Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dohonyiz Creative Commons License 2004.08.06 0 0 9401

Sziasztok!

 

Na, ma majdnem ráfáztam a ráérősségemre.......Jöttünk Kecskemét felé az 5-ös főúton, és már Pesten láttam, hogy a piros jelzés tetején van az üzemanyagszint-jelző. A kis kút még nem égett, mondom, akkor így még leérek Kecskemétre.......

 

Hát elértem Dabas-Sáriig, elkezdett folyamatosan égni a kútlámpa, benzinkút meg sehol. Jövök-jövök, egyre inkább éreztem, hogy ebből gond lehet, elkezdtem "sprórolni" a benzinnel, nyomtam a gázt, engedtem gurulni, és így tovább, míg végül elértünk a Lajosmizsei elágazáshoz, és végül megpillantottuk a MOL kút oldalát, begurultam, és teletankoltam. Itt jött a döbb.....kicsi híján 49 liter ment az 50 lityós tankba......kicsit későn jelzett a lámpicsku, nem?

 

A múltkor amikor pislogva, de kigyulladt, akkor 42 litert tankoltam........

 

Hogy is van ez? :-)

 

Zoli

sP Creative Commons License 2004.08.06 0 0 9400
Köszi a választ, akkor nem élem bele magam, csak erősen reménykedek. :-) A váltózár már bent van, titan-dipol. Jó pihenést!
Előzmény: tocsesz (9399)
tocsesz Creative Commons License 2004.08.06 0 0 9399

Hello!

 

Engem az átvétel napján (júli. 15) felhívott, hogy menjek egy órával később, mert még nem kapta meg a rendszámot. Később mentem és addigra már minden rendben volt, átvehettem az autót. Persze ez még nem jelent semmit, ne éld bele Magad, de van rá esély, mert a rendszámot csak akkor adják ki a forgalmival, ha minden mást elintáztek. Kérdés, hogy beszerelték-e már a váltózárat? Milyen zár? Beer Press Lock vagy titán-dipol?

Mindenkinek ajánlom a Press Lock-ot, nagyon jó, az előző autómban "tüskés" zár volt, ez kényelmesebb és esztétikusabb is, bár igaz drágább is.

 

Megyek 3 hét szabira! Mindenkinek balesetmentes Thalicskázást kívánok, akik szintén nyaralni mennek azoknak jó pihenést és kellemes időt!

 

tocsesz

Előzmény: sP (9398)
sP Creative Commons License 2004.08.06 0 0 9398
Sziasztok! Kedden írtam alá papírokat a kereskedővel, mert megjött az autó. Az üzletkötő azt mondta, hogy üzmebe helyezés, váltózár beszerelés stb... kb. keddig meglesz, de legkésőbb jövő hét csütörtök az átadás ideje. Miután türelmetlen vagyok már, ma felhívtam, hogy mit tud mondani. Olyan volt a hangja, mint aki azt nem tudja hol áll a feje. Vmi olyasmit mondott, hogy egy körül tudja megmondani, hogy megkapják-e ma a rendszámot és majd hív. Kérdés: ha a rendszámot megkapják, az azt jelenti szerintetek, hogy ma el lehet hozni az autót? De jó lenne! :-)
vizs Creative Commons License 2004.08.06 0 0 9397
Jó-jó, de azért mégis...
Előzmény: v__tibor (9395)
boszi70 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 9396
Persze ilyen meghibásodások minden típusnál vannak, még a megbízható japán márkáknál is, csak a százalék nem mindegy, és hát az aki kifog egyet a meghibásodási százalékokat növelőkből az biztos nem erősíti a márka hírnevét. Remélem nekem azért lassan sikerül kihevernem, bár kísértetiesen egyformán kezdődnek ezzel is a bajok. Sajnos a jövöhéten vinnem kell szervizbe.
Előzmény: Tongi3 (9392)
v__tibor Creative Commons License 2004.08.06 0 0 9395
Az egy 80 pacis Clio (hosszabb áttételekkel) ...
Előzmény: iMre (9394)
iMre Creative Commons License 2004.08.06 0 0 9394

Ugy ez csak egy eliras, hogy a 3,7 az atlag ... ezek szerint neha 3.0-t fogyaszt :)

Ha nem eliras akkor elsirom magam, hogy miert nem gyujtottem meg egy kicsit, hogy kijojjon a diesel.

