Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12125

Legalább nem fogja feltartani a többi buszt a Kossuth-Piac kereszteződésben. A 42-es miatt is sokan sipákolnak, egyébként pedig azok tudják a legjobban, hogy mennyire zavarérzékeny volt és milyen sokat késett, akik napi szinten használták.

marky-511 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 12124

Rengeteg értelme van a Miklós utcára fordulni, ha nem áll ott meg. A Széchenyi utcán kéne úgy módosítani a lámpát, hogy lehessen balra térni. Legalább a buszállomás mindkét irányban érintve lenne. 

Előzmény: Econell99 (12123)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.25 -1 0 12123
7-es troli Creative Commons License 2022.07.24 0 1 12122

Úgy tűnik megmenekült a 401.

 

június 20.-i bejegyzést kell keresni

https://hu-hu.facebook.com/people/Omnibusz/100021968271948/

 

Regisztracio ill bejelentkezés nèlkul elérhető a link.

marky-511 Creative Commons License 2022.07.22 0 1 12121

A vásárlói járatnak elvileg pont az a lényege, hogy ingyen eljussanak azok, akiknek nincs bérlete. Az új útvonalnál figyeltek arra, hogy minél kevesebb lakóhelyet érintsen. Az egy dolog, hogy a Dobozi kimarad - kisebb rosszindulattal azt lehet mondani, hogy ott a 43-as, még ha az nem is ingyenes.

A Bem téren viszont ténylegesen voltak felszállók, és mivel az új útvonal a Bethlen utcán halad, nem lesz megállás a Bem téren, a következő pedig már a Malomparkon túl van. Arról nem is beszélve, hogy a Petőfi tér is kimarad, és sok belvárosi lakóház.

 

Nem értem, ilyen körülmények között minek kell az Auchan-nak saját viszonylat. Átszállás nélkül a legtöbb megálló nem megközelíthető, illetve a környékén kevés a lakóház.

Előzmény: Törölt nick (12120)
Törölt nick Creative Commons License 2022.07.22 0 1 12120

Szvsz nem lesz sokkal több utas az A1en, sőt inkább kevesebb, mert az a pár, aki szokta használni, többnyire a dobozi környékén szokott felszállni, és a busz pont azt a környéket nem fogja érinteni jövő hónaptól. Nyilván ezzel is a spórolás a cél, de ha csak simán visszavágták volna az állomásig vagy a Munkácsy utcáig, a km nem (lenne) sokkal több, viszont az a pár utas legalább megmaradna .

Egyébként a tóci felé is járt Auchan busz egy időben, de megszűnt mert alig volt rajta valaki. Aki ott lakik és nincs kocsija, nem fog 2x20 percet buszozni a madaras teszkóba, hanem gyalog leugrik a lidlibe, aldiba, sparba vagy a 15733 kisbolt közül valamelyikbe.

S6tech Creative Commons License 2022.07.22 -1 1 12119

Előzmény: Econell99 (12118)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.21 0 0 12118

Ha tényleg így lesz akkor még utas is lesz rajta. :D 

 

Bár én még mindig ezt tartanám a legértelmesebb útvonalnak: Nagyállomás - Piac utca - Széchenyi utca - István út - Vincellér utca - Derék utca - Kishegyesi út - Pósa utca - Kishatár út.

Így lenne az igazi az utasforgalom.

 

 

Előzmény: S6tech (12117)
S6tech Creative Commons License 2022.07.21 0 2 12117

Na augusztustól az A1-es útvonala is módosul.

Nagyállomástol indul a Nyugati kiskörúton és az Egyetem sugárúton át.

marky-511 Creative Commons License 2022.07.18 0 0 12116

Ott van még a 90Y is, az a Petőfi téren is megáll.

02:30-kor :D 

Előzmény: S6tech (12115)
S6tech Creative Commons License 2022.07.18 0 0 12115

Igen az igaz de a Munkaügyi központ előtt lévő piac utca megállónál megáll de valóban ez nem túl számottevő járat.

