Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Géza Norbert Creative Commons License 2006.10.27 0 0 4049

Laci, KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!!!

 

Amire igazából kíváncsi voltam az az hogy nekem a műszerfalam, vagyis a kocsi aut. volt és alúl a kis táblán ott vannak a betűk. Neked, neketek, akkor ezek szerint csak egy másik kicsi lappal takarták el.

Akkor nem veszem w114-115 műszerfalát, mert ha eltakarom, amit nem teszek meg, akkor ugyan ott vagyok, mintha megvenném.

 

Köszönöm a gyors segítséget mégegyszer!!!

 

Jó hétvégét,

Géza Norbert

 

 

H.László Creative Commons License 2006.10.27 0 0 4048
H.László Creative Commons License 2006.10.27 0 0 4047

És hol a képem????

Ez most nem sikerült.

Előzmény: H.László (4046)
H.László Creative Commons License 2006.10.27 0 0 4046
Csak ilyen közeli képem van a műszerfalról:

Előzmény: Géza Norbert (4045)
Géza Norbert Creative Commons License 2006.10.27 0 0 4045

Hello, jó reggelt!

 

Tudna nekem valaki küldeni 200d műszerfalról fényképet küldeni?

 

W114-115 küldött nekem és igen jó áron kínálja a mfalat, de megszeretnék valamit nézni.

 

Köszönöm,

 

Géza Norbert.

 

250ce Creative Commons License 2006.10.26 0 0 4044

olaj meg motormosás ügyben csatlakozom az lőttem szólóhóz

a castrol gtx3-ról:

röviden: talán a legjobb választás

hosszabban: használtam egy nagyfordulatú, nagy igénybe vett tuningolt motorba

19500(!) km-ert mentem vele, nagyon jó a nyirásállósága, nem fárad, az olajcsere vége felé sem csökkent vele az olajnyomás

ebben az off-os motorban kb 100.000km-ert tettem bele catsrollal, tökéletesen müködött

a motormosásról: nem igazán javasolom ezeket a szereket,  inkább mint ahogy az előttem szóló is mondta: 5 liter olcsó 15w-40 es, néhány száz kilométer vele, aztán ujra csere

Előzmény: DIESEL 3.0 (4039)
te_o Creative Commons License 2006.10.26 0 0 4043
A Castrol biztosan jó lesz...
STP: én egyszer használtam ilyen motoröblítőt, mikor megvettem a Bogaram. Az úgy működött, hogy felhígította az olajat, és feloldotta a szennyeződéseket (gondolom) - cserében amíg járattam vele, iszonyatos hangja volt. Én nem tenném olyan autóba, amiben mindig időben cseréltek olajat. Sőt, "mosásra" is inkább vennék valami gazdaságos 1500/5l árú olajat, arra cserélni 1-2 száz kilométer erejéig, majd a végleges olajat bele. De ez az én véleményem.
Előzmény: DIESEL 3.0 (4039)
merciw115 Creative Commons License 2006.10.26 0 0 4042
az állásban sokkal jobban tönkremegy egy autó!
Ezt sajna gyakorlati tapasztalatból tudom...

Előzmény: DIESEL 3.0 (4041)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.10.26 0 0 4041

Az idei tél még csak a harmadik lesz amit együtt töltünk, de még indítási probléma nem volt.

Most cseréltetek porlasztócsúcsot (denzo) is, meg szelepszárszimeringet is, remélem még jobb lesz tőle a motor.

OLaj, olajszűrő, levegőszűrő, üza.szűrő, üza.előszűrő cseréje nálam minden tél előtt esedékes.

A kasznit is felkészítem: minden kis lukba (küszöb, ajtók,motortér,csomitartó) olajat fújok, nem érdekel, ha tiszta olaj a kocsi alja, inkább mint rozsdás legyen.

Gumiszőnyegeket mind kiveszem, mert az a tapasztalat, hogy a pára alámegy, de kiszárítani nem engedi, főleg a csomagtartóban.

Télen szerintem a gyári szőnyegeket sem árt 1-2 hetente felszedni és a helyét szárazra törölni, mert ott is lecsapódik a pára.

Sajnos az a luxus nem adatik meg, hogy garázsom is legyen, ezért szerintem a mindennapi használat jót tesz, mert szárazabban tartja a kocsit mintha az utcán állna. Kivéve ha nagyon sózzák az utakat, ilyenkor én sem használom, várok egy-két napot, vagy lemosatom az alját.

Előzmény: H.László (4040)
H.László Creative Commons License 2006.10.26 0 0 4040
Egy ideig én is eljátszottam a gondolattal, hogy mindennapi autóként használjam, de végül is nem lett az. Egyik oka ennek nálam, hogy eddig kétszer fordult elő, hogy nem indult az autó, tehát a megbízhatósága nem volt teljes.

