Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bkvmt Creative Commons License 2018.09.14 0 1 6266

WOW nevű diag progit nem ismerem. Nekem a Delphi nevű kiolvasóm van,a hozzá adott programmal. Az kidobja az abs betegségeket. Nekem a bal első kábelszakadását irja ki. Szemét módon még nem cseréltem ki,(bár már régen megvettem),úgy járok vele....  Suszternak is lyukas a cipőtalpa:-)  Igy nem is tudok referállni,hogy csere után megszünik e a sárga lámpák orgiája..  Más  ..az 1ik oldalát teljesen megemelve ,a másikat agyon ékelve előlröl-hátulrol úgy "szabályoztam" föl a válasodását a tárcsáknak,hogy direktben hagyva pörgött első-hátsó tárcsa is....  (gyenge idegzetűek tovább ne olvassák! )   Telepofára tett flexxel ellentétes forgással gyönyörűen le le szedni a válat...Azóta nem csikorog... Tudom 1szerűbb lett volna cseréllni.. Következő az lessz. Viszont az egészet azért irtam,hogy igy biztos hogy működött mind az osztómű,és a két difi.  Ha ebben az álapotban le tudnád fogni valamelyik kereket,akkor a kihajtás szopik.....  Viszont ha nagyon poros lessz a kabátod,és erős fájdalmat érzel a karjaidban földön fekve,akkor hibátlan:-)))

Előzmény: André1973 (6263)
bkvmt Creative Commons License 2018.09.14 0 0 6265

Enyém 2003 as facés,és ott van az elakadás háromszög,és az EÜ csomag rekesz között.

 

Előzmény: telhetetlen- (6264)
telhetetlen- Creative Commons License 2018.09.14 0 0 6264

Sziasztok!

Hülye kérdés, már 2 éve megvan a dömperem (W163 270CDI), most olvastam a specifikációjában, hogy a 2002-es ráncfelvarrás utáni típusnál belülről nyitható a csomagtérajtó. Vesszek meg, én nem találom.

Létezik, hogy van valahol egy kis kar, vagy csak arra gondolnak, ha bezárom magam a csomagtartóba ki is tudok jönni. Mert úgy valóban nyitható, csak első nekifutásra én az ülés mellett kerestem a kart.

André1973 Creative Commons License 2018.09.13 0 0 6263

Üdv ismét. Nos az előzmény az ABS ESP BAS probléma sajnos jó diagra nem sikerült rádugnom de a WOW nevű sajnos nem ad ki semmit az ABS-ről. Felbakoltam és kicseréltem minden jeladót de így is jelzi a hibát. Kipróbáltam ha nincs bent a helyén egy jeladó sem de a jeladók csatlakoztatva vannak akkor nem engedi az autót pörgetni csak1000-es fordulatig(és nem ír ki hibát)(EVVEL KAPCSOLATBAN HA NEM ENGEDI PÖRGETNI AKKOR AZ ABS JÓ??????) de ha akár egy jeladót is visszarakok rögtön pörög akár 5000-ig is és kijön a hiba újra. Valamint megnéztem a difit (erről már korábban írtam hogy volt búgó hang stb) és a bal első kereket nem hajtja (természetesen lefogtam a jobb oldalit) és ha kézzel tekerem hallom a búgó hangot. A másik kérdésem az lenne ha a difit kicserélem megszűnik e az ABS-es probléma tehát van-e összefüggés a difi a jeladó gyűrű és a jeladó között (mert egy ismerősöm szerint a w164-esnél összefügg a három dolog de itt a w163-nál sajnos nem tudta megmondani) vagy nincs? Válaszokat előre is köszönöm

Előzmény: bkvmt (6247)
galoscsabus Creative Commons License 2018.09.11 0 0 6262

Köszönöm!

A jobb küszöb közepénél megemeltem és kapott 2 tuskót maga alá, természetesen közé hungarocell lappal

és deszkával, hogy nygyobb felületen oszoljon a teher.

Csak a jobb fele hasalt le, ezek szerint a két oldal két külön körön van?