Előzmény: Köny (9382)
csipeti Creative Commons License 2004.08.06 0 0 9393

Köszi!

Minden gond nélkül sikerült kicserélni az izzót, csak tegnap nem voltam netközelben.

 

Az abalkmosótartályra nekem kétkomponensű epoxi gyantát javasoltak. Aztán szépen lassan minden ötlete kipróbálok ami csak jött. Egyetlen gond, hogy minden bizonnyal össze kell a tarályt és a szivattyút gyógyítanom. Szóval mindenkinek köszi az ötleteket!

Előzmény: kukucs33 (9377)
Tongi3 Creative Commons License 2004.08.06 0 0 9392

Boszi70-nek.

 

Natalia vásárlása elött, használt autó vásárlásában is gondolkodtam. A keresgélés közben volt egy Salgótarjáni tulaj, aki a két éves diesel Tháliáját hírdette. Ő aztán használta az autót. Két év alatt 120 e. km.-tert rakott bele. A tulaj elmondása szerint csak a kötelező szervízen vett részt. Egyetlen hiba sem merült fel nála a két év alatt. Egyéb iránt ez is megerősített abban, hogy Táliát kell vennem.

 

Meghibásodásról annyit. A szomszéd házból egy Astrás annyit mondott nekem, mikor láttam szállító trélerről lerakni az autóját, hogy az eddigi 100 e. km.-ből a felét meghibásodás miatt szállítani kellett a kocsiját.

 

Tongi.

boszi70 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9391
Örülök, hogy azért ilyet is lehet olvasni. Remény hal meg utojára. Kop-kop-kop. (hol lesz az én autóm már 120.000 km után? És én aztán rendesen kímélem!)
Előzmény: FIFTY (9387)
boszi70 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9390
Hát nekem is sokan felajánlották, hogy íly galád módon szereznek disztárcsát a megkátyúzott törött helyére, de köszöntem szépen. Inkább megragasztottam ,  és visszatetettem a törötett -egyelőre- ,  mert én is sajnáltam szegényt tárcsa nélkül. Gusztustalan aki dísztárcsát lop.
Előzmény: virgoncz023 (9386)
boszi70 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9389
Ja"! És nő létemre sem kéne! Még ha azt mondják, hogy hűde szép! Lásd bicikli (azért a fiam 20"-os bicije már a thaliába sem fér be :(((( )
boszi70 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9388

Ez jó, mert napok óta Készülők a szomszéd csere c3-asukat "letesztelni" . (szervizben kévő c5 helyett kapták). Egyébként teszteltettem velük a thaliát, és az eredmény: erős közepes. A 6,5 millás c5-höz képes nem rossz.

Előzmény: IOA (9378)
FIFTY Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9387

Hi!

 

 A klímás dCi-nél "nőgyógyászi" alkatot és mentalitást igényel az izzócsere; viszont ebből az objektumból nem jössz ki hámsérülések nélkül!

 

Más : Az én járgányomban 40.000 km van 2002 októbere óta -kopp, kopp, kopp - különösebb gond nékül. Igaz én 90 %-ban sztrádán (~50 %) és országúton (~40 %) autózok; nem kímélő üzemmódban, ami a tempót illeti. Fogyi klímával: 4,8 - 5,2; attól függően, mennyi volt a "sztrádatempó". 

 

DEEEE a napokban találkoztam egy néhány hónappal idősebb testvérrel; amelyikbe építkezési váll. tulaja már belepaszírozott 120.000 km-t. Szemmel láthatóan nem "családkedvence" ellátmányban részesül a Thali; hanem ...ami belefér. Most azért került a szervíz elé, mert valamelyik motortéri elektrodugalja kilazult; a főszerelő a parkolóban egy mozdulattal felélesztette a járgányt, le sem került a műhelybe.

