Igen, átlagban ennyi, de én hosszabb távokon járok. 90-nél most hirtelen nem tudom mennyi, ezt meg kéne nézem a fedélzetin, ha délután megyek, majd beírom ide.
Tegnap voltunk 30k-s szervizen a Thaliánkkal. (2002-es 1.4 16v) Szegeden a Molnár Autóházban. 29385 Ft volt a végösszeg (munkadíj, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, azbeszt tömitőanyag, nyári szélvédőmosó - balga módon ezzel nem töltöttem fel :-) )
Plusz egy igéretet kaptam, hogy a szivárgó kormányszervos problémámat jelentik a RH felé, és a jövő héten értesítenek, hogy kijavítják-e ingyen, vagy sem. Bár szerintem ennek nem volna szabad kérdésesnek lennie...
Ma éjjel indulunk Horvátországba autóval, kíváncsi vagyok, hogy teljesít!
Na, ma majdnem ráfáztam a ráérősségemre.......Jöttünk Kecskemét felé az 5-ös főúton, és már Pesten láttam, hogy a piros jelzés tetején van az üzemanyagszint-jelző. A kis kút még nem égett, mondom, akkor így még leérek Kecskemétre.......
Hát elértem Dabas-Sáriig, elkezdett folyamatosan égni a kútlámpa, benzinkút meg sehol. Jövök-jövök, egyre inkább éreztem, hogy ebből gond lehet, elkezdtem "sprórolni" a benzinnel, nyomtam a gázt, engedtem gurulni, és így tovább, míg végül elértünk a Lajosmizsei elágazáshoz, és végül megpillantottuk a MOL kút oldalát, begurultam, és teletankoltam. Itt jött a döbb.....kicsi híján 49 liter ment az 50 lityós tankba......kicsit későn jelzett a lámpicsku, nem?
A múltkor amikor pislogva, de kigyulladt, akkor 42 litert tankoltam........
Engem az átvétel napján (júli. 15) felhívott, hogy menjek egy órával később, mert még nem kapta meg a rendszámot. Később mentem és addigra már minden rendben volt, átvehettem az autót. Persze ez még nem jelent semmit, ne éld bele Magad, de van rá esély, mert a rendszámot csak akkor adják ki a forgalmival, ha minden mást elintáztek. Kérdés, hogy beszerelték-e már a váltózárat? Milyen zár? Beer Press Lock vagy titán-dipol?
Mindenkinek ajánlom a Press Lock-ot, nagyon jó, az előző autómban "tüskés" zár volt, ez kényelmesebb és esztétikusabb is, bár igaz drágább is.
Megyek 3 hét szabira! Mindenkinek balesetmentes Thalicskázást kívánok, akik szintén nyaralni mennek azoknak jó pihenést és kellemes időt!
Sziasztok!
Kedden írtam alá papírokat a kereskedővel, mert megjött az autó. Az üzletkötő azt mondta, hogy üzmebe helyezés, váltózár beszerelés stb... kb. keddig meglesz, de legkésőbb jövő hét csütörtök az átadás ideje.
Miután türelmetlen vagyok már, ma felhívtam, hogy mit tud mondani. Olyan volt a hangja, mint aki azt nem tudja hol áll a feje. Vmi olyasmit mondott, hogy egy körül tudja megmondani, hogy megkapják-e ma a rendszámot és majd hív.
Kérdés: ha a rendszámot megkapják, az azt jelenti szerintetek, hogy ma el lehet hozni az autót?
De jó lenne! :-)
Persze ilyen meghibásodások minden típusnál vannak, még a megbízható japán márkáknál is, csak a százalék nem mindegy, és hát az aki kifog egyet a meghibásodási százalékokat növelőkből az biztos nem erősíti a márka hírnevét. Remélem nekem azért lassan sikerül kihevernem, bár kísértetiesen egyformán kezdődnek ezzel is a bajok. Sajnos a jövöhéten vinnem kell szervizbe.