Megnéztem egy filmet a cseréről, hálistennek nem egy agysebészeti eljárás :-)

Ahogy megjönnek a gumik, már cseréljük is y helyi autószerelőnél.

Már nagyon várom.

Előzmény: Sprinter CDI (6261)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.09.11 0 0 6261

Ebben az esetben különösen odafigyelni az elsők alábakolására, mert leeresztve, az autó súlyától tönkremegy!

Előzmény: galoscsabus (6258)
galoscsabus Creative Commons License 2018.09.10 0 0 6260

Lassan elnézést kell kérnem a kérdéseim miat, de foglalkoztat egy téma, amiről nem találtam infót.

Tolatókamera.

Létezik arra megoldás, hogy olyan kamerát rakjanak a kocsi farára, aminek a képe a gyári kijelzőn megjelenik?

Illetve ki, hogyan oldotta meg az utólagos kamera beépítést?

Szeretnék egy kis biztonsági segítséget tolatáskor, mert igen nagy a holt tér és elég vacakok a tükrök,

de a pittyegős radaros megoldás nem tetszik. Inkább vizuális típus vagyom.

galoscsabus Creative Commons License 2018.09.10 0 0 6259

Itt a drágám :-)

galoscsabus Creative Commons License 2018.09.10 0 0 6258

Köszönöm, de inkább megtartanám :-)

A 2 hátsó gumi-izé megrendelve germániából.

Az elsőket 2 éve cserélték.

 

Tolna megyében lakom, Tamási közelében.

Szívesen csináltatnék egy komplett diagnosztikát és átvizsgálást egy márkaszervizben,

miután újra talpon lesz a kicsike.

Tudnátok a Dunántúl ezen fertályán ajánlani valamit?

Előzmény: Sprinter CDI (6257)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.09.10 0 0 6257

Szia!

Négy utángyártott, made in Germany légrugót neki! Nem drága (olcsóbb az acélrugónál), és 13 évig megint semmi gondod nem lesz velük. Arra a két hétre bakold alá a leeresztett oldalt, mert az sok idő, hogy így üljön. Ha esetleg mégsem szeretnéd megtartani, már indulok is érte :-)

Előzmény: galoscsabus (6251)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.09.10 0 1 6256

A legnagyobb extra ismét működik.

galoscsabus Creative Commons License 2018.09.09 0 0 6255

Köszönöm!

Előzmény: Straniero..71 (6254)
Straniero..71 Creative Commons License 2018.09.08 0 0 6254

Szia! Üdv a csapatban!

A légrugó hibája nem nagy ügy egy 13éves autónál! Az ESP hibát okozhatja az, hogy a leeresztett rugó miatt megsérült a kerékfordulat-jeladó vezetéke. Mindenképpen kell egy jó diag, ami képes kerekenkénti fordulatjelet is nézni.

 

Az ML szerethető, én nem adnám semmiért! (illetve bármiért, amit ha eladtam visszavehetem és marad mellette egy kis pénzem)

Előzmény: galoscsabus (6251)
galoscsabus Creative Commons License 2018.09.08 0 0 6253

Köszönöm, ezt már megtettem, de nem jutottam előrébb.

Még bízom benne, hogy van aki már járt hasonlóan és írna róla pár sort.

Előzmény: bkvmt (6252)
bkvmt Creative Commons License 2018.09.08 0 0 6252

Baloldalon a keresőbe ird be    légrugó   .Az eddig elhangzott hozzászólásokat "légrugó" támában ki tudod listázni. Esetleg talállsz köztük számodra is használlhatót.

Előzmény: galoscsabus (6251)
galoscsabus Creative Commons License 2018.09.07 0 0 6251

Üdv Hölgyek/Urak!

Örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra.

30 éve hivatásból terepjárózok (erdő és vadgazdálkodás), de új munkát kerestem, és mivel ahhoz nem kell

"ütni-vágni" való, merevhidas, puritán kocsi, ezért úgy gondoltam megvalósítom egy nagyon régi álmomat.

