Igen a kerekei elég zatyulékok ,ezért is keresek rá eredeti AMG -ket .Már vételkor is láttam hogy új kerekeket kell keresnem . Az indexekről mi a vélemény ? Nem ok az összkép. Köszi
Szia ! ma ránéztem, ET 25 ös a vaskereke ( 15" ban ) A helyi márkatárs is 17" ET 25 vagy ET27 est javasolt ,neki is ET25ös van .Hétfőn keresem a horgot Ürömön ,de lehet kapok itthon is eggyet egy gyűjtőtől.
Ma lemostam a kocsi másfél éves sarát ,veszélyes hibát nem tal rajta . A fékek nagyon beálhattak mert induláskor küzd az autó (tolni lehetetlen )Nincs műszaki rajta így menetpróba sem volt még . Hétfőn felemelem és allról is lemosom -remélem ott sem találok durva hibát .Fiatal korom óta szeretem ezt a tipst és csak most tudtam szerezni egyet. Szép hétvégi autót szeretnék csinálni belölle .Seditségeteket Köszönöm ! előre is.
Sziasztok ! Most vettem "magamnak "egy 3ooSe-t/ 1989 .Sokat állt. Gyári eladó vonóhorog van-e valakinek eladó ? Kérdezem a CzG77 fotóin milyen méretű kerekek vannak.Gyönyörűek ! 17" X ET szám ? Köszönettel.
Nem tud valaki jó autó kárpitost aki kalaptartót szépen be tud húzni, továbbá mekkora hangszórók férnek be a gyári helyekre + (kalaptartó tároló rekeszbe valami kisebb mélynyomó esetleg)I.es széria
Sziasztok! Csabais Sanyi ismét a segítségedre lenne szükség. A szerelő barátom aki az én mercimet csinálta, igazából neki lenne szüksége egy kis tanácsra. Megkért tolmácsoljam neked a kérdését: most egy 3000 TD automata váltós van nála és elakadt, kérdése: az adagoló tetején van valami elektronika (mi a szerepe?) mert ugyanúgy csinál mint az enyém, kerreg, kerreg, de nem indul. Lehetséges hogy az a bizonyos elektronika tiltja az üzemanyagot?? köszöni a segítséget.
A 250D 2 problémájával kapcsolatban kérnék segítséget:
1. Ritkán előfordul olyan, hogy nem tudok indítózni. Tudom, hogy a motor leállítását vákuum vezérli. Ha ilyenkor lehúzom az egyik barna vákuumcsövet (az ablakmosó tartálytól jobbra), majd visszadugom, utána el tudom indítani.
2. Hideg időben a fordulatszámmérő nem indul el és az alatta levő óra sem. Meg kell várni, amíg felmelegszik az utastér, utána elindul mindkettő. Egyébként az óra jár előtte is, de abban a pillanatban áll meg, amikor elindítom a kocsit.