Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jancsimiska Creative Commons License 2016.07.31 0 0 110

Helló army74!

 

2.0 CRDi motornál hogy lehet okosan vezérlést cserélni? Nagyon útban van a motortartó bak...

 

Van valami trükk?

 

Köszi:

 

JM.

Előzmény: army74 (74)
Tamásné Deme Creative Commons License 2016.07.26 0 0 110

Nagymaroson lakom, de honap megyünk le 5 napra Sarudra a Tiszához, remélem most nem fog rosszalkodni!

Tomi

Tamásné Deme Creative Commons License 2016.07.26 0 0 109

Tamásné Deme Creative Commons License 2016.07.26 0 0 108

Hali,

Sikerült lefényképeznem, ugyanaz a szám!!

Tomi

army74 Creative Commons License 2016.07.20 0 0 107

35190-27000 a képeiden nem látszik, mert a tulsó felén van egy matricán. Bosch gyártmány egyébként. Tehát ha elromlott akkor megint nem a koreaiak a hibásak, hanem a német nagynevű cég.

Előzmény: army74 (106)
army74 Creative Commons License 2016.07.20 0 0 106

Ok. Eldöntve: ez 2x3-as csatlakozós.3519-27000 szám van az enyémen.

Merre laksz? Én Hódmezővásárhelyen

Előzmény: Tamásné Deme (104)
Tamásné Deme Creative Commons License 2016.07.19 0 0 104

Tamásné Deme Creative Commons License 2016.07.19 0 0 103

Képek

Tamásné Deme Creative Commons License 2016.07.19 0 0 102

Szia Army,

 

A hibakódra már nem emlékszik sajnos a szerelő...

Csatoltam pár képet, nem tudom eldönteni, hogy 1X6 vagy 2X3-as a csatlakozó.

Üdv,

D. Tomi

army74 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 101

Mi volt a hibakód?

Előzmény: D. Tamás (98)
army74 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 100

Egyébként ilyen hibával még nem találkoztam. Ez valami egyedi eset szerintem.

Előzmény: D. Tamás (98)
army74 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 99

Tudok adni másikat. De kellene a csatlakozó 1x 6 érintkezős, vagy 2x3-as?

 

Előzmény: D. Tamás (98)
D. Tamás Creative Commons License 2016.07.17 0 0 98

Kedves Army,

Találkoztál már gázpedál problémával?

A mi Trajetünk teljesen véletlenszerűen dobja a hibát. Nem érzékeli a gázpedált, nem húz a motor, ilyenkor "megrúgom" párszor a pedált és visszaáll a rend, megint jó.

Van, hogy hónapokig nem jön elő a probléma, van hogy 1 hét alatt többször is.

Kétszer volt olyan, hogy a "rúgásokkal" és kábelköteg mozgatással nem tudtam "megjavítani" ilyenkor mindkétszer felvillant a 'Check Engine' lámpa és csak a szerelő tudta kiszedni belőle jelet, de nem javította meg, a hiba maradt. A szerelő a gázpedálállás érzékelőre (aszem így hívják) gyanakszik, ami horror áron van.

Lenne más ötleted vagy találkoztatok már ilyen hibával?

Köszönöm,

Tomi 

army74 Creative Commons License 2016.07.02 0 0 97

Hibakódot olvastatni kell, és a ha azt írja, hogy vezérmű tengely jeladó akkor a főtengely jeladót cserélni kell. De komolyan.

Volt ilyen gond ismerősnek. Leállt a boltnál, majd mikor kijött már nem indult. Majd később megjavult. Utána már menet közben is leállt. Bár az önindító tekerte a motort mégse indult be, de fél óra várakozás után ismét jó volt. Nagyon random volt a hiba.

Bár nálad még akár az önindító is lehet rossz. Van önindítóm ha kell. Beteszed kipróbálod, ha jó kifizeted, ha mégse az a baja visszaküldöd.

 

Előzmény: Zsolt Dósa (96)
Zsolt Dósa Creative Commons License 2016.07.02 0 0 96

Sziasztok! Egy olyan problémám merült fel hogy indításnál elfordítom a kulcsot és nem indul, hallani egy kattanást de nem teker az önindító, majd töbszöri próbálkozás kulcs ki be rakása és elindul. A probléma nem minden indításnál jelentkezik. 