 

Ez azért jó jel!!

 

Előzmény: kukucs33 (9377)
virgoncz023 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9386

Üdv!

Ma reggelre lelopták a kisautómról a négy rönyós dísztárcsát :-((

Kissé bután néz ki most a gép a fekete acél felnikkel, főleg az elsők a fekete "fékpor" miatt... :-)

Titokban számítottam rá, hogy 1x ez lesz, hisz utcán éjszakázik a lelkem...na mindegy, majd nézek rá valami pofás, olcsó műgagyit...

 

Soha ilyet nektek!

 

 

v.

 

vidia1 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9385
Ne felejtsétek el a -300 liter csomagtartót sem. A citroen púpját nem igazán lehet pakolni.
Előzmény: mynames (9380)
Biovadász Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9384
Olyankor tölti a tankot. :)
Előzmény: vizs (9383)
vizs Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9383

Szia Köny!

 

Az átlagfogyasztás ennyi? Akkor mennyit fogyaszt országúton 90-es tempónál?

Előzmény: Köny (9382)
Köny Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9382

Hi!

 

Nekem 1,5dCi Cliom van (82 lóerő), ennek az átlagfogyasztása 3,6-3,7L/100km klímával.

 

Most jöttem haza Tunéziából, ott rengeteg Thalia és Clio van, de ott a Thaliát is Clionak hívják, ez a felirat is van rajtuk.

 

Üdv.

 

Köny

Előzmény: dormoci (9355)
IOA Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9381
Persze akció a Citroennél is van: például az említett példány 3,2 milla volt, szintén metálfény és még ABS is van benne, tehát különbség van, de nem olyan drámai. Személy szerint nekem a csomagtér, ami pótolhatatlan. A gyerek 16' os biciklije még pótkerekekkel is simán eltűnik benne, míg a C3-ba csak a kalaptartó eltüntetésével lehet bevariálni valahogy.
Előzmény: mynames (9380)
mynames Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9380

Hi!

 

Teljes mértékben értem amit mondasz az autók jellegéről, két kb. hasonló autó ugyanolyan felszereltséggel. Nekem is tetszik a C3! Azonban ma Magyarországon a materiális tényező kiemelt fontosságú, és ha a formától eltekintünk --ami szubjektív-- és az általad leírtakhoz hozzáteszük ezt is:

http://www.citroen.hu/akciok.htm és, hogy a Thalia 1.5 dci 2.675.000 (akcióban)+65000 metál akkor 3.490.000-2.740.000= 750.000 HUF ! ez rengeteg!

ÖregMackó Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9379
És a C3 3 és félmilliója az smafu a Thália 3 milliójához képest?
Előzmény: IOA (9378)
IOA Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9378
Tegnap volt alkalmam atyám új C3 Hdi-jét vezetni, az élményeket megosztom veletek:

A motor karakterisztikában szinte ugyanaz, a vezetési élmény mégis más. A C3 ugyanis teljesen idióta biztos, kimarad az a technika közeli érzés, hogy része vagy a hajtásláncnak. A (kézi)váltón egyáltalán meg sem érezni, hogy éppen mit csinál a motor, nem bólogat, nem gondolkozik az 5. bevételén, egyszerűen úgy működik, mint egy joystick. Hirtelen gázadásra és elvételre nem bólint a kocsi, azonban nem is reagál olyan érzékenyen. Viszont a fokozatok érezhetően hosszabbak, mint a Thalián, városban például nem is érdemes négyesbe kapcsolni. Ez a kigyorsításnál előny, ugyanakkor 80 fölött már nem tűnik olyan erősnek a kocsi, 80 alatti előzésnél sem árt hármasba visszatenni. A kormányon mindenféle idegesítő bütykök vannak, és mintha 50 fölött eltűnne a szervó: 80-nal bevenni egy szűkebb kanyart komoly fizikai erőt igényel, viszont a stabilabb kormány jól jöhet 140 fölött. (Szerintem a Thaliánál ilyen nagy sebességnél növeli a bizonytalanság érzését, hogy nem érzek visszahúzó erőt a kormányon.)