Előzmény: Törölt nick (12114)
Törölt nick Creative Commons License 2022.07.18 0 0 12114

Az A1 egyik irányba sem áll meg az ítélőtáblánál, a Petőfi téren és a vízműnél. :) De lényegtelen igazából, a kiskörúti megállók is majd 10 évet álltak kihasználatlanul.

Előzmény: S6tech (12113)
S6tech Creative Commons License 2022.07.16 0 0 12113

Az A1 a Piac utcán marad, tehát az továbbra is fogja használni a Piac utcai megállókat.

Előzmény: Econell99 (12104)
marky-511 Creative Commons License 2022.07.16 0 1 12112

A DERKE javasolta, hogy legyen simán 49-es, ha már úgyse közlekedik, csak az Y és az A, de nem...

Előzmény: Econell99 (12111)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.15 0 0 12111

Na, ezt nem is tudtam. :D

 

Mondjuk eleve nem egyszerű követni a 49-es csoportot. (Ahogy a 46-ost sem)

Előzmény: ron89 (12110)
ron89 Creative Commons License 2022.07.15 0 2 12110

Jelenleg csak 49Y és 49A közlekedik, utóbbi csak a Nagyállomástól. Sima 49-es most nem is jár, így azt nem lehet áthelyezni. :)

Előzmény: Econell99 (12108)
ron89 Creative Commons License 2022.07.15 0 1 12109

Akkora veszteséget termelt a DKV az elmúlt pár hónapban, hogy már tarthatatlanná vált a helyzet

 

Közben meg smartcity szakértőt keresnek? Arra van keret? Gondolom nem minimálbéres állás lenne.

 

 józsai buszok visszavágása a Doberdóig.

Úgy gondolják elég lesz a Böszörményin a félóránkénti 15-ös és 24-es? Mert ha valamivel pótolják a józsaiakat, akkor úgyanannyi busz megy, csak lesz egy plusz átszállás.

Az FB kommentekben a sofőrhiányt is emlegetik elég sokan a ritkítás okaként. Most is van fent hirdetés, úgyhogy elég hihetőnek tűnik.

 

Előzmény: Törölt nick (12106)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.15 0 0 12108

Annak mi értelme van, hogy csak a 49Y kerül át? Tegyék át az egész, vagy egyiket se. :D

Előzmény: marky-511 (12105)
ron89 Creative Commons License 2022.07.15 0 1 12107

Az Erzsébet utcán marad minden a 49Y kivételével.

Igaz, bocs. A 10-es nem tették át. Viszont a Piac utca buszmentes lesz, jó hogy most épült át a Petőfi téri buszmegálló. A jövő nyári, következő villamos pótláshoz pont jó lesz.

 

Engem az döbbent meg, hogy egyelőre semmi negatív reakció nincs a Facebook-on.

A dehir oldalán elég sok hozzászólás van már, viszonylag kevés köztük a pozitív. A DKV oldalán persze kevesebb, de ott úgyis törölve lesznek.  Nem mintha túl sok jelentőségük lenne.

 

Előzmény: marky-511 (12105)
Törölt nick Creative Commons License 2022.07.15 0 2 12106

Sajnos várhatók voltak ezek a változások. Akkora veszteséget termelt a DKV az elmúlt pár hónapban, hogy már tarthatatlanná vált a helyzet. Nem hivatalos információ, de több forrásból is hallottam, hogy további takarékossági intézkedések vannak tervben pl. józsai buszok visszavágása a Doberdóig.

 

 

 

 

marky-511 Creative Commons License 2022.07.15 0 1 12105

Az Erzsébet utcán marad minden a 49Y kivételével.

 

Engem az döbbent meg, hogy egyelőre semmi negatív reakció nincs a Facebook-on.

Előzmény: ron89 (12103)
Econell99 Creative Commons License 2022.07.15 0 0 12104

Igen, így a Piac utcán már csak a 19-es marad félig, más nem.

