A 6wb kilométer óra cseréhez , id6 evo , és új touch idrive kellett , USB film nézési lehetőség is lett , full carplay a kis monitoron / 8.8" / , és Alpina kék óracsoport ,
Szerintem be lehet állítani, hogy a képernyőn ne jelenjen meg az “osztott” képernyő, ergo csak egy alkalmazás legyen látható. Ha ugyanis ilyen kicsiben lehetne csak látni a navigációt, akkor használhatatlan lenne...
Utánaolvastam a carplay fullscreen hacknek és tök jó, hogy megbindzsizik ügyes kezűek de azt nem mondja senki hogy utána bukod a split screen lehetőséget...
ja csak ha esetleg 25 fontért kapsz egy hibás fájlt és megáll a fej nem lesz aki segít utána ,mert hogy utána online nem fog tudni fejet újra programozni az 100% ,
ToldiE, igen az IOS 13-ban várható jelentős fejlesztés a carplayben, főleg a dashboard környékén. De szerintem a fullscreen mód az nem az Apple megkötése hanem inkább a BMW idrive limitálja. Ezt a kijelentést arra alapozom, hogy ugyanaz a IOS carplay más márkánál alapból teljes képernyőn jelenik meg. Szóval én nem tenném le a nagy esküt, hogy IOS 13-ban ez megváltozna, inkább az autó fejegységének a szoftverében kéne, hogy feloldják a BMW mérnökök ezt a megkötést. Én úgy gondolom, hogy szándékos ez a kényelmetlenség, mert továbbra is saját navit preferálnák de így elvben megadják a választás lehetőség de a pálya saját maguk felé lejt...
Alapból változatlan marad tudomásom szerinte a vezető elötti kijelző, de rendelhető extra a live cockpit professional. Ha azt kéri valaki, akkor olyan lesz neki mint a G20-ban illetve a G05-ben van, full digitál display. Tehát önmagában attól, hogy ID7 nem lesz más a design.
Featurékben itt van a 3 legérdekesebb újdonság, nekem inkább parasztvakításnak tűnnek ezek az automatizálások, de biztos lesz aki hasznosank találja:
Volt róla szó korábban, hogy a júliusi G30 már iDrive 7.-el jön. Ettől változik például a vezetővel szembeni, vagy a középső digitális kijelző, vagy azok változatlanok maradnak? Jönnek új feature-k, mint például a vezetőt figyelő kamera? Ez tuóbbi jópofának tűnik, ha akítv, akkor hosszasabb állás után is újraindítja az autót a dugóban, ha az útra figyelsz, nem kell rálépni a gázpedálra.
Kösz, ez tényleg megnyugtató. Egyrészt, hogy a BMW sokkal kifinomultabban csinálja ezt. Másrészt, hogy alapvetően ilyen kicsi a degradáció, bár azt nem tudni, hogy ezt az autót minden nap töltötték-e vagy sem de feltételezem igen.
"automatikusan kapacitáscsökkenéssel számol a vezérlés akkor is, ha az akksi tökéletes. Azaz elkezdi rontani a hatótávot"
Ilyen nincs a BMW-nél. Az SME folyamatosan felügyeli az akku állapotát, ebben segítségére van az S-BOX valamint a 6db cellamodul-felügyeleti elektronika, ami az összesen 96 db cellát egyenként kiértékeli.
A hatótáv kijelzése rengeteg paramétertől függ, de a kocsi elektronikája "tisztában van" a valós akku kapacitással, az öregedéssel, a belső ellenállás változásával, stb.
Diagnosztikában kiolvasható az akku valós állapota. ( Példaként: 740e 2016, 160,000 km futásteljesítmény, Akku kapacitás: 96 % )