Már a megjelenésekor nagyon megtetszett az ML, sok vadászvendég megfordult nálunk ilyen autókkal.

Most, hogy olyan kocsira van szükségem, ami kényelmes, biztonságos, ha kell akkor gyors és erős, esetleg még

egy lakókocsit is elvontat, de akkor sem jön zavarba, ha egy sáros földúton kell megközelítenie az uticélt,

az ML azonnal képbe került.

Egy német barátom családjában pont van is egy eladó w164 320 CDI.

A kocsi 2005-ös gyártás, de nagyon kevés km van benne (135e) ami valós, mert ők újonan vették.

Elhoztam a kocsit 3 hét próbaidőre, és nagyon tetszik.

Vannak kisebb szépséghibái, mint egy "női autónak" ami gyerekeket szállított óvodába, iskolába.

Terepen soha sem járt, sehol egy rozsdapötty, vagy sérülés.

De tegnap nagyon megijesztett a drága.

Egy bakhátas földúton kellett megközelítenem egy mezőgazdasági munkaterületet, bekapcsoltam a 4 kerék hajtást,

megemeltettem a légrugóval a kasznit, és gyönyörűen bekúsztunk a célpontig.

Ott a kocsi hátuljánál a megrendelővel elkezdtem a munka adminisztrációs részét, amikor egy hangos durranás

után összeült az autó jobb hátulja.

Mit mondjak, megrémültünk mindketten rendesen.

Telefonon hívtam egy autómentős ismerőst, aki ML-lel trélerezik, azt mondta, hogy nincs olyan nagy baj,

"csak" a légrugó gumitömlője durrant el.

Azt is mondta, hogy ha soha sem használták, akkor valószínűleg lerakódott rajta a kosz, amit leeresztett

állapotban nehéz lenne kimosni, ez és a gumi természetes elöregedése eleg hozzá, hogy ne bírja a nagy terhelést.

Mivel nem ült rá teljesen a kerékre, ezért szépen lassan hazajöttem vele.

De menet közbdn beadott egy ESP DEFEKT hibaüzenetet és elszállt a tempomat is.

Most itt áll az udvarban, teljesen a jobb felére dőlve, ha beindítom és megpróbálom megemeltetni,

akkor csak a bal oldala liftezik, a jobb oldalán az eleje sem csinál semmit.

Az egy oldalon lévő futóművek talán egy körön vannak?

És mi lehet az oka az esp-s és tempomatos hibáknak?

A két hátsó gumit már megrendeltük hozzá, de sajnos a javításra igen sokat kell meg várnom,

Kb. 2 hét, mire sorra kerülök a közeli kisváros egyik jónevű szerelőjénél, annyi a munkája.

 

A hibákkal kapcsolatban tudna valaki egy kis felvilágosítást adni, hogy mi lehet az okuk?

Nagyon megköszönném, mert kicsit félek, hogy mi lesz a kocsival...

 

Amúgy a vételi szándékomról nem szeretnék emiatt lemondani, mert szinte beleszerettem ebbe

a nagy Bálnába, ami olyan, mint egy nagytestű, de erős és gyors ragadozó.

 

Tisztelettel

Gálos Csaba

harangiz Creative Commons License 2018.08.27 0 0 6250

Ha a dupla elektromos ventillátorra gondolsz, akkor egyszer láttam valami jutub videót, ahol szétbontották és van abban valami elektronika, ami ki szokott fingani. És elég jól bele van gyógyítva... Ha jól emléxem.... :-D

bkvmt Creative Commons License 2018.08.26 0 0 6249

Még esetleg a testet is megnézhetnéd. Ha jó a gomba,a relé,megfelelő hőmérsékletnél ki is küldi a plussz feszt,de ha a ventillátor testkábelje szopik,akkor nem záródik kör.

Előzmény: adamz93 (6248)
adamz93 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 6248

Üdv adott egy 270 cdi,nem kapcsol a hűtőventilátor,irány a bontó,másik ventilátor,na az se kapcsol,mindkettő rossz lehet? a 12 volt rámegy vezérlőjel 8v ez jó?

bkvmt Creative Commons License 2018.08.24 0 0 6247

Oksi.Minden infót "raktározunk" :-)

Előzmény: André1973 (6246)
André1973 Creative Commons License 2018.08.24 0 0 6246

Köszi az infót nekem még nem sikerült rádugni a diagra de egy két nap és meglesz aztán írom az infót mi volt.