Összességében döntetlenre értékelném az összehasonlító házi tesztemet. Üdv:

kukucs33 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9377

Csipeti

Meglestem az izzócserét - jól emlékeztem, tényleg nem bonyolult :-)

 

Tehát:

- Meg kell ragadni az izzó műanyag részét, ami szabadon áll, minden burkolat nélkül.

- Fordítani kell rajta kb 1/3 fordulatot. (amolyan bajonett-zár szerű a rögzítés)

- Ekkor az izzó kihúzható a motortér irányába, de a teljes eltávolítás előtt le kell kapcsolni az elektromos csatlakozót.

-Új izzóra rákapcsolni a vezetéket. (közben az izzó üvegét nem szabad megfogni, szigorúan csak a műanyagot!!)

-Behelyezni a likba.

-Kb egyharmad fordulattal rögzíteni, úgy, hogy a csatlakozó lefelé álljon.

-KÉSZ, lehet kipróbálni :-)

 

Ez az első szériás Thalicsokra vonatkozik, újabb modellekkel rendelkező márkatársak ne kapjanak a szívükhöz!  ;-)

Előzmény: csipeti (9348)
mynames Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9376

Hi!

 

Az 1.5 dci-nél nem találasz jobb ár/érték arányú autót. Ha a formával elégedett vagy akkor csak ezt. Én még most járatom, 500 km-nél járok, 2500 fölé csak 1-2-szer pörgettem. Most ~4.2-t fogyaszt. A kivitelezés minősége hibátlan. A Renault D. P-nél még  tart az akció, valószínű alize, mert tegnap kaptam egy szórólapot amin az áll, hogy: "...ajándék klima és 125.000 Ft kedvezmény." De ez csak a dci-re vonatkozik.

dormoci Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9375

Szia Zoli! Igen, nálam egyoldalon / jobb/ van, és egy picit nagyobb, Joe

Előzmény: dohonyiz (9374)
dohonyiz Creative Commons License 2004.08.05 0 0 9374

Dormoci!

 

Egyébként ilyenekre gondoltál fényezési hibaként?

Kinek ilyen még?

 

Zoli

 

 

Csomi bal oldal

 

 

Csomi jobb oldal
Előzmény: dormoci (9355)
Tongi3 Creative Commons License 2004.08.04 0 0 9373

Sziasztok!

 

A kötelezőről annyit, hogy mikor megtudtam a gépkocsi átvételének konkrét dátumát, egy nappal elötte elmentem a biztosítóhoz, ahol a szerződésen szereplő alváz és motorszám alapján megkötöttük az új biztosítást. (Nem kell hozzá a rendszám, azt ráér utólag bejegyeztetni a tulaj.) Így elkerültem azt a kellemetlenséget, hogy az értékesítő a helyi biztosítóssal összejátszva befolyásoljon a döntésemben.

 

Meg is lepődött a Natáliát átadó, mivel érezhetően előre lesakkozták a játszmát a biztosítóssal. A váratlan körülmény hatására mint az átvételt akadályozó tényezőnek előálltak a casco-val is, de mint készpénzzel fizető körberöhögtem az erölködésüket.

 

Persze mindennek az volt az előzménye, hogy az előleg fizetésekor megkérdeztem az autókereskedőnél lévő biztosítóst, hogy a meglévő bonuszom érvényesítéséhez milyen papírokra lesz szükség. Erre azt a választ kaptam, hogy hozzak erről igazolást a jelenlegi biztosítómtól. Na ne. Hiszen, ha oda megyek az igazolásért akkor már meg is köthetem a szerződést. Végül így is tettem.

 

Hát ennyit az én általam kötött kötelező biztosítási szerződés történetéről.

 

Sziasztok!

 

Tongi!

Biovadász Creative Commons License 2004.08.04 0 0 9372
Nah, így néz ki annak a hozzászólása, aki részletekben irogat telefonok miatt. De azért kihámozható. :)
Előzmény: Biovadász (9371)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!