Tehát mégegyszer. Én elküldtem a 700 eurót, ő állítása szerint feladta a cuccot, de az nem érkezett meg Magyarországra. Azt mondja ,hogy 1000 euróra biztosította a szintetizátort és amikor megkapja, visszautalja nekem a 700-at. Szinte minden nap e-mailezünk, sajnálja a dolgot tehát látszik, hogy foglalkoztatja a dolog. Azt írta,
hogy durván a felét, 300 eurót már a biztosítási pénz megérkezése előtt el fog küldeni. El e-mailezte a feladóvényt is, dehát az ugye olaszul van. Magyarországra a cucc nem érkezett be , ő feladta, tehát elméletileg az olasz postán veszett el, ha minden igaz. A kérdésem arra irányult volna, hogyha nem küldi vissza a pénzt, lehet-e valamit csinálni, vagy az már a "veszett fejsze nyele", ahogy szokták mondani. Köszi.
Megkapta a biztositas miatt az 1000 eurot es abbol utalja vissza a 700-at vagy egyszeruen elismerte, hogy fel sem adta a cuccot?
A feedback-jeit nem nezted meg? En egy 90%-ostol nem is mertem venni semmit, mert a visszajelzesekbol kiderult, hogy 10%-ban gyakorlatilag lenyulta a zs-t:-( Tobb, mint 500 aukcioja volt es soha nem vett semmit. Ellenben adott el pl. egy tetelben 5-6 darab hibas mobiltelefont..
700 eurót utaltam át neki, de félre ne értsétek, nem 1000 eurót szeretnék visszakapni természetesen, hanem a 700-at. A kérdésem inkább arra irányulna, hogyha mondjuk nem utalja vissza a lóvét akkor mi van? Egy kicsit szkeptikus vagyok az egésszel kapcsolatban. Tehát ez utóbbi estben elbuktam a pénzt, vagy mit lehet tenni?
Mennyit fizettél érte? Nem várhatod el, hogy többet kapj, mint amibe neked került (beleértve az átutalás költségét). Ha ő magasabb értékre biztosította, magasabb díjat is fizetett azért.
Sziasztok!
Olvastam,hogy itt igen sokat foglakoztok az e-bayes problémákkal,és nekem is akadt némi gondom, amivel kapcsolatban szeretném kikérni a véleményeteket.
Több mint egy hónappal ezelőtt az e-bay.de-n vásároltam egy szintetizátort egy Daniele Petrini nevű olasz sráctól. Az átutalás az OTP- n keresztül történt egy házibank.számlára,közvetlenül a számlámról.Ezután állítólag postára adta a cuccot. A srác végig igen készségesnek mutatkozott, a szállíttatást is ő vállalta magára,az olasz posta gyorsposta szolgáltatása keretében. A csomag túlbiztosítva indult útnak,és valahol elveszett(?).Magyarországon a posta központjában nem tudnak róla,a rakszám alapján nem jött be az országba...
Az olasz most azt mondja, elkezdi visszautalni a pénzt,mert a szinti "elhalálozott",de nem a biztosítási összeget,ami 1000 euro, hanem csak a hétszázat küldené vissza.Sezrintetek, volt itt valami csapda,vagy mit lehetne ezzel kapcsolatosan lépni.-előre is köszi-
Évekkel ezelőtt Moon vett egy kenyérpirítót 2 dollárért, ám a postaköltség 10 dollárral több lett a számítottnál. Az eladó így 8 dollárt fizetett, hogy megszabadulhasson a pirítójától...
Engem rendszeresen megkeresnek ilyennel. A gond csak annyi, ha benyeli a pénzt, nem tudsz reklamálni.
Ha esetleg valaki nem tudná: ha az eladó bizonyíthatóan átvágja a vevőt, és a vevő 3 hónapon belül panasszal él az Ebay-nél a megfelelő út végigjárásával, az érték kb. 60%-át megtéríti az Ebay!
OK, akkor meg varok egy kicsit turelemmel:-)
En elkuldenem a negy dollart, de csak akkor, ha a kuldes nem kerul tobbe, mint maga az osszeg:-)
Tapasztalt mar valaki olyat, hogy privat levelben megkeresi egy elado, hogy vegyem meg az o ugyanolyan cuccat (termeszetesen nincs az ebay-en), amire eppen licitalok? Az illetonek 100%-os a feedback-je van 100+ uzlet utan is, de ilyen esetben mi a garancia, hogy nem nyulja le a zs-t?
