mivel a kuplung megfogja,az ugy mükszik mint a fék,föleg tolatásnál veszed észer. Sajna én is észrevettem,amikor még számomra uj volt adolog. beakartam tolatni a kertbe és vagy 10. alkalomra sikerült, mondtam a barátomnak hogy nem lehetek ennyire béna (de igen)mire ö mondta oldjam ki a tetejét,s láss csodát egyböl,na jó kettöböl beálltam
Itt 26-án lesz torkos csütörtök, de most még úgy néz ki, hogy akkor pont Németországban leszek. Aztán változhat is a menetrend, volt már rá párszor példa. Ha itthon leszek, kihasználom a lehetőséget :)
Mást is fogyasztottunk,nem csak cigánypecseyét. Piát mostani árakon számolták. Szerintem felétek is lehet, 40 ével ez elötti árakon ebédelni a hétvégén. Néz utána!!!
Ha nem kerülök pályára, én is 80-90-el poroszkálok, váltó 4-ben. Pályán mehet az 5 is, akkor megyek max 100-at. De a nyaralás/lakókocsizás nem arról szól hogy rohanunk :)
VW T4-es egyébként 80-90 között szoktam rángatni,szerintem ez az ideális,de nem vagyok meggyözödve róla ,ha bármi gebassz lenne hirtelen megoldanám ennél a temponál,inkább a szerencsén mulna
110-120 egyszer volt, de az autópáyán, ahogy mentem el a kamionok mellett, a légörvények megrángatták rendesen a szerelvényt. 90-100 környékén teljesen stabil minden.
Sok függ attól is, mivel húzod a minilakást. Minél közelebb van az autó hátsó tengelye a horog végéhez, annál stabilabb az egész. A régebbi autóm, egy kombi egész másképp viselkedett, mint a mostani Scenic, ami rövidseggű.
Hát nem semmi hogy előre fizetetnek. Mi van akkor ha valami közbe jön? Akkor fuccs a pénzednek. Képzeld ma 40-ével előtti árakon ebédeltem,pl., cigánypecsenye 13,50Ft -ba került. Ott is hagytam két főre kemény 118Ft-ot.
Winterhoff van gyárilag a lakómon, egyszerű használni. Felül van egy kopásjelzője, nálam kb 4000 km után is még a maximumon van a pöcök. Ahogy a kolléga is írta, legfontosabb, hogy zsír- és olajmentes legyen a horgod.
Ha szabadban tárolod a lakót, vonófejtakaró legyen rajta, sokat véd.
Hát igen, ezt elbasztam. Na nem baj, majd valamimhez hozzákötöm a vonófejet - csak majd ne járjak úgy, mint a kiherélt szabadkai fickó.
Egyébként ma kaptam meg a hivatalos, eredeti, lepecsételt, tértivevényes szerelmetes-levelet a kampeszból...hogy mikor-mennyit legyek szíves leköhögni - ha jót akarok.
Hát szóval az van, hogy telepítésig - május 1.-ig - az egész zsével (225 k) oda kell fáradjak a kasszához.
Már későn jössz rá. Már az is tudja, hogy hol fogsz kempingezni. aki nem is akarta tudni. Sebaj, majd kösd a lábad az ajtóhoz, ha netán álmodban nyissák ki a záradat.:))))
A különbség a következö amit tapasztaltam. a sima fejnél 100-110-nél már jobbra-balra kitér. A stabilizátorosnál 140-150-nél egyenesen ott van mögötted,nem inog,nem billeg. Tudom hogy nem cél csak leirtam
Há vazze, hát én veletek sem megyek egy helyre kempingezni - hát ti annyira tudjátok ezeket a záras-lakatos trükköket - hogy lehet reggelre nem hogy bódém, de cipő a lábamon se lesz :-))))) .
Gondoltam a mostaninál is hogy veszek rá mert rúddal együtt az is van kb 7-7.5 méter és néha igen himbálózott, amit most veszek még hosszabb de azon van. Ezért érdeklődtem, hogy ne akkor totózzak.
Nincs semmi trükkje azon kivül hogy vigyázz rá mert 70.000ft. a kuplungot nem kell cserélni,a vonófejnek zsirmentesnek kell lenni, a legjobb tisztitó a féktisztitó spray,tolatásnál és városban ne hajtsad rá mert nem ugy fordul,ahogy a hagyományos,csak akkor ha nem hajtod rá. A kis piros pöcköt amikor nincs fenn a vonófejen wd-vel fujjad be akkor szépen ki-be jár. amikor felakasztod a cuccost akkor az a kis piros pöcök kijön,ha nem jön ki akkor utközben elhagyod a cuccost. Ja és a zsirzógombot néha 3 havonta nyomjad tele. Nagyjából ennyi Vegyél hozzá zárat kb 3000 ft kicsit nehezebb lesz ellopni.
Szóval hogy bővitsem ismeretanyagodat és nem a hozzáértésedet kérdőjelezem meg. De ha érdekel a téma márpedig ha szakértő vagy kell hogy érdekeljen ez egy amerikai betőrő módszere volt, amit ilyen olyan okból nyilvánossá tett. a lényege kétfelé kell bontani: -minden zárhoz lehet késziteni egy master kulcsot az úgy néz ki hogy minden foga, furata egyforma magas, mély. Ehhez a mi emberünk sem tett mást csak vett egy zárat, az alapján és egy holland lapon lévő instrukciók alapján megcsinálta a master kulcsot. -ahány tipusú zárat vesz annyi féle master kulcsot tud magának csinálni. Onnantól amig az a kulcs el nem törik kopik az összes olyan márkájú zárat nyitni tudja fogja.
-A másik akik alkalmazzák (zsiványok) némi kocogtatás és a zárban lévő lamellák összeugranak és ezáltal nyitható lesz a zár. na ezt a részt tudtam még én is 15-20 másodperc alatt megcsinálni. különbség aki ezt mutatta lakatos vénával van megáldva ezért Ő legyártotta a kulcsot magának és sajna időnként alkalmazza is. A különbség Mo-n ezen vitatkozunk hogy lehetetlen. pl orosz rendőrségnél oktatást tartottak belőle, hogy ha zsaru olyan kulcsot talál a gyanusítottnál, amelyiknek minden foga egyforma az a behatoláshoz használt eszköz.
ha valóban az vagy akinek diplomáztad magad keress meg emilben, mert nem akarom még én is tanitani a tolvajokat. Ha megcsinálja neked a szűz zárnyitást lemondok a hősök teréről, de egy sörre meghívsz.
A helyszíni szemlén lefoglalt zárat első körben nem vizsgálják, csak előzetes szaktanácsadói véleményt adnak ki: Nem látható elváltozás.
Az előadónak ekkor kell nyomszakértőt kirendelni, feltenni a kérdéseket (és kérdezni tudni kell!), ezután szétkapják a zárat, megvizsgálják, és ezután adnak szakértői véleményt, amiben válaszolnak a kérdésekre.
Szóval nagyon szakmai a leirásod. Inkább dobom a témát ugyis meddő vita lenne én nem akarok belemélyedni és nem a szakirodalmat akarom megvitatni. Úgyis mindig elég volt a bünjeljegyzéken a nagy Z betű és az hogy hamis vagy álkulcs és a BTO sem tudta kimutatni arról meg ennyit.