van egy vizsgás signalgelb laposkormányos '74-es négygangosom, egy másik '76-os, négy gangosom, ez papír nélküli, 90%-ban komplett, (emellé tenném a kocsit, a '74-es mellé nem lehet a tank-váz között nem olyan a váz kialakítása)
egyETZ 251-es, 3 egész ETZ250, kettő darabokban, egy TS150, egy ETZ125, egy '70-es smarbli egészben, egy '68-as és egy '69-es smarbli darabokban, 95%-ban kompletten.
traktorban abszolút nem vagyok otthon, mezőgazdaságban nálam amerika a nyerő egy B&S 4HP személyében.
jólvan báttya, beszélek majd akkor az emberemmel(sályi). Különben láthattad már ezt a gépet, sokáig ott parkolt a bükkábrányi "hotel" vagy mi parkolójában.
2013. április 7-én ISMÉT! Alföldi Veterán Börze Szolnokon!
Maradunk az új helyszínen: Szolnok - Logisztikai Központ, Téglagyári út 36. (a Téglagyári út legvége) Az ország egyik-, a Keleti régió legnagyobb veterán börzéje! Adás - vétel - csere! :-) Több infó a helyszínnel, és a börzével kapcsolatban: alfoldiveteran.hu
Üdvözlök mindenkit. Szeretnék segítséget kérni. Adott egy 350-es jawa ami forgalomban van szólóként, de lejárt műszakival. Én úgy szeretném most vizsgáztatni, hogy oldalkocsit csatolok mellé! Azt tudom hogy a KPM-hez kell vinnem ilyenkor, de mik a teendők?
Ilyenkor nem kell eredetvizsga? Az oldalkocsiról kell egy adásvételinek lennie? A biztosítással ilyenkor mit kell tenni? Ilyen vizsgáztatáskor mik a költségek? Új forgalmi, új törzskönyv? Tud valaki valamilyen infoval szolgálni? Köszönöm előre is!
Még új vagyok itt de az oldalkocsizásba már rég benne vagyok
most mégis a segítségetekre szorulok
már túl vagyok jo néhány szögletessárvédős dunán és most épp egy íves sárvédőst újítok fel ami szinte már reménytelen állapotba volt nem elég,hogy szét volt repedezve még át is volt alakítva a csónakja ezért azt cserélni kellet de csak szögletes sárvédős csónakot tudtam szerezni
azt szeretném megtudni,hogy néznek ki az ives sárvédősnek a sárvédő felfogatásai és,hogy miben különbözik a két csónak?