Sajnos a topiknyitó úr nem válaszolt, engedd meg nekem! Bocs, hogy csak most, de most fedeztem fel eme topikot...
Szóval a felállás: V43-1003+V63-045 Az volt a lényege, hogy a 63-as szaggatói (EI) táplálták a szili SW-it. A kísérlet azért volt, hogy a majdani 200-es szilik szaggatósak lehetnek-e, átalakíthatóak-e úgy, hogy kivágják belőlük azt az ócska fokozatkapcsolót?! A kísérletet több hetesre tervezték, de már az első hét végén valami szakember az igazgatóságról rendelkezett róla (remélem mivel ismersz hallod milyen hangsúllyal mondom), hogy azonnal szedjék szét a gépeket, nincs tovább próbálgatás, és különben is mindenkinek kuss!!! Akik voltak vele azt mesélték, hogy nagyon szépen dolgozott a szili. Csak valaki másnak nem tetszett... És a 2360-asban azóta is flikk-flakk-flikk van...
Pontosat holnap tudok mondani, de motorgondjai vannak úgytom. Nehezen indul, bár ez nem csak a motor miatt lehet..... és a nagyfogaskerék is el van kopva.
Ma a 255-ös Szergej motorját feldaruzták egy pőrekocsira és Dombóvárra megy majd.
A 145-ös Szergej végre dolgozik. Az 1109-es Dácsia feladta a harcot fűtőházi tartalékként. Helyette az 1006-os Mazsola dolgozik ideiglenesen. Az 1093-as Dácsia érkezett Rákosról és beáll az 1109-es helyére tartaléknak.