nekem is ZX-em van, szinten 92 -es nálam is idönként magas az alapjárat, ez általában akkor van ha bemelegszik a motor, (legalábbis nállam) kora elelnére jo állapotban van :)
Konkrétan a csomagtartó gáz-teleszkóp (vagy mi a nyavajának hívják) kellene, a világítás kapcsoló, mert nem marad bekapcsolva a reflaktor, illetve a hátsó ablaktörlőm nem működik, de vizet sem spriccel (ha egyáltalán szokott), így azt is lehetne cserélni! Nyárigumi, kalaptartó gumi, és minde extra nyalánkság érdekel:D
Amúgy az enyémben egy vadonat új 56 Ah-a akksi van, az remélem az 1.4-es motor mellett elég.... Vagy valakinek más tapasztalata van?
Egyébként mondtam már, hogy nagyon meg vagyok elégedve vele a 19 éve ellenére? Mondjuk állítólag magas az alapjárata... (nektek mennyi szokott lenni?)
Ha esetleg nem tudod elérni bitangjanko-t vagy nincs neki megfelelő alkatrésze, akkor kérdezhetsz tőlem is, mert 2-3 ZX-et elbontottam, van pár alkatrész hozzá. (mind 5 ajtós volt)
Helló! Engem érdekelne pár alkatrész! Pl. a csomagtartó-gázrugó (vagy mi a nyavaja az), világítás kapcsoló (nem marad bekapcsolva a reflektor), a napi km számláló nem működik, ha arra is van megoldásod, akkor örömmel venném esetleg azt is, illetve a hátsó ablaktörlőm nem megy egyáltalán. :D Egyéb dolgok is érdekelnek majd, hátha egyszer szükség lesz rá!!!
Ha nehéz üzemben (pl. taxi, nagyon sok városi használat, stb.) van használva az autó, akkor 80e, ha normál üzemben (több pálya, de pálya és város vegyesen) akkor meg 120e.
valamiért nem működik a vészvillogóm... ha benyomom, akkor csak egyet-egyet kattan a relé, de nem villog semmi, kikapcsolva az indexek rendben működnek. Javítható a vészvillogókapcsoló szétszedésével, vagy csak a csere segít? Vagy van valami franciás "csavar" a rendszerben?
A másik érdekes dolog...
eddig akármilyen lassan engedtem ki a kuplungot, mindig rántgatott-dobált a kuplung. A héten utánfutóztam és egy emelkedőn felfelé elindulásnál sikerült kicsit "megégetni" a tárcsát. Érdekes módon azóta nem csinálja a kuplungkiengedésnél a dobálást, rántgatást...
Ez mitől lehetett? olaj került rá a motor hátsó, vagy a váltó első szimmeringe miatt?
A váltó 5. sebességben eléggé hangos, lehet ezzel valamit kezdeni?
Alapvetően sok gond nincs vele, pár apróság talán.
Az egyik az, hogy időnként a hátramenetet nehezebben veszi be, egy kicsit érzékkel kell bánni vele.
A továbbiakban is apróságok: a kalaptartó visszahúzója gyorsan elfárad, a műszerfal világítása és a kezelőszerveké kiég, ehhez sajnos ugye szét kell szedni mindent, hogy ki tudd cserélni.
Sziasztok . Szomszéd forumról vagyok, van egy 112 kw os Mi 16 os motorom 1998 cm váltóval együtt. Jó a bx be . 11.8 kompresszióval. Emailbe jelezzetek. Adatlapomon van
Sajnos az én kódom még nem érkezett meg, a fiúknál meg nem voltam azóta. :-( Nem felejtettem el, a papír nálam van mindig, ha bemegyek valamiért, akkor rákérdezek.
Benzinszivattyút cseréltem a bölcsöde előtt az utcán a hásó ülés helyén gubbasztva, miután már pár napja ott esett kómába az autóm.
Bosch volt benne, nem tudom még az eredeti-e, ha igen, akkor azért szépen teljesített. Végelgyengülés: szénkeféi csutakra kopva, a kommutátor 2mm mélyen berágódva. Gyakorlatilag egyik pillanatról a másikra állt meg, nem nagyon volt előjele.
Nem lehet annyira kevés a víz, hogy a hőmérő gombát csak néha éri el?
Nekem egyébként annyi vízkő volt a blokkban mikor szétszedtem, hogy kb 2 gyermek homokozóvödör megtelt volna vele. Ilyen miatt is szarakodhat.
Próbáltad már testre tenni a hőmérőgomba vezetékét? Akkor elvileg véghelyzetbe kell kitérni a műszernek. Nem pontos vizsgálat, de hibakeresésben segíthet.