Esetleg valaki találkozott már hasonlóval?

army74 Creative Commons License 2016.05.19 0 0 95

automata váltót még nem láttam szétszedve. 2.7-es benzinessel mentem már aminek automata váltója volt de annak is volt már valami kis baja mert váltáskor volt hogy picit rántott.

Bp. XI ker.-ben van egy szervíz akik Trajetet szerelnek és régebben újítottak fel váltót. Én őket megkérdezném.

 

https://goo.gl/maps/7xq4kkwkgnA2

 

Bp. XI. Galvani u.

Előzmény: velek1 (94)
velek1 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 94

Sziasztok!:)

 

Dízel, automata váltós jobb kormányos kocsim van.  Még kint lecserélték az olajat a váltóban, mert ha felmelegedett a váltó, és lassítani kellett simán leállt.   Szóval klasszul haza jöttem vele.  Ám itthon megint ugyan azt játssza.  A váltó alatt néhány olaj foltot is  találtam. Hozzá értőt keresek itt Pesten, környékén. Tudna valaki segíteni? Köszi!:))

army74 Creative Commons License 2016.05.13 0 0 93

2 din keret elkelt. Nincs több és nem is tudok szerezni.

Előzmény: army74 (88)
army74 Creative Commons License 2016.05.13 0 0 92

Motortéri biztosíték táblában vannak relék is.

A központizár az sajnos ilyen. Szerintem tipushiba amiket a legelső topiknyitó hozzászólásomban fel is soroltam. Ha igaz van nekem egy bontott még ha érdekel.

Előzmény: Buyerall (91)
Buyerall Creative Commons License 2016.05.13 0 0 91

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni 2002-es trajetemmel kapcsolatban. Először is, egyik napról a másikra megszűnt a baloldalon a világítás, mármint a helyzetjelző. Biztosíték ok, tehát a relé a gyanús. Kérdésem, hogy hol találom? A másik problémám a jobb első ajtó központi zárja kissé hektikus. Honapokig semmi gond, aztán hetekig hol zár, hol nem. Valami ötlet? Előre is köszi

DaKaJu Creative Commons License 2016.05.06 0 0 90

Üdv!

Ha valakit érdekel, akkor ajánlanék egy diesel Trajetet. A pécsi Hyundai kereskedésben található. (lásd: http://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/trajet/hyundai_trajet_2.0_crdi_business-10046707) 2014-ben hoztam Belgiumból, akkor (igazoltan) 120.000,- km volt az autóban. Teljesen rozsdamentes, jó állapotú autó volt akkor is, azóta csak jobb lett. A behozatalkor cserélve lett a komplett vezérlés, hátsó fékbetétek, minden szűrő, olajak, egy féltengely csukló (csak az ABS gyűrű miatt kellett). Azóta 35.000,- km-t tettem meg vele. Olajcsere 10.000,- km-ként megtörtént. Tavaly a CR szivattyú könnyezni kellett, amelyet Bosch szervizben orvosoltak, elmondásuk szerint a tömítésen kívül (amit kicseréltek) kifogástalan állapotban volt az alkatrész. Idén év elején megtörtént a váltó (és ha már lúd, legyen kövér) és a kormánymű felújítása is. Ezt a feladatot szakszervizre (Mischl Autóház Pécs) bíztam, így most tökéletes állapotú és garanciális a váltó is.

Az elvégzett javításokról a számlákat megőríztem, azok (és minden belga okmány is) járnak az autóhoz.

Zsolt Dósa Creative Commons License 2016.05.02 0 0 89

Üdv mindenkinek.

 

Tavaj lettem gazdája egy Hyundai Trajet-nak 2001 évjárat, dízel. . Azóta 10000 km-t hajtottam bele. Minden hiba nélkül.

Az idén készülök vele egy hosszabb útra esetleg tud valaki SEGÍTENI TEMPOMAT beszereléssel kapcsolatban. 

Előre is köszönöm.

army74 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 88

Megérkezett a 2 dines fejegységhez a középkonzol keret. Aki kapja marja alapon az első fizető viheti.

Előzmény: army74 (87)
army74 Creative Commons License 2016.04.11 0 0 87

Megkérdeztem a kinai eladót akinél van még 1 raktáron famintás. Másmilyet nem tudok szerezni csak ezt.

