Keresés

Részletes keresés

LoLkA Creative Commons License 2013.05.01 0 0 6389

Mi köze a Fordnak a Plasmához?

Előzmény: LMG041 (6388)
LMG041 Creative Commons License 2013.05.01 0 0 6388
Meg még annyit hogy az utolsó vagy azelőtti járat is csuklós. A mai napi vezénylésekét néztem ami délelőtt volt benne 16-os 44-es 2T délután meg 31-es 34A-s és ez Ford Plasma azaz a midi csinálja, de gondolom csak kiküldenek szólóst.
marky-511 Creative Commons License 2013.05.01 0 0 6387

Én csak arra tudok gondolni, hogy valamelyik üresjáratos 31-32-es, vagy józsai ugorhatott be egy fordulóba. Vagy egész nap csuklós jár rajta?

Előzmény: atty707 (6385)
atty707 Creative Commons License 2013.05.01 0 0 6386

Még a feltételezésed is nonszensz! Még hogy a politikusaink korruptak lennének, és úgy hoznának rendeletet, ahogy egyes cégek pénzelik őket? Hogy gondolod ezt? A 30% Lajos gúnynevet is csak a kommunista ifjak terjesztik a tehetséges, makulátlan polginkról. :)

Előzmény: LoLkA (6377)
atty707 Creative Commons License 2013.05.01 0 0 6385

OFF: Javasolnám a borzot a kecske helyett. :) Egyrészt nehezebb a műveletet elvégezniük, másrészt kellemesebb illatanyagban részesülhetnek.

Egyébként tényleg botrányos a járatszervezésük. Olyan járatokra raknak csuklóst, ahol a midi is elég lenne, máshol meg a csuklós is kevés, és szóló jár. Vagy ennyire diletánsok gyülekezete ez a cég, hogy fogalmuk sincs arról, hogy milyen járatok mennyire leterheltek, vagy direkt csinálják.

Utóbbi esetben van elég villanyoszlop a városban...

Előzmény: Törölt nick (6384)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6384

Szo**** kecskét aki a 43-as viszonylatra csuklóst tett éy a nyomorult 44-esen  csúcsidőn kívül nyomorgunk. Grat a DKVnak

Előzmény: by-169 (6383)
by-169 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6383

43-as csuklósban láttam én is meg a 17-esen is.

Előzmény: atty707 (6367)
LoLkA Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6382

Hát ez már egy elég régi história és OFF is.

Előzmény: marky-511 (6381)
marky-511 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6381

Logikus. De továbbra sem világos, hogy ha ez valóban a Tesco műve lenne, a város miért hozta ezt a rendeletet? Van valami összefonódás köztük? Na mindegy, ez OFF lenne.

Előzmény: LoLkA (6380)
LoLkA Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6380

Április elsejétől az Auchan tkp. a potenciális tócóskerti vásárlókra hajtott rá. Ráadásul "pofátlanul" a Tescónál is megállt. Az Auchan az áruházban reklámozza is, hogy mennyivel olcsóbb a Tescónál, szóvala  harc az megy. Csak az a baj, hogy most az utasok, vásárlók szívják meg a legjobban.

Előzmény: marky-511 (6379)
marky-511 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6379

(Saját véleményem szerint a Tesco keze van a dologban.)

 

Hát nem tudom...

Ők is megszívták volna, ha nem szűnt volna meg a Tesco-busz.

Előzmény: LoLkA (6377)
marky-511 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6378

Az előzményekről LoLkA számolt be itt.

Elvileg arra ment ki az egész, hogy a nem DKV-s járatok járuljanak hozzá anyagilag a megállók használatához. De nem tudom, ehhez miért kellett megszabni a járművek besorolását, felépítését, stb.

 

Én már az előző változtatásnál is nagyot néztem, az 1-es útvonalának úgy se volt semmi értelme. No de ez? Lehúzhatják a rolót. Majdnem végig párhuzamosan fog közlekedni a 21-essel, alig lesz utasa.

 

Annak viszont lesz visszhangja, hogy a legnagyobb lakótelepről nem lesz elérhető közvetlenül az Auchan. A DKV-nak lépnie kéne, vagy visszavonni ezt az egész hülye rendeletet.

Előzmény: balazs2008 (6376)
LoLkA Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6377

A város május elsejei hatállyal alkotott egy rendeletet, hogy a menetrend szerinti különcélú autóbusszal végzett személyszállítási szolgáltatásban részt vevő járművek a város által üzemeltetett megállókban 300 forintért álhatnak meg. Megállónként és megállásonként 300 forint. Ez a ma még érvényben lévő Auchan busz menetrend szerint kb. 2 millióba került volna havonta.