 

Az Erzsébet utcán azért ott lesz még a 46-os csoport, és az 5-ös troli. A 46-os is kérdés, hogy meddig.

 

Bár most, hogy a 42-es a Segner teret és a buszállomást nem fogja érinteni, jó eséllyel meg fog ugrani a forgalom a 46-os csoporton.

 

Előzmény: ron89 (12103)
ron89 Creative Commons License 2022.07.15 0 2 12103

https://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/2511

Itt is elkezdődött. :( Jön megint a "bővített" hétvégi menetrend. A villamosok  és a trolik megúszták egyelőre. Nem lepne meg, ha szeptembertől is csak a tanszünetes menetrend térne vissza.

 

https://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/2513

A kiskörúton közben buszkaravánok fognak közlekedni. :) 14-es, 42-es, 49-es is erre fog járni. Ezzel is a km spórolás a cél, ha jól sejtem, főleg a 14-esnél lesz kevesebb. A Piac és az Erzsébet utcákon ezzel szinte meg is szűnik a buszközlekedés. 

Hajnali, késő esti járatok megszűnnek, a 42-est újra szétvágják a Nagyállomásnál (felkészül a 30-as is?), áremelés jön , a fejlődés megkérdőjelezhetetlen. 

Smartcity!!!!!!!!

Econell99 Creative Commons License 2022.07.15 0 0 12102

https://dkv.hu/forgalmi_hirek/2513

 

Beindul a kiskörúton a közlekedés, elkerül a Piac utcáról a 14-es és a 42-es. A 49-es is ott fog járni, és az Airport 2 is.

ron89 Creative Commons License 2022.07.08 0 2 12101

Az engedélyezőn mit lehet elrontani? Ahol jeleztek nyitja az ajtót, ahol nem, ott meg nyithatja az utas, ha mégis annál az ajtónál akarna le/felszállni. Vagy már ezt is sikerült túlbonyolítani?

 

Holnaptól már nem lesz villamospótlás, hálistennek. A villamosok egy kicsit kiszámíthatóbban közlekednek, és legalább a Transit-on is látszanak. Ma délután csak 18 percet vártam, mire felbukant egy vp. Ha láthattam volna mobilon, hamarabb indulok, de hát nem kell karbantartani azt a hulladék appot, jól van az úgy.

Közben smart city szakértőt keresnek a DKV-nál. Ezen mindig röhögnöm kell, smart city, hát persze. :)

Előzmény: Törölt nick (12096)
torqmatic Creative Commons License 2022.07.05 0 1 12100

Arról nem is beszélve, ha már a megállóban jut eszébe, hogy mégis le akar szállni, és akkor nyomja meg a leszállásjelzőt (hiába)...

Előzmény: John Howard (12099)
John Howard Creative Commons License 2022.07.04 0 2 12099

Na de miért nem? Lehet, hogy csak megszokás kérdése, de szerintem sokkal egyszerűbb engedélyezővel nyitni (hisz' úgyis jeleztek), mint sok gomb közül kiválasztani a világítót, és azt megnyomni. Tehát válogatni. Vagy mindegyiket, és 3-4-szer annyi gombot nyomkodsz egész munkaidőd alatt, mintha engedélyeznél...

Előzmény: Törölt nick (12096)
torqmatic Creative Commons License 2022.07.04 0 0 12098

Én használtam (igaz Pesten :))

Előzmény: Törölt nick (12096)
Törölt nick Creative Commons License 2022.07.04 0 0 12097

Selejt lett a 401-es Ikarus troli, Facebookon árulják a kocsiszekrényét motor, segédüzemi berendezés és a DKV által beszerelt cuccok nélkül ~500 ezer forintért. Ha nem viszik el záros határidőn belül, el lesz bontva vagy megy a délire a többi selejt mellé.

Törölt nick Creative Commons License 2022.07.04 0 0 12096

Hát én nem találkoztam még olyan sofőrrel, aki ilyen jellegű buszon használja az engedélyezőt.

Előzmény: torqmatic (12095)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!