Minden gond nélkül sikerült kicserélni az izzót, csak tegnap nem voltam netközelben.
Az abalkmosótartályra nekem kétkomponensű epoxi gyantát javasoltak. Aztán szépen lassan minden ötlete kipróbálok ami csak jött. Egyetlen gond, hogy minden bizonnyal össze kell a tarályt és a szivattyút gyógyítanom. Szóval mindenkinek köszi az ötleteket!
Natalia vásárlása elött, használt autó vásárlásában is gondolkodtam. A keresgélés közben volt egy Salgótarjáni tulaj, aki a két éves diesel Tháliáját hírdette. Ő aztán használta az autót. Két év alatt 120 e. km.-tert rakott bele. A tulaj elmondása szerint csak a kötelező szervízen vett részt. Egyetlen hiba sem merült fel nála a két év alatt. Egyéb iránt ez is megerősített abban, hogy Táliát kell vennem.
Meghibásodásról annyit. A szomszéd házból egy Astrás annyit mondott nekem, mikor láttam szállító trélerről lerakni az autóját, hogy az eddigi 100 e. km.-ből a felét meghibásodás miatt szállítani kellett a kocsiját.
Örülök, hogy azért ilyet is lehet olvasni. Remény hal meg utojára. Kop-kop-kop. (hol lesz az én autóm már 120.000 km után? És én aztán rendesen kímélem!)
Hát nekem is sokan felajánlották, hogy íly galád módon szereznek disztárcsát a megkátyúzott törött helyére, de köszöntem szépen. Inkább megragasztottam , és visszatetettem a törötett -egyelőre- , mert én is sajnáltam szegényt tárcsa nélkül. Gusztustalan aki dísztárcsát lop.
Ez jó, mert napok óta Készülők a szomszéd csere c3-asukat "letesztelni" . (szervizben kévő c5 helyett kapták). Egyébként teszteltettem velük a thaliát, és az eredmény: erős közepes. A 6,5 millás c5-höz képes nem rossz.
A klímás dCi-nél "nőgyógyászi" alkatot és mentalitást igényel az izzócsere; viszont ebből az objektumból nem jössz ki hámsérülések nélkül!
Más : Az én járgányomban 40.000 km van 2002 októbere óta -kopp, kopp, kopp - különösebb gond nékül. Igaz én 90 %-ban sztrádán (~50 %) és országúton (~40 %) autózok; nem kímélő üzemmódban, ami a tempót illeti. Fogyi klímával: 4,8 - 5,2; attól függően, mennyi volt a "sztrádatempó".
DEEEE a napokban találkoztam egy néhány hónappal idősebb testvérrel; amelyikbe építkezési váll. tulaja már belepaszírozott 120.000 km-t. Szemmel láthatóan nem "családkedvence" ellátmányban részesül a Thali; hanem ...ami belefér. Most azért került a szervíz elé, mert valamelyik motortéri elektrodugalja kilazult; a főszerelő a parkolóban egy mozdulattal felélesztette a járgányt, le sem került a műhelybe.
Persze akció a Citroennél is van: például az említett példány 3,2 milla volt, szintén metálfény és még ABS is van benne, tehát különbség van, de nem olyan drámai. Személy szerint nekem a csomagtér, ami pótolhatatlan. A gyerek 16' os biciklije még pótkerekekkel is simán eltűnik benne, míg a C3-ba csak a kalaptartó eltüntetésével lehet bevariálni valahogy.
Teljes mértékben értem amit mondasz az autók jellegéről, két kb. hasonló autó ugyanolyan felszereltséggel. Nekem is tetszik a C3! Azonban ma Magyarországon a materiális tényező kiemelt fontosságú, és ha a formától eltekintünk --ami szubjektív-- és az általad leírtakhoz hozzáteszük ezt is:
http://www.citroen.hu/akciok.htm és, hogy a Thalia 1.5 dci 2.675.000 (akcióban)+65000 metál akkor 3.490.000-2.740.000= 750.000 HUF ! ez rengeteg!