Előzmény: bkvmt (6245)
bkvmt Creative Commons License 2018.08.24 0 1 6245

Nálam ugyan ez a jelenség van már  1hónapja:-) Végére kéne járni nekem is..   Indulás után teljesen sötétek a lámpák,majd mikor 1 böl 2 be vált,kigyullad a baloldali 3 sárga lámpa.  Én időnként rádugom a delphi-t. Nálam a bal első abs kábelt mondja szakadtnak. Már meg is hozattam a Kovács Autó webárúházbol,csak még nem jutottam odáig.

Előzmény: André1973 (6243)
Straniero..71 Creative Commons License 2018.08.23 0 1 6244

Kell egy jó diag,ami képes valós idejű kerékforfulstokat nézni. Ha ez megvan és nincs eltérés vagy kimaradó jel,akkor lehet tovább lépni. Normális diag nélkül csak sötétben tapogatózol.

 

Előzmény: André1973 (6243)
André1973 Creative Commons License 2018.08.23 0 0 6243

Üdv mindenkinek. Ismét egy kérdéssel fordulok hozzátok. 270cdi az ABS ESP ETS lámpám indulás után folyamatosan világít. Kiszedtem mind a 4 jeladót megpucoltam, kábelt lehúztam a központi vezérlőről átnéztem (azt a részt amit látni engedett) és nem láttam szakadást vagy törést, továbbá levettem a központi panelnál a motort (az a fekete gömb alakú izé :-)) és szétszedtem az álló ill forgó rész mint az új a szénkefék jó állapotban, valamint leszedtem a másik oldalát is a nyák panelt és ott sincs semmi. Van e valakinek valami ötlete, hogy hol keresgéljek tovább mert vizsgára kell az ABS hozzászólásaitokat előre is köszönöm.

bkvmt Creative Commons License 2018.08.22 0 0 6242

A Csepeli Ko-Csi,kft igéretesnek tűnik a honlapját nézve.Van náluk minden,mit 1 szatócs boltban.

Előzmény: Straniero..71 (6241)
Straniero..71 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 6241

Na, akkor egay téma: hazafelé réngatni kezdett a vas, majd leállt. Hallottam, hogy nem zúg az AC...

Átváltottam gázüzemre, hazamentem.  A hátsó üléssort ki sem kell venni, csak teljesen előretolni, az AC csere kb 35 perc. AC-t Csepelen vettem http://aruhaz.vtx.hu/ 12 000ft-ért.

 

Előzmény: bkvmt (6240)
bkvmt Creative Commons License 2018.08.20 0 0 6240

Ekkora uborkaszezont. Utolsó bejegyzés 2. án esett meg.. Nem hiába, ML-ek agyonverhetetlenek :-)

projex Creative Commons License 2018.08.02 0 0 6239

Sziasztok! 320 cdi 2007-es, nagy gázzal való indulásnál a hátuljánál ráz/üt 2-3 másodpercig az autó 2-4 ezres fordulatszam körül (mikor kicsúcsosodna a nyomaték), menet közben nem csinálja, csak ha állóról indulok. Volt valakinek hasonló tapasztalata, vagy csak tippje? E60-as bmw-mnek volt ugyanez, akkor hardy tárcsa volt, de egy szaki azt mondta hogy ebben nincs olyan, inkább osztómű lehet, aminek a cseréje 1.5milla?! szakszervizbe.

2.0Hdi Creative Commons License 2018.07.30 0 0 6238

Üdv!

Keresek w163-as ml-be 6-7 ülést,kinek van kérem ne tartsa magában ..

bkvmt Creative Commons License 2018.07.29 0 0 6237

Akkor most "helyre billent" több dolog is a mergánál..

Előzmény: harangiz (6236)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!