Igaz, mivel nem mindennapi autó, nem is futottam azonnal szerelőhöz vele vagy alkatrész után.

A felújításról a magas költségek miatt egyelőre letettem, de lehet, hogy egyszer mindennapi autó lesz nálam is.

Előzmény: DIESEL 3.0 (4039)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.10.26 0 0 4039

Bezzeg az enyém mindennap használva van télvíz idején is.

Én is most cserélek olajat, eddig penzoil 20w50 volt benne, most castrol fekete gtx3

15w40 kerül bele, valakinek tapasztalata erről az olajról?

Másik kérdés: régebben vettem egy flakon stp motoröblítőt, de még nem használtam fel, van valakinek erről tapasztalata?

 

H.László Creative Commons License 2006.10.26 0 0 4038
Az első megoldás lesz a nyerő számomra, időnként beindítom, ha jó az idő és nincs nagy hó, akkor gurulok vele egy kört.

Az olajcsere is jó ötlet, eddig erre nem is gondoltam. A lemosás természetes, és akkor megcsinálom a krómok és gumik, kéderek ápolását is.

Kösz a tanácsokat!

Előzmény: te_o (4037)
te_o Creative Commons License 2006.10.26 0 0 4037
Két lehetőség van: néha-néha beindítod (két hetente), esetleg bemelegedésig gurulsz vele (helyben nem melegíteném sokat). Ekkor tk. ugyanúgy mehet minden, mint év közben. Érdemes az olajat lecserélni előtte (használt olaj fokozottabban oxidálódik, és savasabb, tehát oxidál is), meg az akksit feltölteni.
A másik: felbakol, gumik fél barra leereszt, akksi kivesz, motorba minden hengerbe fél cent olajat befecsiz, körbeforgat, lezár.
Mindkét esetben előzőleg lemosás, wax, krómápolás, gumik, kéderek leápolása glicerinnel.
Mindkét esetben, de főleg a másodikban havonta kicsit megmozgat váltót-diffit, kormányt, féket, hogy ne rohadjon be.
kb. ennyi szerintem.
Előzmény: H.László (4036)
H.László Creative Commons License 2006.10.26 0 0 4036
A téli pihenő során felmerülő teendőkről lenne kérdésem:

 

Az állólámpám a telet egy fűtetlen garázsban tölti, ahol csak nagyon hideg kinti hőmérséklet esetén csökken fagypont alá a hőmérséklet, és az lenne a kérdésem, hogy mik azok a teendők, amiket el kell végezni, hogy a hosszú állásban ne károsodjon a kocsi?

 

Pl.: akkumulátor saruinak leszerelése, aksi esetenkénti töltése, stb.

 

A gumiabroncsok a szokásosnál keményebbre vagy lágyabbra fújva viselik jobban az egy helyben állást?   

merciw115 Creative Commons License 2006.10.26 0 0 4035
b_bokonon Creative Commons License 2006.10.25 0 0 4034

Köszi 250CE.

Szerencsére ez nem tünik bonyolultnak. Első körben megnézem a w123-as alkatrésszel.

Előzmény: 250ce (4030)
w114-115 Creative Commons License 2006.10.25 0 0 4033
Nagyrabecsült Mercedes-es forumlakók! Sikerült a hátsó szélvédőn, a 3db(!!!) szinrefújt 14" dísztárcsán, és egy diesel kilóméter-órán kívűl mindent eladnom, hála ennek a fórumnak. Akit még érdekelnek ezek a kütyük, annak némi kp-ért cserébe odaadom! Továbbra is tisztelet minden "Állólámpás őrűltnek"!

Akit érdekelnek ezek a "felbecsűlhetetlen" tárgyak, annak e-mailben tudok képeket küldeni. Itt a topikban a képek nagysága miatt ez sajnos kivitelezhetetlen. :(((
C_dolgoz Creative Commons License 2006.10.25 0 0 4032
 

Urak!

Ma hajnali 2:49:50-kor, a www.mb-cars.hu vendégkönyvében született egy bejegyzés, amelyben valaki megpróbált jól beszólni Hooshee-nak. Tekintettel a rettenetesen gyerekes szóhasználatra és mondatfűzésre, nem feltételezem, hogy ebbe a topicba is írogatók közül volt valaki, de ha olvassa ezt a hsz-t, akkor inkább jobb lenne, ha azzal szórakozna, ami vele egyidős. :-)

Természetesen a hsz-t reggel moderáltuk.

bakonyigg Creative Commons License 2006.10.25 0 0 4031

Es azonkivul, hogy 200 D, mit lehet tudni rola?

