8 szelepes csak sajnos. Nem a teljes Horvatorszagi uton mertem a fogyasztast.
Pestrol indulassal Karlovac utan tankoltunk az elso kutnal. Ez kb 400 km-es szakasz
es itt meg nem volt dugo. Nekunk odafele szerencsere csak 1 ora dugo volt Karlovac utan es Split elott kornyeken. De visszafele mar kerultuk az autopalyat es az 1-es fouton jottunk ami sokkal jobb. Nincsenek kapuk es lehet hajtani rendesen. Szulok
Twingoval voltak, ugyanezen a 400km-es szakaszon nekik a 16v 1.2-es Twingoval
5 literes fogyasztas jott ki. Szoval elegge orultem a 6 literes eredmenynek.
kérdésem az lenne feléd, hogy te ugy ceasar immot (vagy riasztót) rakattál ha jól emlékszem, és, hogy mik a tapasztalataid (a beszereléssel is). Most beszéltem egy XVIII. k-i céggel és jövő héten vinném berakatni. bocsánat csak nincs már időm visszaolvasni!
Más. Motorelektronikát védeni... Ha arra a kis számítógépes dobozra gondolsz, akkor azt remekül körbe lehet szegecselni pop szegeccsel. Befúrogatva azt is le lehet szedni, de kicsit macerás.
Csak hétvégén tudom megkeresni az A2-t, de mindenképp megnézem, hogy mit írtak. Persze igaz, hogy a jobban védettebbet otthagyja a tolvaj. Azonban akinek a légzsák kell annál lesz flex is. Akinek pedig az autó, az rendelésre dolgozik, tehát motortípus, szín felszereltség adott! Ha pont egy ilyen mellett állsz akkor tényleg nem védettebbet választják.
Cobra riasztó. Két első ablak B oszlop felöli sarka. A nem profi kis kölkök feleslegesen ne szenvedjenek, mert a belső mozgásérzékelő úgyis megszólal, ha az ablakot betörik.
Apropó, mivel itt nagyon népszerű a váltózár, fel merek tenni egy off-féloff kérdést:
A védelemre figyelmet felkeltő matrica az ablakon.
Feltettétek vagy sem, jó ha látja a sötét oldal előre, hogy mivel találkozhat, ezzel megadjuk-e az esélyt a felkészülésre, vagy éppen elkerülhetnénk azt, hogy a zárat törnek/ablakot zúznak és csak utána koppannak.
És ha felragasztottátok, akkor ti hová ragasztottátok?
Csak erről és semmi másról nem szól a védekezés. Levédeni úgy, hogy legyenek sokkal könnyebb célpontok. Thalia-ból sok van, a tolvajnak csak egy kicsit kell odébb mennie.
A múltkor pont ezen mosolyogtam, amikor beálltam a Tesco parkolóban egy "tesó" mellé, ugyanolyan színű és típusú ( királykék 1.4 16V) volt, mint az enyém, de se váltózárat, se riasztót nem láttam benne. Na, mondom, akkor most biztonságban van az enyém.....:-)))
"A teljes kormányt letakaró autolok-os zárhoz: nem olyan rég volt valamelyik auto2 ujságban a tesztje. Nem akarlak elkeseríteni de úgy emlékszem kb. 1.5-2 perc alatt vágták fel kis"
Kicsit több volt időben, ha jól emléxem, viszont tedd hozzá azt is, hogy mindezt műhelyben követték el és nem egy kocsi belsejében, ami azért nem ugyanaz, aki szerelt már bármit az tudja. Ráadásul hangja is van rendesen.
Amúgy a kocsimat nagyon elviszik ha akarják a váltózár és az autolok2000 ellenére is, ez nem is lehet kérdés
De ott áll a parkolóban egy másik thalia amiben nincs változár és csak egy tesco gazdaságos kormányzár, amit kezdő tolvaj is lekap kb 5 másodperc alatt.
Ha te tolvaj lennél leállnál flexelni, váltózárat bontani, utánfutóra rakni a kocsimat, vagy a másikat választanád? :)
Bocs, csak még ez és befejeztem.
http://totalcar.hu/hifituning/lopas2
A baltazárak családfájának egyik mellékágán található az Autolok 2000 fantázianévre hallgató ufó, ami egy autósújság tesztje alapján lett az autóvédelem slágerlistás szereplője. Míg a legtöbb mechanikus cucc csak másodpercekre tartotta fel munkájukban az autótolvajokat, addig ez a sárga izé öt percnél is tovább maradt a helyén, ennyi ideje pedig ritkán van a munkahelyi stressznek kitett autótolvajnak.
"Szerkesztõségünk korábban a gyakorlatban is tesztelte a kormányra szerelhetõ eszközök hasznosságát. Elek Imre igazságügyi nyomszakértõ közremûködésével próbáltuk ki, melyik kormányzár mennyi ideig áll ellen a támadásnak, illetve mi a gyenge pontja. Elkeserítõ eredmény: egy híján mindegyik tesztelt kormányzárat sikerült legfeljebb 30 másodperc alatt eltávolítani. Csupán az Autolok nevû, tányéros kormányvédõ viselte el a gyötrést. Ezt tíz percnél hosszabb idõ alatt sem sikerült leügyeskedni a kormányról. A gyengébb kormányzárak akár egy csavarhúzóval is lefeszegethetõk vagy egyszerûen letörhetõk. Az egyszerûbb zárral felszerelt készülékek akár egy álkulcsként meghajlított iratkapoccsal is nyithatók, vagy a zárbetét kihúzható, mint borosüvegbõl a parafa dugó. A Stoplok nevû, a kormányon átnyúló eszközt, magát ugyan nem sikerült leszerelni, viszont a kormány elvágása után könnyedén ki lehetett emelni. Az autók volánjai ugyanis biztonsági okokból viszonylag lágy anyagból készülnek. Egy nagyobb méretû áttételes vágó a mûanyag burkolat lefejtése után egy mozdulattal elvágja. Az egész akció alig fél percig tart. Némi védelmet azért ad ez a kormányzár is, hiszen a tolvajok nem szeretnek feltûnõ, nagyméretû eszközöket használni."
Nekem a múltkor a huzamosan égő "kutacsaka" utáni sikerült 49 litert tankolni bele :-) De a piros elérésénél még laza 10-12 liter van benne szerintem.....
A thalálkára gondoltál? Már hogyne látnánk szívesen? Írd föl magad a listára (katt a válasz feliratra, megfelelő szövegrész kijelölése, copy/paste, majd Saját Magad hozzáírása) :-)
A teljes kormányt letakaró autolok-os zárhoz: nem olyan rég volt valamelyik auto2 ujságban a tesztje. Nem akarlak elkeseríteni de úgy emlékszem kb. 1.5-2 perc alatt vágták fel kis akkus flex-szel... Szerintem nem ér meg huszast.