 

Ez vonatkozik igazából minden menetrend szerinti nem közszolgáltatást végző járatra, így az Auchan buszra.

 

Azokra a megállókra amelyeket a közút üzemeltet, azokra nem vonatkozik a rendelet.

 

A rendelet itt olvasható:

http://srvcom.debrecen.hu/testulet_tartalom/testuletianyagok/K%C3%B6zgy%C5%B1l%C3%A9s/2013.04.25/7/2170001.pdf

 

Érdemes elolvasni a rendelet 1. mellékletét is, mert ott vannak érdekes kitételek a járművekre vonatkozólag, ami számomra szintén érthetetlen.

 

(Saját véleményem szerint a Tesco keze van a dologban.)

Előzmény: balazs2008 (6376)
balazs2008 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6376

Mekkora hülyeség ez a Auchan járatok változása. Engem már az előző változás is meglepett, de az nem volt egyáltalán rossz. De ez a mostani..... A Tócóskertet kinyírni a rendszerből(???), nagyon fognak valóban ott örülni... Meg az Auchan áruház megállóhely áthelyezése is oltári baromság... Ha valaki nem tudja a menetrendet, kiment eddig a megállóba, akkor el tudott menni akár Auchan busszal, akár dkv-s busszal. Egy megállóból ment minden. De most... Rohangáljon a két megálló között, ha nem tudja, hogy melyik is jön korábban... Hülyeség...

 

De miért kellett mindezt? És miről beszéltetek? Miért nem használhatja a másik megállót, illetve egyes megállókat??? Harag az Auchan és a város között, vagy mifene?

Előzmény: marky-511 (6375)
marky-511 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6375

Ha az Auchan megálló a városé, akkor kicsit igazíthatnának a viszonylatokon is. A 43-as, vagy akár a 42-es is közlekedhetne odáig.

 

Az új Auchan 1-es pedig majdnem azonos úton fog közlekedni a 21-essel. Aminek ugye túl nagy kihasználtsága nincs, és nem is nagyon lesz.

Az Auchan 2 ugyanúgy a Doberdón fog állomásozni, csak nem fog megállni? Vicc... Poénból kivinném Józsáig :D

atty707 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6374

Igazad van, félre értettem. :)

Előzmény: LoLkA (6372)
marky-511 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6373

Fura.. Akkor viszont csinálhattak volna szemközti megállót is.

 

A DKV meg pótolhatná a kiesett tócóskerti szakaszt. Amúgy sincs olyan viszonylat, ami a Derék utca végén balra térne a Kishegyesire, mióta a "nagy" 29-es megszűnt.

Előzmény: LoLkA (6370)
LoLkA Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6372

Békessy: 35-ös út

Malompark, Bem tér: 33-as út

Előzmény: atty707 (6371)
atty707 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6371

Békéssy, Malompark, Bem tér így gyorsba.

Előzmény: LoLkA (6369)
LoLkA Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6370

Én is azt hittem, hogy az a megálló az Auchané, de ezek szerint nem.

Előzmény: marky-511 (6368)
LoLkA Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6369

Melyek azok?

Sőt még az Auchannál lévő megálló is a városé ezek szerint, nem véletlenül helyezik át.

Előzmény: atty707 (6366)
marky-511 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6368

Lassan meg is szüntethetik az Auchan-járatokat :(

 

A tócóskertiek nagyon fognak örülni.

 

Amúgy az Auchan előtt korábbi megállót nem az árúház finanszírozta? Ennek az új megállónak a világon semmi értelme nem lesz. A 33-as családon kívül semmi sem fog ott megállni. Remélem, büszke magára a város...

Előzmény: LoLkA (6365)
atty707 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6367

Megjött a jó idő, az emberről folyik a víz, ez meg is látszik a dkv forgalmistáin.

Tegnap 11-esen csuklós, 31-esen szóló, ma 43-ason csuklós, 15-ösön szóló. Természetesen a szólóról folytak lefele az emberek, és még volt, aki fel akart szállni. Azért ne vicceljünk már! Elhiszem, hogy a 11-es igen nagy kihasználtságú járat, de az a 6 ember elfért volna a midin is, nem hogy szólón!

atty707 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6366

Azért van pár olyan megálló, amely nem része a közutas megállóknak. :) De ügyesen megoldotta a HV, grat neki! 