 

Előzmény: csimaz (4026)
250ce Creative Commons License 2006.10.24 0 0 4030

legegyszerübb (sőtt talán az egyetlen) megoldás a csere:

buherálni nincs mit mert spiáterből van, ragasztani-heggeszteni nem lehet

megegyezik a 123-aséval, tehát a bontó is egy lehetséges megoldás de szerintem újonnan sem lehet drága

csere:

egy 8-as kulcsal a 2 csavart leoldod az A oszlopról

miután ez megvan a bovden végén van egy kis bütyök ami be van bújtatva a nyitókarba, ezt kiszeded belőlle

vissza ugyanúgy szereled csak forditott sorrendben

mielőtt visszaszerelnéd ajánlatos a bovdent megzsirozni(esetleg olajozni) és megjáratni

az állitást a zárszelvény alatt kell csinálni 2 db 10es villáskulcsal

 

Előzmény: b_bokonon (4029)
b_bokonon Creative Commons License 2006.10.24 0 0 4029

Motortérnyitás-gondok:

 

Sajnos a karral nem akar nyílni a motorháztető, csak a bowden harapófogos meghúzásával. Megvizsgálva az alábbiakat láttam:

 

Egy kis hengerben kellene a karhoz mennie a bowdennek - ennek a kis hengernek a fele letörött (vizuálisan: a keresztmetszet most O helyett U), így most ebből kiesett a bowden és nem feszül.

Kérdés: hogyan érdemes ezt pótolni? (karosszériás, új alkatrész, esetleg 123-as-ból kis henger....)

 

Ami érdekesebb:

ha vissza is rakom a (fél)-hengerbe a bowdent és bent tartom, akkor is nagyon laza, a kar végállásában sem nyílik a motortér. Lehet valahogy ennek a bowdennek a feszességét állítani?

 

Köszi.

candle Creative Commons License 2006.10.22 0 0 4028
Tegnap megrendeztük a "Pilis-túra 2006" nevű rendezvényünket, amely a budakalászi Moto-Rocktól a sóskúti König étteremig tartott.

A remek hangulatú, elképesztően jó időben, nagy sikerrel megrendezett eseményről beszámoló, képek és egyéb érdekességek is felkerültek a www.mb-cars.hu oldalra. :-) Jó böngészést :-).

Köszönjük mindenkinek, hogy tegnap eljött, és jól érezte magát:-)

Remélem este óta mindenki kipihente magát, bár én még egy picit kába voltam ma. :-)
pizo Creative Commons License 2006.10.22 0 0 4027

Igen, ami megvezeti, de azt mondták, hogy hosszú h. lökhárítót akar rá, az pedig eltakarja.

 

Zoli

Előzmény: Törölt nick (4004)
csimaz Creative Commons License 2006.10.22 0 0 4026

 

   Sziasztok!

 

 Sajna meg kell válnom tőle.Szeretném jó kezekben tudni. Ezért rakom fel csak ide.

te_o Creative Commons License 2006.10.20 0 0 4025
Hátha valaki nem ismeri. Ha minden kötél szakad...
DB Depot alkatrész
merciw115 Creative Commons License 2006.10.20 0 0 4024

3 féle volt:
- fűtőszál nélküli
- mikroszálas
- "hagyományos" fütőszálas

Elvileg lehetett a tiedében fűtőszálas is!
Előzmény: Géza Norbert (4023)
Géza Norbert Creative Commons License 2006.10.20 0 0 4023

Jó reggelt!

 

71, 200D

 

Nekem a hátsó szélvédőm fűtőszálás.

Ez eredeti felszerelés, vagy donor??????

 

Üdv,

Géza Norbert (ponthu) :-)

 

Szép napot!

merciw115 Creative Commons License 2006.10.19 0 0 4022
nem rossz!
Valóban ennyi MBje volt a régi rendszer embereinek?

Előzmény: DIESEL 3.0 (4019)
w114-115 Creative Commons License 2006.10.19 0 0 4021
Nagyrabecsült Mercedes-es forumlakók! Sikerült a hátsó szélvédőn, a 3db(!!!) szinrefújt 14" dísztárcsán, és egy diesel kilóméter-órán kívűl mindent eladnom, hála ennek a fórumnak. Akit még érdekelnek ezek a kütyük, annak némi kp-ért cserébe odaadom! Továbbra is tisztelet minden "Állólámpás őrűltnek"!
HaZsolti Creative Commons License 2006.10.19 0 0 4020
Ezt is elég régóta árulják. Nekem is tetszik.
Előzmény: DIESEL 3.0 (4019)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!