Igértem első benyomásokat, tapasztalatokat az autóról.
Összeségében: jó választás volt a púpos.
Fogyasztás: 1.4 16v bejáratás alatt, némi város, több orrszágút, autópálya, néha klímával 7,3. Nekem tetszik. (Főleg az előző autómhoz képest, a 2.8-as motorjával.) De egyébként is jó.
Menettulajdonságok: egyeleőre nem húzatom, pedig kellene, ahhoz hogy "menjen". De érzésre nem lesz ez rossz. Csak legyek már túl az 1000 km-en. :)
Futómű: lágy, de ettől kényelmes még a Thököly úton is. És különben sem kell sportautóként viselkednie.
Ami tetszett:
Nagy hely elől, hátul, irdatlan méretű csomagtér.
Ülés, kormány jól állítható. Feleségem is, én is megtaláljuk a kényelmes helyzetet a vezetéshez.
Nagyon jó a klíma teljesítménye.
Nem zörög, nem csörög, nem csattog, nem nyikorog. (Még a kuplung sem). Remélem így is marad.
Ami nem:
Nehezen szoktam meg, hogy a váltókar gázadásra-elvételre ugrál. Jelentősége nincs, csak zavaró (volt).
Sem a gyár sem a szerviz nem fejezte be az autót. Két alkalommal találtunk "hibát" a motortérben. Előszőr a fékfolyadék tartályon nem volt rajta a visszajelző érzékelője, csak lógott a levegőben. Másodszor azt vettük észre, hogy a szervóolaj tartálya nincs becsúsztatva a sínjébe. Különösebben nem tudott mozogni a csövek miatt, de jó lett volna, ha ezt valaki előttem észreveszi.
És egy kérdés:
Biztos, hogy 50 literes a tank?
Amikor a szalonból elhoztam meg se mozdult a mutató, égett a lámpa, és így ment bele 40,2 liter.
Második tankolásnál kicsivel volt piros felett a mutató, így 35 liter ment bele.
Több, mint tíz literes tartalékkal dolgozna a púpos? Tényleg olyan, mint a teve. :-)
Szia! Gratulálok az új Thaliádhoz. Egész kormányt lefedő kormányzárként az Autolok 2000-et tudom ajánlani. Ebben a kategóriában az egyik legjobb, ha nem a legjobb. www.autolok.hu és a kiskereskedők jegyzékéből választhatsz. De időnként a Corában is szokott lenni. Ár kb. 20ezer köröl szór. üdv: Vulkán
én is épp horvátországban voltam egy hetet, odafele kb 3óra araszolgatást belevéve az átlafogyim 7,2 liter szemben a te 6 litereddel... én is 1.4 8V oasis, és nem tudom miért e nagy különbség ?! vagy a tied 16 szelepes?
"Mentségükre" legyen mondva, hogy mindenki a saját autóját ismerheti a legjobban, s ha ez párosul egy kis szakmai hozzáértéssel, nagy előnyt jelenthet velük szemben. Ha másért nem azért, mert a sebedben maradhat jónéhány ezres ... :-)))
Csak dynamique felszerelésben volt kapható a Thalia II indulásakor, s ezen felszereltség kivonultatásával az 1.6 is eltünt ... tudtommal picit erősebb volt a motor mellett többek közt a futóműve és a papucsai is 185-ösek voltak gyárilag.
Ja ne. Ajánlom mindenki figyelmébe a megan klub oldalán http://www.meganeklub.hu/ rendszertelenül működő irányjelző esetét a technikai információk/ hibák –megoldások rovatban. Nem írtam de ebben a szervizben történt. Azóta még egyszer próbálkoztam akkor a lambda szonda jelzet hibát, ki akarták cserélni, (42 ezer Ft) nem engedtem. Otthon egy kis contak spray segítet.
Valószínúleg nem tudod az mp3-s fejegységedet a kormányról vezérelni, a rokonomnak egy Megane-ban egy Pioneer a Pioneer által gyártott átalakítóval sem jött össze (még jó, hogy visszavásárolták, kb. 15 ezresbe kerül :-) ), így én meg sem próbáltam a Thaliámban.
Hali Nagya!
Az se rossz!:))
A fékeket azért ajánlatos megnézni, mert a szerelő kb. 30-40 percet bíbelődött a négy fék/munkahenger(?) tisztításával és beállításával, majd a végén egy nagy doboz renyós tisztító/kenő vmit fújt még rá.
Ja, az 5W-40-es nafta a gépkönyv szerint ajánlot, de a hozzáértők szerint túl "híg" a kis dCi-be!
Üdv Harry
Persze, nem titok!:)
Renault Dabas, Újvári '98 Kft.
06 29/362-062
Nagyon rendesek és szakmailag is rendben vannak.
Akinek megér egy kis Thalicskázást, annak őszintén ajánlom!
Javítom magam: nem a hűtőrácsot tisztították, hanem a hűtőradiátort.
"2. a dci motor zajosságához senki? Ok, akkor majd oda állok vki mellé..."
Hát, azért az mégis csak egy olajkályha...
Engem pl a régi kocsim után nagyon zavar, hogy nincs motorhang, eddig nem kellett olyasmivel foglalkoznom hogy "műszerfal", mert a fordulatszámot és a sebességet is hallottam. No meg az egész környék is hallotta, de ez már más dolog... :)
Megnéztem az utastéri szűrőt. Nekem nem kell kivágni, gyárilag levehető a teteje. hatlapfejű önmetsző csavarral van rögzítve. Persze szűrőbetét nem volt benne. Minden egyszerre nem lehet.