Előzmény: LoLkA (6365)
LoLkA Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6365

Nah. Az Önkormányzat pampogásának meg lett az eredménye:

 

http://www.hajduvolan.hu/menetrendi-valtozasok-auchan-jaratok-2013-majus-1-625.html

 

Tulajdonképpen csak közutas megállót használnak ezután az Auchan buszok.

A tócóskert így ellátatlanul marad...

marky-511 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6364

Egyrészt a ... anyjukat azoknak, akik ezt tették!

 

Másrészt nem értem a dolgot, mert arról volt szó, hogy már idén januárban beüzemelik. Azóta se történt semmi, bár a megálló méreteit elnézve nem is gond.

 

Harmadrészt a buszállomás előtt ~150 méterre mégis miért van megálló? Igaz, parkolóként használják, de mégis, mire számítottak? Van annaka megállónak értelme egyáltalán? Még akkor sem használták, amikor a buszállomás előtti megálló le volt zárva, pedig igazán jó lett volna, különösen a 41(Y)-nek.

Előzmény: by-169 (6363)
by-169 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 6363
Basti31 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 6362

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/17319_4580892521483_529703269_n.jpg

A képet valamiért sajnos az előbb nem sikerült csatolni, de ez hozzá egy link.

Előzmény: Basti31 (6360)
atty707 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 6361

Utazásaim a dkv-val x. fejezet.

 

Kedves naplóm!

Újabb hajmeresztő dolgokat művelt a dkv az elmúlt napokban. 

Szombat délelőtt a szóló józsai buszon gondoskodtak a szaunáról, szerencsére nem kellett felárat fizetnem. Az még hagyján, hogy hétvégén, amikor a buszok eleve ritkítva járnak szóló jön, legalább az ember tud szoros kapcsolatokat kialakítani embertársaival, de most "szerencsére" az összes ablak le volt zárva, így esélyem sem volt arra, hogy a benti 30 fokból kiengedjek egy keveset, ezzel is növelve a külső környezetünk amúgy sem hideg hőmérsékletét. Na meg persze a benti hőmérséklet csökkentése sem lett volna elhanyagolható, ahogy eredetileg szándékaimban állt. Amikor a járművezetőnek szóvá tettem, hogy mi a lóf*szért nem lehet ablakot nyitni, csak annyit tudott rá válaszolni, hogy biztos a "szakszervíz" zárta le. Muhaha! Jó kifogás. Attól még a tetőszellőzőt ki lehetett volna nyitni... Ilyenkor gondolkozok el azon, hogy kedves enyveskezű utastársaim milyen jót is cselekedtem, amikor eltávolították a teljesen feleslegesnek tűnő ablaktörő kalapácsokat a járműből, hisz egy-két türelmetlenebb utastárs rendeltetésszerűen használná azokat a járművezető rosszallása ellenére is.

Tovább folytatva utazásomat - a pontos közlekedés jegyében - az óra 5-kor induló 4-es trolibusz (pótló) óra 4-kor olyan sebességgel hagyta el a megállót, mintha legalábbis a naprendszer elhagyását tűzte volna ki céljául. Mindezt örömittasan szemléltük végig, mert a buszunk óra 4-re érkezett meg a végállomására, így kívülről volt lehetőségünk megszemlélni eme csodálatos eseményt. Bár belegondolva nem megy olyan ritkaságszámba ez a jelenet, hogy külön öröm lenne ezt megszemlélni. Pláne úgy, hogy szerettem volna hátsómat azon a (troli)buszon elhelyezni továbbutazás céljából. Így nem maradt más hátra, az egyik legősibb foglalkozás után kellett néznem, kiálltam a sarokra. Na nem, nem "kuncsaftot" akartam felhajtani, csak onnan lehetett belátni a Hatvan utca, valamint a trolibusz indulási helyeket egyszerre. Bár belegondolva a troli várónál egy darab szóló busz árválkodott 2 számjegyű vonalszámmal, így elég nagy összeget lehetett volna arra feltenni, hogy onnan nem fog ebben az évezredben jármű érkezni. Maradt a 32-es/10-es vonal. Óra 12-kor, alig 8 perces téblábolást követően, meg is érkezett a 32-es vonat (sarkában a 10-essel?), így tovább tudtam folytatni egy megálló erejéig utazásomat, ahonnan újabb átszállással tudtam elérni uticélomat.