Nyugalom-nyugalom. Fog az eladó jelentkezni. Kell neki a léé.:) És ha valamit nem ért, akkor is fog jelentkezni. Nálam pl. fél óránként váltottunk emilt. Kétszer kellett megadnom neki a címemet, mert az ő csomagküldő szolgáltatása nem ismerte a várost ahova kellet volna küldeni a cuccot. Utánna meg én ajánlottam fel neki egy csomagküldő szolgáltatást, ami már ismerte a várost. :)
Kiszámolta a postaköltséget, írja 30 dolcsi, mondom oké. Erre megjön a cucc azt 34dolcsi a postaköltség. Na ez már nem engem terhelt. Szerintetek elküldjem azt a 4 dolcsit neki. Elvégre rendes volt.
Mar dobtam neki, csak abba nem irtam bele a cimet. Az ebay-en viszont kitoltottem a fizetesi modot es ott egy nemet cim van feltuntetve szallitasi cimkent, ugyhogy talan nem rontja el:-)
Csak eddig semmi reakcio nem volt, pedig itt a zsebemben a penz es mar kuldenem:-)
Dobj az eladónak egy kedves emailt, hogy te nyerted meg az XXXXXXX sorszámú aukcióját, és kéred tőle a totalt with international shipping. (Nyomd le neki a neved + címed is.)
Ezt csak azért mondom, mert a legtöbb eladó hülye ahhoz, hogy megnézze, te honnan vagy beregisztrálva - nekem rendszeresen elküldik, hogy fizessek XX dollárt az USA shippingért, ilyenkor futnom kell még egy kört, hogy én Magyarországról vagyok.
Na, ezután jön a feketeleves - hogy a shipping 3x több, mint a megnyert cucc ára... :)
Ez a mondat azt jelenti, hogy az eladóNAK is küldtek egy ehhez hasonló levelet. (Nem azt, hogy az eladó maga is küldött.) Persze fizetés előtt hasznos egy levélváltás az eladóval.
Tegnap megnyertem egy cuccot, jott is rola rendesen az ertesites, amiben ez a mondat is benne volt:
Note: The seller has been sent a separate email to confirm this sale.
Namost az eladotol a mai napig nem jott semmi. A keses oka lehet az, hogy a .de-n licitaltam viszont en meg a .co.uk-n vagyok regisztralva?
Addig nem celszeru fizetni, amig az elado nem ad eletjelet magarol?
K&H pl. váltja a BidPay csekket. Bemész, ott a gép, "Valutavásárlás..." gombot nyomod, kivárod a sorod, odamész az ablakhoz, személyi, pár aláírás, és már kapod is a forintot...
Sziasztok!
Légyszi mondja meg aki tudja, hogy ha eladok valamit és a vevö BidPay-jel fizetne nekem, akkor azt itthon hogy tudom beváltani.
Köszi a segitséget
A központi ügyfélszolgálat száma nemrégiben változott, sajnos az újat fejből nem tudom de remélem hogy az alábbiak még élnek.
A CSTC-s munkatársak szívesen segítenek a díjkakluláció elkészítésében.
Kössz.
De eddig en is eljutottam :D
Szoval ez az oldal kisse atgondolatlan asszem, azzal van itt fokepp a bajom, kiirja mikor szallit, es persze minden baromsagot megkerdez elotte, eppen "csak" az ARAT nem latom sehol.
Meg persze a szokasos szoveg tobb helyen: "Pricing
Please consult your local Rate Guide or contact your local UPS agent or office for current rates."
Nagyszeru, mar csak azt nem ertem mi a jo istenert nincs semmi a www.ups.hu-n (vagy miert nem iranyit at a magyar oldalra, ha van egyaltalan olyan). Mert akkor talan kontaktolni is tudnek egyszeruen...de hat bizti velem van a baj, hogy ilyeneket elvarok 1 olyan aprocska cegtol, mint a UPS.
Ezert is kerdeztem ugy, hogy ki az aki hasznalta mar, mert akkor nyilvanvalo lenne, hogy megeri-e, vagy nem, az oldalukat mar nezegettem eleget, de szep szines kepeken kivul erdemi infohoz egyaltalan nem jutottam.
Rendkivul bonyolult lenne 1 ilyen oldalt csinalni a UPS-nek, es kitenni valahova, hogy kiverje az ember szemet?
Primitiv UPS-es banda... :(
Hasznalt mar valaki UPS-t amerikabol ide?
Egyre inkabb azt tapasztalom, hogy csomo elado meg van orulve a UPS-ert, es csesznek USPS-el kuldeni.
Van ertelme veluk foglalkozni, vagy olyan draga, vagy lassu - akar a szallitas miatt, akar a vamolas miatt -, hogy kar veluk foglalkozni?
A ups.hu-n semmi nem jon be, a kinti oldal meg azt irja, hogy contactoljak a helyi akarmivel...na az az ami nekem igen nehezen menne.
Szal valaki hasznalta mar itt?
Ez egyébként akkor volt, amikor először használtam a Bidpayt. Beírtam a számot, kitöltöttem, ami kell, és egyszer csak elterelt a "feliratkozásra", mivel új felhasználó voltam.