megy .Olajat castrol 10w-40 ajánlok magnatec vagy tdx márkájút (diesel,félszintetikus mind a kettő kb.12-13000 Ft/5 liter). Szuper a gép ,kényelmes,csendes,nyomatékos bár a váltó szerintem túl rövid áttételezésű. Problémám a következő csak vele: hidegindításnál (reggel) nektek egyből elalszik az olajnyomás lámpa? Mert nekem csak 3 másodperc után.Lehet ,hogy ez a szar gyári olajszűrő miatt van mert visszaengedi a szelepe az olajat? Másik : 20 ezer alatt totál vállasra kopott a féktárcsám! Ahhoz képest hogy főleg országút volt,meg ahol lehet motorfékezek,kicsit meglepő. Vagy nagyon szar puha acélból van,vagy nagyon kemény betéttel párosították.
takacsr Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9121
megvan a 20000 km (6 hónap alatt)
ÖregMackó Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9120

Szia!

 

Visszanéztem és én mondtam azt hogy 5,5 l. ment bele mert a számla adatait idéztem. Mikor megvettem jócskán túl volt töltve olajjal de az első 15 ezer km alatt szép lassan lement a szint a max-min közé félútra. Gondoltam most is jócskán túltöltötték (habár úgy tudom nem szabad) de otthon megnéztem és láttam pont a maxig van feltöltve. Azt hittem majd mehetek vissza kunyizni töltsék utána majd ha fogy de csodák csodája nem fogy további 7 ezer alatt egy mm-t sem ment lejjebb. (Vagy valaki stikában éjjel utánatölt) Most már azt gondolom egyszerűen átvágtak az 5,5 literrel de nem éri meg utánamenni. A szervízben állítólag Elf 5W40-est töltöttek bele de ki tudja. Hordóból mérték. Mivel a dizel nagyon kényes a jó olajra úgy gondoltam nem filléreskedek vele.

 

ÖregMackó

Előzmény: Gyap (9119)
Gyap Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9119

Üdv Mindenkinek!

 

Tudom volt már róla szó, nem is 1x-er, de lassan elérkrzik az olajcsere ideje!

Amint visssza olvastam valaki írta, az Ő dCI motoros Thalicskájába bizony 5,5 L olaj cseppent bele... Én eddig úgy tudtam 5L-et kell vennem!?????

A másik kérdés ki milyet ajánl, kérdés hol, s mennyiért???? Nagyon úgy tűnik 3000,- FT/L alatt nincs 10w-40-es olaj!/ persze most nem a 2890,- Ft-osra gondoltam.../ Vagy csak én vagyok nagyon béna, és azért nem találok???

 

Várom a válaszokat!

 

 

Üdv: Gyapi

ÖregMackó Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9118
Szegény Zoli csak azt akarta mondani hogy rázott az út de íme itt van egy újabb hibarém. Pedig már annó 60-as években a Félelem bére c. alkotásban azért kellett 80-feletti sebességgel menni a rázós úton hogy a nitroglicerin ne robbanjon fel a platón. Ki kell menni a Bartók Béla (Bp) útra a Kelenföldi pu és Tétényi út közé és meg lehet tapasztalni milyen a rázós úton menni különböző sebességekkel és milyen sebbességtől kezdve nem érezni az útegyenetlenségeket. Tegnap merész voltam: átléptem a 150-es határt. Jó volt! Nekem is sok volt a nyomás a gumikban és én is sokkal később vettem észre de nincs rázás nincs szitálás még 23 ezer km. után sem pedig nem akármilyen utakon vagyok kényszerűségből járni. És ez is gyári GY.
boszi70 Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9117

Pedig nagyon legyalázta (egyébként a thaliát is), nyílván ráakart beszélni egy új garnitúrára, biztos sok volt neki a készleten. Sajnos egy párra be kellene ruházni, mert a 3. héten már kihasadt (üveg v.vmi) az egyik hátsó, és a cserét koptatom már.

Előzmény: blueye (9115)
rakoscsabai Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9116
Egy nehéz nap éjszakája......    :o)
Előzmény: Biovadász (9112)
blueye Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9115

Ha trehány a gyári centir vagy soxor mentél bele gödörbe (vagy csak egy nagyba :o( ) akkor kell.

 

Én tavasszal és ősszel szoktam centíroztatni, mindig, amikor az aktuális gumi felkerül.

 

A Good Year nem olyan rossz gumi (főleg ha újonnan kezdted el használni), hogy ez okozzon ilyen hibákat, szvsz egy gumis ilyet nem mondhatna.

Előzmény: boszi70 (9113)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9114
Ja, és persze semmi patkázás, vagy szándékos kátyúzás
Előzmény: Biovadász (9112)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9113

Ez az 1 nap nyílván lassan fog telni :o))). Szerinted ilyen hamar már centíroztatni kell egy gumit?

Előzmény: Biovadász (9112)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9112
Ez a különböző sebességtartomyányokban rázás és elsimulás nagyon a rossz centírozás jellemzője, legalábbis nálam eddig minden kocsimnál az oldotta meg.
Ha ezen már túlvagytok, akkor bocsi :)

Már csak egy nap a kocsimig... (elméletileg) :)
iMre Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9111

A guminyomas ugyben a bosszanto az, hogy ez nem veletlen, ok tudjak, hogy a gyarbol min 3-ra fujjak es hanyagsagbol, feledekenysegbol nem eresztik le normalis szintre.

Azert kell 3-ra fujni, mert a traileren a kereketol rogzitik az autot szoritohevederekkel. A hevedernek olyan feszito mechanizmusa van, hogy a 2-re fujt gumit kepes sztrobbantani ha a sofor felkezbol rahuz meg egyet.

Előzmény: mzdude (9105)
boszi70 Creative Commons License 2004.07.19 0 0 9110
Még annyi, ha megnézitek a forgalombahelyezéskor esedékes műszaki vizsga lapját, ott szerepel a guminyomás ellenőrzés. Akkor meg hogy is van ez?
Előzmény: mzdude (9105)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!