30USD az ára és 22USD a DHL postázás Németbe. Ha kell akkor megadom a skype elérhetőségét és beszéld le vele.

Előzmény: sergio81 (85)
army74 Creative Commons License 2016.04.08 0 0 86

Utána néztem és az orosz oldalon látható ára nagyon jó lenne ha tudnák postázni. Van egy kínai eladó akitől szoktam rendelni Hyundai alkatrészt amit ők meg koreából rendelnek. Van nekik egy ilyen 2 dines elméletileg de az is famintás. Majd küld képet róla. A koreai oldalon sem rendelhető az olcsóbbik. Ez az alkatrész száma 847413A110 amit szintén meg kell kérdeznem kapható-e náluk de ez már 37,5USD + szállítás.

Az e-mail címeddel meg van valami mert 2 e-mail-em is visszapattant. Nem ment el neked.

Előzmény: sergio81 (85)
sergio81 Creative Commons License 2016.04.06 0 0 85

Értem ! Köszönöm! Még egy kérdésem azért lenne ,ha jól számolom kb egy 10es lenne a beépítőkeret az orosz oldalon, de postaköltséget nem látok!Esetleg erről tudsz valamit?

Előzmény: army74 (84)
army74 Creative Commons License 2016.04.06 0 0 84

Szívó benzines csak chippel való tuningolása szerintem nem sokat ér. Több üzemanyaghoz nem fog több levegő bejutni. Ezért inkább csak a turbós motorkat lehet jobban így tuningolni.

Előzmény: sergio81 (83)
sergio81 Creative Commons License 2016.04.06 0 0 83

Köszönöm a kimerítő és gyors választ!A 211e km szerinted még bevállalható?Ha igaz a folyamatos szervizeltség?Úgy számoltam hogy kb évi 18e-t hajtottak bele, az szerintem nem olyan vészes!Esetleg a chip tuningal van tapasztalatod az segíthet ezen az "erőtlenségen"?

Előzmény: army74 (82)
army74 Creative Commons License 2016.04.05 0 1 82

Negatívumként annyi, hogy benzinesként lomha nyomatékszegény, 3x jártam meg vele skóciát és a hegymenetet nem nagyon szereti. voltam dízellel is és a 2,7literes V6-os benzinessel is németországban és azok jobban bírják a hegyeket. A dízellel például hazafelé Bécs körgyűrűnél van egy hosszú meredek emelkedős rész. Ott volt, hogy 3-ig is vissza kellett váltani, míg a dízel észre se vette.

Előzmény: army74 (81)
army74 Creative Commons License 2016.04.05 0 1 81

Nagyon jó autó. 3 évig volt ilyenem de még az öregebb verzió euro3 motorral sok különbség nincs közte. Ami jó benne, hogy a manuális váltója sokban különbözik a dízelétől melynek hirhedten gyorsan elhasználódik a szinkronja.  Az enyémet 160ekm-el vettem és 220e km-nél adtam el. Megvételkor 4 fék felújítás 50e-ből megvolt. A váltója hidegben a 2-est picit nehezen karcosan vette. Lassan kell vele váltani. Váltó olaj cserét mindenképp meg kell csináltatni, nekem sokat javított a váltás minőségen de nem lett tökéletes a kettes.

A 3 év alatti legnagyobb baja a gyujtótrafó hibája miatti durrogás szétégette a katalizátort amit sikerült szereznem bontottat trafóval együtt nagyon olcsón. A generátor hibával is találkoztam másik autónál. ÉN rakattam bele hengerenkénti LPG-t melyből 11-13 litert fogyasztott. A két dines keretet Koreából meg tudod rendelni.

 

Az enyém ilyen volt. Én csak ilyen fa mintásat tudtam szerezni. kb. 20-30 USD volt.

http://www.hyundai-forums.com/trajet-forum/115991-center-fascia-panel-2-din-3.html

 

itt van 2500 rubelért de ennél van olcsóbban koreában de ott a psotaköltség nem ismert mert kérni kell, hogy legyen előbb raktáron és csak utána adják meg a postaköltséget..

 

http://www.oila.ru/34214.php

 

 

Előzmény: sergio81 (80)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!