Hazafele szintén ugyanazt a szóló buszt sikerült kifognom, a járművezető morcos tekintettel nézett rám (gondolom emlékezett az arcomra), de örömmel konstatáltam, hogy az összes ablak nyitva található a járművön, így nem kell a saját levemben megfőnöm. Hurrá! Sikerült ezt is elérni, bár jobb lett volna, ha nem kell ezért morognom. Ad abszurdum felmerült bennem az is, hogy ki és miért zárja le azt a nyomorult ablakot, ha odakint van 25-28 fok, és NINCS légjkondicionálás. Megjegyzem, ilyen külső hőmérsékletnél teljesen felesleges lenne az üzemeltetése, elég lenne a természetes szellőzés. Már, ha a "szakszervíz"  kegyeskedik engedni. Kissé keményebben fogalmazva a kezét törném apró darabokra annak, aki lezárta ezeket az ablakokat, kissé humánusabb megoldásként hosszú nadrág, pulóver, és kabát 30 fokban, és utazzon úgy napi 8 órát fels alá bezárt ablakoknál!

Arról már felesleges értekezni, hogy a dtv szerint pontosan közlekedő 15-31-es járatok reggelente 4-10percet késnek (belefér). Ma este viszont olyan dolog történt, amely bár a dkv szapulására ad alkalmat, mégis dicséretté fog fajulni. (Ezt a szégyent!) Történt ugyanis az, hogy véletlenül jött egy 15-ös, így véletlenül elértem a buszomat. Öröm és bódottág, "száguldunk" hazafele, majd hatalmas meglepetésre a 36-ból 28 lesz, ugyanis lefordul a Doberdó utcára. Megáll a sarkon levő megállóban, mi meg nézünk ki a fejünkből, hogy mi történt? Pajna "úrnak" igaza lett, és tényleg visszatért a 28-as járat? Tér-idő görbületen estünk át, és időutazás címszóval visszamentünk a múltba, amikor még létezett ez a járat? De akkor mit keresünk a volvón, miért nem ad abszurdum egy Solaris, vagy egy Neoplan fedélzetén tartózkodunk? A busz begödrül a Doberdó végállomásra, és mint kiderült, ez végállomás ugyan számunkra, de csak átmeneti. Történt ugyanis ama dolog, hogy az alattunk lelkesen poroszkáló lengyelországi teremtmény úgy döntött, hogy nem kíván tovább menni, utolsó lehelletével még megcélozván a Doberdó utcai végállomást átadta a stafétabotot ott várakozó társának, amely újult erővel, és kb. 5 perces késéssel tovább folytatta utunkat. Sajnos a megfelelő utastájékoztatás híján (mire is való a mikrofon, ha nem erre) a hátul utazók csak későn értesültek eme tényről, bár mint kiderült, ők voltak az előnyösebb helyzetben. Az elöl lévők ugyanis elindultak a 31-es megállóhoz, a hátul tartózkodók pedig egyből el tudták foglalni a hosszú útban megpihent járművűnk mögött megálló pótlóbusz előnyösebb pozícióit (értsd jól ülőhelyek). 

Pozitívum, és hatalmas respect a dkv-nak azért, hogy ezt a melegváltást megvalósították, ellenben elgondolkoztató az, hogy '89-es napi rendszerességű tömegközlekedésem óta többször álltak meg alattam ezek a "szépújbuszok", mint a mindenki által lesajnált, harcedzett hv-s flotta. Másérszt figyelemre méltó az, hogy a dkv-nál (na jó, itk-nál) a karbantartással nem állnak a helyzet magaslatán, van olyan leszállásjelző nyomógomb, amelyet az ördög jobb keze (szentlélek) aka Terence Hill tart a helyén, mert csavarral ugyan nem rendelkezik. (Talán '110 3. ajtó csukló felől), valamint a kapaszkodók egyre kevésbé tudják ellátni feladatukat, hisz úgy mozognak, hogy egy-egy erősebb fékezésnél félő, hogy kiszakadnak a helyükről. Felhívnám itt a figyelmet a csuklóban található 2 kapaszkodóra, amelynél sikerült "puha" alumíniumba rögzíteni, így borítékolva azt, hogy sokáig véletlenül se szolgálja az utasokat.

Azt hiszem ideje mára befejeznem, bár az valószínűsíthető, hogy a holnapi nap is kalandos utazásokkal tarkított lesz, hisz újra a dkv "szolgáltatását" kell igénybe vennem.

 

Basti31 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 6360

Sziasztok!

OFF:

Visszatérve a csuklósokban a világításra: ez egy április 8.-ai kép a 31-esről este 7óra körül. Ahogy a képen is látszik 0, azaz nulla lámpatest volt működőképes, a külső viszonylatszám kijelzők is teljesen sötétek voltak.

ON

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!