Megnézték a motorvezérlő verzióját is, hogy mikori?
Ha ennél régebbi akkor először egy frissítés kellene. Külföldi fórumon írták, hogy a kezdetekben a szoftver is hibás volt, és mivel neked eddig is üreset jelzett, elképzelhető, hogy nem az új van rajta amiben ezeket a bugokat már javították.
Part No SW: 03L 906 022 DJ HW: 03L 907 309 A Component: R4 2,0L EDC F000AG 7374"
Es csak most mondod? :) Van errol bovebb infod? amugy A porschenal azt mondtak, hogy nem tudnak a motorvezerlovel kommunikalni... hogy ez mennyire igaz, azt sajnos 1000kmrol nem tudom ellenorizni!
Szuper Highline felszereltségem van. Szóval olyanok vannak benne, hogy eldobom az agyam. SOLAR tető, 220V, bőr, guminyomás ellenőrzés, kulcs nélküli indítás-nyitás-zárás. De lábtér villágítás az nincs benne.
Szerintem HIGHLINE felszereltségnél alap, mert már átböngésztem egy párszor az extralistát a pótkerékcímkén és nincs benne 3 karakteres kód ami lábtérvilágítás lenne.
Nekem gyárilag benne volt, csak az izzót cseréltem benne ledre. Csere közben nem figyeltem eléggé. Az izzó üvegburkolata, ami nem vezeti az áramot tövig be volt dugva a foglalatba, viszont a led alaplapja tövig bedugva rövidre zárta. A biztit nem bántotta, mert már a vezérlő letiltotta szoftveresen egy hibakóddal jutalmazva a ténykedésem. VCDS-el kitöröltem a hibakódot, kijjebb húztam a ledet, és azóta tökéletesen működik.
Nos, hogyan oldottad meg? A lábtér világítás nekem is nagyon bejön. De feltételezem nem gyári cucc volt. Mikor világít? A fényszórókkal együtt kapcsol be?
Nekem akartak frissiteni. De kiderult h. A legfrissebb van rajta. Most vagy magatol vagy a tisztitastol megszunt a hiba.
Egyebkent az is fura, ha bedob egy adblue hibat, es kezd visszaszamolni a maradek km, hibatorles utan csak kb 20-30 km megtetele utan tunik el a menubol az adblue maradek km.......
Semmire, hetfon jon meg a motorvezerlo, es penteken megyek haza, akkor veszem majd at az autot, ha minden jol megy! egy het mulva tobbet tudunk majd, megfogom irni! :)
Imádom az ilyet, amikor az ismerősök ilyen kurva hozzáértők a témához...
Nyugodtan megveheted, imádni fogod, és nem lesz semmi baja, nekem is majdnem ilyen van, 200e km, se a dsg, se semmi más nem szar (kivéve az adblue-t, de az nálad nem lesz)
Sziasztok, Korábban többféle VW járművet használtam többnyire elégedetten, majd jópár évig "típuselhagyó" voltam, idén viszont szeretnék visszatalálni a márkához.
B7 Passat DSG a kiszemelt, 2.0 CRTDI, és csupa rémhíreket hallok erről e típusról. Ez 2012-es évjárat, van benne 78000 kilóméter, magyarországi.
Egy márkakereskedésnél áll, és lehet, hogy túl parás a szervízvető és az eladó, ismerősök is ráadásul, de úgy féltek ettől a típustól mint a tűztől. Már a kulcsot is úgy adták oda, hogy ebben DPF szűrő van, nagyon vigyázz vele! Tényleg ekkora kockázat egy ilyen autó? Mennyibe kerül konkrétan a DPF csere, valóban minden autóban elromlik ez?
Másik kérdés a DSG, erről is rémhíreket hallottam, miszerint mindenkinek tönkremegy benne a computer és milliós összeg javítani?
Utolsó kérdés: 90.000 szervízzel riogatnak, hogy arra is rámegy a gatyám.
Nekem ezek kicsit túl dramatizálltnak tűnnek, tudnátok néhány tapasztalatot, árat adni, illetve ha gond van kihez lehet és érdemes márkaszervízen kívül fordulni?
VW 2.0 TDI olajpumpa hiba(lehet az imbusz tengely,mert csak 0.3bart nyom a szivattyu,,,ja es elément a fekszero is,tandempumpara valakinek otlete? koszonettel, esetleg alkatrész is erdekel,vagy aki amr cserelt olajszivattyut fogaskerekesre..
Úgy néz ki sikerült a turbó felújítás,bár ez majd pár ezer km múlva fog kiderülni,de most egész jó hangja van a motornak (most már nem hallom a turbót mint eddig,csak a lefúvást)jobban nem megy,de szarabbul sem.
Ezután vigyázok a gépre mint a szemem fényére :) hisz mióta nálam van kapott 4 új pd elemet,kézifékkapcsolót(azóta nem ragad a kézifékem),kicseréltük az olajpumpa hatszög tengelyét és most a turbó. Jöhet még valami? :) Bár ahogy én használom nem igen fogja magát összefosni.
Eljutottam az elhatározásig, hogy gyári horgot tegyek 2011-es CRTDI DSG-s Passat kombimra. Műszakit meg tudom oldani. A gyári, az Westfalia márkájú horog.
- Tudna valaki cikkszámot a horogra, kibillentésére, elektronikájára (J345 utánfutó-felismerés vezérlőegység), mert nekem az ETOS csak 2007-ig van :-(
- Valamint ismertek-e olyat, akit mertek ajánlani, aki szakszerűen tudná felszerelni, beleértve az elektronikát is, vezérlőtanítást...
- Esetleg azt sem bánnám, ha tudnátok komplett bontott horgot hozzá...